jij hierquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:38 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ook welkom op Fok, binnenkort 10 jaar fok. Wist je dat al?! Ik wel!
Volgelingen.
ikweetnogniet, ik heb eerst nog een paar uur kookboek-browsen nodig! DAt is toch een van m'n favoriete hobby'squote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:36 schreef conleche het volgende:
Ik was op het strand en het was er echt héérlijk! Niks koud, de zon brandde je warm. Ik heb nu wel rode wangen omdat ik me vergeten was in te smeren en ik heb patat gegeten.
Koekie vond het er ook fijn!
Daar heb je natuurlijk gelijk in, dit weekend ga ik ook gewoon lekker koken enzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dus? Je hebt toch geen afval-deadline? En er een paar dagen langer over doen is toch toffer, als je lekker eet?
Mag ik je volgeling zijn?quote:
Ik ben gewoon een dikke vette koe, that's itquote:
Dus je bent geen volgeling?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een dikke vette koe, that's it
Ik weet echt bij god niet waar je het over hebt, gaat dit over je sig?quote:
Nee, maar je zal het snel genoeg weten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik weet echt bij god niet waar je het over hebt, gaat dit over je sig?
Wel light boter gebruiken, en daarna 20 pushups.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk gelijk in, dit weekend ga ik ook gewoon lekker koken enzo.Ik begin alleen een beetje ongeduldig te worden, zeker nu het mooier weer wordt. Ik heb heel veel kleren die net te klein zijn en in de winter kun je dan nog wel een wijde trui aandoen, maar nu heb ik echt niet veel meer om aan te trekken.
Kalveren 4US?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:47 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Altijd!Maar... ik heb nog geen sekte.
Heb je trouwens je fobo gechecked
Zelf 1 vlechten, verlies je ook calorieën doorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zijn van die sportmatjes te koop bij gewone sportzaken? En wat kosten die dan ongeveer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |