Op zich wel een sterk deelnemersveld.quote:De deelnemende ploegen Tour de France 2009: Team Milram, Quickstep, Silence-Lotto, Team Saxo Bank, Caisse d’Epargne, Euskaltel-Euskadi, Team Columbia High Road, Garmin-Slipstream, AG2R La Mondiale, Agritubel, BBox Bouygues Telecom, Cofidis, Française de Jeux, Lampre-NGC, Liquigas, Astana, Rabobank, Skil-Shimano, Team Katusha, Cervélo Test Team.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:42 schreef venomsnake het volgende:
Eerste kwartier van de mix klinkt erg lekker, Houniet.![]()
*verder luisteren gaat..
quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:38 schreef Grulez het volgende:
Het bijna weer weer voor korte rokjes en seksie topjes![]()
Het was vandaag al flink raak bij mij op school.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:38 schreef Grulez het volgende:
Het bijna weer weer voor korte rokjes en seksie topjes![]()
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het was vandaag al flink raak bij mij op school.
Pizzaquote:
Nee, te ongezondquote:
[Denthemen-mode]quote:
Hey, gister maakte iemand anders die grap ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:25 schreef Breach het volgende:
[..]
[Denthemen-mode]
Misschien moet je jorien even bellen
[/Denthemen-mode]
quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:59 schreef Aanvoerder het volgende:
IK dacht, kom, ik verveel me, laat ik de The DaVinci Code eens kijken. Lekker hoor, die zelfkastijding in het begin.
Ik heb bami.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:56 schreef Dos37 het volgende:
Nou al een keuze gemaakt
The Cube, ook zo lekker. Of een van die sadistische Aziatische films.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:00 schreef toma het volgende:
[..]
Je kunt ook Saw gaan kijken als je net gaat eten. Ook zo'n goede combinatie.
Ik eet eigenlijk nooit friet/patat. En als ik bij de Mac kom eet ik fruit of slaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:01 schreef toma het volgende:
[..]
ik ook wel hoor![]()
Maar af en toe een snack of een frietje is ook wel lekker hoor.
Een lekkere McAppel?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk nooit friet/patat. En als ik bij de Mac kom eet ik fruit of sla.
Die jatte hem. Je moet de bedenker wel de credits geven die hem toekomen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hey, gister maakte iemand anders die grap ook
aha dat eet ik morgenquote:
Ik weet niet eens wie er echt begonnen is met die Pizzaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Die jatte hem. Je moet de bedenker wel de credits geven die hem toekomen.
Jeroen Verhoeven.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie er echt begonnen is met die Pizza
Dan maak je stront nog lekker.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:18 schreef sjimz het volgende:
Weet je wat lekker is.
Bloemkool gekookt in een saus van caramel en abrikoos en daarover heen wat pure hagelslag.
AFC Ajax topic #594 - In de achtervolging!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie er echt begonnen is met die Pizza
Ben je zwanger?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:21 schreef sjimz het volgende:
Of zalmfilet met chocoladepasta en mayonaise
Check jij eens heel snel de sig van denthemenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
AFC Ajax topic #594 - In de achtervolging!!!
In mijn post issie mooier.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Check jij eens heel snel de sig van denthemen
Nee.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:34 schreef denthemen het volgende:
Ik dacht dat jij meer van de plopkoeken was Sjimz?
Ik had een betere van je verwachtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee.
Jij bent zeker van de rolletjes King pepermunt?
Iddquote:
quote:
Daar kocht ik vroeger wel eens een 5-pack van die ik dan in een half uurtje naarbinnen werkte.quote:
Zieke ventquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Daar kocht ik vroeger wel eens een 5-pack van die ik dan in een half uurtje naarbinnen werkte.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |