quote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
ik ga vrijdag voor de drum&basequote:
vast wel, maar "ze", dat zijn wij zelf, en wij hebben dus geen vorkheftrukjes etc. Misschien moeten we wat huren...quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bandwith limit exceeded![]()
Ise, kan ik voor zaterdag een tweepersoons-slaapplaats reserveren?Ik kom pas vanaf laat, omdat ik nog een verjaardag er voor heb zitten.
@singlecoil: Er zijn vorkheftrucjes en ander "groot gereedschap" die net geen deur breed zijn. Mijn broertje-de-hovenier is altijd weer erg blij als hij met zo'n ding iemands vloer mag vernaggelendaarmee moeten ze je tuin toch wel kunnen bereiken?
Mooi, dan moeten we het maar eens regelen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:27 schreef SingleCoil het volgende:
Mogguh allemaal. A., net even de gemeente gesproken, zand laten storten is geen probleem. Ze hebben er niet echt regels voor, maar als je het binnen een paar dagen wegwerkt vinden zij het best.
Allen: wie zin heeft om binnenkort op een gezellige, nuttige, leuke en productieve manier aan zijn conditie te werken nodigen wij graag uit voor een dagje zandkruien (datum nader vast te stellen)
LDG komt wel gewoon op tijd?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bandwith limit exceeded![]()
Ise, kan ik voor zaterdag een tweepersoons-slaapplaats reserveren?Ik kom pas vanaf laat, omdat ik nog een verjaardag er voor heb zitten.
Dat komt helemaal goedquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
LDG komt wel gewoon op tijd?
Reserveringskosten bedragen een fles drank en annuleren is niet mogelijk. Ontbijt is inclusief.
Okee.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat komt helemaal goed![]()
LDG gaat ook mee naar de verjaardag er voor. We proberen een beetje vroeg daar weer weg te gaan (uur of elf ofzo). Is in N'kerk.
Illynoiz !!quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:10 schreef genakt het volgende:
[..]
ik ga vrijdag voor de drum&base
wat er voor de rest komt weeti k eigenlijk niet:P
en ook nog altijd op het laatste moment... of nog beter, te laatquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:30 schreef Isegrim het volgende:
Maar nou heeft die Turk nog steeds niet gezegd of 'ie zaterdag ook komt.
Onbetrouwbare lui, die Turken.
NO WAY ISEquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:04 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan nu via VPN thuis ook werken.Echt tof zeg, ik kan gewoon mijn computer op het werk overnemen.
Ja, zal wel heel gewoon zijn tegenwoordig, maar ik had dat nog nooit gedaan.
Dat is idd al oud maar ubergaaf!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:04 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan nu via VPN thuis ook werken.Echt tof zeg, ik kan gewoon mijn computer op het werk overnemen.
Ja, zal wel heel gewoon zijn tegenwoordig, maar ik had dat nog nooit gedaan.
quote:Dichte deuren van Albert Heijn door stroomstoring
ROTTERDAM - Tientallen, zoniet honderden beteuterde en verbaasde gezichten voor de Albert Heijn aan de Oudedijk in Rotterdam vanmorgen.
Vanwege de naweeën van een stroomstoring in de ochtend, waren de supermarkt, de Gall&Gall, Hans Textiel en de Schoenenreus tot een uur of drie 's middags gesloten. ,,Gesloten, helemaal potdicht,'' waarschuwt iemand de bezoekers die met boodschappentassen op de winkel aflopen. Om half negen 's ochtends viel de stroom in de Kralingse buurt uit. Een ruim uur later had Eneco het probleem verholpen, maar de kassa's van de super begaven het. ,,Ze moesten gereset worden. Daarom duurde het zo lang voordat de winkel weer open kon,'' legt een AH-woordvoerder uit. Klant Hendrik Winneweg, die een paar straten verderop woont, haalt z'n schouders op als hij het briefje leest dat de winkels dicht zijn. ,,Ik wilde iets lekkers kopen voor na de maaltijd. Yoghurt of vla. Dan maar een dagje overslaan.''
Heb je zowaar de enige echte zuipfeestdag ter ere van een niet bestaande heilige gemistquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:26 schreef DutchTrain het volgende:
... en gisteravond dus niet in de pub én niet in Dizzy geweest vanwege werk
Ja, ik heb Alberto al even op de hoogte gesteld.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NO WAY ISE![]()
MAG IK KOMEN KIJKUUUUH![]()
WERK JE GEWOON VIA VPN?
VPN???!!!
DAT DAT KAN IN NEDERLAND!!11!!!EINZ11!!!!
Dan maar de volgende meet in Cambrinusquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heb je zowaar de enige echte zuipfeestdag ter ere van een niet bestaande heilige gemist![]()
Het sinterklaas voor volwassenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:17 schreef DutchTrain het volgende:
Ah, dan heb ik wel een zojuist door mij opgelost probleem voor je.
1. Je krijgt een e-mail van Evides om je waterstanden op te geven
2. Je bent net verhuisd dus er staan 12 verhuisdozen in het berghok voor je watermeter, want bij het verhuizen had je immers toch ook al de meterstand doorgegeven.
Wat zou je doen?Ik kies voor BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:17 schreef DutchTrain het volgende:
Ah, dan heb ik wel een zojuist door mij opgelost probleem voor je.
1. Je krijgt een e-mail van Evides om je waterstanden op te geven
2. Je bent net verhuisd dus er staan 12 verhuisdozen in het berghok voor je watermeter, want bij het verhuizen had je immers toch ook al de meterstand doorgegeven.
Wat zou je doen?bSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee luie flikkerquote:
LE-ZENquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
Er waren toch van die supertoffe headers van Rotterdam ergens te vinden in een Rotterdamtopci. Iemand een linkje?
Dat kan ik nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal ze wel even uploaden op FOK!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah ja, door dat jullie allemaal fijn mijn banners gebruikte zonder zelf te hosten ging ik een beetje hard door mijn 25GB verkeer heen bij photobucket.
Kijk ff in mijn fotoboek, daar heb ik nu de banners geupload zodat ik ze zelf ook weer kon zien. Ze staan daar tijdelijk, dus wil je ze graag gebruiken host ze dan aub zelf even
Ik pleur ze wel op onze server. Momentje.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah ja, door dat jullie allemaal fijn mijn banners gebruikte zonder zelf te hosten ging ik een beetje hard door mijn 25GB verkeer heen bij photobucket.
Kijk ff in mijn fotoboek, daar heb ik nu de banners geupload zodat ik ze zelf ook weer kon zien. Ze staan daar tijdelijk, dus wil je ze graag gebruiken host ze dan aub zelf even
Superrrrrrrquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:46 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik pleur ze wel op onze server. Momentje.
En een lampje op je mobiel.... met een I-phone was dit dus niet geluktquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:45 schreef Breuls het volgende:
Daar moet je wel een zelfontspanner voor hebben.
Maar je gaat nu wel door voor de MacGuyver-award.
Oh nee, straks is de server vol door deze actie en crasht FOK!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:51 schreef JJdJ1984 het volgende:
Oh Breuls ik had er ook al een paar upgeload
Neuh dat zal niet zo snel gebeurenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Oh nee, straks is de server vol door deze actie en crasht FOK!![]()
Snel, doe iets [insert panic-smiley]
Heb je ook zo'n hekel aan smurfen ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben de enige zwarte so far op deze pagina... Ik begin echt al in te burgeren dus in Lombardijen
Das handigquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:52 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n hekel aan smurfen ?
Ja zelfs ik als PowNed lid vind t een beetje een apart zaakjequote:Op woensdag 18 maart 2009 22:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik overwoog om weer een abo te nemen maar ik ga niet betalen als dat betekend dat een organisatie steun die weer gaat lopen aanpappen met GS. Trieste bedoeling
Dit is een populair topicquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Och, de P ublieke O mroep W akker NED erland wordt toch nooit toegelaten met dergelijke dubieuze wervingsmethoden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
Maar het wordt juist veel leuker als ze het niet halen![]()
GS en Fok!
Trieste bedoeNing.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik overwoog om weer een abo te nemen maar ik ga niet betalen als dat betekend dat een organisatie steun die weer gaat lopen aanpappen met GS. Trieste bedoeling
Mijn server heeft een uptime van 99,99, is 100/100mbit, en heeft een limiet van 2,5 TBquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
Mijn server ligt er wel eens uit maar ik heb iig geen bandwith. If needed...
Nee maar die heeft een al wat oudere server natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:25 schreef SingleCoil het volgende:
de uptime van mijn penis is zeker geen 100%
Jup, groot betaald parkeer terrein, maar als je meer dan 25 euro in slaat is dat gratisquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar die heeft een al wat oudere server natuurlijk![]()
LHO, is het een beetje makkelijk parkeren bij die Jumbo op zuid? Wil er straks vanuit mn werk ff langskarren, zo rond 1630 ofzo dus?
de meeste oudere servers draaien heel betrouwbaar, ook icm veel jongere software. Ze worden wel sneller afgedankt vanwege het grote formaat.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar die heeft een al wat oudere server natuurlijk![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
de meeste oudere servers draaien heel betrouwbaar, ook icm veel jongere software. Ze worden wel sneller afgedankt vanwege het grote formaat.
Ik kom daar dagelijks vlak langs.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:25 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mijn huis.
Die gele strook die aan de deur hangt heb ik opgehangenIs zo'n geel ding dat je krijgt als je je fiets verkeerd parkeert bij CS...
Ik vroeg me wel eens af of dat is waar je werkt. Is Sitecom het enige non-luchtvaartbedrijf daar?quote:
Nog wel, pand wat er naast gebouwd wordt komt een visimporteur in. Die huren nu een verdieping in ons pand.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:50 schreef Breuls het volgende:
Ik vroeg me wel eens af of dat is waar je werkt. Is Sitecom het enige non-luchtvaartbedrijf daar?
Leuk wij zaten eerst hierquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:54 schreef Breuls het volgende:
Een van mijn werkplekken. De andere werkplek is mijn huis.
Klein wereldje.quote:
lolquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:07 schreef DutchTrain het volgende:
![]()
![]()
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=rotterdam&sll=51.880068,4.522161&sspn=0,359.972878&g=rotterdam&ie=UTF8&ll=51.926224,4.468155&spn=0,359.997597&t=h&z=19&layer=c&cbll=51.926145,4.468202&panoid=Ghm_89ZUrVuV6eA-09wHjg&cbp=12,259.3124639888932,,0,16.083436934900547
(Spoorsingel 105)
Jij hebt Google nodig om je te beseffen dat je een vreemde kledingkeuze hebt?quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:08 schreef DutchTrain het volgende:
Ik sta er zeker 6x op... wel een vreemde dag. Ik zie mensen met een t-shirt, terwijl ik zelf in mijn pak met lange jas rond loop
Zie ik daar de smeulende restanten van een ananas?quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Libellemeetspot: http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=maastunnel+rotterdam&sll=51.942545,4.413886&sspn=0,359.961376&ie=UTF8&ll=51.908233,4.468603&spn=0.010656,0.019312&t=h&z=16&iwloc=addr&layer=c&cbll=51.90733,4.471959&panoid=2XbH0y6uKj_8kCLhvJ2SZA&cbp=12,350.08416644142403,,0,-1.599999999999999
En een gesmolten euromastquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:29 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Zie ik daar de smeulende restanten van een ananas?
ik zou bijna een KLB topic openen "KLB Onthoofd door Google"quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
mompelt iets over kip zonder kop
Het kan nog erger, ik heb met 1 klik een hele supermarkt laten verdwijnenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ik zou bijna een KLB topic openen "KLB Onthoofd door Google"
Dan had er ook een Google Streetview Night edition moeten zijn altijd leuk voor bepaalde straten in 020quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:29 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zie ik daar de smeulende restanten van een ananas?
wat doe jij bij mij thuis danquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Voorburgstraat+262,+3037+Rotterdam,+Rotterdam+(Zuid-Holland),+Netherlands&sll=37.0625,-95.677068&sspn=44.25371,79.101563&ie=UTF8&ll=51.932465,4.470513&spn=0.008454,0.019312&z=16&iwloc=addr&layer=c&cbll=51.932451,4.470505&panoid=m3-U2VvZBSnaHbBQwuf5dg&cbp=12,37.03682572702038,,1,-40.07500000000007
Een van mijn werkplekken![]()
Ik denk dat je vanavond even met je vriendin moet pratenquote:
Tis daar zeker vrij druk rond 17:00u ? FF kijken wat ik in huis heb en dan ff bepalen of ik vóór of ná het eten gaquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jumbo op entrepothaven heeft gratis parkeren, mits je voor 25 euro inslaat
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ik pleur hem wel bij jou voor de deur neer
Goed nieuws trouwens, mag 'm op kosten van de baas laten reinigen om die stank eruit te krijgen en 'm weer mooi te laten blinken van binnen
Ja boodschappen inladen, niks lossenquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]om te laden en te lossen?
mijn vriendin moet nog uitgevonden worden :xquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat je vanavond even met je vriendin moet praten![]()
Dan bedoelde hij waarschijnlijk je schoonmaaksterquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:29 schreef Fugie het volgende:
mijn vriendin moet nog uitgevonden worden :x
Morgenochtend vriest het nog een paar graden en morgenavond ook...quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:49 schreef Isegrim het volgende:
Wat een weer de laatste dagen.Morgen borrel van het werk, dus ik denk dat ik mijn leuke jurkje aandoe.
quote:Na twee succesvolle edities is er ook in 2009 weer een Earth Hour: wereldwijde energiebesparing door een uurtje het licht uit te doen. Als klimaatstad doet Rotterdam natuurlijk mee. Op 28 maart gaan tussen 20.30 en 21.30 uur de lichten uit van verschillende gemeentelijke bouwwerken en eye catchers. Om Earth Hour in Rotterdam echt tot een succes te maken vragen wij ook uw deelname.
Dat geeft niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Morgenochtend vriest het nog een paar graden en morgenavond ook...
Je wil zo graag je 'beste kant' aan je collega's laten zien dat je er een blaasontsteking voor over hebt?quote:
t vriest toch snachts suffiequote:Op donderdag 19 maart 2009 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je wil zo graag je 'beste kant' aan je collega's laten zien dat je er een blaasontsteking voor over hebt?
Maar de beste borrels met collega's zijn toch s'nachts?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t vriest toch snachts suffie
maar wel binnen hoop ikquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar de beste borrels met collega's zijn toch s'nachts?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
TopicTurk en andere!
Morgen nog naar Vagabond? Eten vooraf of later op de avond? hoe wat waar wie en wanneer precies?![]()
ah....hét jurkje!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 07:16 schreef Isegrim het volgende:
Het is een jaren '70-jurkje. Echt oud, zeg maar. Het is tevens mijn enige jurkje.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 06:42 schreef SingleCoil het volgende:
wat voor jurkje is het, Issie?
A. is net de deur uit, die moet vandaag naar Barneveld oid in de biblebelt. Ze had ook een schattig maar erg dun (voor de temperatuur van de dag) jurkje aan.
Ik ben wel voor jurkjes. Of nog liever, rokjes. Show me some leg, honey
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Weet nog even niet hoe morgen gaat lopen. Wie komen er allemaal?
Eten zou wel een goed idee zijn
Dan maken we er 19.51 van bij Vagabondquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:59 schreef GoeRoe86 het volgende:
We moeten maar even afstemmen. Ik dacht aan rond 8 uur. Ik zal het niet te laat maken. Sowieso ben ik nog niet helemaal fit. Kiespijn en dikke wang...
Zeker niet nee! Dit was al in de tijd van het klussen in ons nieuwe huis.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je nieuwe / huidige huis staat er waarschijnlijk nog niet op
Ik dacht zelfs al een compleet leeg appartement te zienquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zeker niet nee! Dit was al in de tijd van het klussen in ons nieuwe huis.
Mijn appartement was leeg ja, dat van XM nog niet (zie vitrage). Ik weet niet meer precies hoe dat zat met EK en de verhuizing, heb me weinig met het EK bezig gehouden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs al een compleet leeg appartement te zien![]()
Dit is tijdens EK/WK (voetbal..) geweest van de zomer, dus dat is echt in de laatste week/weken geweest dat jullie hier waren denk ik
Ja, lekker het balkon nog een keertje geschuurd en geverfd thuis zitten werken vanmiddag. Nu wel tijd voor een Duveltje denk ik...quote:
19:45, Vagabond (pakweg 150 meter voorbij Rotown aan de nieuwe binnenweg). Goeroe, Dutchtrein, LDG, ik, en jij?quote:
19.45 checkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
19:45, Vagabond (pakweg 150 meter voorbij Rotown aan de nieuwe binnenweg). Goeroe, Dutchtrein, LDG, ik, en jij?
Ik heb er fuckin 2 uur en een kwartier over gedaan om vanuit Delft thuis te komenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:23 schreef DutchTrain het volgende:
AH, nu weet ik wat er officieel aan de hand was: http://www.nu.nl/algemeen(...)ht-door-ongeval.html
Maar is dit ook de verklaring voor die twee F16's die vanmiddag overvlogen en de enorme hoeveelheid politie in de stad
Staat jouw flat nou in de steigers of is de bovenkant verkleurdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:47 schreef Fugie het volgende:
het staat hier op de schiekade en schieweg ook helemaal vast
Ben er toch niet bij. Net door hevige pijn naar ziekenhuis gegaan. Kaak is weer opengehaald. Kwam aardig wat prut uit. Nu aan pijnstillers en antibiotica.quote:
getver. Kunnen jullie nou nooit eens iets zonder messen en prut?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ben er toch niet bij. Net door hevige pijn naar ziekenhuis gegaan. Kaak is weer opengehaald. Kwam aardig wat prut uit. Nu aan pijnstillers en antibiotica.
Jullie? I am heavily sedated... Geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:57 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
getver. Kunnen jullie nou nooit eens iets zonder messen en prut?
Sterktequote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ben er toch niet bij. Net door hevige pijn naar ziekenhuis gegaan. Kaak is weer opengehaald. Kwam aardig wat prut uit. Nu aan pijnstillers en antibiotica.
Ik ga em morgen weer lezen, misschien dat ik em dan snapquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:05 schreef SingleCoil het volgende:
ah, ook al weer aan de dope dus...
het was een grap. sterkte met je kaak!
Dus als ik die afbeelding uit print en mee neem dan ben je er wel bij?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Kijk! DutchTrain weet teminste hoe je een man opvrolijkt
Next time, dude. Need to recover now. Mag sowieso weer geen alcoholquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dus als ik die afbeelding uit print en mee neem dan ben je er wel bij?![]()
Wie komen er nu wel? Breuls? DT? Ik? LDG?
Mocht je toch al nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Next time, dude. Need to recover now. Mag sowieso weer geen alcohol
Ga ik zo ook doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
blegh goeroe, hopelijk gaat het snel wat beter, neem nog lekker een yoghurtje
Ja, ik ben vanaf nu onderweg, dus als het plan nog verandert, dan graag per telegram, fax, rooksignalen, tamtam of gsm.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dus als ik die afbeelding uit print en mee neem dan ben je er wel bij?![]()
Wie komen er nu wel? Breuls? DT? Ik? LDG?
Balen...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:30 schreef Isegrim het volgende:
De Argentijnse Chardonnay ging er wel in.
Some people have all the luck.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik had geen last van storingsmeldingen vanavond.
Wel eens van gehoord, maar nooit geweest. Het klinkt wel erg leukquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:38 schreef Isegrim het volgende:
Wij waren bij Wicked Wines in Den Haag. Relaxte tent.
... en dan bel je niet even met LHO om te vragen waar wij zijn en je de andere aangeschoten dames in Vagabond gezelschap kan houdenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:22 schreef Isegrim het volgende:
Superleuke borrel van mijn werk gehad. Ik ben echt zwaar dronken.
Loop je soms rond in een Donald / Katrien Duck outfitquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:23 schreef Isegrim het volgende:
Hey, ik krijg echt vaak complimenten over mijn kont tegenwoordig.
Die was het nietquote:
Sorry, ik moest naar huis want mijn zusje en d'r man waren onderweg hier naartoe.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
... en dan bel je niet even met LHO om te vragen waar wij zijn en je de andere aangeschoten dames in Vagabond gezelschap kan houden
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ise, ik weet niet of ik vanavond kom. Ik zit onder de pijnstillers und stuff...
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:54 schreef ebeaydojraes het volgende:
En toen liep ik langs 3 stronkuh kerels, waarvan één met een bierflesje .. Zegt die een hé... ik doorlopen.. pakt die tweed me vast. ik loop de hoek om kruisweg op .. begint die gast op me in te hakken en die andere gast doet mee en die derde slaat het bierflesje op me kop kapot....
Niet bij open wondenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]Drank werkt ook prima als pijnstiller!
Wat een aktie zegquote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:54 schreef ebeaydojraes het volgende:
In het kort vandaag.
De eerste lentedag. heerlijk. Zon! Heldere blaauwe lucht! Ik ben ff naar Scheveningen gefietst en daar uitgewaard. Ff bij de surfshop langs en Romke herkende me nog (opzich goed).
vervolgens weer naar huis gegaan.
Vervolgens me klaargemaakt voor Illynoiz in de Watt. Op me fiets gestapt, naar Rotterdam gefiets, me fiets neergezet en naar Watt toe gelopen.
En toen liep ik langs 3 stronkuh kerels, waarvan één met een bierflesje .. Zegt die een hé... ik doorlopen.. pakt die tweed me vast. ik loop de hoek om kruisweg op .. begint die gast op me in te hakken en die andere gast doet mee en die derde slaat het bierflesje op me kop kapot....
Ik, met een bloed uit me hoofd gutsende kop naar de Watt gelopen en daar hebben ze een ambulance gebeld en politie. Ik naar Dijkzicht... 14 hechtingen in me kop op diverse plekken en ik zie d'r uit alsof ik rechtstreeks uit een of andere slasherfilm kom ...
WELKOM IN ROTTERDAM!... barstende koppijn, mag me haar 3 dagen niet wassen en morgen naar het politiebureau.
Strax wat foto's
Het was zo'n heerlijke dag ..
Intraveneuze alcohol dan.quote:
We beginnen om een uurtje of zeven en er komen veel mensen. Ook een aantal hier uit het R'dam-topic, maar ook wat andere fokkers. En gewoon veel vrienden.quote:Als ik vandaag beter ben zal ik even langskomen. Wie is er allemaal bij en vanaf hoe laat?
Ik ben vergeten wat er van me werwacht werd. Wat mag ik meenemen undso?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Intraveneuze alcohol dan.
[..]
We beginnen om een uurtje of zeven en er komen veel mensen. Ook een aantal hier uit het R'dam-topic, maar ook wat andere fokkers. En gewoon veel vrienden.
Je voelt je zeker meteen stukken beter?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
DutchTrain weet de plaatjes wel te vinden zeg
Flesje drank of iets lekkers te snaaien. Verder wordt er niets van je verwacht behalve lol maken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben vergeten wat er van me werwacht werd. Wat mag ik meenemen undso?
Dat niet zo zeer. Mijn aandacht is alleen niet meer gevestigd op pijnquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je voelt je zeker meteen stukken beter?
Als je om 19.51 begint, dan was het al laat genoeg. Zeker als de zuiderlingen de laatste metro moeten hebben omdat ze niet met de TukTuk willenquote:
Ik ga het even aankijken. Ik zal het je laten weten. Hoe kan ik dat het best doen, je laten weten of ik kom?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Flesje drank of iets lekkers te snaaien. Verder wordt er niets van je verwacht behalve lol maken.
Meld het in dit topic.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ga het even aankijken. Ik zal het je laten weten. Hoe kan ik dat het best doen, je laten weten of ik kom?
Trustenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:35 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga even alle spullen die Albert net heeft gebracht in de koelkast stouwen en daarna probeer ik denk ik nog eventjes te slapen.
Gaat het een beetje? Hate to ask maar wat was het profiel van de daders?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:02 schreef ebeaydojraes het volgende:
slapen is opzich nog niet zo'n gek idee ....
Turken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:15 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Gaat het een beetje? Hate to ask maar wat was het profiel van de daders?
Succes ermee kerel! Mocht er iets zijn wat je nodig hebt en niet zelf kunt doen is er hier vast wel iemand die je kan helpen. You could ask me, in ieder gevalquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:34 schreef ebeaydojraes het volgende:
uhmzz. geen idee eigenlijk. 3 nederlanders, kort haar, donkere kleding/blauw.. eentje met een pet op ... gewon compleet stronken als je het mij vraagt. maar verder hebben we er niet zoveel aan. toen ze begonnen te slaan heb ik snel me bril afgedaan om beschadeging te voorkomen (al was het pootje al aardig verbogen), dus zag ik verder weinig (-4 en -6).
en naast een aardige koppijn en dat het eten moeilijk gaat (achterste kaken trekken deel gezicht mee wat dik en pinlijk is) gaat het verder goed.
mag alleen geen verdovende middelen gebruiken (wat ik toch niet zou doen) in verband met mogelijke hersenschudding, maar die kans acht ik zelf klein.
Hopen dat ze ergens met hun kop vol voor een camera-toezichts-camera staan.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:54 schreef ebeaydojraes het volgende:
In het kort vandaag.
De eerste lentedag. heerlijk. Zon! Heldere blaauwe lucht! Ik ben ff naar Scheveningen gefietst en daar uitgewaard. Ff bij de surfshop langs en Romke herkende me nog (opzich goed).
vervolgens weer naar huis gegaan.
Vervolgens me klaargemaakt voor Illynoiz in de Watt. Op me fiets gestapt, naar Rotterdam gefiets, me fiets neergezet en naar Watt toe gelopen.
Ik, met een bloed uit me hoofd gutsende kop naar de Watt gelopen en daar hebben ze een ambulance gebeld en politie. Ik naar Dijkzicht... 14 hechtingen in me kop op diverse plekken en ik zie d'r uit alsof ik rechtstreeks uit een of andere slasherfilm kom ...
WELKOM IN ROTTERDAM!... barstende koppijn, mag me haar 3 dagen niet wassen en morgen naar het politiebureau.
Strax wat foto's
Het was zo'n heerlijke dag ..
Mooi kut is dat.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:34 schreef ebeaydojraes het volgende:
uhmzz. geen idee eigenlijk. 3 nederlanders, kort haar, donkere kleding/blauw.. eentje met een pet op ... gewon compleet stronken als je het mij vraagt. maar verder hebben we er niet zoveel aan. toen ze begonnen te slaan heb ik snel me bril afgedaan om beschadeging te voorkomen (al was het pootje al aardig verbogen), dus zag ik verder weinig (-4 en -6).
en naast een aardige koppijn en dat het eten moeilijk gaat (achterste kaken trekken deel gezicht mee wat dik en pinlijk is) gaat het verder goed.
mag alleen geen verdovende middelen gebruiken (wat ik toch niet zou doen) in verband met mogelijke hersenschudding, maar die kans acht ik zelf klein.
Mjah je hebt gewoon de verkeerde getroffenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik ga me zo aankleden en richting hoofdbureau voor de aangifte.
en tsja.. blijkbaar als je een dronken persoon negeert wordt je daarvoor in elkaar geslagen ...
Great minds listen to great musicquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh GoeRoe en ik hebben een Very High Compatibilty (no homo)
Oh, nou ik wist ook niet wat voor feestje t was enzo, uiteraard wel wat van meegekregenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Welles, want ik heb het hele topic in z'n algemeenheid een keer uitgenodigd.
Zonder jou wordt het ook vast leuk.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh, nou ik wist ook niet wat voor feestje t was enzo, uiteraard wel wat van meegekregenMaar lang niet alles
Maar jullie kunnen prima feesten zonder mij toch
Ik zal er aan proberen te denkenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zonder jou wordt het ook vast leuk.Maar de volgende keer moet je komen.
Ik stuur je de volgende keer wel een mailtje of PM.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zal er aan proberen te denken
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik stuur je de volgende keer wel een mailtje of PM.
Godverdomme.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 04:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige pijn maar niet veel, met zo veel pijnstillers. Ik heb goede pijnstillersquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:10 schreef littledrummergirl het volgende:
ow en goeroe'tje hoe ist met jouw smoelwerk? Nog steeds pijn of heb je van die paardenpijnstillers?
Dus je komt vanavond?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Enige pijn maar niet veel, met zo veel pijnstillers. Ik heb goede pijnstillersHeerlijk
Nee. Ik ga het een beetje rustig aan doen om die onsteking snel weg te krijgen. En daarnaast is een feestje waar je niet kan drinken undso ook zo jammer. Sorry Ise. Ik had nog een heel verhaaltje getikt, daarbovenquote:
I'll make it up. Ik wil sowieso die bijna Antiliaan ook nog wel een keer ontmoeten. Volgende week bier?quote:
Komt sowieso goedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:28 schreef Isegrim het volgende:
We houden hier wel weer eens een feest (paar keer per jaar sowieso) dus je krijgt nog wel een kans om het in te halen.
* Errrwin duwt Isegrim zachtjes richting zijn WGR topicjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:28 schreef Isegrim het volgende:
We houden hier wel weer eens een feest (paar keer per jaar sowieso) dus je krijgt nog wel een kans om het in te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |