quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je kunt hier ook wel je liefde voor mannen toegeven
Je mag niet rollen met mij.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je kunt hier ook wel je liefde voor mannen toegeven
Dat heb ik moeten googelen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:56 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Shit, nu wil ik weer een axolotl (of twee)Ik weet ook nooit wat ik wil
@ sjimz: vage shit. Gecondoleerd. Is het toeval?
Check.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat heb ik moeten googelen.
Schattig hoor.quote:
FAAL.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Een of andere vis.
YES PEOPLE! THERE IS A GOD!quote:Crocs staat op instorten
NIWOT - Crocs, de maker van de rubberachtige klomp die de wereld de afgelopen jaren veroverde, is bijna failliet.
en waarschijnlijk ook met zijn intelligentie.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar het matcht wel met zijn overhemd.
en zn portemonneequote:Op donderdag 19 maart 2009 16:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
en waarschijnlijk ook met zijn intelligentie.
Maar de meesten hebben toch water nodig = vis.quote:
Dus walvis = vis.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar de meesten hebben toch water nodig = vis.
Dank je.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:54 schreef sjimz het volgende:
Wat een kutavond gisteren.
Dat heb ik al de hele weekquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:38 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb een vrijdaggevoel vandaag.
ik de hele maandquote:
ik het hele jaarquote:
ik me hele levenquote:
Ik nietquote:
quote:
Mn bier is gister allemaal opgegaanquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:46 schreef Houniet het volgende:
`Jo Heineken.
Ik merk wel (in Praag ook al) dat ik van Nederlands bier vaker een kater krijg dan Tsjechisch bier.quote:
Dat krijg ik altijd enorm van Heineken. Samen met Bavaria staat dat op de blacklist. Alleen van Bavaria wordt ik ook nog ziek.quote:
Tsjechisch bierquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik merk wel (in Praag ook al) dat ik van Nederlands bier vaker een kater krijg dan Tsjechisch bier.
wel leuk. Maar niet spectaculair goed.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:09 schreef Houniet het volgende:
Ef Transporter III kijken, ja nu echt.
Aaaaaah, dat is GOOR ja. Maar het bestaat toch ook niet meer?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Oranjeboom FTW als je binnen 4-6 uurtjes al een kater wil hebben.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat krijg ik altijd enorm van Heineken. Samen met Bavaria staat dat op de blacklist. Alleen van Bavaria wordt ik ook nog ziek.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:39 schreef toma het volgende:
zo, net mn bureau verbouwt
Muur geschildert, kabels weg gewerkt en alles opnieuw ingericht.
[..]
wel leuk. Maar niet spectaculair goed.
ik mag hopen van nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Aaaaaah, dat is GOOR ja. Maar het bestaat toch ook niet meer?
Begin van de zin zonder hoofdletterquote:
internet heeft geen regels.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Begin van de zin zonder hoofdletter
Je lijkt trouwens Tong80 welquote:
echt he?quote:
We hebben Lindeboom bij de voetbal...quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Oranjeboom FTW als je binnen 4-6 uurtjes al een kater wil hebben.
Klein verschil maarquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
We hebben Lindeboom bij de voetbal...![]()
Maar daar hadden ze zoveel klachten over gekregen dat het laatst ineens was veranderd in Hertog Jan
Bij voorkeur Dommelsch. Dat kan ik om een of andere manier blijven drinken. De rest krijg ik ook wel weg maar is toch net even een tikkeltje minder. Maar ja, na 10 bier proef je dat toch niet meerquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:01 schreef Grulez het volgende:
Ik dronk al geen bier meer, aangezien Lindeboom echt ontzettend smerig is. Op de fiets naar mn ouders kreeg ik vaak al koppijn van die troep.
Is dat niet iets van 8-9% ofzo?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:11 schreef Rucebo het volgende:
Alfa is het lekkerste(qua Nederlandse pils).
Hmm, ik kan me herinneren dat ik ooit eens van die halve liters Alfa gedronken had, en dat ik er na een aantal toch zwaar moeite mee kreegquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:17 schreef Rucebo het volgende:
[..]
5%, de gewone pils in ieder geval...
Leuk he?!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:14 schreef sjimz het volgende:
essay af.
Nu nog even relaxen en morgen weer een dagje school.
Jawel hoor. Het is niet zo dat ik het niets vind, ik vind het gewoon ook niet alles.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je begint de studie al meer te waarderen?
okquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel hoor. Het is niet zo dat ik het niets vind, ik vind het gewoon ook niet alles.
Dat willen ze toch afschaffen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:58 schreef sjimz het volgende:
Nog even dat bedroevend slechte pokerprogramma op rtl7 afkijken en daarna maar het bedje opzoeken.
Helemaal vergeten om te kijken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:58 schreef sjimz het volgende:
Nog even dat bedroevend slechte pokerprogramma op rtl7 afkijken en daarna maar het bedje opzoeken.
quote:
God wat gaan de dagen snel.quote:
Vies mannetje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Porrrrrrrrrno!!
Bioloog he..quote:
Dat was ik nietquote:
Mijn weekend is 7 weken geleden al begonnen.quote:
Finale: Man. United-Barcaquote:
Ik voel met je mee. Same situation here. En het is kut om iets te vindenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mijn weekend is 7 weken geleden al begonnen.
Hoe gaat 't met solliciteren?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mijn weekend is 7 weken geleden al begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |