abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 maart 2009 @ 00:18:16 #1
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_67193543

Hosgeldiniz - Welkom!

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic.
Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Trigger en Vonnuh de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Trigger en Emel, . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan. Leuke dynamische boel dus! .

De begintopics 2 t/m 21, voor als je je verveelt:
Turken maken kennis
Turken willen meeten
Turken kunnen ook lachen
Turken hebben altijd honger
Turken en Ramadan
Haat-liefde relatie tussen de Turken
Turken zijn gesteld op Turkije
Turken plannen een meet
Turken zijn lief voor elkaar
Turken kunnen ook flirten
Turken pesten Emel
Turken zijn nachtmensen
Turken zeggen de meet af
Turken kunnen ook serieus zijn
Turken en politiek
Turken zijn gastvrij
Rellen met de Turken
Turken en voetbal
Turken en Grieken
Turken zijn behulpzaam
Dialoog tussen twee Turken

Na topicnr. 21 ben ik maar gestopt, want de dialoog ging eindeloos door tussen twee Turken, .
De Turken praten veel! .

Wie zijn hier NIET welkom?
Flamers, pubers en Turken/moslim-bashers. .
Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .
quote:
     -scorpione-

Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:
     ACT-F

...
quote:
     Burakius

...
quote:
     ClioSporT

Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:
     Da.Rock

...
quote:
     Devrim_

...
quote:
     dvdfreak

the strong silent type like Gary Cooper
quote:
     EMEL

Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:
     GoeRoe86

...
quote:
     IHVK

Schepper van het topic
quote:
     Jero

Snel, goed en gek
quote:
     Min-e

...
quote:
     msnk

...
quote:
     RoW-0

...
quote:
     saban

Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:
     Slayage

Buffy, Tori en Lynch
quote:
     stukovich

Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:
     TheMagnificent

...
quote:
     zarGon

Lief, guitig en een sarcast
quote:
     - En iedere vatandas die ik vergeten ben, .
  donderdag 19 maart 2009 @ 00:18:30 #2
39631 GoeRoe86
pi_67193546
Kut, het was #133
pi_67193567
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 00:04 schreef Burakius het volgende:

[..]

Nee in Turkije ben ik gewoon een Turk. Dat geldt voor mij dan. Maar dat komt omdat ik wel normaal Turks spreek en mijn roots goed ken en mij verbonden voel. Hell, vaak weet ik meer in het Turks en ben ik beter geleerd in de geschiedenis van Turken dan menig Turk in Turkije. Ik vind bijvoorbeeld het Westen van Turkije niet eens "echt" Turks (ja ik doel op Izmir).
niet echt Turks of bedoel je niet echt moslim..
ik wil nog steeds weten van je waarop je je mening baseert dat Izmir niet echt Turks is.
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_67193573
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 00:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
Kut, het was #133
/fail

Ik ga slapen. Over 6 uurtjes weer wakker.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_67193581
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 00:19 schreef trifko het volgende:

[..]

niet echt Turks of bedoel je niet echt moslim..
ik wil nog steeds weten van je waarop je je mening baseert dat Izmir niet echt Turks is.
Wat is jouw definitie van een Turk?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_67193634
Succes daarmee. Want dat is helaas heel moeilijk bij Burakius.

Izmir is trouwens gewoon grotendeels Turks. Sinds een groot deel van de Grieken naar de overkant zijn gegaan. Misschien wil Burakius zeggen dat Izmir heel erg progressief is. Dat is inderdaad zo, Izmir is niet conservatief. Dat maakt ze echter niet minder Turks.

Tenminste alsin: Turkse staatburgers. Verder boeit etniciteit enzo mij weinig.
pi_67193677
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 00:19 schreef Burakius het volgende:

[..]

Wat is jouw definitie van een Turk?
waarom kaats je de bal terug zonder antwoord te hebben gegeven.. ik wil van jou weten waarop jij je mening baseert dat Izmir niet echt Turks is.
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
  donderdag 19 maart 2009 @ 00:36:01 #8
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67193908
Hey KIP. Geef antwoord op mijn vraag svp

Waar in Kayseri verblijf je
AFC AJAX
pi_67193940
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 00:36 schreef msnk het volgende:

Sivas Caddesi
pi_67194454
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 00:36 schreef msnk het volgende:

Oh hey, sorry vergeten.

Ken je Almer? daar in de buurt.
5 minuten lopen naar Almer.
pi_67194460
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 00:37 schreef trifko het volgende:

[..]

Sivas Caddesi

Wel een toffe straat.
pi_67198448
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 00:22 schreef IHVK het volgende:

Izmir is trouwens gewoon grotendeels Turks. Sinds een groot deel van de Grieken naar de overkant zijn gegaan. Misschien wil Burakius zeggen dat Izmir heel erg progressief is. Dat is inderdaad zo, Izmir is niet conservatief. Dat maakt ze echter niet minder Turks.

Jij wilt mij bekrompen noemen. Verder is progressief iets subjectief. Voor mij is die "progressiviteit" van Izmir juist een achteruitgang (nee ik doel niet op infrastructuur, maar op spiritueel/normen en waarden niveau).

Voor mij is "liberaal" of "gematigd" dan ook slechts een andere benaming voor: volgt de regels niet op van Allah(c.c.). Maak je geen zorgen. De staat van de "progressieve Turken" in Izmir is duidelijk. De depressiviteit, scheidingen schieten daar de pan uit. Long live progressiviteit .
pi_67198470
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 00:24 schreef trifko het volgende:

[..]

waarom kaats je de bal terug zonder antwoord te hebben gegeven.. ik wil van jou weten waarop jij je mening baseert dat Izmir niet echt Turks is.
Kan slechts antwoord geven als ik weet wat jij bedoelt met Turk.
pi_67198536
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 00:22 schreef IHVK het volgende:

Als Turk voor jou Turkse staatburgers zijn dan zijn het gewoon "Turken" ja.
pi_67198555
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:15 schreef Burakius het volgende:

[..]

Jij wilt mij bekrompen noemen. Verder is progressief iets subjectief. Voor mij is die "progressiviteit" van Izmir juist een achteruitgang (nee ik doel niet op infrastructuur, maar op spiritueel/normen en waarden niveau).

Voor mij is "liberaal" of "gematigd" dan ook slechts een andere benaming voor: volgt de regels niet op van Allah(c.c.). Maak je geen zorgen. De staat van de "progressieve Turken" in Izmir is duidelijk. De depressiviteit, scheidingen schieten daar de pan uit. Long live progressiviteit .
Okey. Stel nou dat alles wat jij zegt waar is. Dan snap ik nog steeds niet waarom Izmir niet Turks is,
pi_67199389
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:19 schreef IHVK het volgende:

[..]

Okey. Stel nou dat alles wat jij zegt waar is. Dan snap ik nog steeds niet waarom Izmir niet Turks is,
Verschil in wat jij de definitie van een Turk vindt tegen de mijne . Kleine verzachting. Izmir is wel Turks, maar niet het "echte" Turkije. Daar ging het toch om?
pi_67202083
Echte Turken waren dan ook geen moslims he. De overblijfselen daarvan zitten nog in de Turkse taal, het woord Tanri bijvoorbeeld. (Gök Tengri)
pi_67202469
Izmir chickies
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:15:38 #19
239053 trifko
One Minute!
pi_67202652
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:15 schreef Burakius het volgende:

[..]

Kan slechts antwoord geven als ik weet wat jij bedoelt met Turk.
dit meen je niet serieus.. het gaat hier even niet wat ik er van vindt en wat ik met een Turk bedoel.. jij maakt de uitspraak hier dat Izmir niet echt Turks is.. dan wil ik van jou weten op welke punten jij je mening baseert. Als jij hier nog antwoord op geeft dan kunnen we gezellig verder. Of moet je eerst een sakalli hoca van je raadplegen voor het antwoord.
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 00:04 schreef Burakius het volgende:

[..]

Nee in Turkije ben ik gewoon een Turk. Dat geldt voor mij dan. Maar dat komt omdat ik wel normaal Turks spreek en mijn roots goed ken en mij verbonden voel. Hell, vaak weet ik meer in het Turks en ben ik beter geleerd in de geschiedenis van Turken dan menig Turk in Turkije. Ik vind bijvoorbeeld het Westen van Turkije niet eens "echt" Turks (ja ik doel op Izmir).

[ Bericht 19% gewijzigd door trifko op 19-03-2009 12:29:36 ]
pi_67203609
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:58 schreef Meh7 het volgende:
Echte Turken waren dan ook geen moslims he. De overblijfselen daarvan zitten nog in de Turkse taal, het woord Tanri bijvoorbeeld. (Gök Tengri)
En daarvoor nog iets anders. Your point is? Echte Turken zijn moslim. Dat is wat vandaag de dag geldt.
pi_67203652
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:15 schreef trifko het volgende:

[..]

dit meen je niet serieus.. het gaat hier even niet wat ik er van vindt en wat ik met een Turk bedoel.. jij maakt de uitspraak hier dat Izmir niet echt Turks is.. dan wil ik van jou weten op welke punten jij je mening baseert. Als jij hier nog antwoord op geeft dan kunnen we gezellig verder. Of moet je eerst een sakalli hoca van je raadplegen voor het antwoord.
[..]

Vraagje: Wat heb jij tegen hoca's. En tegen hoca's met baarden. Zijn die slecht in jouw ogen?
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:01:39 #22
239053 trifko
One Minute!
pi_67204067
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:47 schreef Burakius het volgende:

[..]

En daarvoor nog iets anders. Your point is? Echte Turken zijn moslim. Dat is wat vandaag de dag geldt.
QFT.. thanks that was all I needed buddy..
pi_67204115
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:47 schreef Burakius het volgende:

[..]

Mijn punt is dat Turk-zijn meer omvat dan alleen een geloof. Dat heeft bijvoorbeeld te maken met uiterlijk of met cultuur. Dat culturen zijn beinvloed door geloven is onmiskenbaar, maar dat is van alle tijden ook in de tijden voor de Islam. De Turkse strijdlust bijvoorbeeld, daarvan kan je zeggen dat die voor de Islam ook aanwezig was.

En ik denk dat er inderdaad tijden zijn geweest, waarin als je Turk zei, je moslim bedoelde. Maar als je het hebt over vandaag de dag is dat veel moeilijker. Het nuttigen van alcohol bijvoorbeeld, dat is echt niet eigen aan het westen van Turkije.
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:04:11 #24
239053 trifko
One Minute!
pi_67204161
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:48 schreef Burakius het volgende:

[..]

Vraagje: Wat heb jij tegen hoca's. En tegen hoca's met baarden. Zijn die slecht in jouw ogen?
ik ben niet zo achterlijk dat ik een hoca nodig om mij te vertellen wat goed is en wat slecht, daar kom ik zelf wel achter..

heb jij zelf eigenlijk ook een baard?
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:06:58 #25
239053 trifko
One Minute!
pi_67204239
Deze krijg je er nog gratis bij:

Mijn definitie van een Turk is een inwoner van Turkije of inwoners van andere landen met een Turkse achtergrond doordat vader en/of moeder uit Turkije komt.
pi_67204868
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 13:04 schreef trifko het volgende:

[..]

ik ben niet zo achterlijk dat ik een hoca nodig om mij te vertellen wat goed is en wat slecht, daar kom ik zelf wel achter..

heb jij zelf eigenlijk ook een baard?
Je bent dus een geleerde neem ik aan. Kent de Kuran uit je hoofd en heb beschikking over kennis over hadiths. Je bent tevens een bekende persoon die tefsir kan geven en ook vertalingen doet. Ja jij heb geen hoca nodig. Jij bent super. Salafistische inslag van je.
pi_67205759
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 13:25 schreef Burakius het volgende:

[..]

Je bent dus een geleerde neem ik aan. Kent de Kuran uit je hoofd en heb beschikking over kennis over hadiths. Je bent tevens een bekende persoon die tefsir kan geven en ook vertalingen doet. Ja jij heb geen hoca nodig. Jij bent super. Salafistische inslag van je.
Een beetje mens kan zelf wel bepalen wat goed of slecht is. Daar heb je geen hoca voor nodig.. Tegenwoordig houden zij zich bezig met of een ringtone gunah is of niet.. Hoe zielig.
pi_67205951
TVP
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:58:52 #29
239053 trifko
One Minute!
pi_67205990
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 13:25 schreef Burakius het volgende:

[..]

is het bedoeling dat je die dingen, elke zin uit je hoofd kent.
je neemt aan dat ik een geleerde ben? omdat ik weet wat goed is en wat slecht is?
met een beetje logisch denken, ethiek, normen en waarden kom je ook een heel eind..

jij hebt waarschijnlijk dit soort mensen nodig om daarachter te komen:

[ Bericht 6% gewijzigd door trifko op 19-03-2009 14:41:47 ]
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:28:06 #30
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67206862
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 01:18 schreef IHVK het volgende:

[..]

Oh hey, sorry vergeten.

Ken je Almer? daar in de buurt.
5 minuten lopen naar Almer.
Nee ken ik niet
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 01:19 schreef IHVK het volgende:

[..]

Wel een toffe straat.
Is Almer dichtbij Sivas? Ik woon namelijk op Nato caddesi, dat knoopt aan met Sivas, 3 minuutjes lopen
AFC AJAX
pi_67208042
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 13:58 schreef trifko het volgende:

[..]

is het bedoeling dat je die dingen, elke zin uit je hoofd kent.
je neemt aan dat ik een geleerde ben? omdat ik weet wat goed is en wat slecht is?
met een beetje logisch denken, ethiek, normen en waarden kom je ook een heel eind..

jij hebt waarschijnlijk dit soort mensen nodig om daarachter te komen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenste is een CHP'er en is DE hoca van de CHP"ers. Door de rest van Turkije wordt hij niet serieus genomen namelijk. Maar goed ga je nog antwoord geven? Je zegt ethiek normen en waarden. Allen subjectieve gegevens. Subjectieve gegevens die je volgens de Islam moet hanteren als moslim. Hoe ben jij er achter gekomen wat die normen en waarden voor jou moeten zijn als moslim?

p.s.

(je zou als moslim echt moeten streven om elk zinnetje te kennen inderdaad)

p.s.2

Waarom post je nou plaatjes in plaats van eens volwassen een discussie in te gaan. Ben je zo dom dat je steeds dat moet doen i.p.v. normale argumentatie te gebruiken. Heel vervelend. Je gaat zomaar plaatjes posten van één of andere bekende random ass slecht bekende gozer. En die als voorbeeld tonen voor de rest terwijl je weet dat hij dat niet is.

Ik ga toch ook niet iets over muziek zeggen en dan een plaatje posten van de jostiband.
pi_67208210
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 13:51 schreef Yel het volgende:

[..]

Een beetje mens kan zelf wel bepalen wat goed of slecht is. Daar heb je geen hoca voor nodig.. Tegenwoordig houden zij zich bezig met of een ringtone gunah is of niet.. Hoe zielig.
Een beetje mens kan dat dus niet. Kijk maar naar de mensheid. Waarom zijn er profeten nodig geweest. Kijk naar de periode van cahiliye. Nee waarlijk. De mens heeft richting nodig, en die wordt gegeven door Allah. Jij stelt je zelf er boven lijkt wel. Weet jij het beter dan Allah (haasa ve kella)?

Ja dom dat ze zich met ringtones bezig houden, terwijl heel veel niet eens de basis van de Islam bezitten tevergeef.
  donderdag 19 maart 2009 @ 17:00:28 #33
239053 trifko
One Minute!
pi_67211412
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 15:08 schreef Burakius het volgende:

(je zou als moslim echt moeten streven om elk zinnetje te kennen inderdaad)

hiervoor alleen heb ik al medelijden met je..

gast, hayatini yasa, je leeft maar 1 keer, als je een goed mens bent kom je sowieso wel in de hemel terecht.
pi_67211909
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 15:08 schreef Burakius het volgende:

[..]
Ik zat een beetje aan het lurken en vond je posts toch wel zo grappig dat ik iets moet posten.

Nederlanders waren vroeger ook erg gelovig, nu niet meer. Gezien je verhaal over wat een échte Turk is en wat niet, zou dit volgens jou moeten betekenen dat nu nog maar een kleine groep Nederlanders een echte Nederlander is. Als je dan ook nog eens kijkt naar hoeveel Nederlanders actief bezig zijn met hun geloof en ook echt alle regels volgen zijn er nog amper Nederlanders over.

Vooruitgang gaat gepaard met liberalisatie van het geloof, dat zie je zelfs in de strenggelovige gebieden in het Midden Oosten, waar de oliesheiks ook wel van een glaasje whiskey houden.

Maar nu dus de vraag waar ik voor gekomen ben, iemand nog aanraders qua Turkse films? Ik ben mijn filmhorizon een beetje aan het verbreden. Brazilie, Nederland, Amerika, Engeland en Duitsland heb ik al gehad Het liefst iets van drama, actie, thriller, of based on a true story trouwens. En downloadbaar.
Cool story, Hansel.
pi_67211927
SA.

On this beautifull day
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:02:36 #36
239053 trifko
One Minute!
pi_67212884
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:21 schreef xminator het volgende:
SA.

On this beautifull day
AS
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:07:35 #37
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67213005
aslm xminator, ga je Galatasaray kijken vanavond

wikwakka2; ik haat de meeste Turkse films en voor zover ik weet zijn er bar weinig films met Nederlandse of Engelse ondertiteling, dus ik weet niet of je echt iets leuks tegen zult komen...

Bovendien zijn Turkse films alleen leuk als je de taal ook een beetje begrijpt (naar mijn mening).

Vele grote Amerikaanse kaskrakers zijn ook kut met ondertiteling bijvoorbeeld.
AFC AJAX
pi_67213063
Nee, misschien, heb het druk .

Met iets
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:11:54 #39
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67213104
Wat is iets
AFC AJAX
pi_67213136
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:07 schreef msnk het volgende:
aslm xminator, ga je Galatasaray kijken vanavond

wikwakka2; ik haat de meeste Turkse films en voor zover ik weet zijn er bar weinig films met Nederlandse of Engelse ondertiteling, dus ik weet niet of je echt iets leuks tegen zult komen...

Bovendien zijn Turkse films alleen leuk als je de taal ook een beetje begrijpt (naar mijn mening).

Vele grote Amerikaanse kaskrakers zijn ook kut met ondertiteling bijvoorbeeld.
Hmm, ok. De Braziliaanse en Italiaanse films die ik heb gezien zijn namelijk zeer goed bekijkbaar, ook met ondertiteling. Het gaat ook om de sfeer en het acteerwerk natuurlijk Het kan zijn dat jij bijvoorbeeld hetzelfde voelt als ik wanneer ik de gemiddelde Nederlandse (bagger) film kijk. In je eigen taal is het toch anders.
Cool story, Hansel.
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:19:24 #41
39631 GoeRoe86
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:19:30 #42
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67213261
Perhaps.

Misschien dat andere mensen hier wel wat ideetjes hebben.
AFC AJAX
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:04:59 #43
239053 trifko
One Minute!
pi_67216370
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:10 schreef xminator het volgende:
Nee, misschien, heb het druk .

Met iets

tuurlijk gaat hij kijken elke Fenerli kijkt naar GS Europees, met de gedachte keske biz de öyle olabilsek..
pi_67219399
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:19 schreef msnk het volgende:
Perhaps.

Misschien dat andere mensen hier wel wat ideetjes hebben.
Ik heb ook geen idee, de meeste Turkse films zijn kwa plot, camerawerk en acteerwerk best belabberd. Ik kijk aan Turkse films eigenlijk alleen maar Turkse-comedyfilms en dan alleen om de platte en droge humor. Misschien dat er nog wat drama's o.i.d. zijn die interessant zijn.
  donderdag 19 maart 2009 @ 21:33:52 #45
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67219576
Same here. Maar een film als Hababam Sinifi verliest ook gauw zijn charme d.m.v ondertiteling denk ik.
AFC AJAX
pi_67220445
er zijn genoeg goede turkse films. ik zal zo wat posten..
pi_67220764
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 21:52 schreef IHVK het volgende:
er zijn genoeg goede turkse films. ik zal zo wat posten..
Sahin K. ?
pi_67222047
Als slagroom op de taart is gs uitgeschakeld.

Mooier kon het niet zijn op mijn verjaardag
  donderdag 19 maart 2009 @ 22:38:35 #49
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67222481
Gefeliciteerd.

Dus daar was je mee 'bezig'?
AFC AJAX
pi_67222567
o.a. visite enzo.
pi_67227884
cimbom en ze hadden zo'n grote mond.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_67230415
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:00 schreef trifko het volgende:

[..]

hiervoor alleen heb ik al medelijden met je..

gast, hayatini yasa, je leeft maar 1 keer, als je een goed mens bent kom je sowieso wel in de hemel terecht.
Je leeft om een doel. En dat is niet om "hayatini yasa". Kijk maar naar onze profeet (vzmh). Ne kadar cabaladi. En wat doe jij? Een beetje chillen. Dat is niet het doel van het leven.

En goede mensen komen niet altijd in de hemel. Als je goede dingen doet en je gelooft niet in Allah is het sowieso niets waard. En je daden moet je niet doen voor de hemel maar voor Allah. Allah riza'si icin. Fisebillilah.
pi_67230479
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:20 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik zat een beetje aan het lurken en vond je posts toch wel zo grappig dat ik iets moet posten.

Nederlanders waren vroeger ook erg gelovig, nu niet meer. Gezien je verhaal over wat een échte Turk is en wat niet, zou dit volgens jou moeten betekenen dat nu nog maar een kleine groep Nederlanders een echte Nederlander is. Als je dan ook nog eens kijkt naar hoeveel Nederlanders actief bezig zijn met hun geloof en ook echt alle regels volgen zijn er nog amper Nederlanders over.

Vooruitgang gaat gepaard met liberalisatie van het geloof, dat zie je zelfs in de strenggelovige gebieden in het Midden Oosten, waar de oliesheiks ook wel van een glaasje whiskey houden.

Maar nu dus de vraag waar ik voor gekomen ben, iemand nog aanraders qua Turkse films? Ik ben mijn filmhorizon een beetje aan het verbreden. Brazilie, Nederland, Amerika, Engeland en Duitsland heb ik al gehad Het liefst iets van drama, actie, thriller, of based on a true story trouwens. En downloadbaar.
Van mij part drinken ze allemaal vodka met Putin. Van mij part gaan ze allemaal naar een naakt strand. Boeit me geen reet. Het is zeer waar dat er een ernstige verloedering is in het Midden-Oosten. Het Westen dringt steeds verder door. Vandaar dat we ook steeds meer scheidingen zien en gevallen van depressiviteit. Maar maak je geen zorgen. Er zal altijd een kleine groep mensen zijn die het goede zullen doen. Zelfs in deze "ahir zaman" . Dat is trouwens uit een hadith.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 11:42:44 #54
239053 trifko
One Minute!
pi_67234427
gast laat ook maar.. doe je ding, doe ik mijn ding.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 12:37:37 #55
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67236290
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 02:00 schreef ClioSporT het volgende:
cimbom en ze hadden zo'n grote mond.
Is dat zo
AFC AJAX
pi_67240581
Geslaagd voor auto theorie
  vrijdag 20 maart 2009 @ 15:31:48 #57
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67241232
xminator krijgt geen kinderbijslag meer.

gefeliciteerd
AFC AJAX
pi_67241251
stufi

Dankjewel
  vrijdag 20 maart 2009 @ 17:13:20 #59
239053 trifko
One Minute!
pi_67244306
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 15:12 schreef xminator het volgende:
Geslaagd voor auto theorie
mensen die nog geen rijbewijs hebben..
  vrijdag 20 maart 2009 @ 17:25:56 #60
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67244702
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:13 schreef trifko het volgende:

[..]

çatla
AFC AJAX
pi_67244830
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:13 schreef trifko het volgende:

[..]

Gaat ook zo lekker als je nog geen 18 bent
  vrijdag 20 maart 2009 @ 17:34:14 #62
239053 trifko
One Minute!
pi_67244918
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:30 schreef xminator het volgende:

[..]

Gaat ook zo lekker als je nog geen 18 bent
ik dacht dat jij veul ouder was..

wat wordt je eerste auto: Golf GTI
pi_67245252

vrijdag 20 maart 2009 @ 18:49:43 #64
39631 GoeRoe86
pi_67247174
neger-auto alert!
pi_67247250
Een chrysler 300c is geen neger oto
  vrijdag 20 maart 2009 @ 18:53:59 #66
39631 GoeRoe86
pi_67247614
Hier gaat deze discussie naar toe:

pi_67249348
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:45 schreef xminator het volgende:

[ afbeelding ]

Mijn directeur heeft dezelfde, maar dan wat ouder.
In 1 woord, bah... Wat n niggerauto!
pi_67249546
Dat jullie nou in een afgeragde lease seat ibiza willen rijden oké.

Maar dat is een auto voor Bazen en Bazen only
pi_67249775
selam civcivler..
pi_67249808
Hai Trifko
pi_67249837
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:15 schreef xminator het volgende:
Hai Trifko
pi_67249888
Hoe laat je je buurjongen ophouden met zijn kutmuziek a la Hakkuuuh... Tering joch.

Xminator, ik zou me doodschamen in die auto.. Tis net TE.
pi_67249943

Ik vind het beter dan een of andere mocro ride.

Jeep types zijn echt
pi_67249947
simdi ben KPDye nasil girecem..
pi_67249981
pi_67249982
bab00n heeft sunny voor je geupload.
pi_67250024
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:20 schreef xminator het volgende:
bab00n heeft sunny voor je geupload.
pi_67250173
Alleen je ken kpd niet in.
pi_67250216
ik heb Bab00n even gePMd.. komt allemaal goed..
wat doe jij in KPD trouwens, je bent geeneens 18..
pi_67250409
God, ze gaan weer op de mannen toer..
pi_67252264
wat een lelijke auto's
pi_67254031
Zal ik maar niet stoer gaan doen met mijn auto's jongens. : p
  vrijdag 20 maart 2009 @ 22:20:11 #84
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67255095
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:56 schreef ClioSporT het volgende:
Zal ik maar niet stoer gaan doen met mijn auto's jongens. : p
Jij schept wel erg op over je salaris en nu je auto.

Volgens mij ben je een 29 jarige kranten jongen met een 12 versnellingen fiets !
AFC AJAX
  vrijdag 20 maart 2009 @ 22:20:32 #85
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67255108
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:20 schreef FrederikDeWit het volgende:
[ afbeelding ]
..
AFC AJAX
pi_67257238
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 22:20 schreef msnk het volgende:

[..]

Volgens mij ben je een 29 jarige kranten jongen met een 12 versnellingen fiets !

vrijdag 20 maart 2009 @ 23:18:02 #87
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67257365
Waarom ben je eigenlijk gebanned voor een maand?
AFC AJAX
pi_67260628
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 22:20 schreef msnk het volgende:

[..]

Ik heb het er 1 keer over gehad geloof ik, anyway.
Je hebt me helaas door. jij je zin
  zaterdag 21 maart 2009 @ 02:06:32 #89
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67260919
Mijn fiets heeft 16 versnellingen
AFC AJAX
pi_67260994
msnk, ken je Hilton Hotel in Kayseri dan?
  zaterdag 21 maart 2009 @ 10:22:33 #91
39631 GoeRoe86
pi_67263540
Gunaydin millet. Prachtig weer zeg
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:03:19 #93
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67269138
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 02:14 schreef IHVK het volgende:
msnk, ken je Hilton Hotel in Kayseri dan?
Eh, pff. Wel een paar keer langs geweest. Maar kan het niet pinpointen.

Woon je daar in de buurt?
quote:
Waar werk je
AFC AJAX
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:03:54 #94
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67269156
Dat liedje
AFC AJAX
  zaterdag 21 maart 2009 @ 17:01:26 #95
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67271583
Super lekker weer maar heb geen zin om iets te doen ..

Bleh.. flemg..
AFC AJAX
pi_67271786
Je hebt geen zin of je kan niets
  zaterdag 21 maart 2009 @ 17:40:48 #97
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67272511
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 17:10 schreef xminator het volgende:
Je hebt geen zin of je kan niets
Staat toch in mijn post
AFC AJAX
  zondag 22 maart 2009 @ 09:52:01 #98
39631 GoeRoe86
pi_67286582
Ik weet wat mijn volgende lease auto gaat worden. Ford Fiesta Ghia 1.6 TCDi DPF
pi_67317184
quote:
Op zondag 22 maart 2009 09:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik weet wat mijn volgende lease auto gaat worden. Ford Fiesta Ghia 1.6 TCDi DPF
Mensen met een Ford roeleren
pi_67318588
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Trigger, mijn pm's worden niet beantwoord mijn sahbi'tje. That don't make me very happy capish?
pi_67320394
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:33 schreef Burakius het volgende:

[..]

Trigger, mijn pm's worden niet beantwoord mijn sahbi'tje. That don't make me very happy capish?
Boodschap zou onderhand wel duidelijk moeten zijn.
pi_67320654
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Boodschap zou onderhand wel duidelijk moeten zijn.
Blijkbaar niet.
  maandag 23 maart 2009 @ 14:34:05 #103
39631 GoeRoe86
pi_67324420
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Trigger begrijpt mij

Jij mag met me mee cruisen als ik em heb
pi_67324509
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:34 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Trigger begrijpt mij

Jij mag met me mee cruisen als ik em heb
Ik heb een focus
  maandag 23 maart 2009 @ 14:37:30 #105
39631 GoeRoe86
pi_67324538
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik heb een focus
Cool! Welk bouwjaar?
pi_67324557
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:37 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Cool! Welk bouwjaar?
'03
  maandag 23 maart 2009 @ 14:41:47 #107
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67324672
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik heb een focus
Ik heb een Porse 911
AFC AJAX
  maandag 23 maart 2009 @ 14:46:24 #108
39631 GoeRoe86
pi_67324830
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

'03
Ik krijg dan wel een Fiesta '09
pi_67324845
VW Golf 4 ftw!
pi_67324884
zal ik ook dan maar wat roepen:
Peugot 307
pi_67325280
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:46 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Ik krijg dan wel een Fiesta '09
Jij bent rijk
pi_67327299
Ik heb een Suzuki . soms kan ik er de snelweg mee op (als het niet te hard waait).
pi_67328487
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:41 schreef msnk het volgende:

[..]

Ik heb een Porse 911
Wats een porse?
  maandag 23 maart 2009 @ 17:17:04 #114
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67330072
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:34 schreef xminator het volgende:

[..]

Wats een porse?
Googlen.

http://images.google.nl/images?q=porse&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wi

Eerste hits zijn meteen Turkse sites. Turken kunnen niet spellen !
AFC AJAX
  maandag 23 maart 2009 @ 17:27:44 #115
39631 GoeRoe86
pi_67330423
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij bent rijk
Nee man. Ik ben consultant
pi_67344846
Heeft iemand vandaag...

Kijk eens wat ik nou tegenkom. Deze gast verveelt zich op 11 september, net voor de aanslagen.

En dit is het eerste topic:
Vliegtuigen boren zich in beide torens WTC NYC

Best interessant enzo.
pi_67345123
Oke?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 09:01:36 #118
39631 GoeRoe86
pi_67347326
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 00:32 schreef IHVK het volgende:
Heeft iemand vandaag...

Kijk eens wat ik nou tegenkom. Deze gast verveelt zich op 11 september, net voor de aanslagen.

Best interessant enzo.
Wel frapant ja!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 09:56:21 #119
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67348675
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 00:32 schreef IHVK het volgende:
Heeft iemand vandaag...

Best interessant enzo.
Eerste link.. ? Boeien

Tweede. Ik was toen 12. Zat op school toen ik het hoorde, einde van de dag weliswaar. Kan me nog goed herinneren Dat er toen al FOK! bestond joh !1!!1
AFC AJAX
pi_67352144
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:27 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Nee man. Ik ben consultant
Wallah de consultanten die ik ken die zijn zeker binnen
pi_67352498
ik kan het me eigenlijk helemaal niet goed herinneren, ik was volgens mij tv aan het kijken ofzo?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:59:33 #122
39631 GoeRoe86
pi_67352542
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wallah de consultanten die ik ken die zijn zeker binnen
Ik zit best wel regelmatig binnen eigenlijk, nu je het zegt
pi_67352637
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:58 schreef Ayca het volgende:
ik kan het me eigenlijk helemaal niet goed herinneren, ik was volgens mij tv aan het kijken ofzo?
Ter land, ter zee en ter lucht?
pi_67352641
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:59 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Ik zit best wel regelmatig binnen eigenlijk, nu je het zegt
Een echte Turk zit in een kahvehane.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:09:12 #125
39631 GoeRoe86
pi_67352806
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Een echte Turk zit in een kahvehane.
Ik heb echt een hekel aan kahve's echt de domste mensen, de domste gesprekken en de domste 'spelletjes'
pi_67352867
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:09 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Ik heb echt een hekel aan kahve's echt de domste mensen, de domste gesprekken en de domste 'spelletjes'
Dit topic IRL dus?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:13:34 #127
39631 GoeRoe86
pi_67352935
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dit topic IRL dus?
Point taken!
pi_67352953
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:09 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Tavla en rummikub
pi_67352994
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:13 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Point taken!
zo naar school
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:16:01 #130
39631 GoeRoe86
pi_67353020
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

zo naar school
Zo weer naar kaakchirurg

maar als het goed is, is de kwelling over na vandaag
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:17:14 #131
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67353059
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

zo naar school
Ga nu dan.
AFC AJAX
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:17:57 #132
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67353080
Kahve's Tavla Werkeloze drinkende Turken
AFC AJAX
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:19:44 #133
39631 GoeRoe86
pi_67353149
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:16 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Zo weer naar kaakchirurg

maar als het goed is, is de kwelling over na vandaag
Zal ik je nog es een paar keer goed late lachuh
pi_67353161
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:17 schreef msnk het volgende:

[..]

Ga nu dan.
wil je me zo graag weg
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:21:29 #136
39631 GoeRoe86
pi_67353171
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zal ik je nog es een paar keer goed late lachuh
Kan je niet eens. Met je kutgrappen
pi_67353220
Waarom zijn jullie de hele tijd aan het tongen met de PI's en de smilies? Doen jullie dat IRL ook soms?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:24:13 #138
39631 GoeRoe86
pi_67353244
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:23 schreef Meh7 het volgende:
Waarom zijn jullie de hele tijd aan het tongen met de PI's en de smilies? Doen jullie dat IRL ook soms?
Trigger
pi_67353265
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:21 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Kan je niet eens. Met je kutgrappen
ik hoef geen grappe te maken, ik link gewoon naar :
pi_67353295
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:23 schreef Meh7 het volgende:
Jup, soms kots ik ook spontaan en wordt me gezicht helemaal rood.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:27:09 #141
39631 GoeRoe86
pi_67353322
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

pi_67353453
ik verander ook wel eens in een kuikentje jij niet dan?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:35:15 #143
39631 GoeRoe86
pi_67353549
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:32 schreef Ayca het volgende:
ik verander ook wel eens in een kuikentje jij niet dan?
Regelmatig
pi_67353561
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

In die volgorde? Tongen met Goeroe -> kotsen -> rood worden uit schaamte.
pi_67353605
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:35 schreef Meh7 het volgende:

[..]

In die volgorde? Tongen met Goeroe -> kotsen -> rood worden uit schaamte.
Homo + Kotsen geel + rood gezicht.
Niet iedereen is galatasarayli.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2009 12:46:58 ]
pi_67353746
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Homo + Kotsen geel + rood gezicht.
Niet iedereen is galatasarayli.
Idd, wij hoeven die handelingen niet te verrichten om te laten zien dat we Galatasarayli zijn.
pi_67353804
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:42 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Idd, wij hoeven die handelingen niet te verrichten om te laten zien dat we Galatasarayli zijn.
Goeie comeback, nee serieus.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2009 12:47:11 ]
pi_67353827
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:44 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Goeie comeback, nee serieus.
Je neemt het inderdaad een beetje te serieus lijkt het wel.
pi_67353852
Trigger > Optimus Prime > Evil > Jack ass > De Hema > Albert Heijn.

Conclusie Trigger > Albert Heijn
pi_67353871
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:45 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Je neemt het inderdaad een beetje te serieus lijkt het wel.
Ah sorry, ik had mijn tong moeten gebruiken. Bij deze aangepast.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:00:32 #151
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67354310
TS is homo. Daarom is hij een afvallige geworden.
AFC AJAX
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:00:53 #152
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67354318
Want er bestaan geen homoseksuele moslims. Jwt.
AFC AJAX
pi_67354412
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:00 schreef msnk het volgende:
homo = mens.

Wat jij bedoelt is Sodomie oftewel een sodomiet.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:05:03 #154
39631 GoeRoe86
pi_67354453
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:03 schreef Burakius het volgende:

[..]

homo = mens.

Wat jij bedoelt is Sodomie oftewel een sodomiet.
Sodomie? je bent toch geen christen?
pi_67354467
quote:
TS is homo. Daarom is hij een afvallige geworden.
pi_67354473
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:05 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Sodomie? je bent toch geen christen?
Nee? Homo = mens. Als een man seks heeft met een man noemen we dat sodomie. Ik weiger daarom ook man op man relaties homoseksualiteit te noemen, maar ik noem het sodomie.
pi_67354551
Trouwens

De vader van Ahmadinejad was smid. Het gezin verhuisde vanuit zijn geboorteplaats naar de hoofdstad Teheran toen hij een jaar oud was. In 1976 begon hij met een studie civiele techniek aan de Iraanse Universiteit van Wetenschap en Technologie.

hhehhehe ik studeer het ook
pi_67354559
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:05 schreef Burakius het volgende:

[..]

Nee? Homo = mens. Als een man seks heeft met een man noemen we dat sodomie. Ik weiger daarom ook man op man relaties homoseksualiteit te noemen, maar ik noem het sodomie.
Volgens mij betekent homo iets van gelijk. Zie de woorden homogeen en homoniem. Onze Latijn-expert zal daar wel uitsluitsel over kunnen geven.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:08:28 #159
39631 GoeRoe86
pi_67354580
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:05 schreef Burakius het volgende:

[..]

Sodomie is anders een woord altijd gebuikt door de katholieke kerk naar de stad sodom. Komt ook voor in de kuran maar wordt niet door Moslims gezien als zogenaamde root of evil
pi_67354624
quote:
Goeroe is de TS btw.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:10:32 #161
39631 GoeRoe86
pi_67354641
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Goeroe is de TS btw.
Ik voel me niet aangesproken.
pi_67354645
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:08 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Sodomie is anders een woord altijd gebuikt door de katholieke kerk naar de stad sodom. Komt ook voor in de kuran maar wordt niet door Moslims gezien als zogenaamde root of evil
Wat kan mij het schelen of de katholieke kerk het zegt? Van mij part zegt de Hutsi stam in Afrika ook sodom. .

Het is gewoon sodomie. En we noemen iemand die dat doet een sodomiet. Homoseksueel klinkt ook veel te aardig. En gay betekent gewoon blij. Dus: sodomiet /sodomite.
pi_67354668
p.s.

Dit is geen haat ofzo Just stating some facts.
pi_67354670
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:10 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Ik voel me niet aangesproken.
waarom reageer je dan
pi_67354689
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

waarom reageer je dan
he shoots he scores.
pi_67354722
Ah de stalker is er weer eens.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:13:19 #167
39631 GoeRoe86
pi_67354739
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:10 schreef Burakius het volgende:

[..]

Wat kan mij het schelen of de katholieke kerk het zegt? Van mij part zegt de Hutsi stam in Afrika ook sodom. .

Het is gewoon sodomie. En we noemen iemand die dat doet een sodomiet. Homoseksueel klinkt ook veel te aardig. En gay betekent gewoon blij. Dus: sodomiet /sodomite.
We noemen? Niemand noemt een homo sodomiet behalve de paus. Bana ne senin soylediginden.

Geen haat ofzo. Just facts
pi_67354749
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:12 schreef Triggershot het volgende:
Ah de stalker is er weer eens.
Wat is er nou huisman?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:14:20 #169
39631 GoeRoe86
pi_67354774
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

waarom reageer je dan
Om even duidelijk te maken waarop ik tot op heden niet ben in gegaan op de bewerkingen
pi_67354778
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:13 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

We noemen? Niemand noemt een homo sodomiet behalve de paus. Bana ne senin soylediginden.

Geen haat ofzo. Just facts
Er noemen wel meer mensen dat soort praktijken sodomie. En niet alleen de Christenen, maar ook de Moslims. Een mooi voorbeeld is Ahmed Deedat (google it / youtube it).
pi_67354793
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:07 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Volgens mij betekent homo iets van gelijk. Zie de woorden homogeen en homoniem. Onze Latijn-expert zal daar wel uitsluitsel over kunnen geven.
Gevonden:
quote:
Over het woord “homo” bestaan er misverstanden bij personen die geen Grieks-Latijnse Humaniora gedaan hebben. Sommigen denken dat het van het Latijnse zelfstandig naamwoord “homo” komt, dat “man” en “mens” betekent. Daarom denken enkelen nog steeds dat homofilie of homosexualiteit “liefde of sex tussen mannen” betekent. In werkelijkheid komt het woord “homo” van het Griekse bijvoeglijk naamwoord “homos” dat “zelfde” betekent en dat ook voorkomt in “homogeen”, “homoniem”, “homopolair”, enz …
http://www.catholica.nl/archief/nr36/holebi.html

Dus in het Latijn is homo man en in het Grieks betekent het iets als "zelfde".
pi_67354813
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:14 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Gevonden:
[..]

http://www.catholica.nl/archief/nr36/holebi.html

Dus in het Latijn is homo man en in het Grieks betekent het iets als "zelfde".
-edit laat maar.
pi_67354896
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:07 schreef Meh7 het volgende:

[..]

homo betekent in het latijn gewoon mens, man
pi_67354907
te laat
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:19:07 #175
39631 GoeRoe86
pi_67354959
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:17 schreef Ayca het volgende:

[..]

Neen! Dat zegt ie net. homo komt van homogeen en betekend eerder 'van het zelfde'
pi_67354971
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:14 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Om even duidelijk te maken waarop ik tot op heden niet ben in gegaan op de bewerkingen
Zei Fritzl ook bij de rechtzaken.
pi_67354972
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:17 schreef Ayca het volgende:

[..]

Google-ervaring > Kennis van Latijn

Zie twee posts boven je.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:20:18 #178
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67355011
Wat maakt dat nou weer uit. Anno 2009 noemt men sodomieten HOMO'S! Dat Burakius daar niet aan mee wil doen moet hij weten.

Zie SCHomo topics
AFC AJAX
pi_67355029
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:19 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Neen! Dat zegt ie net. homo komt van homogeen en betekend eerder 'van het zelfde'
Nee, homo betekent wel mens in het Latijn. In "homoseksualiteit" komt de "homo" echter uit het Grieks. (heb ik het uitgevonden )
pi_67355048
Beste Triggershot, is dit nou een voorbeeld van semantische problematiek trouwens?
pi_67355054
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:19 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

wel! het zelfstandig naamwoord homo in het latijn betekent man, mens
homogeen komt van het Grieks
pi_67355090
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:21 schreef Meh7 het volgende:
Beste Triggershot, is dit nou een voorbeeld van semantische problematiek trouwens?
Geen idee, ik weet niet wat dat betekent, laag opgeleid enzo.
pi_67355099
wtf weer te laat
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:23:16 #184
39631 GoeRoe86
pi_67355117
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:21 schreef Ayca het volgende:

[..]

wel! het zelfstandig naamwoord homo in het latijn betekent man, mens
homogeen komt van het Grieks
Ahh. Ik ben verlicht! Dank u
pi_67355147
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

google > laag opgeleid
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:24:21 #186
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67355167
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wij hebben samen op het VBO gezeten Goede tijden.
AFC AJAX
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:24:36 #187
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67355174
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:24 schreef Burakius het volgende:

[..]

google > laag opgeleid
Homo.
AFC AJAX
pi_67355199
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:24 schreef msnk het volgende:

[..]

Homo.
Idd. Ik ben mens.
pi_67355203
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:24 schreef msnk het volgende:

[..]

Homo.
He shoots, he scores!
pi_67355210
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

He shoots, he scores!
+1
pi_67355215
We zijn allemaal homo's, sodomiet of niet
pi_67355239
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:25 schreef Ayca het volgende:
We zijn allemaal homo's, sodomiet of niet
We zijn allen mens. Daar gaat het om uiteindelijk
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:27:17 #193
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67355272
Ik ben geen homo.
AFC AJAX
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:27:54 #194
39631 GoeRoe86
pi_67355301
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:27 schreef msnk het volgende:
Ik ben geen homo.
Heb je je avatar wel eens gezien? Die is obiously homo
pi_67355324
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:27 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Auw.
pi_67355341
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:27 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

He shoots he scores!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:29:28 #197
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67355358
Mijn avatar is kickuh

Nu dat Burakius er toch over begon; Gay = homo = sodomiet!

Alleen Engelse yuppies gebruiken gay nog als 'blij'.

Adapt, Burakius, ADAPT!!!!
AFC AJAX
pi_67355403
homofoben zijn toch de grootste homo's?
pi_67355426
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:29 schreef msnk het volgende:
Mijn avatar is kickuh

Nu dat Burakius er toch over begon; Gay = homo = sodomiet!

Alleen Engelse yuppies gebruiken gay nog als 'blij'.

Adapt, Burakius, ADAPT!!!!
Must try to adapt...must.. it hurts.. arghh its too much.
pi_67355435
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:30 schreef Triggershot het volgende:
bron
pi_67355437
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:28 schreef Burakius het volgende:

[..]

He shoots he scores!
Dit gebeurt er als je schiet maar niet scoort:

- Auuu
- Hagi yuz tane vurdumu birsey yok, biz birtane vurdukmu auuu
- Ne var *piep censored* auuu
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:31:15 #202
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67355439
Is Burakius eigenlijk een homofoob?

ik niet hoor, ik ben gewoon geen homo!
AFC AJAX
pi_67355456
wat zouden jullie doen als bleek dat je zoon homo was?
pi_67355461
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:30 schreef Triggershot het volgende:
En islamhaters zijn de grootste moslims. Wat zegt dat over Wilders?!
pi_67355471
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:31 schreef msnk het volgende:
Is Burakius eigenlijk een homofoob?

ik niet hoor, ik ben gewoon geen homo!
Zeer zeker niet! Heb gewoon normale omgang met ze. Met nadruk op normaal! Het is gewoon de plicht van een moslim om een homo kennis te geven waarom het fout is. Daar buiten mag een moslim niets doen. Slechts informatie geven.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:33:10 #206
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67355497
DENK IK:
Ik zou er in eerste instantie niet al te blij mee zijn. Maar als blijkt dat het echt diep in hem zit geworteld (ja ik ga wel op hem in praten 'uit te vinden' of hij wel écht homo is, en niet een verwarde puber) dan zou ik ermee leven denk ik.
AFC AJAX
pi_67355516
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:32 schreef Meh7 het volgende:

[..]

nou.... door hem onderzoeken moslims wel meer hun geloof. Dus indirect
pi_67355543
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:32 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat zijn kapsel nog steeds lelijk is?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:34:31 #209
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67355562
Ik vroeg een keer aan me ma wat ze had gedaan als bleek dat ik een homo sodomiet ben. Ze zei dat ze me het huis uit zou schoppen en me niet meer zou willen kennen !!!

ze is behoorlijk 'modern' voor een hoofddoek, maar ze is 110% tegen heameau's
AFC AJAX
pi_67355579
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat zijn kapsel nog steeds lelijk is?
Mee eens.
pi_67355633
mijn moeder heeft het ook niet zo op homo's (al draagt ze geen hoofddoek) maar heb het nooit zo gevraagd, ze zei wel dat ze het fout vond
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:36:29 #212
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67355640
Ben ik de enige die ingaat op de vraag van Ayca
AFC AJAX
pi_67355664
-

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2009 13:38:07 ]
pi_67355675
pi_67355684
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:34 schreef msnk het volgende:
Ik vroeg een keer aan me ma wat ze had gedaan als bleek dat ik een homo sodomiet ben. Ze zei dat ze me het huis uit zou schoppen en me niet meer zou willen kennen !!!

Steun de moeder van msnk in haar strijd, giro 555
pi_67355696
-
pi_67355705
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:36 schreef msnk het volgende:
Ben ik de enige die ingaat op de vraag van Ayca
Ik zeg één ding: offerfeest.
pi_67355745
ALLE MENSEN DIE NIET BIDDEN ZIJN KAFIR!

blijft een interessante discussie, wie er nou theologisch gelijk heeft.
pi_67355780
ik ben kafir (volgens die stelling dan )
pi_67355813
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:38 schreef Triggershot het volgende:

Het is inderdaad een beetje raar. Mensen die niet bidden worden eigenlijk nooit direct als afvallige beschouwd door de omgeving. Maar wanneer je een andere zonde pleegt (zoals sodomie), ben je wel een afvallige. Idem met de Turkse jongemannen die bijna een abonnement hebben op de dames van lichte zeden, alsof "zina" wel een lichte zonde is. Daar zit wel hypocrisie in.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:41:17 #221
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67355817
Zijn jullie bang om uitspraken te doen over homoseksualiteit ofzo!

Ik wil wel 's weten hoe jullie er tegen over staan.

Waarom drie lege posts Ayca, en zelfs een late edit Waar gaat dat over
AFC AJAX
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:43:01 #222
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_67355871
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:34 schreef msnk het volgende:

Ik weet niet of ik als niet turk hier mag posten, maar had het volgende: een goeie vriend van mij is Turk en homo. zijn ouders zijn vrij modern, maar de familietraditie zit er enorm bij ingebakken. Toen hij soort van gekoppeld werd aan zijn nichtje in Turkije heeft hij het uiteindelijk verteld. Wat er toen kwam, was gelukkig geen afstoot door de familie, integendeel. Zijn ouders proberen hem nog steeds wel eens te koppelen aan zijn nichtje, maar wat meer geldt is: zolang we er niks van zien en niks van weten, weten we het ook niet. Dus beetje ontkenningsfase. Uiteindelijk zijn zijn ouders ook wat ze voor hem moeten zijn: liefhebbende ouders. zijn pa had het er wel moeilijk mee, maar zijn tante en moeder hebben uiteindelijk door het beeld van homoseksualiteit heen geprikt en hun zoon en familielid nog steeds onder hen als hoe ze m kennen etc. dat vond ik juist een mooie: diegene van wie je houdt en die je liefhebt veranderen er niet door en blijven toch hun eigen ik. Dat het geloof het afkeurt was voor hen niet de reden om hun eigen zoon en familielid af te keuren.
put
your
clothes
on!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:43:52 #223
39631 GoeRoe86
pi_67355903
Ze is modern voor een hoofddoek, dat is wel de uitspraak van de dag
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:44:56 #224
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67355937
NEE! Je mag hier niet posten !
wehehehehe, geintje

Sterke verhaal. Verbaasd mij wel een beetje dat ze het uiteindelijk toch hebben kunnen accepteren
AFC AJAX
pi_67355939
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:41 schreef msnk het volgende:

ik wou editten
pi_67355941
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:43 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik als niet turk hier mag posten, maar had het volgende: een goeie vriend van mij is Turk en homo. zijn ouders zijn vrij modern, maar de familietraditie zit er enorm bij ingebakken. Toen hij soort van gekoppeld werd aan zijn nichtje in Turkije heeft hij het uiteindelijk verteld. Wat er toen kwam, was gelukkig geen afstoot door de familie, integendeel. Zijn ouders proberen hem nog steeds wel eens te koppelen aan zijn nichtje, maar wat meer geldt is: zolang we er niks van zien en niks van weten, weten we het ook niet. Dus beetje ontkenningsfase. Uiteindelijk zijn zijn ouders ook wat ze voor hem moeten zijn: liefhebbende ouders. zijn pa had het er wel moeilijk mee, maar zijn tante en moeder hebben uiteindelijk door het beeld van homoseksualiteit heen geprikt en hun zoon en familielid nog steeds onder hen als hoe ze m kennen etc. dat vond ik juist een mooie: diegene van wie je houdt en die je liefhebt veranderen er niet door en blijven toch hun eigen ik. Dat het geloof het afkeurt was voor hen niet de reden om hun eigen zoon en familielid af te keuren.
Der zoon moet gedood worden dan
pi_67355950
Bekende Turkse "top"lar:

dinsdag 24 maart 2009 @ 13:45:29 #228
39631 GoeRoe86
pi_67355964
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:41 schreef msnk het volgende:

Het is een discussie van niets natuurlijk. Wat zou je doen. Weet ik het. Nu om mij heen zie ik genoeg mannen die vallen op andere mannen en heb daar geen problemen mee. Hoe zinvol is het om te speculeren over wat ik zou doen als mijn zoon zou vallen op mannen....
pi_67355976
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:41 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Het is inderdaad een beetje raar. Mensen die niet bidden worden eigenlijk nooit direct als afvallige beschouwd door de omgeving. Maar wanneer je een andere zonde pleegt (zoals sodomie), ben je wel een afvallige. Idem met de Turkse jongemannen die bijna een abonnement hebben op de dames van lichte zeden, alsof "zina" wel een lichte zonde is. Daar zit wel hypocrisie in.
dat zit vooral cultureel en identiteitsgezind ingebakken, wat mij met name interesseert is de theologische discussie
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:46:18 #230
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67355995
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ze is modern voor een hoofddoek, dat is wel de uitspraak van de dag
Nou ja.. Ja, ja eigenlijk wel.

Een 40 plusser die naar Rammstein luistert (in moderatie) en South Park kijkt
AFC AJAX
pi_67356049
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:46 schreef msnk het volgende:

[..]

Nou ja.. Ja, ja eigenlijk wel.

Een 40 plusser die naar Rammstein luistert (in moderatie) en South Park kijkt
Verplicht mee-luistert en mee-kijkt bedoel je? 40-jarige Turkse vrouwen kijken naar die turkse vrouwen oprah-wannabe talkshows.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:49:18 #232
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_67356116
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:44 schreef msnk het volgende:
NEE! Je mag hier niet posten !
wehehehehe, geintje

Sterke verhaal. Verbaasd mij wel een beetje dat ze het uiteindelijk toch hebben kunnen accepteren
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet denk dat het met acceptatie te maken heeft, dan meer met soort van ontkenning en verder gaan met de orde van de dag. Hij zit in ieder geval niet mer zelfmoordneigingen achter msn omdat hij verstoten is, ook al mag ik niet bij m logeren (ook niet als goede vriend) omdat dat toch weer te dichtbij komt. Iemand hier ervaring met een turkse homo in de vriendegroep of familie? Hoe ging dat eigenlijk?
put
your
clothes
on!
pi_67356118
en dizi's
pi_67356122
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:38 schreef Triggershot het volgende:

Klopt niet voor verschillende stromingen. Volgens de soennieten hanafi(wat ik ben) is iemand die niet bid niet kafir. Hij gaat echter wel verder weg van de "kern" van de Islam.
pi_67356189
er was trouwens een aflevering van sophie op 3 met 2 turkse homo's
hier: http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=9021731&md5=ad4aaf0ee3b7a6839febdc8ca7ea3ea1
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:51:33 #236
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67356205
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:47 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Verplicht mee-luistert en mee-kijkt bedoel je? 40-jarige Turkse vrouwen kijken naar die turkse vrouwen oprah-wannabe talkshows.
Waarom zou ze verplicht mee-kijken of mee-luisteren? Ik heb een eigen kamer waar ik naar TV kijk

Ze kijkt niet naar Oprah, soms Dr Phil ofzo Veel çanak nu we dat klote ding ook in huis hebben.
AFC AJAX
pi_67356211
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:49 schreef Burakius het volgende:

[..]

Klopt niet voor verschillende stromingen. Volgens de soennieten hanafi(wat ik ben) is iemand die niet bid niet kafir. Hij gaat echter wel verder weg van de "kern" van de Islam.
Ja, maar dat stuit tegen de Hadith :
'het verschil tussen een kafir en moslim is salaat'
pi_67356225
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:49 schreef Burakius het volgende:

[..]

Wist ik niet, waar ligt de grens dan wel bij Hanefiler?
pi_67356255
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:51 schreef msnk het volgende:

[..]

Waarom zou ze verplicht mee-kijken of mee-luisteren? Ik heb een eigen kamer waar ik naar TV kijk

Ze kijkt niet naar Oprah, soms Dr Phil ofzo Veel çanak nu we dat klote ding ook in huis hebben.
kijkt ze ook naar dat izdivac gedoe
pi_67356259
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja, maar dat stuit tegen de Hadith :
'het verschil tussen een kafir en moslim is salaat'
Ik ben geen geleerde Trigger. Lijkt me niet goed dat ik hier dan ook op in ga. Verder weet ik niet of de hadith zwak of sterk is etc. etc. etc. Abu Hanifa spreekt en dat is het voor mij
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:52:48 #241
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67356268
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:49 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet denk dat het met acceptatie te maken heeft, dan meer met soort van ontkenning en verder gaan met de orde van de dag. Hij zit in ieder geval niet mer zelfmoordneigingen achter msn omdat hij verstoten is, ook al mag ik niet bij m logeren (ook niet als goede vriend) omdat dat toch weer te dichtbij komt. Iemand hier ervaring met een turkse homo in de vriendegroep of familie? Hoe ging dat eigenlijk?
Nee, ik ken geen enkele Turkse homo. Althans, één die ermee naar buiten treedt.

Er zullen ongetwijfeld wel een paar tussen zitten, zo niet bi.
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:52 schreef Ayca het volgende:

[..]

kijkt ze ook naar dat izdivac gedoe
Wat is dat? Als het op çanak is, misschien, geen idee. Ik volg die dingen niet.

Ze kijkt wel veel Yemekteyiz, dat weet ik dan weer wel.
AFC AJAX
pi_67356324
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:51 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wist ik niet, waar ligt de grens dan wel bij Hanefiler?
Weet ik niet zeker, maar uit mijn hoofd als je niet meer aan één de 6 verplichting voldoet voor iman.

Bir Allah'a inanmak
İki meleklere inanmak
Üç kitaplara inanmak
Dört peygamberlere inanmak
Beş ahiret gününe inanmak,
Altı kaza ve kadere Hayır ve şerrin Allah'tan Geldiğine inanmak

Maar zeker even zelf onderzoeken, want ik weet het echt neit zeker! En zulke dingen zijn gevoelige zaken!
pi_67356361
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:49 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Geen met turkse maar wel met een surinaamse vriendin, moeder weet het nog steeds niet, vader is er niet
veel stiekem gedoe
pi_67356392
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:52 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik ben geen geleerde Trigger. Lijkt me niet goed dat ik hier dan ook op in ga. Verder weet ik niet of de hadith zwak of sterk is etc. etc. etc. Abu Hanifa spreekt en dat is het voor mij
http://app.al-islaam.com/(...)tion/qanda/qanda/100
pi_67356446
quote:
Aboe 'Hanifa, Maaliek en Shafi'ie hebben gezegd dat degene die het gebed niet verricht een fasieq is (zware zondaar maar treedt niet buiten de oever van de islam). Toen verscheen er een meningsverschil tussen de geleerden. Maliek en Shafi'ie zeiden dat hij geëxecuteerd moet worden, Abou 'Hanifa zei: "hij dient bestraft te worden maar niet geëxecuteerd"

Dit voldoet voor mij. Ebu Hanifa zegt dat je niet buiten de Islam treedt.
pi_67356509
Er staat mij wel iets bij dat zolang je geen shirk pleegt als moslim, je uiteindelijk (na je straf te hebben ondergaan) in de hemel komt in het hiernamaals.
pi_67356512
Een schopje naar WFL dan maar .
pi_67356565
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:58 schreef Burakius het volgende:

[..]

Aboe 'Hanifa, Maaliek en Shafi'ie hebben gezegd dat degene die het gebed niet verricht een fasieq is (zware zondaar maar treedt niet buiten de oever van de islam). Toen verscheen er een meningsverschil tussen de geleerden. Maliek en Shafi'ie zeiden dat hij geëxecuteerd moet worden, Abou 'Hanifa zei: "hij dient bestraft te worden maar niet geëxecuteerd"

De profeet daarentegen zegt dat er dan geen verschil is tussen jou en de ongelovige.
pi_67356579
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:00 schreef xminator het volgende:
Een schopje naar WFL dan maar .
Nou nou, we hebben het hier over allerlei onderwerpen waar Turken op Fok mee zitten. Zolang het maar niet alleen maar over dat gaat, kan het best vind ik.

Heb je deze al gezien: Turken op FOK! #133(!): Waar we de bekrompenheid afleren
pi_67356625
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:31 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dit gebeurt er als je schiet maar niet scoort:

- Auuu
- Hagi yuz tane vurdumu birsey yok, biz birtane vurdukmu auuu
- Ne var *piep censored* auuu
Ja, wat een kalimero.

Met z'n eierhoofd.
pi_67356818
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:58 schreef Burakius het volgende:

[..]

Twijfel je er nooit aan wat er in Koran staat ? dat het allemaal waar is ? (serieuze vraag)
pi_67356866
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:09 schreef Ayca het volgende:

[..]

Twijfel je er nooit aan wat er in Koran staat ? dat het allemaal waar is ? (serieuze vraag)
jij was een alevi toch?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:10:54 #253
39631 GoeRoe86
pi_67356884
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

jij was een alevi toch?
Dat was Yel volgens mij
pi_67356902
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

jij was een alevi toch?
ik ben sji
pi_67356904
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:59 schreef Meh7 het volgende:
Er staat mij wel iets bij dat zolang je geen shirk pleegt als moslim, je uiteindelijk (na je straf te hebben ondergaan) in de hemel komt in het hiernamaals.
Je komt in de hemel als je Allah's welbehagen hebt. Hoeveel goede daden of slechte daden je hebt gedaan. Daarom doen wij moslims onze daden niet voor de hemel (of hel ), maar voor Allah. Allah rizasi in het Turks en in het Arabisch volgens mij fisebillilah.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:11:34 #256
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67356912
quote:

[..]

Hoe bedoel je dat eigenlijk. Dat de Koran wellicht veranderd zou kunnen zijn door de mens, of dat de Koran niet geheel waar geschreven is?
AFC AJAX
pi_67356921
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:11 schreef Ayca het volgende:

[..]

ik ben sji
Ehli beyt?
pi_67356930
quote:

[..]

Nooit. Allah(c.c.) korusun. Twijfel hoort wel bij de beproeving, dus maak je daar geen zorgen over.
pi_67356954
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:11 schreef Ayca het volgende:

[..]

ik ben sji
caferi ?
pi_67357026
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:12 schreef Burakius het volgende:

[..]

caferi ?
ehm eerlijk gezegd weet ik dat niet (zeker)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2009 14:17:10 ]
pi_67357062
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:11 schreef msnk het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat eigenlijk. Dat de Koran wellicht veranderd zou kunnen zijn door de mens, of dat de Koran niet geheel waar geschreven is?
ehm nee ik bedoel dat je echt geloofd wat er in staat
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:17:35 #262
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67357141
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:15 schreef Ayca het volgende:

[..]

ehm nee ik bedoel dat je echt geloofd wat er in staat
Ja maar waarom niet. Omdat het niet naar waarheid geschreven is (vol met fabeltjes) of iets anders...?
AFC AJAX
pi_67357278
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:17 schreef msnk het volgende:

[..]

Ja maar waarom niet. Omdat het niet naar waarheid geschreven is (vol met fabeltjes) of iets anders...?
Oh, ja dat het niet naar waarheid geschreven is
pi_67357352
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:14 schreef Ayca het volgende:

[..]

ehm eerlijk gezegd weet ik dat niet (zeker)
Uit welk gebied kom je? Azeri? Of Iran? Irak? Turkije?
pi_67357525
azeri
pi_67357545
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:29 schreef Ayca het volgende:
azeri
Grote kans dat je dan caferi bent . Tenminste... dat hoort je eigenlijk gewoon te weten
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:30:49 #267
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67357561
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:21 schreef Ayca het volgende:

[..]

Oh, ja dat het niet naar waarheid geschreven is
Soms spoken zulke gedachten wel rond in my mind, maar ja.. Uiteindelijk geloof ik er toch maar in

Ik dacht vroeger wel 's van 'misschien moet ik maar jood worden ofzo, als die Abrahamistische religies dan gelijk hebben, zit ik in ieder geval gebakken', want uiteindelijk zijn het Christendom en de Islam wel daarop gebaseerd..

ofzo
AFC AJAX
pi_67357588
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:30 schreef msnk het volgende:

[..]

Soms spoken zulke gedachten wel rond in my mind, maar ja.. Uiteindelijk geloof ik er toch maar in

Ik dacht vroeger wel 's van 'misschien moet ik maar jood worden ofzo, als die Abrahamistische religies dan gelijk hebben, zit ik in ieder geval gebakken', want uiteindelijk zijn het Christendom en de Islam wel daarop gebaseerd..

ofzo
Zoals ik al zei. Twijfel is ook een beproeving. Maar gebruik je verstand en je komt er altijd.
pi_67357658
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:30 schreef Burakius het volgende:

[..]

Grote kans dat je dan caferi bent . Tenminste... dat hoort je eigenlijk gewoon te weten
ja eigenlijk wel, ik vraag het wel als mijn moeder thuis is
pi_67357697
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:34 schreef Ayca het volgende:

[..]

ja eigenlijk wel, ik vraag het wel als mijn moeder thuis is
Trouwens hoe kijken Azeri's naar Turkije?
pi_67357780
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:36 schreef Burakius het volgende:

[..]

Trouwens hoe kijken Azeri's naar Turkije?
wij zijn al vele generaties in Turkije, zie mezelf dan ook gewoon als Turk en niet Azeri
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:39:30 #272
39631 GoeRoe86
pi_67357807
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:38 schreef Ayca het volgende:

[..]

wij zijn al vele generaties in Turkije, zie mezelf dan ook gewoon als Turk en niet Azeri
ik ben nu eigenlijk benieuwd hoe Azeri vrouwen eruit zien

Cerkez kizlari zijn altijd best mooi namelijk
pi_67357902
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:39 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

ik ben nu eigenlijk benieuwd hoe Azeri vrouwen eruit zien

Cerkez kizlari zijn altijd best mooi namelijk
pi_67358033
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:38 schreef Ayca het volgende:

[..]

Een Azeri is ook een Turk, maar ik weet wat je bedoeld. Je ziet jezelf als inwoner van Turkije
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:37:37 #275
39631 GoeRoe86
pi_67362036
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Not bad. Not bad at all
pi_67365265
Azeri is iemand afkomstig uit Azerbeidzjan?
pi_67365607
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:23 schreef Min-e het volgende:
pi_67365639
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:34 schreef xminator het volgende:

[..]

Eerlijk? Wat dan?
pi_67366210
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:23 schreef Min-e het volgende:
Inderdaad. In Turkije wonen ook redelijk veel mensen met Azerbeidzjaanse roots. Vooral in Iğdır en Kars.

http://en.wikipedia.org/wiki/Azeris_in_Turkey
pi_67366501

p.s. themagnificent zij is best ...
pi_67368021
"Honesty is the first chapter of the book of wisdom." Thomas Jefferson.

Weet niet meer wie dat zei, maar in casu wel toepasselijk wellicht:" Wise men learn more from fools than fools from the wise."
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:50:32 #282
39631 GoeRoe86
pi_67368110
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:48 schreef Min-e het volgende:
"Honesty is the first chapter of the book of wisdom." Thomas Jefferson.

Weet niet meer wie dat zei, maar in casu wel toepasselijk wellicht:" Wise men learn more from fools than fools from the wise."
Mooi gesproken Min-e
pi_67368189
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:50 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Mooi gesproken Min-e
Danke
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:54:30 #284
39631 GoeRoe86
pi_67368262
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:52 schreef Min-e het volgende:

[..]

Danke
Daha daha nasilsin?
pi_67368357
Overigens is het niet zo'n gekke vraag. Azeriler zijn namelijk een van de Turks volkeren die verspreid zijn over een aantal landen. Volgens Wikipedia leven de meeste Azeri in Iran en niet in Azerbeidzjan.
pi_67368419
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:54 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Daha daha nasilsin?
Biraz sabirsiz. Wil een nieuwe baan, en ze houden me nu al een hele week aan het lijntje, zwaar frustrerend eigenlijk.

Et toi?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:59:55 #287
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67368456
Turken op FOK!? Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Oh, CC begint! Simpsons, American Dad, South Park en Family Guy achter me kaar
AFC AJAX
  dinsdag 24 maart 2009 @ 20:00:48 #288
39631 GoeRoe86
pi_67368490
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:58 schreef Min-e het volgende:

[..]

Biraz sabirsiz. Wil een nieuwe baan, en ze houden me nu al een hele week aan het lijntje, zwaar frustrerend eigenlijk.

Et toi?
Hier wel goed eigenlijk. Vooruitzicht op een nieuwe opdracht waar ik mezelf kan bewijzen. Vanaf september nu zeker weten de nieuwe master. Vanaf augustus nieuwe auto. ALL IS WELL
pi_67368532
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:59 schreef msnk het volgende:
Turken op FOK!? Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Oh, CC begint! Simpsons, American Dad, South Park en Family Guy achter me kaar
Tentamens achter mekander

pi_67368568
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:57 schreef Meh7 het volgende:
Overigens is het niet zo'n gekke vraag. Azeriler zijn namelijk een van de Turks volkeren die verspreid zijn over een aantal landen. Volgens Wikipedia leven de meeste Azeri in Iran en niet in Azerbeidzjan.
Even quoten speciaal voor X
pi_67368636
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:00 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Hier wel goed eigenlijk. Vooruitzicht op een nieuwe opdracht waar ik mezelf kan bewijzen. Vanaf september nu zeker weten de nieuwe master. Vanaf augustus nieuwe auto. ALL IS WELL
Het is je gegund
  dinsdag 24 maart 2009 @ 20:07:30 #292
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67368715
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:02 schreef xminator het volgende:

[..]

Tentamens achter mekander

Lekker voor je
AFC AJAX
pi_67368744
Maar....

over paar weekjes naar Rome

min-e kan niet wachten
pi_67368766
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:03 schreef Min-e het volgende:

[..]

Even quoten speciaal voor X
Ja maar dat jij in nederland leeft maakt je ook nog geen nederlander.
pi_67368772
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:07 schreef msnk het volgende:

[..]

Lekker voor je
Wat heb ik jou aangedaan
pi_67368865
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:09 schreef xminator het volgende:

[..]

Ja maar dat jij in nederland leeft maakt je ook nog geen nederlander.
Waarom die drang om mensen een stempeltje te geven

Er is nog geen hokje gemaakt waarin ik in te delen ben
pi_67369048
Maar een Azeri komt van Azerbaycan.

Ook al denk je dat van niet, je bent natuurlijk al in een hokje geplaatst door velen
pi_67370242
piemols
pi_67370323
WIE VULT HAAR?

pi_67370357
watte?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 20:53:14 #301
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67370404
Moet er soms een foto van een lekker wijf boven je smiley?
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')