FAAL.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Een of andere vis.
YES PEOPLE! THERE IS A GOD!quote:Crocs staat op instorten
NIWOT - Crocs, de maker van de rubberachtige klomp die de wereld de afgelopen jaren veroverde, is bijna failliet.
en waarschijnlijk ook met zijn intelligentie.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar het matcht wel met zijn overhemd.
en zn portemonneequote:Op donderdag 19 maart 2009 16:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
en waarschijnlijk ook met zijn intelligentie.
Maar de meesten hebben toch water nodig = vis.quote:
Dus walvis = vis.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar de meesten hebben toch water nodig = vis.
Dank je.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:54 schreef sjimz het volgende:
Wat een kutavond gisteren.
Dat heb ik al de hele weekquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:38 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb een vrijdaggevoel vandaag.
ik de hele maandquote:
ik het hele jaarquote:
ik me hele levenquote:
Ik nietquote:
quote:
Mn bier is gister allemaal opgegaanquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:46 schreef Houniet het volgende:
`Jo Heineken.
Ik merk wel (in Praag ook al) dat ik van Nederlands bier vaker een kater krijg dan Tsjechisch bier.quote:
Dat krijg ik altijd enorm van Heineken. Samen met Bavaria staat dat op de blacklist. Alleen van Bavaria wordt ik ook nog ziek.quote:
Tsjechisch bierquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik merk wel (in Praag ook al) dat ik van Nederlands bier vaker een kater krijg dan Tsjechisch bier.
wel leuk. Maar niet spectaculair goed.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:09 schreef Houniet het volgende:
Ef Transporter III kijken, ja nu echt.
Aaaaaah, dat is GOOR ja. Maar het bestaat toch ook niet meer?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Oranjeboom FTW als je binnen 4-6 uurtjes al een kater wil hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |