Ik zal ze wel even uploaden op FOK!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah ja, door dat jullie allemaal fijn mijn banners gebruikte zonder zelf te hosten ging ik een beetje hard door mijn 25GB verkeer heen bij photobucket.
Kijk ff in mijn fotoboek, daar heb ik nu de banners geupload zodat ik ze zelf ook weer kon zien. Ze staan daar tijdelijk, dus wil je ze graag gebruiken host ze dan aub zelf even
Ik pleur ze wel op onze server. Momentje.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah ja, door dat jullie allemaal fijn mijn banners gebruikte zonder zelf te hosten ging ik een beetje hard door mijn 25GB verkeer heen bij photobucket.
Kijk ff in mijn fotoboek, daar heb ik nu de banners geupload zodat ik ze zelf ook weer kon zien. Ze staan daar tijdelijk, dus wil je ze graag gebruiken host ze dan aub zelf even
Superrrrrrrquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:46 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik pleur ze wel op onze server. Momentje.
En een lampje op je mobiel.... met een I-phone was dit dus niet geluktquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:45 schreef Breuls het volgende:
Daar moet je wel een zelfontspanner voor hebben.
Maar je gaat nu wel door voor de MacGuyver-award.
Oh nee, straks is de server vol door deze actie en crasht FOK!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:51 schreef JJdJ1984 het volgende:
Oh Breuls ik had er ook al een paar upgeload
Neuh dat zal niet zo snel gebeurenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Oh nee, straks is de server vol door deze actie en crasht FOK!![]()
Snel, doe iets [insert panic-smiley]
Heb je ook zo'n hekel aan smurfen ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben de enige zwarte so far op deze pagina... Ik begin echt al in te burgeren dus in Lombardijen
Das handigquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:52 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n hekel aan smurfen ?
Ja zelfs ik als PowNed lid vind t een beetje een apart zaakjequote:Op woensdag 18 maart 2009 22:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik overwoog om weer een abo te nemen maar ik ga niet betalen als dat betekend dat een organisatie steun die weer gaat lopen aanpappen met GS. Trieste bedoeling
Dit is een populair topicquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Och, de P ublieke O mroep W akker NED erland wordt toch nooit toegelaten met dergelijke dubieuze wervingsmethoden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
Maar het wordt juist veel leuker als ze het niet halen![]()
GS en Fok!
Trieste bedoeNing.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik overwoog om weer een abo te nemen maar ik ga niet betalen als dat betekend dat een organisatie steun die weer gaat lopen aanpappen met GS. Trieste bedoeling
Mijn server heeft een uptime van 99,99, is 100/100mbit, en heeft een limiet van 2,5 TBquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
Mijn server ligt er wel eens uit maar ik heb iig geen bandwith. If needed...
Nee maar die heeft een al wat oudere server natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:25 schreef SingleCoil het volgende:
de uptime van mijn penis is zeker geen 100%
Jup, groot betaald parkeer terrein, maar als je meer dan 25 euro in slaat is dat gratisquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar die heeft een al wat oudere server natuurlijk![]()
LHO, is het een beetje makkelijk parkeren bij die Jumbo op zuid? Wil er straks vanuit mn werk ff langskarren, zo rond 1630 ofzo dus?
de meeste oudere servers draaien heel betrouwbaar, ook icm veel jongere software. Ze worden wel sneller afgedankt vanwege het grote formaat.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar die heeft een al wat oudere server natuurlijk![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
de meeste oudere servers draaien heel betrouwbaar, ook icm veel jongere software. Ze worden wel sneller afgedankt vanwege het grote formaat.
Ik kom daar dagelijks vlak langs.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:25 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mijn huis.
Die gele strook die aan de deur hangt heb ik opgehangenIs zo'n geel ding dat je krijgt als je je fiets verkeerd parkeert bij CS...
Ik vroeg me wel eens af of dat is waar je werkt. Is Sitecom het enige non-luchtvaartbedrijf daar?quote:
Nog wel, pand wat er naast gebouwd wordt komt een visimporteur in. Die huren nu een verdieping in ons pand.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:50 schreef Breuls het volgende:
Ik vroeg me wel eens af of dat is waar je werkt. Is Sitecom het enige non-luchtvaartbedrijf daar?
Leuk wij zaten eerst hierquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:54 schreef Breuls het volgende:
Een van mijn werkplekken. De andere werkplek is mijn huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |