NO WAY ISEquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:04 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan nu via VPN thuis ook werken.Echt tof zeg, ik kan gewoon mijn computer op het werk overnemen.
Ja, zal wel heel gewoon zijn tegenwoordig, maar ik had dat nog nooit gedaan.
Dat is idd al oud maar ubergaaf!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:04 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan nu via VPN thuis ook werken.Echt tof zeg, ik kan gewoon mijn computer op het werk overnemen.
Ja, zal wel heel gewoon zijn tegenwoordig, maar ik had dat nog nooit gedaan.
quote:Dichte deuren van Albert Heijn door stroomstoring
ROTTERDAM - Tientallen, zoniet honderden beteuterde en verbaasde gezichten voor de Albert Heijn aan de Oudedijk in Rotterdam vanmorgen.
Vanwege de naweeën van een stroomstoring in de ochtend, waren de supermarkt, de Gall&Gall, Hans Textiel en de Schoenenreus tot een uur of drie 's middags gesloten. ,,Gesloten, helemaal potdicht,'' waarschuwt iemand de bezoekers die met boodschappentassen op de winkel aflopen. Om half negen 's ochtends viel de stroom in de Kralingse buurt uit. Een ruim uur later had Eneco het probleem verholpen, maar de kassa's van de super begaven het. ,,Ze moesten gereset worden. Daarom duurde het zo lang voordat de winkel weer open kon,'' legt een AH-woordvoerder uit. Klant Hendrik Winneweg, die een paar straten verderop woont, haalt z'n schouders op als hij het briefje leest dat de winkels dicht zijn. ,,Ik wilde iets lekkers kopen voor na de maaltijd. Yoghurt of vla. Dan maar een dagje overslaan.''
Heb je zowaar de enige echte zuipfeestdag ter ere van een niet bestaande heilige gemistquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:26 schreef DutchTrain het volgende:
... en gisteravond dus niet in de pub én niet in Dizzy geweest vanwege werk
Ja, ik heb Alberto al even op de hoogte gesteld.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NO WAY ISE![]()
MAG IK KOMEN KIJKUUUUH![]()
WERK JE GEWOON VIA VPN?
VPN???!!!
DAT DAT KAN IN NEDERLAND!!11!!!EINZ11!!!!
Dan maar de volgende meet in Cambrinusquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heb je zowaar de enige echte zuipfeestdag ter ere van een niet bestaande heilige gemist![]()
Het sinterklaas voor volwassenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:17 schreef DutchTrain het volgende:
Ah, dan heb ik wel een zojuist door mij opgelost probleem voor je.
1. Je krijgt een e-mail van Evides om je waterstanden op te geven
2. Je bent net verhuisd dus er staan 12 verhuisdozen in het berghok voor je watermeter, want bij het verhuizen had je immers toch ook al de meterstand doorgegeven.
Wat zou je doen?Ik kies voor BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:17 schreef DutchTrain het volgende:
Ah, dan heb ik wel een zojuist door mij opgelost probleem voor je.
1. Je krijgt een e-mail van Evides om je waterstanden op te geven
2. Je bent net verhuisd dus er staan 12 verhuisdozen in het berghok voor je watermeter, want bij het verhuizen had je immers toch ook al de meterstand doorgegeven.
Wat zou je doen?bSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee luie flikkerquote:
LE-ZENquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
Er waren toch van die supertoffe headers van Rotterdam ergens te vinden in een Rotterdamtopci. Iemand een linkje?
Dat kan ik nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |