ik ga van het weekend ook heerlijk wat bakken. Heb redelijk wat tijd, en het huis voor mezelf, goddelijk!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, kookboeken! Die dingen zijn helemaal niet goed voor de lijn.. Ik zag van de week ook allemaal lekkere dingen toen ik iets opzocht in een kookboek (van Rudolph van Veen), daar ga ik van het weekend maar eens iets van maken. Of uit een ander boek. Ik heb ook al een hele tijd COOK with Jamie in de kast staan, maar er nog nooit iets uit gemaakt.
Als ik maandag nog even zwaar ben als nu ben ik heel tevreden.
quote:
Ik vind dat écht heel erg meevallen! Als je maar een beetje in je dagplanning incalculeert wat je gaat maken, is de schade nul.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, kookboeken! Die dingen zijn helemaal niet goed voor de lijn.. Ik zag van de week ook allemaal lekkere dingen toen ik iets opzocht in een kookboek (van Rudolph van Veen), daar ga ik van het weekend maar eens iets van maken. Of uit een ander boek. Ik heb ook al een hele tijd COOK with Jamie in de kast staan, maar er nog nooit iets uit gemaakt.
Als ik maandag nog even zwaar ben als nu ben ik heel tevreden.
Gajijmakendan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ga van het weekend ook heerlijk wat bakken. Heb redelijk wat tijd, en het huis voor mezelf, goddelijk!
Je komt misschien niet aan, maar je zult er ook niet mee afvallen. Tenminste, ik kan me als ik wil afvallen bij geen enkele maaltijd iets veel ongezonders dan nodig veroorloven.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind dat écht heel erg meevallen! Als je maar een beetje in je dagplanning incalculeert wat je gaat maken, is de schade nul.
OK, dit geldt niet voor mijn dineetje van aubergine-peterseliepestobruschetta met feta, kalfsvlees met paddestoelen, choco-crème-brulée en cheesecake bij de koffie
wat heerlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:36 schreef conleche het volgende:
Ik was op het strand en het was er echt héérlijk! Niks koud, de zon brandde je warm. Ik heb nu wel rode wangen omdat ik me vergeten was in te smeren en ik heb patat gegeten.
Koekie vond het er ook fijn!
Dus? Je hebt toch geen afval-deadline? En er een paar dagen langer over doen is toch toffer, als je lekker eet?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je komt misschien niet aan, maar je zult er ook niet mee afvallen. Tenminste, ik kan me als ik wil afvallen bij geen enkele maaltijd iets veel ongezonders dan nodig veroorloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |