quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:ACT-F
...
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:GoeRoe86
...
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:Min-e
...
quote:msnk
...
quote:RoW-0
...
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
niet echt Turks of bedoel je niet echt moslim..quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee in Turkije ben ik gewoon een Turk. Dat geldt voor mij dan. Maar dat komt omdat ik wel normaal Turks spreek en mijn roots goed ken en mij verbonden voel. Hell, vaak weet ik meer in het Turks en ben ik beter geleerd in de geschiedenis van Turken dan menig Turk in Turkije. Ik vind bijvoorbeeld het Westen van Turkije niet eens "echt" Turks (ja ik doel op Izmir).
/failquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
Kut, het was #133
Wat is jouw definitie van een Turk?quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:19 schreef trifko het volgende:
[..]
niet echt Turks of bedoel je niet echt moslim..
ik wil nog steeds weten van je waarop je je mening baseert dat Izmir niet echt Turks is.
waarom kaats je de bal terug zonder antwoord te hebben gegeven.. ik wil van jou weten waarop jij je mening baseert dat Izmir niet echt Turks is.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:19 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van een Turk?
Sivas Caddesiquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:36 schreef msnk het volgende:
Hey KIP. Geef antwoord op mijn vraag svp
Waar in Kayseri verblijf je
Oh hey, sorry vergeten.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:36 schreef msnk het volgende:
Hey KIP. Geef antwoord op mijn vraag svp
Waar in Kayseri verblijf je
Jij wilt mij bekrompen noemen. Verder is progressief iets subjectief. Voor mij is die "progressiviteit" van Izmir juist een achteruitgang (nee ik doel niet op infrastructuur, maar op spiritueel/normen en waarden niveau).quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:22 schreef IHVK het volgende:
Succes daarmee. Want dat is helaas heel moeilijk bij Burakius.
Izmir is trouwens gewoon grotendeels Turks. Sinds een groot deel van de Grieken naar de overkant zijn gegaan. Misschien wil Burakius zeggen dat Izmir heel erg progressief is. Dat is inderdaad zo, Izmir is niet conservatief. Dat maakt ze echter niet minder Turks.
Tenminste alsin: Turkse staatburgers. Verder boeit etniciteit enzo mij weinig.
Kan slechts antwoord geven als ik weet wat jij bedoelt met Turk.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:24 schreef trifko het volgende:
[..]
waarom kaats je de bal terug zonder antwoord te hebben gegeven.. ik wil van jou weten waarop jij je mening baseert dat Izmir niet echt Turks is.
Als Turk voor jou Turkse staatburgers zijn dan zijn het gewoon "Turken" ja.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:22 schreef IHVK het volgende:
Succes daarmee. Want dat is helaas heel moeilijk bij Burakius.
Izmir is trouwens gewoon grotendeels Turks. Sinds een groot deel van de Grieken naar de overkant zijn gegaan. Misschien wil Burakius zeggen dat Izmir heel erg progressief is. Dat is inderdaad zo, Izmir is niet conservatief. Dat maakt ze echter niet minder Turks.
Tenminste alsin: Turkse staatburgers. Verder boeit etniciteit enzo mij weinig.
Okey. Stel nou dat alles wat jij zegt waar is. Dan snap ik nog steeds niet waarom Izmir niet Turks is,quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jij wilt mij bekrompen noemen. Verder is progressief iets subjectief. Voor mij is die "progressiviteit" van Izmir juist een achteruitgang (nee ik doel niet op infrastructuur, maar op spiritueel/normen en waarden niveau).
Voor mij is "liberaal" of "gematigd" dan ook slechts een andere benaming voor: volgt de regels niet op van Allah(c.c.). Maak je geen zorgen. De staat van de "progressieve Turken" in Izmir is duidelijk. De depressiviteit, scheidingen schieten daar de pan uit. Long live progressiviteit.
Verschil in wat jij de definitie van een Turk vindt tegen de mijnequote:Op donderdag 19 maart 2009 10:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okey. Stel nou dat alles wat jij zegt waar is. Dan snap ik nog steeds niet waarom Izmir niet Turks is,
dit meen je niet serieus.. het gaat hier even niet wat ik er van vindt en wat ik met een Turk bedoel.. jij maakt de uitspraak hier dat Izmir niet echt Turks is.. dan wil ik van jou weten op welke punten jij je mening baseert. Als jij hier nog antwoord op geeft dan kunnen we gezellig verder. Of moet je eerst een sakalli hoca van je raadplegen voor het antwoord.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
Kan slechts antwoord geven als ik weet wat jij bedoelt met Turk.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee in Turkije ben ik gewoon een Turk. Dat geldt voor mij dan. Maar dat komt omdat ik wel normaal Turks spreek en mijn roots goed ken en mij verbonden voel. Hell, vaak weet ik meer in het Turks en ben ik beter geleerd in de geschiedenis van Turken dan menig Turk in Turkije. Ik vind bijvoorbeeld het Westen van Turkije niet eens "echt" Turks (ja ik doel op Izmir).
En daarvoor nog iets anders. Your point is? Echte Turken zijn moslim. Dat is wat vandaag de dag geldt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:58 schreef Meh7 het volgende:
Echte Turken waren dan ook geen moslims he. De overblijfselen daarvan zitten nog in de Turkse taal, het woord Tanri bijvoorbeeld. (Gök Tengri)
Vraagje: Wat heb jij tegen hoca's. En tegen hoca's met baarden. Zijn die slecht in jouw ogen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:15 schreef trifko het volgende:
[..]
dit meen je niet serieus.. het gaat hier even niet wat ik er van vindt en wat ik met een Turk bedoel.. jij maakt de uitspraak hier dat Izmir niet echt Turks is.. dan wil ik van jou weten op welke punten jij je mening baseert. Als jij hier nog antwoord op geeft dan kunnen we gezellig verder. Of moet je eerst een sakalli hoca van je raadplegen voor het antwoord.
[..]
![]()
QFT.. thanks that was all I needed buddy..quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:47 schreef Burakius het volgende:
[..]
En daarvoor nog iets anders. Your point is? Echte Turken zijn moslim. Dat is wat vandaag de dag geldt.
Mijn punt is dat Turk-zijn meer omvat dan alleen een geloof. Dat heeft bijvoorbeeld te maken met uiterlijk of met cultuur. Dat culturen zijn beinvloed door geloven is onmiskenbaar, maar dat is van alle tijden ook in de tijden voor de Islam. De Turkse strijdlust bijvoorbeeld, daarvan kan je zeggen dat die voor de Islam ook aanwezig was.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:47 schreef Burakius het volgende:
[..]
En daarvoor nog iets anders. Your point is? Echte Turken zijn moslim. Dat is wat vandaag de dag geldt.
ik ben niet zo achterlijk dat ik een hoca nodig om mij te vertellen wat goed is en wat slecht, daar kom ik zelf wel achter..quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
Vraagje: Wat heb jij tegen hoca's. En tegen hoca's met baarden. Zijn die slecht in jouw ogen?
Je bent dus een geleerde neem ik aan. Kent de Kuran uit je hoofd en heb beschikking over kennis over hadiths. Je bent tevens een bekende persoon die tefsir kan geven en ook vertalingen doet. Ja jij heb geen hoca nodig. Jij bent super. Salafistische inslag van je.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:04 schreef trifko het volgende:
[..]
ik ben niet zo achterlijk dat ik een hoca nodig om mij te vertellen wat goed is en wat slecht, daar kom ik zelf wel achter..![]()
heb jij zelf eigenlijk ook een baard?
Een beetje mens kan zelf wel bepalen wat goed of slecht is. Daar heb je geen hoca voor nodig.. Tegenwoordig houden zij zich bezig met of een ringtone gunah is of niet.. Hoe zielig.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je bent dus een geleerde neem ik aan. Kent de Kuran uit je hoofd en heb beschikking over kennis over hadiths. Je bent tevens een bekende persoon die tefsir kan geven en ook vertalingen doet. Ja jij heb geen hoca nodig. Jij bent super. Salafistische inslag van je.
is het bedoeling dat je die dingen, elke zin uit je hoofd kent.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je bent dus een geleerde neem ik aan. Kent de Kuran uit je hoofd en heb beschikking over kennis over hadiths. Je bent tevens een bekende persoon die tefsir kan geven en ook vertalingen doet. Ja jij heb geen hoca nodig. Jij bent super. Salafistische inslag van je.
Nee ken ik nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 01:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh hey, sorry vergeten.
Ken je Almer? daar in de buurt.
5 minuten lopen naar Almer.
Is Almer dichtbij Sivas? Ik woon namelijk op Nato caddesi, dat knoopt aan met Sivas, 3 minuutjes lopenquote:
Bovenste is een CHP'er en is DE hoca van de CHP"ers. Door de rest van Turkije wordt hij niet serieus genomen namelijk. Maar goed ga je nog antwoord geven? Je zegt ethiek normen en waarden. Allen subjectieve gegevens. Subjectieve gegevens die je volgens de Islam moet hanteren als moslim. Hoe ben jij er achter gekomen wat die normen en waarden voor jou moeten zijn als moslim?quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:58 schreef trifko het volgende:
[..]
is het bedoeling dat je die dingen, elke zin uit je hoofd kent.
je neemt aan dat ik een geleerde ben? omdat ik weet wat goed is en wat slecht is?
met een beetje logisch denken, ethiek, normen en waarden kom je ook een heel eind..![]()
jij hebt waarschijnlijk dit soort mensen nodig om daarachter te komen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een beetje mens kan dat dus niet. Kijk maar naar de mensheid. Waarom zijn er profeten nodig geweest. Kijk naar de periode van cahiliye. Nee waarlijk. De mens heeft richting nodig, en die wordt gegeven door Allah. Jij stelt je zelf er boven lijkt wel. Weet jij het beter dan Allah (haasa ve kella)?quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:51 schreef Yel het volgende:
[..]
Een beetje mens kan zelf wel bepalen wat goed of slecht is. Daar heb je geen hoca voor nodig.. Tegenwoordig houden zij zich bezig met of een ringtone gunah is of niet.. Hoe zielig.
hiervoor alleen heb ik al medelijden met je..quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:08 schreef Burakius het volgende:
(je zou als moslim echt moeten streven om elk zinnetje te kennen inderdaad)
Ik zat een beetje aan het lurken en vond je posts toch wel zo grappig dat ik iets moet posten.quote:
Hmm, ok. De Braziliaanse en Italiaanse films die ik heb gezien zijn namelijk zeer goed bekijkbaar, ook met ondertiteling. Het gaat ook om de sfeer en het acteerwerk natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:07 schreef msnk het volgende:
aslm xminator, ga je Galatasaray kijken vanavond
wikwakka2; ik haat de meeste Turkse films en voor zover ik weet zijn er bar weinig films met Nederlandse of Engelse ondertiteling, dus ik weet niet of je echt iets leuks tegen zult komen...
Bovendien zijn Turkse films alleen leuk als je de taal ook een beetje begrijpt (naar mijn mening).
Vele grote Amerikaanse kaskrakers zijn ook kut met ondertiteling bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:10 schreef xminator het volgende:
Nee, misschien, heb het druk .
Met iets
Ik heb ook geen idee, de meeste Turkse films zijn kwa plot, camerawerk en acteerwerk best belabberd. Ik kijk aan Turkse films eigenlijk alleen maar Turkse-comedyfilms en dan alleen om de platte en droge humor. Misschien dat er nog wat drama's o.i.d. zijn die interessant zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:19 schreef msnk het volgende:
Perhaps.
Misschien dat andere mensen hier wel wat ideetjes hebben.
Sahin K.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:52 schreef IHVK het volgende:
er zijn genoeg goede turkse films. ik zal zo wat posten..
Je leeft om een doel. En dat is niet om "hayatini yasa". Kijk maar naar onze profeet (vzmh). Ne kadar cabaladi. En wat doe jij? Een beetje chillen. Dat is niet het doel van het leven.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:00 schreef trifko het volgende:
[..]
hiervoor alleen heb ik al medelijden met je..![]()
gast, hayatini yasa, je leeft maar 1 keer, als je een goed mens bent kom je sowieso wel in de hemel terecht.
Van mij part drinken ze allemaal vodka met Putin. Van mij part gaan ze allemaal naar een naakt strand. Boeit me geen reet. Het is zeer waar dat er een ernstige verloedering is in het Midden-Oosten. Het Westen dringt steeds verder door. Vandaar dat we ook steeds meer scheidingen zien en gevallen van depressiviteit. Maar maak je geen zorgen. Er zal altijd een kleine groep mensen zijn die het goede zullen doen. Zelfs in deze "ahir zaman" . Dat is trouwens uit een hadith.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zat een beetje aan het lurken en vond je posts toch wel zo grappig dat ik iets moet posten.
Nederlanders waren vroeger ook erg gelovig, nu niet meer. Gezien je verhaal over wat een échte Turk is en wat niet, zou dit volgens jou moeten betekenen dat nu nog maar een kleine groep Nederlanders een echte Nederlander is. Als je dan ook nog eens kijkt naar hoeveel Nederlanders actief bezig zijn met hun geloof en ook echt alle regels volgen zijn er nog amper Nederlanders over.
Vooruitgang gaat gepaard met liberalisatie van het geloof, dat zie je zelfs in de strenggelovige gebieden in het Midden Oosten, waar de oliesheiks ook wel van een glaasje whiskey houden.
Maar nu dus de vraag waar ik voor gekomen ben, iemand nog aanraders qua Turkse films? Ik ben mijn filmhorizon een beetje aan het verbreden. Brazilie, Nederland, Amerika, Engeland en Duitsland heb ik al gehadHet liefst iets van drama, actie, thriller, of based on a true story trouwens. En downloadbaar.
mensen die nog geen rijbewijs hebben..quote:
çatlaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:13 schreef trifko het volgende:
[..]
mensen die nog geen rijbewijs hebben..
Gaat ook zo lekker als je nog geen 18 bentquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:13 schreef trifko het volgende:
[..]
mensen die nog geen rijbewijs hebben..
ik dacht dat jij veul ouder was..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Gaat ook zo lekker als je nog geen 18 bent
Jij schept wel erg op over je salaris en nu je auto.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:56 schreef ClioSporT het volgende:
Zal ik maar niet stoer gaan doen met mijn auto's jongens. : p
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij schept wel erg op over je salaris en nu je auto.
Volgens mij ben je een 29 jarige kranten jongen met een 12 versnellingen fiets!
Ik heb het er 1 keer over gehad geloof ik, anyway.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij schept wel erg op over je salaris en nu je auto.
Volgens mij ben je een 29 jarige kranten jongen met een 12 versnellingen fiets!
Eh, pff. Wel een paar keer langs geweest. Maar kan het niet pinpointen.quote:
Waar werk jequote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:18 schreef IHVK het volgende:
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/11259580.asp?gid=229
![]()
Weer.![]()
Werken.
Mensen met een Ford roelerenquote:Op zondag 22 maart 2009 09:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik weet wat mijn volgende lease auto gaat worden. Ford Fiesta Ghia 1.6 TCDi DPF
Trigger, mijn pm's worden niet beantwoord mijn sahbi'tje.quote:
Boodschap zou onderhand wel duidelijk moeten zijn.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Trigger, mijn pm's worden niet beantwoord mijn sahbi'tje.That don't make me very happy capish?
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Boodschap zou onderhand wel duidelijk moeten zijn.
Ik heb een focusquote:Op maandag 23 maart 2009 14:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Trigger begrijpt mij
Jij mag met me mee cruisen als ik em heb
Googlen.quote:
Wel frapant ja!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:32 schreef IHVK het volgende:
Heeft iemand vandaag...
Kijk eens wat ik nou tegenkom. Deze gast verveelt zich op 11 september, net voor de aanslagen.
En dit is het eerste topic:
Vliegtuigen boren zich in beide torens WTC NYC
Best interessant enzo.
Eerste link..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:32 schreef IHVK het volgende:
Heeft iemand vandaag...
Kijk eens wat ik nou tegenkom. Deze gast verveelt zich op 11 september, net voor de aanslagen.
En dit is het eerste topic:
Vliegtuigen boren zich in beide torens WTC NYC
Best interessant enzo.
Ik zit best wel regelmatig binnen eigenlijk, nu je het zegtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wallah de consultanten die ik ken die zijn zeker binnen
Ter land, ter zee en ter lucht?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:58 schreef Ayca het volgende:
ik kan het me eigenlijk helemaal niet goed herinneren, ik was volgens mij tv aan het kijken ofzo?
Een echte Turk zit in een kahvehane.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:59 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik zit best wel regelmatig binnen eigenlijk, nu je het zegt
Ik heb echt een hekel aan kahve'squote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een echte Turk zit in een kahvehane.
Dit topic IRL dus?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan kahve'secht de domste mensen, de domste gesprekken en de domste 'spelletjes'
Tavla en rummikubquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan kahve'secht de domste mensen, de domste gesprekken en de domste 'spelletjes'
Zal ik je nog es een paar keer goed late lachuhquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zo weer naar kaakchirurg
maar als het goed is, is de kwelling over na vandaag
Kan je niet eens. Met je kutgrappenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zal ik je nog es een paar keer goed late lachuh
Triggerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:23 schreef Meh7 het volgende:
Waarom zijn jullie de hele tijd aan het tongen met de PI's en de smilies? Doen jullie dat IRL ook soms?
ik hoef geen grappe te maken, ik link gewoon naar :quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:21 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Kan je niet eens. Met je kutgrappen
Jup, soms kots ik ook spontaan en wordt me gezicht helemaal rood.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:23 schreef Meh7 het volgende:
Waarom zijn jullie de hele tijd aan het tongen met de PI's en de smilies? Doen jullie dat IRL ook soms?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, soms kots ik ook spontaan en wordt me gezicht helemaal rood.
Regelmatigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:32 schreef Ayca het volgende:
ik verander ook wel eens in een kuikentje jij niet dan?
In die volgorde? Tongen met Goeroe -> kotsen -> rood worden uit schaamte.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, soms kots ik ook spontaan en wordt me gezicht helemaal rood.
Homo + Kotsen geel + rood gezicht.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:35 schreef Meh7 het volgende:
[..]
In die volgorde? Tongen met Goeroe -> kotsen -> rood worden uit schaamte.
Idd, wij hoeven die handelingen niet te verrichten om te laten zien dat we Galatasarayli zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Homo + Kotsen geel + rood gezicht.
Niet iedereen is galatasarayli.
Goeie comeback, nee serieus.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:42 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Idd, wij hoeven die handelingen niet te verrichten om te laten zien dat we Galatasarayli zijn.
Ah sorry, ik had mijn tong moeten gebruiken. Bij deze aangepast.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:45 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je neemt het inderdaad een beetje te serieus lijkt het wel.
homo = mens.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:00 schreef msnk het volgende:
Want er bestaan geen homoseksuele moslims. Jwt.
Sodomie? je bent toch geen christen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:03 schreef Burakius het volgende:
[..]
homo = mens.
Wat jij bedoelt is Sodomie oftewel een sodomiet.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:00 schreef msnk het volgende:
TS is homo. Daarom is hij een afvallige geworden.
Nee? Homo = mens. Als een man seks heeft met een man noemen we dat sodomie. Ik weiger daarom ook man op man relaties homoseksualiteit te noemen, maar ik noem het sodomie.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Sodomie? je bent toch geen christen?
Volgens mij betekent homo iets van gelijk. Zie de woorden homogeen en homoniem. Onze Latijn-expert zal daar wel uitsluitsel over kunnen geven.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee? Homo = mens. Als een man seks heeft met een man noemen we dat sodomie. Ik weiger daarom ook man op man relaties homoseksualiteit te noemen, maar ik noem het sodomie.
Sodomie is anders een woord altijd gebuikt door de katholieke kerk naar de stad sodom. Komt ook voor in de kuran maar wordt niet door Moslims gezien als zogenaamde root of evilquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee? Homo = mens. Als een man seks heeft met een man noemen we dat sodomie. Ik weiger daarom ook man op man relaties homoseksualiteit te noemen, maar ik noem het sodomie.
Goeroe is de TS btw.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:00 schreef msnk het volgende:
Want er bestaan geen homoseksuele moslims. Jwt.
Wat kan mij het schelen of de katholieke kerk het zegt? Van mij part zegt de Hutsi stam in Afrika ook sodom.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Sodomie is anders een woord altijd gebuikt door de katholieke kerk naar de stad sodom. Komt ook voor in de kuran maar wordt niet door Moslims gezien als zogenaamde root of evil
he shoots he scores.quote:
We noemen? Niemand noemt een homo sodomiet behalve de paus. Bana ne senin soylediginden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:10 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wat kan mij het schelen of de katholieke kerk het zegt? Van mij part zegt de Hutsi stam in Afrika ook sodom..
Het is gewoon sodomie. En we noemen iemand die dat doet een sodomiet. Homoseksueel klinkt ook veel te aardig. En gay betekent gewoon blij. Dus: sodomiet /sodomite.
Wat is er nou huisman?quote:
Er noemen wel meer mensen dat soort praktijken sodomie. En niet alleen de Christenen, maar ook de Moslims. Een mooi voorbeeld is Ahmed Deedat (google it / youtube it).quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
We noemen? Niemand noemt een homo sodomiet behalve de paus. Bana ne senin soylediginden.
Geen haat ofzo. Just facts
Gevonden:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:07 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Volgens mij betekent homo iets van gelijk. Zie de woorden homogeen en homoniem. Onze Latijn-expert zal daar wel uitsluitsel over kunnen geven.
http://www.catholica.nl/archief/nr36/holebi.htmlquote:Over het woord “homo” bestaan er misverstanden bij personen die geen Grieks-Latijnse Humaniora gedaan hebben. Sommigen denken dat het van het Latijnse zelfstandig naamwoord “homo” komt, dat “man” en “mens” betekent. Daarom denken enkelen nog steeds dat homofilie of homosexualiteit “liefde of sex tussen mannen” betekent. In werkelijkheid komt het woord “homo” van het Griekse bijvoeglijk naamwoord “homos” dat “zelfde” betekent en dat ook voorkomt in “homogeen”, “homoniem”, “homopolair”, enz …
-edit laat maar.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Gevonden:
[..]
http://www.catholica.nl/archief/nr36/holebi.html
Dus in het Latijn is homo man en in het Grieks betekent het iets als "zelfde".
homo betekent in het latijn gewoon mens, manquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:07 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Volgens mij betekent homo iets van gelijk. Zie de woorden homogeen en homoniem. Onze Latijn-expert zal daar wel uitsluitsel over kunnen geven.
Neen! Dat zegt ie net. homo komt van homogeen en betekend eerder 'van het zelfde'quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
homo betekent in het latijn gewoon mens, man
Zei Fritzl ook bij de rechtzaken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:14 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Om even duidelijk te maken waarop ik tot op heden niet ben in gegaan op de bewerkingen
Google-ervaring > Kennis van Latijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
homo betekent in het latijn gewoon mens, man
Nee, homo betekent wel mens in het Latijn. In "homoseksualiteit" komt de "homo" echter uit het Grieks. (heb ik het uitgevondenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Neen! Dat zegt ie net. homo komt van homogeen en betekend eerder 'van het zelfde'
wel! het zelfstandig naamwoord homo in het latijn betekent man, mensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Neen! Dat zegt ie net. homo komt van homogeen en betekend eerder 'van het zelfde'
Geen idee, ik weet niet wat dat betekent, laag opgeleid enzo.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:21 schreef Meh7 het volgende:
Beste Triggershot, is dit nou een voorbeeld van semantische problematiek trouwens?
Ahh. Ik ben verlicht! Dank uquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
wel! het zelfstandig naamwoord homo in het latijn betekent man, mens
homogeen komt van het Grieks
google > laag opgeleidquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet wat dat betekent, laag opgeleid enzo.
Wij hebben samen op het VBO gezetenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet wat dat betekent, laag opgeleid enzo.
Idd. Ik ben mens.quote:
+1quote:
We zijn allen mens. Daar gaat het om uiteindelijkquote:
Auw.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Heb je je avatar wel eens gezien? Die is obiously homo
He shoots he scores!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Heb je je avatar wel eens gezien? Die is obiously homo
Must try to adapt...must.. it hurts.. arghh its too much.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:29 schreef msnk het volgende:
Mijn avatar is kickuh
Nu dat Burakius er toch over begon; Gay = homo = sodomiet!
Alleen Engelse yuppies gebruiken gay nog als 'blij'.
Adapt, Burakius, ADAPT!!!!
bronquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:30 schreef Triggershot het volgende:
homofoben zijn toch de grootste homo's?
Dit gebeurt er als je schiet maar niet scoort:quote:
En islamhaters zijn de grootste moslims. Wat zegt dat over Wilders?!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:30 schreef Triggershot het volgende:
homofoben zijn toch de grootste homo's?
Zeer zeker niet! Heb gewoon normale omgang met ze. Met nadruk op normaal! Het is gewoon de plicht van een moslim om een homo kennis te geven waarom het fout is. Daar buiten mag een moslim niets doen. Slechts informatie geven.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:31 schreef msnk het volgende:
Is Burakius eigenlijk een homofoob?
ik niet hoor, ik ben gewoon geen homo!
nou.... door hem onderzoeken moslims wel meer hun geloof. Dus indirectquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
En islamhaters zijn de grootste moslims. Wat zegt dat over Wilders?!
Dat zijn kapsel nog steeds lelijk is?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
En islamhaters zijn de grootste moslims. Wat zegt dat over Wilders?!
Mee eens.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat zijn kapsel nog steeds lelijk is?
Steun de moeder van msnk in haar strijd, giro 555quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:34 schreef msnk het volgende:
Ik vroeg een keer aan me ma wat ze had gedaan als bleek dat ik een homo sodomiet ben. Ze zei dat ze me het huis uit zou schoppen en me niet meer zou willen kennen!!!
ze is behoorlijk 'modern' voor een hoofddoek, maar ze is 110% tegen heameau's
Ik zeg één ding: offerfeest.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:36 schreef msnk het volgende:
Ben ik de enige die ingaat op de vraag van Ayca
Het is inderdaad een beetje raar. Mensen die niet bidden worden eigenlijk nooit direct als afvallige beschouwd door de omgeving. Maar wanneer je een andere zonde pleegt (zoals sodomie), ben je wel een afvallige. Idem met de Turkse jongemannen die bijna een abonnement hebben op de dames van lichte zeden, alsof "zina" wel een lichte zonde is. Daar zit wel hypocrisie in.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:38 schreef Triggershot het volgende:
ALLE MENSEN DIE NIET BIDDEN ZIJN KAFIR!
blijft een interessante discussie, wie er nou theologisch gelijk heeft.
Ik weet niet of ik als niet turk hier mag posten, maar had het volgende: een goeie vriend van mij is Turk en homo. zijn ouders zijn vrij modern, maar de familietraditie zit er enorm bij ingebakken. Toen hij soort van gekoppeld werd aan zijn nichtje in Turkije heeft hij het uiteindelijk verteld. Wat er toen kwam, was gelukkig geen afstoot door de familie, integendeel. Zijn ouders proberen hem nog steeds wel eens te koppelen aan zijn nichtje, maar wat meer geldt is: zolang we er niks van zien en niks van weten, weten we het ook niet. Dus beetje ontkenningsfase. Uiteindelijk zijn zijn ouders ook wat ze voor hem moeten zijn: liefhebbende ouders. zijn pa had het er wel moeilijk mee, maar zijn tante en moeder hebben uiteindelijk door het beeld van homoseksualiteit heen geprikt en hun zoon en familielid nog steeds onder hen als hoe ze m kennen etc. dat vond ik juist een mooie: diegene van wie je houdt en die je liefhebt veranderen er niet door en blijven toch hun eigen ik. Dat het geloof het afkeurt was voor hen niet de reden om hun eigen zoon en familielid af te keuren.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:34 schreef msnk het volgende:
Ik vroeg een keer aan me ma wat ze had gedaan als bleek dat ik een homo sodomiet ben. Ze zei dat ze me het huis uit zou schoppen en me niet meer zou willen kennen!!!
ze is behoorlijk 'modern' voor een hoofddoek, maar ze is 110% tegen heameau's
ik wou edittenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:41 schreef msnk het volgende:
Zijn jullie bang om uitspraken te doen over homoseksualiteit ofzo!
Ik wil wel 's weten hoe jullie er tegen over staan.
Waarom drie lege posts Ayca, en zelfs een late editWaar gaat dat over
Der zoon moet gedood worden danquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik als niet turk hier mag posten, maar had het volgende: een goeie vriend van mij is Turk en homo. zijn ouders zijn vrij modern, maar de familietraditie zit er enorm bij ingebakken. Toen hij soort van gekoppeld werd aan zijn nichtje in Turkije heeft hij het uiteindelijk verteld. Wat er toen kwam, was gelukkig geen afstoot door de familie, integendeel. Zijn ouders proberen hem nog steeds wel eens te koppelen aan zijn nichtje, maar wat meer geldt is: zolang we er niks van zien en niks van weten, weten we het ook niet. Dus beetje ontkenningsfase. Uiteindelijk zijn zijn ouders ook wat ze voor hem moeten zijn: liefhebbende ouders. zijn pa had het er wel moeilijk mee, maar zijn tante en moeder hebben uiteindelijk door het beeld van homoseksualiteit heen geprikt en hun zoon en familielid nog steeds onder hen als hoe ze m kennen etc. dat vond ik juist een mooie: diegene van wie je houdt en die je liefhebt veranderen er niet door en blijven toch hun eigen ik. Dat het geloof het afkeurt was voor hen niet de reden om hun eigen zoon en familielid af te keuren.
Het is een discussie van niets natuurlijk. Wat zou je doen. Weet ik het. Nu om mij heen zie ik genoeg mannen die vallen op andere mannen en heb daar geen problemen mee. Hoe zinvol is het om te speculeren over wat ik zou doen als mijn zoon zou vallen op mannen....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:41 schreef msnk het volgende:
Zijn jullie bang om uitspraken te doen over homoseksualiteit ofzo!
Ik wil wel 's weten hoe jullie er tegen over staan.
Waarom drie lege posts Ayca, en zelfs een late editWaar gaat dat over
dat zit vooral cultureel en identiteitsgezind ingebakken, wat mij met name interesseert is de theologische discussiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:41 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een beetje raar. Mensen die niet bidden worden eigenlijk nooit direct als afvallige beschouwd door de omgeving. Maar wanneer je een andere zonde pleegt (zoals sodomie), ben je wel een afvallige. Idem met de Turkse jongemannen die bijna een abonnement hebben op de dames van lichte zeden, alsof "zina" wel een lichte zonde is. Daar zit wel hypocrisie in.
Nou ja.. Ja, ja eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ze is modern voor een hoofddoek, dat is wel de uitspraak van de dag
Verplicht mee-luistert en mee-kijkt bedoel je? 40-jarige Turkse vrouwen kijken naar die turkse vrouwen oprah-wannabe talkshows.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou ja.. Ja, ja eigenlijk wel.
Een 40 plusser die naar Rammstein luistert (in moderatie) en South Park kijkt
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet denk dat het met acceptatie te maken heeft, dan meer met soort van ontkenning en verder gaan met de orde van de dag. Hij zit in ieder geval niet mer zelfmoordneigingen achter msn omdat hij verstoten is, ook al mag ik niet bij m logeren (ook niet als goede vriend) omdat dat toch weer te dichtbij komt. Iemand hier ervaring met een turkse homo in de vriendegroep of familie? Hoe ging dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:44 schreef msnk het volgende:
NEE! Je mag hier niet posten!
wehehehehe, geintje
Sterke verhaal. Verbaasd mij wel een beetje dat ze het uiteindelijk toch hebben kunnen accepteren
Klopt niet voor verschillende stromingen. Volgens de soennieten hanafi(wat ik ben) is iemand die niet bid niet kafir. Hij gaat echter wel verder weg van de "kern" van de Islam.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:38 schreef Triggershot het volgende:
ALLE MENSEN DIE NIET BIDDEN ZIJN KAFIR!
blijft een interessante discussie, wie er nou theologisch gelijk heeft.
Waarom zou ze verplicht mee-kijken of mee-luisteren? Ik heb een eigen kamer waar ik naar TV kijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:47 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Verplicht mee-luistert en mee-kijkt bedoel je? 40-jarige Turkse vrouwen kijken naar die turkse vrouwen oprah-wannabe talkshows.
Ja, maar dat stuit tegen de Hadith :quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Klopt niet voor verschillende stromingen. Volgens de soennieten hanafi(wat ik ben) is iemand die niet bid niet kafir. Hij gaat echter wel verder weg van de "kern" van de Islam.
Wist ik niet, waar ligt de grens dan wel bij Hanefiler?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Klopt niet voor verschillende stromingen. Volgens de soennieten hanafi(wat ik ben) is iemand die niet bid niet kafir. Hij gaat echter wel verder weg van de "kern" van de Islam.
kijkt ze ook naar dat izdivac gedoequote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom zou ze verplicht mee-kijken of mee-luisteren? Ik heb een eigen kamer waar ik naar TV kijk
Ze kijkt niet naar Oprah, soms Dr Phil ofzoVeel çanak nu we dat klote ding ook in huis hebben.
Ik ben geen geleerde Trigger. Lijkt me niet goed dat ik hier dan ook op in ga. Verder weet ik niet of de hadith zwak of sterk is etc. etc. etc. Abu Hanifa spreekt en dat is het voor mijquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, maar dat stuit tegen de Hadith :
'het verschil tussen een kafir en moslim is salaat'
Nee, ik ken geen enkele Turkse homo. Althans, één die ermee naar buiten treedt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet denk dat het met acceptatie te maken heeft, dan meer met soort van ontkenning en verder gaan met de orde van de dag. Hij zit in ieder geval niet mer zelfmoordneigingen achter msn omdat hij verstoten is, ook al mag ik niet bij m logeren (ook niet als goede vriend) omdat dat toch weer te dichtbij komt. Iemand hier ervaring met een turkse homo in de vriendegroep of familie? Hoe ging dat eigenlijk?
Wat is dat? Als het op çanak is, misschien, geen idee. Ik volg die dingen niet.quote:
Weet ik niet zeker, maar uit mijn hoofd als je niet meer aan één de 6 verplichting voldoet voor iman.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:51 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wist ik niet, waar ligt de grens dan wel bij Hanefiler?
Geen met turkse maar wel met een surinaamse vriendin, moeder weet het nog steeds niet, vader is er nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet denk dat het met acceptatie te maken heeft, dan meer met soort van ontkenning en verder gaan met de orde van de dag. Hij zit in ieder geval niet mer zelfmoordneigingen achter msn omdat hij verstoten is, ook al mag ik niet bij m logeren (ook niet als goede vriend) omdat dat toch weer te dichtbij komt. Iemand hier ervaring met een turkse homo in de vriendegroep of familie? Hoe ging dat eigenlijk?
http://app.al-islaam.com/(...)tion/qanda/qanda/100quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben geen geleerde Trigger. Lijkt me niet goed dat ik hier dan ook op in ga. Verder weet ik niet of de hadith zwak of sterk is etc. etc. etc. Abu Hanifa spreekt en dat is het voor mij
Aboe 'Hanifa, Maaliek en Shafi'ie hebben gezegd dat degene die het gebed niet verricht een fasieq is (zware zondaar maar treedt niet buiten de oever van de islam). Toen verscheen er een meningsverschil tussen de geleerden. Maliek en Shafi'ie zeiden dat hij geëxecuteerd moet worden, Abou 'Hanifa zei: "hij dient bestraft te worden maar niet geëxecuteerd"quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://app.al-islaam.com/(...)tion/qanda/qanda/100
De profeet daarentegen zegt dat er dan geen verschil is tussen jou en de ongelovige.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Aboe 'Hanifa, Maaliek en Shafi'ie hebben gezegd dat degene die het gebed niet verricht een fasieq is (zware zondaar maar treedt niet buiten de oever van de islam). Toen verscheen er een meningsverschil tussen de geleerden. Maliek en Shafi'ie zeiden dat hij geëxecuteerd moet worden, Abou 'Hanifa zei: "hij dient bestraft te worden maar niet geëxecuteerd"
Dit voldoet voor mij. Ebu Hanifa zegt dat je niet buiten de Islam treedt.
Nou nou, we hebben het hier over allerlei onderwerpen waar Turken op Fok mee zitten. Zolang het maar niet alleen maar over dat gaat, kan het best vind ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:00 schreef xminator het volgende:
Een schopje naar WFL dan maar .
Ja, wat een kalimero.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:31 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dit gebeurt er als je schiet maar niet scoort:
- Auuu
- Hagi yuz tane vurdumu birsey yok, biz birtane vurdukmu auuu
- Ne var *piep censored* auuu
Twijfel je er nooit aan wat er in Koran staat ? dat het allemaal waar is ? (serieuze vraag)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Aboe 'Hanifa, Maaliek en Shafi'ie hebben gezegd dat degene die het gebed niet verricht een fasieq is (zware zondaar maar treedt niet buiten de oever van de islam). Toen verscheen er een meningsverschil tussen de geleerden. Maliek en Shafi'ie zeiden dat hij geëxecuteerd moet worden, Abou 'Hanifa zei: "hij dient bestraft te worden maar niet geëxecuteerd"
Dit voldoet voor mij. Ebu Hanifa zegt dat je niet buiten de Islam treedt.
jij was een alevi toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Twijfel je er nooit aan wat er in Koran staat ? dat het allemaal waar is ? (serieuze vraag)
Je komt in de hemel als je Allah's welbehagen hebt. Hoeveel goede daden of slechte daden je hebt gedaan. Daarom doen wij moslims onze daden niet voor de hemel (of helquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:59 schreef Meh7 het volgende:
Er staat mij wel iets bij dat zolang je geen shirk pleegt als moslim, je uiteindelijk (na je straf te hebben ondergaan) in de hemel komt in het hiernamaals.
Hoe bedoel je dat eigenlijk. Dat de Koran wellicht veranderd zou kunnen zijn door de mens, of dat de Koran niet geheel waar geschreven is?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Twijfel je er nooit aan wat er in Koran staat ? dat het allemaal waar is ? (serieuze vraag)
Nooit. Allah(c.c.) korusun. Twijfel hoort wel bij de beproeving, dus maak je daar geen zorgen over.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
caferi ?quote:
ehm eerlijk gezegd weet ik dat niet (zeker)quote:
ehm nee ik bedoel dat je echt geloofd wat er in staatquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat eigenlijk. Dat de Koran wellicht veranderd zou kunnen zijn door de mens, of dat de Koran niet geheel waar geschreven is?
Ja maar waarom niet. Omdat het niet naar waarheid geschreven is (vol met fabeltjes) of iets anders...?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
ehm nee ik bedoel dat je echt geloofd wat er in staat
Oh, ja dat het niet naar waarheid geschreven isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja maar waarom niet. Omdat het niet naar waarheid geschreven is (vol met fabeltjes) of iets anders...?
Uit welk gebied kom je? Azeri? Of Iran? Irak? Turkije?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
ehm eerlijk gezegd weet ik dat niet (zeker)
Grote kans dat je dan caferi bentquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:29 schreef Ayca het volgende:
azeri
Soms spoken zulke gedachten wel rond in my mind, maar ja.. Uiteindelijk geloof ik er toch maar inquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh, ja dat het niet naar waarheid geschreven is
Zoals ik al zei. Twijfel is ook een beproeving. Maar gebruik je verstand en je komt er altijd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Soms spoken zulke gedachten wel rond in my mind, maar ja.. Uiteindelijk geloof ik er toch maar in
Ik dacht vroeger wel 's van 'misschien moet ik maar jood worden ofzo, als die Abrahamistische religies dan gelijk hebben, zit ik in ieder geval gebakken', want uiteindelijk zijn het Christendom en de Islam wel daarop gebaseerd..
ofzo
ja eigenlijk wel, ik vraag het wel als mijn moeder thuis isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
Grote kans dat je dan caferi bent. Tenminste... dat hoort je eigenlijk gewoon te weten
Trouwens hoe kijken Azeri's naar Turkije?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel, ik vraag het wel als mijn moeder thuis is
wij zijn al vele generaties in Turkije, zie mezelf dan ook gewoon als Turk en niet Azeriquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Trouwens hoe kijken Azeri's naar Turkije?
ik ben nu eigenlijk benieuwd hoe Azeri vrouwen eruit zienquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
wij zijn al vele generaties in Turkije, zie mezelf dan ook gewoon als Turk en niet Azeri
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
ik ben nu eigenlijk benieuwd hoe Azeri vrouwen eruit zien
Cerkez kizlari zijn altijd best mooi namelijk
Een Azeri is ook een Turk, maar ik weet wat je bedoeld. Je ziet jezelf als inwoner van Turkijequote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
wij zijn al vele generaties in Turkije, zie mezelf dan ook gewoon als Turk en niet Azeri
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:23 schreef Min-e het volgende:
Azeri is iemand afkomstig uit Azerbeidzjan?
Inderdaad. In Turkije wonen ook redelijk veel mensen met Azerbeidzjaanse roots. Vooral in Iğdır en Kars.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:23 schreef Min-e het volgende:
Azeri is iemand afkomstig uit Azerbeidzjan?
Mooi gesproken Min-equote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:48 schreef Min-e het volgende:
"Honesty is the first chapter of the book of wisdom." Thomas Jefferson.
Weet niet meer wie dat zei, maar in casu wel toepasselijk wellicht:" Wise men learn more from fools than fools from the wise."
Biraz sabirsiz.quote:
Hier wel goed eigenlijk. Vooruitzicht op een nieuwe opdracht waar ik mezelf kan bewijzen. Vanaf september nu zeker weten de nieuwe master. Vanaf augustus nieuwe auto. ALL IS WELLquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:58 schreef Min-e het volgende:
[..]
Biraz sabirsiz.Wil een nieuwe baan, en ze houden me nu al een hele week aan het lijntje, zwaar frustrerend eigenlijk.
Et toi?
Tentamens achter mekanderquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:59 schreef msnk het volgende:
Turken op FOK!? Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?
Oh, CC begint! Simpsons, American Dad, South Park en Family Guy achter me kaar
Even quoten speciaal voor Xquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:57 schreef Meh7 het volgende:
Overigens is het niet zo'n gekke vraag. Azeriler zijn namelijk een van de Turks volkeren die verspreid zijn over een aantal landen. Volgens Wikipedia leven de meeste Azeri in Iran en niet in Azerbeidzjan.
Het is je gegundquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:00 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hier wel goed eigenlijk. Vooruitzicht op een nieuwe opdracht waar ik mezelf kan bewijzen. Vanaf september nu zeker weten de nieuwe master. Vanaf augustus nieuwe auto. ALL IS WELL
Waarom die drang om mensen een stempeltje te gevenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja maar dat jij in nederland leeft maakt je ook nog geen nederlander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |