Mijn server heeft een uptime van 99,99, is 100/100mbit, en heeft een limiet van 2,5 TBquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
Mijn server ligt er wel eens uit maar ik heb iig geen bandwith. If needed...
Nee maar die heeft een al wat oudere server natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:25 schreef SingleCoil het volgende:
de uptime van mijn penis is zeker geen 100%
Jup, groot betaald parkeer terrein, maar als je meer dan 25 euro in slaat is dat gratisquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar die heeft een al wat oudere server natuurlijk![]()
LHO, is het een beetje makkelijk parkeren bij die Jumbo op zuid? Wil er straks vanuit mn werk ff langskarren, zo rond 1630 ofzo dus?
de meeste oudere servers draaien heel betrouwbaar, ook icm veel jongere software. Ze worden wel sneller afgedankt vanwege het grote formaat.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar die heeft een al wat oudere server natuurlijk![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
de meeste oudere servers draaien heel betrouwbaar, ook icm veel jongere software. Ze worden wel sneller afgedankt vanwege het grote formaat.
Ik kom daar dagelijks vlak langs.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:25 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mijn huis.
Die gele strook die aan de deur hangt heb ik opgehangenIs zo'n geel ding dat je krijgt als je je fiets verkeerd parkeert bij CS...
Ik vroeg me wel eens af of dat is waar je werkt. Is Sitecom het enige non-luchtvaartbedrijf daar?quote:
Nog wel, pand wat er naast gebouwd wordt komt een visimporteur in. Die huren nu een verdieping in ons pand.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:50 schreef Breuls het volgende:
Ik vroeg me wel eens af of dat is waar je werkt. Is Sitecom het enige non-luchtvaartbedrijf daar?
Leuk wij zaten eerst hierquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:54 schreef Breuls het volgende:
Een van mijn werkplekken. De andere werkplek is mijn huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |