quote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
ik ga vrijdag voor de drum&basequote:
vast wel, maar "ze", dat zijn wij zelf, en wij hebben dus geen vorkheftrukjes etc. Misschien moeten we wat huren...quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bandwith limit exceeded![]()
Ise, kan ik voor zaterdag een tweepersoons-slaapplaats reserveren?Ik kom pas vanaf laat, omdat ik nog een verjaardag er voor heb zitten.
@singlecoil: Er zijn vorkheftrucjes en ander "groot gereedschap" die net geen deur breed zijn. Mijn broertje-de-hovenier is altijd weer erg blij als hij met zo'n ding iemands vloer mag vernaggelendaarmee moeten ze je tuin toch wel kunnen bereiken?
Mooi, dan moeten we het maar eens regelen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:27 schreef SingleCoil het volgende:
Mogguh allemaal. A., net even de gemeente gesproken, zand laten storten is geen probleem. Ze hebben er niet echt regels voor, maar als je het binnen een paar dagen wegwerkt vinden zij het best.
Allen: wie zin heeft om binnenkort op een gezellige, nuttige, leuke en productieve manier aan zijn conditie te werken nodigen wij graag uit voor een dagje zandkruien (datum nader vast te stellen)
LDG komt wel gewoon op tijd?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bandwith limit exceeded![]()
Ise, kan ik voor zaterdag een tweepersoons-slaapplaats reserveren?Ik kom pas vanaf laat, omdat ik nog een verjaardag er voor heb zitten.
Dat komt helemaal goedquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
LDG komt wel gewoon op tijd?
Reserveringskosten bedragen een fles drank en annuleren is niet mogelijk. Ontbijt is inclusief.
Okee.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat komt helemaal goed![]()
LDG gaat ook mee naar de verjaardag er voor. We proberen een beetje vroeg daar weer weg te gaan (uur of elf ofzo). Is in N'kerk.
Illynoiz !!quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:10 schreef genakt het volgende:
[..]
ik ga vrijdag voor de drum&base
wat er voor de rest komt weeti k eigenlijk niet:P
en ook nog altijd op het laatste moment... of nog beter, te laatquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:30 schreef Isegrim het volgende:
Maar nou heeft die Turk nog steeds niet gezegd of 'ie zaterdag ook komt.
Onbetrouwbare lui, die Turken.
NO WAY ISEquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:04 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan nu via VPN thuis ook werken.Echt tof zeg, ik kan gewoon mijn computer op het werk overnemen.
Ja, zal wel heel gewoon zijn tegenwoordig, maar ik had dat nog nooit gedaan.
Dat is idd al oud maar ubergaaf!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:04 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan nu via VPN thuis ook werken.Echt tof zeg, ik kan gewoon mijn computer op het werk overnemen.
Ja, zal wel heel gewoon zijn tegenwoordig, maar ik had dat nog nooit gedaan.
quote:Dichte deuren van Albert Heijn door stroomstoring
ROTTERDAM - Tientallen, zoniet honderden beteuterde en verbaasde gezichten voor de Albert Heijn aan de Oudedijk in Rotterdam vanmorgen.
Vanwege de naweeën van een stroomstoring in de ochtend, waren de supermarkt, de Gall&Gall, Hans Textiel en de Schoenenreus tot een uur of drie 's middags gesloten. ,,Gesloten, helemaal potdicht,'' waarschuwt iemand de bezoekers die met boodschappentassen op de winkel aflopen. Om half negen 's ochtends viel de stroom in de Kralingse buurt uit. Een ruim uur later had Eneco het probleem verholpen, maar de kassa's van de super begaven het. ,,Ze moesten gereset worden. Daarom duurde het zo lang voordat de winkel weer open kon,'' legt een AH-woordvoerder uit. Klant Hendrik Winneweg, die een paar straten verderop woont, haalt z'n schouders op als hij het briefje leest dat de winkels dicht zijn. ,,Ik wilde iets lekkers kopen voor na de maaltijd. Yoghurt of vla. Dan maar een dagje overslaan.''
Heb je zowaar de enige echte zuipfeestdag ter ere van een niet bestaande heilige gemistquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:26 schreef DutchTrain het volgende:
... en gisteravond dus niet in de pub én niet in Dizzy geweest vanwege werk
Ja, ik heb Alberto al even op de hoogte gesteld.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NO WAY ISE![]()
MAG IK KOMEN KIJKUUUUH![]()
WERK JE GEWOON VIA VPN?
VPN???!!!
DAT DAT KAN IN NEDERLAND!!11!!!EINZ11!!!!
Dan maar de volgende meet in Cambrinusquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heb je zowaar de enige echte zuipfeestdag ter ere van een niet bestaande heilige gemist![]()
Het sinterklaas voor volwassenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:17 schreef DutchTrain het volgende:
Ah, dan heb ik wel een zojuist door mij opgelost probleem voor je.
1. Je krijgt een e-mail van Evides om je waterstanden op te geven
2. Je bent net verhuisd dus er staan 12 verhuisdozen in het berghok voor je watermeter, want bij het verhuizen had je immers toch ook al de meterstand doorgegeven.
Wat zou je doen?Ik kies voor BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:17 schreef DutchTrain het volgende:
Ah, dan heb ik wel een zojuist door mij opgelost probleem voor je.
1. Je krijgt een e-mail van Evides om je waterstanden op te geven
2. Je bent net verhuisd dus er staan 12 verhuisdozen in het berghok voor je watermeter, want bij het verhuizen had je immers toch ook al de meterstand doorgegeven.
Wat zou je doen?bSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee luie flikkerquote:
LE-ZENquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
Er waren toch van die supertoffe headers van Rotterdam ergens te vinden in een Rotterdamtopci. Iemand een linkje?
Dat kan ik nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal ze wel even uploaden op FOK!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah ja, door dat jullie allemaal fijn mijn banners gebruikte zonder zelf te hosten ging ik een beetje hard door mijn 25GB verkeer heen bij photobucket.
Kijk ff in mijn fotoboek, daar heb ik nu de banners geupload zodat ik ze zelf ook weer kon zien. Ze staan daar tijdelijk, dus wil je ze graag gebruiken host ze dan aub zelf even
Ik pleur ze wel op onze server. Momentje.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah ja, door dat jullie allemaal fijn mijn banners gebruikte zonder zelf te hosten ging ik een beetje hard door mijn 25GB verkeer heen bij photobucket.
Kijk ff in mijn fotoboek, daar heb ik nu de banners geupload zodat ik ze zelf ook weer kon zien. Ze staan daar tijdelijk, dus wil je ze graag gebruiken host ze dan aub zelf even
Superrrrrrrquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:46 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik pleur ze wel op onze server. Momentje.
En een lampje op je mobiel.... met een I-phone was dit dus niet geluktquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:45 schreef Breuls het volgende:
Daar moet je wel een zelfontspanner voor hebben.
Maar je gaat nu wel door voor de MacGuyver-award.
Oh nee, straks is de server vol door deze actie en crasht FOK!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:51 schreef JJdJ1984 het volgende:
Oh Breuls ik had er ook al een paar upgeload
Neuh dat zal niet zo snel gebeurenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Oh nee, straks is de server vol door deze actie en crasht FOK!![]()
Snel, doe iets [insert panic-smiley]
Heb je ook zo'n hekel aan smurfen ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben de enige zwarte so far op deze pagina... Ik begin echt al in te burgeren dus in Lombardijen
Das handigquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:52 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n hekel aan smurfen ?
Ja zelfs ik als PowNed lid vind t een beetje een apart zaakjequote:Op woensdag 18 maart 2009 22:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik overwoog om weer een abo te nemen maar ik ga niet betalen als dat betekend dat een organisatie steun die weer gaat lopen aanpappen met GS. Trieste bedoeling
Dit is een populair topicquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Och, de P ublieke O mroep W akker NED erland wordt toch nooit toegelaten met dergelijke dubieuze wervingsmethoden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
Maar het wordt juist veel leuker als ze het niet halen![]()
GS en Fok!
Trieste bedoeNing.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik overwoog om weer een abo te nemen maar ik ga niet betalen als dat betekend dat een organisatie steun die weer gaat lopen aanpappen met GS. Trieste bedoeling
Mijn server heeft een uptime van 99,99, is 100/100mbit, en heeft een limiet van 2,5 TBquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
Mijn server ligt er wel eens uit maar ik heb iig geen bandwith. If needed...
Nee maar die heeft een al wat oudere server natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:25 schreef SingleCoil het volgende:
de uptime van mijn penis is zeker geen 100%
Jup, groot betaald parkeer terrein, maar als je meer dan 25 euro in slaat is dat gratisquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar die heeft een al wat oudere server natuurlijk![]()
LHO, is het een beetje makkelijk parkeren bij die Jumbo op zuid? Wil er straks vanuit mn werk ff langskarren, zo rond 1630 ofzo dus?
de meeste oudere servers draaien heel betrouwbaar, ook icm veel jongere software. Ze worden wel sneller afgedankt vanwege het grote formaat.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar die heeft een al wat oudere server natuurlijk![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
de meeste oudere servers draaien heel betrouwbaar, ook icm veel jongere software. Ze worden wel sneller afgedankt vanwege het grote formaat.
Ik kom daar dagelijks vlak langs.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:25 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mijn huis.
Die gele strook die aan de deur hangt heb ik opgehangenIs zo'n geel ding dat je krijgt als je je fiets verkeerd parkeert bij CS...
Ik vroeg me wel eens af of dat is waar je werkt. Is Sitecom het enige non-luchtvaartbedrijf daar?quote:
Nog wel, pand wat er naast gebouwd wordt komt een visimporteur in. Die huren nu een verdieping in ons pand.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:50 schreef Breuls het volgende:
Ik vroeg me wel eens af of dat is waar je werkt. Is Sitecom het enige non-luchtvaartbedrijf daar?
Leuk wij zaten eerst hierquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:54 schreef Breuls het volgende:
Een van mijn werkplekken. De andere werkplek is mijn huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |