SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:52 schreef Greys het volgende:
Het is zóóóóóó bijna lente!
Nog een paar uurtjes!
En ik voel het! Aan alles!
Dat is freelancewerk (ik ben opgenomen in hun database met auteurs) en dus moet ik wachten tot ze weer klussen hebbenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:52 schreef Miss_S het volgende:
Vik ik dacht dat je voor je operatie al een baan had gevonden? Is dat uiteindelijk niet doorgegaan?
Greysquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:52 schreef Greys het volgende:
Het is zóóóóóó bijna lente!
Nog een paar uurtjes!
En ik voel het! Aan alles!
ow okquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is freelancewerk (ik ben opgenomen in hun database met auteurs) en dus moet ik wachten tot ze weer klussen hebben. Maar vast werk > freelancen
.
Gezellig!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:04 schreef Syrena het volgende:
Greys ben je met loveli gaan rennen? Hoe was het?!
Ik moet even teruglezen geloof ik.
Ohhhh, niemand gewond. Pfieuw.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:10 schreef Viking84 het volgende:
Grey's Anatomy-ster betrokken bij auto-ongeluk
Ik ben sowieso een sucker for Amos.quote:
Ja bizar hè!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:12 schreef Greys het volgende:
Ik vind het voor Liam Neeson erger, met zijn overleden vrouw. Hoe kan je nou overlijden aan een val op de kinderpiste? Ze is daarna zelfs nog lachend opgestaan!
niemand moet wat toch zeker?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:22 schreef Tinkepink het volgende:
Mag ik even iets in de groep gooien? Op een ander forum waar ik vroeger postte was het ook de gewoonte om op iedereen te reageren. Op het laatst schreef je bijna een post van 1 A4 met alleen maar reacties op anderen. Het is natuurlijk wel fijn als er gereageerd wordt op wat je schrijft en ook lief en attent, maar ik had daar persoonlijk geen zin in en geen tijd voor.
Hier zie ik het ook steeds vaker gebeuren en ik ben zo bang dat het hier ook "de norm" gaat worden. Het leuke aan Fok! vind ik nou juist dat je hier gewoon binnen kan vallen zónder dat je op iedereen "moet" reageren. Ik hoop niet dat ik nu tegen zere schenen strap en iedereen die dit wil blijven doen moet er ook vooral mee doorgaan, maar ik doe er niet aan mee. Sorry
Ik doe er ook niet aan mee hoor en ik stoor me ook niet aan anderen die het ook niet doen. Ook niet aan degenen die het wel doen overigens.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:22 schreef Tinkepink het volgende:
Mag ik even iets in de groep gooien? Op een ander forum waar ik vroeger postte was het ook de gewoonte om op iedereen te reageren. Op het laatst schreef je bijna een post van 1 A4 met alleen maar reacties op anderen. Het is natuurlijk wel fijn als er gereageerd wordt op wat je schrijft en ook lief en attent, maar ik had daar persoonlijk geen zin in en geen tijd voor.
Hier zie ik het ook steeds vaker gebeuren en ik ben zo bang dat het hier ook "de norm" gaat worden. Het leuke aan Fok! vind ik nou juist dat je hier gewoon binnen kan vallen zónder dat je op iedereen "moet" reageren. Ik hoop niet dat ik nu tegen zere schenen strap en iedereen die dit wil blijven doen moet er ook vooral mee doorgaan, maar ik doe er niet aan mee. Sorry
Nee, maar daar werd het op een gegeven moment een soort van ongeschreven regel en was het de bron van veel onderlinge irritatie (zo van: er wordt nooit op mij gereageerd!) Ik ben gewoon heel bang dat het hier ook die kant uit gaat (wat dus nog niet zo is!)quote:
Maar waar is ze nou precies aan overleden? Dat heb ik nog nergens gezien...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het voor Liam Neeson erger, met zijn overleden vrouw. Hoe kan je nou overlijden aan een val op de kinderpiste? Ze is daarna zelfs nog lachend opgestaan!
Hmmz....gisteren ben ik in Utrecht en Alkmaar geweest, maar in Den Haag kom ik eigenlijk nooit....dus die kans acht ik vrij klein...misschien was het een fata morgana?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:03 schreef Syrena het volgende:
Abba, kan het zijn dat ik jou gisteren in Den Haag heb gezien? Toen de trams niet reden en we een bus moesten zoeken?
Amosquote:
Dan ga ik mee!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Amos![]()
mocht je ooit nog eens de kans krijgen hem live te zien: doen!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar waar is ze nou precies aan overleden? Dat heb ik nog nergens gezien...
quote:Lijkschouwing wees uit dat een door een val op het hoofd veroorzaakt epiduraal hematoom, een bloeding tussen schedel en hersenvlies, de doodsoorzaak was. Een epiduraal hematoom is vaak het gevolg van een schedelfractuur.
zomaar nog een mooi liedje danquote:
En deze dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zomaar nog een mooi liedje danniet van Amos, maar toch...
Oh...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)-smak-op-hoofd.dhtml
ook mooi...quote:
Het is wel een argument om een helm op te doen tijdens het skieen. Ik zie dat al steeds meer gebeuren. Ook de skigebieden zelf voeren er al campagne mee. De volgende keer dat ik op wintersport ga, doe ik er ook een op. Het zou best eens kunnen dat het binnenkort verplicht wordt gesteld.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig!
Warm!
Vermoeiend!
[..]
Ohhhh, niemand gewond. Pfieuw.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:50 schreef conleche het volgende:
Amos Lee, 8 mei, Fort Lauderdale. ---------> Slankmeet??
Ik zag inderdaad dat ze daar reclame mee makenquote:
Ja ik ben daar dus echt gek genoeg voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |