quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:18 schreef sjimz het volgende:
Weet je wat lekker is.
Bloemkool gekookt in een saus van caramel en abrikoos en daarover heen wat pure hagelslag.
quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:21 schreef Coso het volgende:
Als ajax morgen met 6-3 wint is ajax dan door of is het verlenging? Ik denk dat ajax dan door is maar een maatje zegt dat uit doelpunten dubbel tellen dus dat het dan eigenlijk beide teams 8 doelpunten hebben gemaakt en 3 punten hebben dus verlenging is.
Wie heeft er gelijk?
Dan lach ik me de ballen uit de broekquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:36 schreef koningdavid het volgende:
Ja, kheb wel zin in morgenavond. Hopen op een smerige 1-0.
Schwalbe van Suarez + penalty in 92ste minuut.
Ik ben benieuwd naar de foto's.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan lach ik me de ballen uit de broek!
Wel even geprobeerd... Maar uiteindelijk nooit écht gebruikt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Zijn er hier mensen die Open Office gebruiken?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Goedemorgen.
Vanavond dus alweer Ajax, speel UEFA Cup gewoon op de donderdag
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Koffiequote:
Elke andere drank dat je uit zo iets drinkt is gewoonquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:30 schreef Houniet het volgende:
Kan je vanaf daar zien wat er in mijn kopje zit?!
Alweerquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:38 schreef Houniet het volgende:
Ik ga even brood roosteren en aan de slag met school. Moet nog tering veel doen.
Ik kan het nu niet zienquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Goedemorgen.
Je gaat de 2ehands grappen van Sjimz kopen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb me net eens geregistreerd op Ebay.
Ik hoop eigenlijk dat er nog wat slechte, gebruikte pizza grappen opstaan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:14 schreef Breach het volgende:
[..]
Je gaat de 2ehands grappen van Sjimz kopen?
Mmm gebruikte pizzasquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat er nog wat slechte, gebruikte pizza grappen opstaan.
quote:
Moet er niets van hebben. Mede door Rutger Castricum, want ik ken die gast (vriend van vrienden) en heb het altijd een eikel gevonden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:16 schreef Grulez het volgende:
Gratis FOK! abonnement bij gratis PowNed abonnement!
Over kontkruipen gesproken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |