De Evander Sno award..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Trage mods hoor
Dat heeft dan Bliksem in z'n username staanquote:
De gang van zaken was ook een beetje apart volgens mij.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:15 schreef Breach het volgende:
Weten we nou al waarom RayMania zo'n hekel aan de VBL-awards van vorig jaar had?
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
De gang van zaken was ook een beetje apart volgens mij.
Ik heb het ook sinds 2 weken nu. En het is echt prima vermaak jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weten jullie trouwens wat ook gewoon zo relaxed is van op je telefoon kunnen internetten? Dat je geen tijdschrift of krant nodig hebt om iets te moeten lezen op de wc.
Dat maakt het verblijf op de wc toch wel erg ontspannen.
Lekker wijf zit daar in!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:10 schreef Dos37 het volgende:
Heb net transformers gekeken OMG wat een spektakel.
Dat doe ik nou echt nooit, langer op de wc zitten dan nodig is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weten jullie trouwens wat ook gewoon zo relaxed is van op je telefoon kunnen internetten? Dat je geen tijdschrift of krant nodig hebt om iets te moeten lezen op de wc.
Ach een goede sessie kan best relaxerend zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:59 schreef venomsnake het volgende:.
Ik lees nooit wat op de plee.
Ik wil daar altijd zo snel mogelijk weer weg..
Megan Foxquote:
check.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jij bent wel een echte gadgetfreak he..?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
check.
Verder kreeg ik zojuist mijn pixon van de postmeneer. Helemaal blij, maak net het pakket open, is ie unbranded. Hopelijk ook lockvrij.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach een goede sessie kan best relaxerend zijn.
Speel jij ook op een 42" Plasma tv?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Klote PES6. Vastlopen bij ML als ik net kampioen word met 8-0.Gebeurt wel erg vaak. Ook bij 2009 op de PS2.
Als het niet teveel kost, ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij bent wel een echte gadgetfreak he..?
Ik heb TV's in de ban gedaan.quote:
Kost teveel stroom zekerquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Houseng
Wat een heerlijk weer vandaag
Morgennn!
Alleen heeft Skil er niks te zoeken. Begrijp me goed, ik vind het leuk omdat er waarschijnlijk meer Nederlanders in koers zijn, maar een toegevoegde waarde hebben ze niet.quote:
Dat hebben wel meer ploegen niet... Maar de ASO wil elk jaar gewoon 20 (?) ploegen oid aan de start hebben staan...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Alleen heeft Skil er niks te zoeken. Begrijp me goed, ik vind het leuk omdat er waarschijnlijk meer Nederlanders in koers zijn, maar een toegevoegde waarde hebben ze niet.
15 uur pas?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:38 schreef Riro het volgende:
[..]
Morgen lekker vanaf 15 uur in het zonnetje op 't terras
Er zijn nog heel wat betere ploegen dan Skil die niet zijn uitgenodigd. Maar ze nodigen ook al jarenlang veel matige Franse teams uit, dus prima zoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat hebben wel meer ploegen niet... Maar de ASO wil elk jaar gewoon 20 (?) ploegen oid aan de start hebben staan...
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:02 schreef Rots het volgende:
[..]
15 uur pas?![]()
En wie rijden er bij die andere ploeg dan allemaal voor bekenden? Wel leuk opzich voor het Nederlandse wielrennen. Menchov gaat stunten
Vooral Nederlandse talenten en wat exoten.quote:Albert Timmer Bert de Backer Cheng Ji Cyril Lemoine David Deroo Feng Han Floris Goesinnen Fumiyuki Beppu Jonathan Hivert Kenny van Hummel Koen de Kort Long Jin Mitchell Docker Piet Rooijakkers Robert Wagner Roy Curvers Simon Geschke Steve Houanard Theo Eltink Thierry Hupond Tom Veelers Yukihiro Doi
Op zich wel een sterk deelnemersveld.quote:De deelnemende ploegen Tour de France 2009: Team Milram, Quickstep, Silence-Lotto, Team Saxo Bank, Caisse d’Epargne, Euskaltel-Euskadi, Team Columbia High Road, Garmin-Slipstream, AG2R La Mondiale, Agritubel, BBox Bouygues Telecom, Cofidis, Française de Jeux, Lampre-NGC, Liquigas, Astana, Rabobank, Skil-Shimano, Team Katusha, Cervélo Test Team.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:42 schreef venomsnake het volgende:
Eerste kwartier van de mix klinkt erg lekker, Houniet.![]()
*verder luisteren gaat..
quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:38 schreef Grulez het volgende:
Het bijna weer weer voor korte rokjes en seksie topjes![]()
Het was vandaag al flink raak bij mij op school.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:38 schreef Grulez het volgende:
Het bijna weer weer voor korte rokjes en seksie topjes![]()
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het was vandaag al flink raak bij mij op school.
Pizzaquote:
Nee, te ongezondquote:
[Denthemen-mode]quote:
Hey, gister maakte iemand anders die grap ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:25 schreef Breach het volgende:
[..]
[Denthemen-mode]
Misschien moet je jorien even bellen
[/Denthemen-mode]
quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:59 schreef Aanvoerder het volgende:
IK dacht, kom, ik verveel me, laat ik de The DaVinci Code eens kijken. Lekker hoor, die zelfkastijding in het begin.
Ik heb bami.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:56 schreef Dos37 het volgende:
Nou al een keuze gemaakt
The Cube, ook zo lekker. Of een van die sadistische Aziatische films.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:00 schreef toma het volgende:
[..]
Je kunt ook Saw gaan kijken als je net gaat eten. Ook zo'n goede combinatie.
Ik eet eigenlijk nooit friet/patat. En als ik bij de Mac kom eet ik fruit of slaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:01 schreef toma het volgende:
[..]
ik ook wel hoor![]()
Maar af en toe een snack of een frietje is ook wel lekker hoor.
Een lekkere McAppel?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk nooit friet/patat. En als ik bij de Mac kom eet ik fruit of sla.
Die jatte hem. Je moet de bedenker wel de credits geven die hem toekomen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hey, gister maakte iemand anders die grap ook
aha dat eet ik morgenquote:
Ik weet niet eens wie er echt begonnen is met die Pizzaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Die jatte hem. Je moet de bedenker wel de credits geven die hem toekomen.
Jeroen Verhoeven.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie er echt begonnen is met die Pizza
Dan maak je stront nog lekker.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:18 schreef sjimz het volgende:
Weet je wat lekker is.
Bloemkool gekookt in een saus van caramel en abrikoos en daarover heen wat pure hagelslag.
AFC Ajax topic #594 - In de achtervolging!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie er echt begonnen is met die Pizza
Ben je zwanger?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:21 schreef sjimz het volgende:
Of zalmfilet met chocoladepasta en mayonaise
Check jij eens heel snel de sig van denthemenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
AFC Ajax topic #594 - In de achtervolging!!!
In mijn post issie mooier.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Check jij eens heel snel de sig van denthemen
Nee.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:34 schreef denthemen het volgende:
Ik dacht dat jij meer van de plopkoeken was Sjimz?
Ik had een betere van je verwachtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee.
Jij bent zeker van de rolletjes King pepermunt?
Iddquote:
quote:
Daar kocht ik vroeger wel eens een 5-pack van die ik dan in een half uurtje naarbinnen werkte.quote:
Zieke ventquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Daar kocht ik vroeger wel eens een 5-pack van die ik dan in een half uurtje naarbinnen werkte.![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:18 schreef sjimz het volgende:
Weet je wat lekker is.
Bloemkool gekookt in een saus van caramel en abrikoos en daarover heen wat pure hagelslag.
quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:21 schreef Coso het volgende:
Als ajax morgen met 6-3 wint is ajax dan door of is het verlenging? Ik denk dat ajax dan door is maar een maatje zegt dat uit doelpunten dubbel tellen dus dat het dan eigenlijk beide teams 8 doelpunten hebben gemaakt en 3 punten hebben dus verlenging is.
Wie heeft er gelijk?
Dan lach ik me de ballen uit de broekquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:36 schreef koningdavid het volgende:
Ja, kheb wel zin in morgenavond. Hopen op een smerige 1-0.
Schwalbe van Suarez + penalty in 92ste minuut.
Ik ben benieuwd naar de foto's.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan lach ik me de ballen uit de broek!
Wel even geprobeerd... Maar uiteindelijk nooit écht gebruikt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Zijn er hier mensen die Open Office gebruiken?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Goedemorgen.
Vanavond dus alweer Ajax, speel UEFA Cup gewoon op de donderdag
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Koffiequote:
Elke andere drank dat je uit zo iets drinkt is gewoonquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:30 schreef Houniet het volgende:
Kan je vanaf daar zien wat er in mijn kopje zit?!
Alweerquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:38 schreef Houniet het volgende:
Ik ga even brood roosteren en aan de slag met school. Moet nog tering veel doen.
Ik kan het nu niet zienquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Goedemorgen.
Je gaat de 2ehands grappen van Sjimz kopen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb me net eens geregistreerd op Ebay.
Ik hoop eigenlijk dat er nog wat slechte, gebruikte pizza grappen opstaan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:14 schreef Breach het volgende:
[..]
Je gaat de 2ehands grappen van Sjimz kopen?
Mmm gebruikte pizzasquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat er nog wat slechte, gebruikte pizza grappen opstaan.
quote:
Moet er niets van hebben. Mede door Rutger Castricum, want ik ken die gast (vriend van vrienden) en heb het altijd een eikel gevonden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:16 schreef Grulez het volgende:
Gratis FOK! abonnement bij gratis PowNed abonnement!
Over kontkruipen gesproken....
Idd...quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:38 schreef Breach het volgende:
Had ik maar wat meer geld om naar Ajax te gaan
wat een kneuzen zeg, ik ze nu juist mijn abbo opquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:16 schreef Grulez het volgende:
Gratis FOK! abonnement bij gratis PowNed abonnement!
Over kontkruipen gesproken....
jammer johquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wat een kneuzen zeg, ik ze nu juist mijn abbo op
Hallootjesquote:
Ik was met de auto gegaan. Voor de zekerheidquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Hallootjes
Was je uberhaupt nog op tijd voor de laatste trein in Den Bosch?
Wow, hoe dat dan? Had het met elkaar te maken?quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:54 schreef sjimz het volgende:
Wat een kutavond gisteren.
Kom je thuis van de ArenA, staat het appartementencomplex vol met politie
Benedenbuurman en bovenbuurman overleden
Ja, want de ene is via een natuurlijke dood gestorven en de andere niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mogguh!
Shit, nu wil ik weer een axolotl (of twee)Ik weet ook nooit wat ik wil
@ sjimz: vage shit. Gecondoleerd. Is het toeval?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, want de ene is via een natuurlijke dood gestorven en de andere niet.
Ik woon in een vrij nette buurt hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]Lekker appartementencomplex woon jij...
Flatje in de Bijlmer had je toch?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik woon in een vrij nette buurt hoor.
Ik zou er niet aan denken om in West of in Oost te moeten wonen.
Nouja, hier op dat boerenland gebeurt zoiets niet zo snel volgens mij...quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik woon in een vrij nette buurt hoor.
Ik zou er niet aan denken om in West of in Oost te moeten wonen.
Nee johquote:
Amsterdam leeft altijdquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nouja, hier op dat boerenland gebeurt zoiets niet zo snel volgens mij...
whehe, dat dacht ik ook. Maar vorig jaar hebben ze bij ons in het dorp een XTC-lab opgerold en er is een gijzeling gehouden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nouja, hier op dat boerenland gebeurt zoiets niet zo snel volgens mij...
Ik was de PI vergeten. Serieus reaction was niet required zeg maarquote:
Dat verandert de zaak.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik was de PI vergeten. Serieus reaction was niet required zeg maar
Oh, XTC-labs zullen wij ook wel hebben. Daar merk je normaal gesproken toch niks van... Is toch wat anders dan een moord imo.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:04 schreef toma het volgende:
[..]
whehe, dat dacht ik ook. Maar vorig jaar hebben ze bij ons in het dorp een XTC-lab opgerold en er is een gijzeling gehouden.
Trek je zijn note nu weer in? Of kan dat niet?quote:
Sjimz had het toch niet over moord. Misschien is die man wel van de trap gevallen in zijn appartement waar geen trap in zitquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oh, XTC-labs zullen wij ook wel hebben. Daar merk je normaal gesproken toch niks van... Is toch wat anders dan een moord imo.
Die zitten overal. Vooral in de dorpen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oh, XTC-labs zullen wij ook wel hebben. Daar merk je normaal gesproken toch niks van...
aldus onze xtc expert.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die zitten overal. Vooral in de dorpen.
Precies ik heb er ook éénquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die zitten overal. Vooral in de dorpen.
Dat is geen dorp waar jij woontquote:
Je kunt hier ook wel je liefde voor mannen toegevenquote:
whahahaquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je kunt hier ook wel je liefde voor mannen toegeven
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je mag niet rollen met mij.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat heb ik moeten googelen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:56 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Shit, nu wil ik weer een axolotl (of twee)Ik weet ook nooit wat ik wil
@ sjimz: vage shit. Gecondoleerd. Is het toeval?
Check.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat heb ik moeten googelen.
Schattig hoor.quote:
FAAL.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Een of andere vis.
YES PEOPLE! THERE IS A GOD!quote:Crocs staat op instorten
NIWOT - Crocs, de maker van de rubberachtige klomp die de wereld de afgelopen jaren veroverde, is bijna failliet.
en waarschijnlijk ook met zijn intelligentie.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar het matcht wel met zijn overhemd.
en zn portemonneequote:Op donderdag 19 maart 2009 16:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
en waarschijnlijk ook met zijn intelligentie.
Maar de meesten hebben toch water nodig = vis.quote:
Dus walvis = vis.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar de meesten hebben toch water nodig = vis.
Dank je.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:54 schreef sjimz het volgende:
Wat een kutavond gisteren.
Dat heb ik al de hele weekquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:38 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb een vrijdaggevoel vandaag.
ik de hele maandquote:
ik het hele jaarquote:
ik me hele levenquote:
Ik nietquote:
quote:
Mn bier is gister allemaal opgegaanquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:46 schreef Houniet het volgende:
`Jo Heineken.
Ik merk wel (in Praag ook al) dat ik van Nederlands bier vaker een kater krijg dan Tsjechisch bier.quote:
Dat krijg ik altijd enorm van Heineken. Samen met Bavaria staat dat op de blacklist. Alleen van Bavaria wordt ik ook nog ziek.quote:
Tsjechisch bierquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik merk wel (in Praag ook al) dat ik van Nederlands bier vaker een kater krijg dan Tsjechisch bier.
wel leuk. Maar niet spectaculair goed.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:09 schreef Houniet het volgende:
Ef Transporter III kijken, ja nu echt.
Aaaaaah, dat is GOOR ja. Maar het bestaat toch ook niet meer?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Oranjeboom FTW als je binnen 4-6 uurtjes al een kater wil hebben.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat krijg ik altijd enorm van Heineken. Samen met Bavaria staat dat op de blacklist. Alleen van Bavaria wordt ik ook nog ziek.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:39 schreef toma het volgende:
zo, net mn bureau verbouwt
Muur geschildert, kabels weg gewerkt en alles opnieuw ingericht.
[..]
wel leuk. Maar niet spectaculair goed.
ik mag hopen van nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Aaaaaah, dat is GOOR ja. Maar het bestaat toch ook niet meer?
Begin van de zin zonder hoofdletterquote:
internet heeft geen regels.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Begin van de zin zonder hoofdletter
Je lijkt trouwens Tong80 welquote:
echt he?quote:
We hebben Lindeboom bij de voetbal...quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Oranjeboom FTW als je binnen 4-6 uurtjes al een kater wil hebben.
Klein verschil maarquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
We hebben Lindeboom bij de voetbal...![]()
Maar daar hadden ze zoveel klachten over gekregen dat het laatst ineens was veranderd in Hertog Jan
Bij voorkeur Dommelsch. Dat kan ik om een of andere manier blijven drinken. De rest krijg ik ook wel weg maar is toch net even een tikkeltje minder. Maar ja, na 10 bier proef je dat toch niet meerquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:01 schreef Grulez het volgende:
Ik dronk al geen bier meer, aangezien Lindeboom echt ontzettend smerig is. Op de fiets naar mn ouders kreeg ik vaak al koppijn van die troep.
Is dat niet iets van 8-9% ofzo?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:11 schreef Rucebo het volgende:
Alfa is het lekkerste(qua Nederlandse pils).
Hmm, ik kan me herinneren dat ik ooit eens van die halve liters Alfa gedronken had, en dat ik er na een aantal toch zwaar moeite mee kreegquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:17 schreef Rucebo het volgende:
[..]
5%, de gewone pils in ieder geval...
Leuk he?!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:14 schreef sjimz het volgende:
essay af.
Nu nog even relaxen en morgen weer een dagje school.
Jawel hoor. Het is niet zo dat ik het niets vind, ik vind het gewoon ook niet alles.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je begint de studie al meer te waarderen?
okquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel hoor. Het is niet zo dat ik het niets vind, ik vind het gewoon ook niet alles.
Dat willen ze toch afschaffen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:58 schreef sjimz het volgende:
Nog even dat bedroevend slechte pokerprogramma op rtl7 afkijken en daarna maar het bedje opzoeken.
Helemaal vergeten om te kijken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:58 schreef sjimz het volgende:
Nog even dat bedroevend slechte pokerprogramma op rtl7 afkijken en daarna maar het bedje opzoeken.
quote:
God wat gaan de dagen snel.quote:
Vies mannetje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Porrrrrrrrrno!!
Bioloog he..quote:
Dat was ik nietquote:
Mijn weekend is 7 weken geleden al begonnen.quote:
Finale: Man. United-Barcaquote:
Ik voel met je mee. Same situation here. En het is kut om iets te vindenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mijn weekend is 7 weken geleden al begonnen.
Hoe gaat 't met solliciteren?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mijn weekend is 7 weken geleden al begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |