abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 maart 2009 @ 16:38:49 #226
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67243346
Het was heerlijk op het terras!!

Heb een smoothie gehad, met alleen maar fruit .

Nu niks meer tot het eten.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_67243528
Hee, die zakken klinken ideaal voor mee op vakantie. We moeten zelf overtrekken enzo meenemen en we hebben waarschijnlijk een klein logistiek probleempje omdat mijn vriend pas een paar dagen later kan komen. En ik dus met mijn ouders en zus en twee honden mee moet in de auto en dan voor elk bagage voor een week. Mijn moeder wilde daarstraks al annuleren en daarna de honden in een pension laten logeren.

Maar het is pas half mei, dus we hebben nog even om wat oplossingen te bedenken.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 20 maart 2009 @ 16:46:54 #228
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_67243570
Ik heb echt de zon in mijn hoofd... ik ben blij
Om half 9 komt vriendlief ook alweer thuis, gaan we lekker x factor kijken enzo..
Morgen 30 km fietsen! en misschien overmorgen ook wel...

Ik ga zo maar even "devil wears Prada" kijken, die staat nog op de dvd
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 20 maart 2009 @ 16:50:23 #229
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67243660
zo, ik taai ook af. het was me het weekje wel weer. morgen nog 1 dagje keihard bikkelen en dan een heeeeeerlijke zondag, en een wat rustiger vooruitzicht voor de komende weken. ben ik wel aan toe.

en ik ga ook maar eens even bij de blokker langs straks...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_67243674
Hai lieverdjes! Even een lijstje posten en straks wat bijlezen.

O: magere yoghurt + frambozen in de blender
T: boterham humus
T: handje walnoten
L: pistoletje achterham, krentenbol
T: 3 kleine wafelkoekjes

Nog geen idee wat ik vanavond ga eten. Baal een beetje over mijn lunch enzo, maar het had slechter gekund (Er heeft o.a. cake en worstenbroodjes op tafel gestaan een meer van dat soort vette ongein )
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_67243727
Het hele topic aan de zakken. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 17:00:58 #232
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_67243959
geen tijd om bij te lezen....Vanavond afscheid van m'n huisgenoot, pizza en daarna stappen.. heb er zin in!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_67244122
Oja
O: Gebakken eitje op twee sneetjes brood
L: Twee sneetjes brood met pindakaas en stroop
T: Pannacottading van de Aldi
D: Bloemkool met aardappels en valess
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 20 maart 2009 @ 17:13:18 #234
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_67244305
Ik ben net naar het centrum gelopen, daar wat gegeten (patat ) en toen nog een beetje gewandeld. Heerlijk
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_67244508
Het avondeten is ook alweer op
Zometeen beslissen of ik ga sporten of een warm bad neemt
pi_67244509
dubbel

[ Bericht 89% gewijzigd door Miss_S op 20-03-2009 17:25:07 ]
  vrijdag 20 maart 2009 @ 17:20:47 #237
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_67244529
oh, en het zonnetje schijt hier ook! En tis 5 graden, en alle sneeuw is bijna weg!

En ik heb zostraks zonder handschoene gefietst.

En ik heb 2 nieuwe kookboeken.

En had ik al gezegd dat ik ga stappen vanavond?
pi_67244541
Hoi.
Kalveren.

pi_67244770
Oja, kookboeken! Die dingen zijn helemaal niet goed voor de lijn.. Ik zag van de week ook allemaal lekkere dingen toen ik iets opzocht in een kookboek (van Rudolph van Veen ), daar ga ik van het weekend maar eens iets van maken. Of uit een ander boek. Ik heb ook al een hele tijd COOK with Jamie in de kast staan, maar er nog nooit iets uit gemaakt.
Als ik maandag nog even zwaar ben als nu ben ik heel tevreden.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_67244790
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:21 schreef Aneurism het volgende:
Hoi.
Kalveren.

Wat een vrolijke nickname...
  vrijdag 20 maart 2009 @ 17:31:41 #241
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_67244860
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, kookboeken! Die dingen zijn helemaal niet goed voor de lijn.. Ik zag van de week ook allemaal lekkere dingen toen ik iets opzocht in een kookboek (van Rudolph van Veen ), daar ga ik van het weekend maar eens iets van maken. Of uit een ander boek. Ik heb ook al een hele tijd COOK with Jamie in de kast staan, maar er nog nooit iets uit gemaakt.
ik ga van het weekend ook heerlijk wat bakken. Heb redelijk wat tijd, en het huis voor mezelf, goddelijk!
pi_67244874
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:21 schreef Aneurism het volgende:
Hoi.
Kalveren.

Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_67244934
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind dat écht heel erg meevallen! Als je maar een beetje in je dagplanning incalculeert wat je gaat maken, is de schade nul.

OK, dit geldt niet voor mijn dineetje van aubergine-peterseliepestobruschetta met feta, kalfsvlees met paddestoelen, choco-crème-brulée en cheesecake bij de koffie
pi_67244949
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:31 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik ga van het weekend ook heerlijk wat bakken. Heb redelijk wat tijd, en het huis voor mezelf, goddelijk!
Gajijmakendan?
pi_67244989
Ik was op het strand en het was er echt héérlijk! Niks koud, de zon brandde je warm. Ik heb nu wel rode wangen omdat ik me vergeten was in te smeren en ik heb patat gegeten. Koekie vond het er ook fijn!
pi_67244991
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind dat écht heel erg meevallen! Als je maar een beetje in je dagplanning incalculeert wat je gaat maken, is de schade nul.

OK, dit geldt niet voor mijn dineetje van aubergine-peterseliepestobruschetta met feta, kalfsvlees met paddestoelen, choco-crème-brulée en cheesecake bij de koffie

Je komt misschien niet aan, maar je zult er ook niet mee afvallen. Tenminste, ik kan me als ik wil afvallen bij geen enkele maaltijd iets veel ongezonders dan nodig veroorloven.
pi_67245010
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:36 schreef conleche het volgende:
Ik was op het strand en het was er echt héérlijk! Niks koud, de zon brandde je warm. Ik heb nu wel rode wangen omdat ik me vergeten was in te smeren en ik heb patat gegeten. Koekie vond het er ook fijn!
wat heerlijk

*jaloers*
Ja doei.
pi_67245042
Ha, eindelijk weer eens 61 kilo!
Te danken aan 2 supergezonde dagen nadat ik mijn schuldgevoel van dinsdag wilde afkopen

Lijstje vandaag:
O: frambozen magere yoghurt, grapefruit-sinaasappelsap
T: 2 cappuccino, half uur crosstrainer
L: 2 volkorenboterhammen pindakaas
T: 2 tomaten en 1 rode paprika met veel olijfolie, peper en zout uit de molen en knoflook zo zijn die rauwe groenten heel goed als lekker hapje tussendoor!
T: 2 mandarijnen, ham-augurkrolletjes
D: broccolisoep en kipfilet met zwarte peper en mosterdzaad
T: magere kwark met beetje vanilleyoghurt
pi_67245047
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:29 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wat een vrolijke nickname...
Ook welkom op Fok, binnenkort 10 jaar fok. Wist je dat al?! Ik wel!

Volgelingen.
pi_67245058
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:36 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je komt misschien niet aan, maar je zult er ook niet mee afvallen. Tenminste, ik kan me als ik wil afvallen bij geen enkele maaltijd iets veel ongezonders dan nodig veroorloven.
Dus? Je hebt toch geen afval-deadline? En er een paar dagen langer over doen is toch toffer, als je lekker eet?

Co, dat klinkt echt heel erg heerlijk Ik heb de hele dag binnen gezeten, grmbl Morgen nar Brussel, lekker op een terrasje zitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')