Idd...quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:38 schreef Breach het volgende:
Had ik maar wat meer geld om naar Ajax te gaan
wat een kneuzen zeg, ik ze nu juist mijn abbo opquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:16 schreef Grulez het volgende:
Gratis FOK! abonnement bij gratis PowNed abonnement!
Over kontkruipen gesproken....
jammer johquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wat een kneuzen zeg, ik ze nu juist mijn abbo op
Hallootjesquote:
Ik was met de auto gegaan. Voor de zekerheidquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Hallootjes
Was je uberhaupt nog op tijd voor de laatste trein in Den Bosch?
Wow, hoe dat dan? Had het met elkaar te maken?quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:54 schreef sjimz het volgende:
Wat een kutavond gisteren.
Kom je thuis van de ArenA, staat het appartementencomplex vol met politie
Benedenbuurman en bovenbuurman overleden
Ja, want de ene is via een natuurlijke dood gestorven en de andere niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mogguh!
Shit, nu wil ik weer een axolotl (of twee)Ik weet ook nooit wat ik wil
@ sjimz: vage shit. Gecondoleerd. Is het toeval?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, want de ene is via een natuurlijke dood gestorven en de andere niet.
Ik woon in een vrij nette buurt hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]Lekker appartementencomplex woon jij...
Flatje in de Bijlmer had je toch?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik woon in een vrij nette buurt hoor.
Ik zou er niet aan denken om in West of in Oost te moeten wonen.
Nouja, hier op dat boerenland gebeurt zoiets niet zo snel volgens mij...quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik woon in een vrij nette buurt hoor.
Ik zou er niet aan denken om in West of in Oost te moeten wonen.
Nee johquote:
Amsterdam leeft altijdquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nouja, hier op dat boerenland gebeurt zoiets niet zo snel volgens mij...
whehe, dat dacht ik ook. Maar vorig jaar hebben ze bij ons in het dorp een XTC-lab opgerold en er is een gijzeling gehouden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nouja, hier op dat boerenland gebeurt zoiets niet zo snel volgens mij...
Ik was de PI vergeten. Serieus reaction was niet required zeg maarquote:
Dat verandert de zaak.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik was de PI vergeten. Serieus reaction was niet required zeg maar
Oh, XTC-labs zullen wij ook wel hebben. Daar merk je normaal gesproken toch niks van... Is toch wat anders dan een moord imo.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:04 schreef toma het volgende:
[..]
whehe, dat dacht ik ook. Maar vorig jaar hebben ze bij ons in het dorp een XTC-lab opgerold en er is een gijzeling gehouden.
Trek je zijn note nu weer in? Of kan dat niet?quote:
Sjimz had het toch niet over moord. Misschien is die man wel van de trap gevallen in zijn appartement waar geen trap in zitquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oh, XTC-labs zullen wij ook wel hebben. Daar merk je normaal gesproken toch niks van... Is toch wat anders dan een moord imo.
Die zitten overal. Vooral in de dorpen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oh, XTC-labs zullen wij ook wel hebben. Daar merk je normaal gesproken toch niks van...
aldus onze xtc expert.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die zitten overal. Vooral in de dorpen.
Precies ik heb er ook éénquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die zitten overal. Vooral in de dorpen.
Dat is geen dorp waar jij woontquote:
Je kunt hier ook wel je liefde voor mannen toegevenquote:
whahahaquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je kunt hier ook wel je liefde voor mannen toegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |