Je lijkt trouwens Tong80 welquote:
echt he?quote:
We hebben Lindeboom bij de voetbal...quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Oranjeboom FTW als je binnen 4-6 uurtjes al een kater wil hebben.
Klein verschil maarquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
We hebben Lindeboom bij de voetbal...![]()
Maar daar hadden ze zoveel klachten over gekregen dat het laatst ineens was veranderd in Hertog Jan
Bij voorkeur Dommelsch. Dat kan ik om een of andere manier blijven drinken. De rest krijg ik ook wel weg maar is toch net even een tikkeltje minder. Maar ja, na 10 bier proef je dat toch niet meerquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:01 schreef Grulez het volgende:
Ik dronk al geen bier meer, aangezien Lindeboom echt ontzettend smerig is. Op de fiets naar mn ouders kreeg ik vaak al koppijn van die troep.
Is dat niet iets van 8-9% ofzo?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:11 schreef Rucebo het volgende:
Alfa is het lekkerste(qua Nederlandse pils).
Hmm, ik kan me herinneren dat ik ooit eens van die halve liters Alfa gedronken had, en dat ik er na een aantal toch zwaar moeite mee kreegquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:17 schreef Rucebo het volgende:
[..]
5%, de gewone pils in ieder geval...
Leuk he?!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:14 schreef sjimz het volgende:
essay af.
Nu nog even relaxen en morgen weer een dagje school.
Jawel hoor. Het is niet zo dat ik het niets vind, ik vind het gewoon ook niet alles.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je begint de studie al meer te waarderen?
okquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel hoor. Het is niet zo dat ik het niets vind, ik vind het gewoon ook niet alles.
Dat willen ze toch afschaffen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:58 schreef sjimz het volgende:
Nog even dat bedroevend slechte pokerprogramma op rtl7 afkijken en daarna maar het bedje opzoeken.
Helemaal vergeten om te kijken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:58 schreef sjimz het volgende:
Nog even dat bedroevend slechte pokerprogramma op rtl7 afkijken en daarna maar het bedje opzoeken.
quote:
God wat gaan de dagen snel.quote:
Vies mannetje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Porrrrrrrrrno!!
Bioloog he..quote:
Dat was ik nietquote:
Mijn weekend is 7 weken geleden al begonnen.quote:
Finale: Man. United-Barcaquote:
Ik voel met je mee. Same situation here. En het is kut om iets te vindenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mijn weekend is 7 weken geleden al begonnen.
Hoe gaat 't met solliciteren?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mijn weekend is 7 weken geleden al begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |