Helaasch. Sowieso teveel afwezigen morgen.quote:
Hopelijk kunnen we dit morgen gewoon doorzettenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:52 schreef MaxC het volgende:
[..]
Normaal gesproken ga ik naar zo'n 7/8 wedstrijden per seizoen maar die sfeer en wedstrijd tegen Fiorentina heb ik lang niet meegemaakt
We zullen het zienquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Helaasch. Sowieso teveel afwezigen morgen.
Wel mooi dat de helft van de selectie eigen jeugd is. Daar is Ajax nog nooit slechter van geworden.
Rob belde me net!quote:
Dario raakt toch weer geblesseerdquote:
Bodul schiet er morgen geen twee in. Die jongen is op het moment meer dan nuttig voor Jong Ajax, maar nog niet voor het eerste. Hij moet nog een paar stappen in zijn ontwikkeling maken. Dat is niet erg, hij is nog jong dus ik gun hem alle tijd. Zal hem niet uitfluiten als hij twee ballen een-op-een met de keeper mist.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dario raakt toch weer geblesseerd.
Weet je wat het is, als hij er twee inschiet morgen is hij de man en dan vergeet iedereen Dario.
Belachelijk inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:02 schreef kevin6188 het volgende:
Dat laatste lijkt de laatste tijd weer hip te zijn (Sulejmani).
Ach ik vind het al een hele prestatie dat ze met zoveel fysieke tegenslag zover zijn gekomen. Het is al een wonde rop zichquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:13 schreef versteegrob het volgende:
Heeft iedereen echt zoveel vertrouwen voor morgen ? Weet het niet hoor. Ajax speelt nou niet echt lekker dit seizoen, hopen maar dat we niet gelijk achter komen, pfffff
Zo kan je het ook bekijkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ach ik vind het al een hele prestatie dat ze met zoveel fysieke tegenslag zover zijn gekomen. Het is al een wonde rop zich
En ook niet op vak410 voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:29 schreef Landgeld het volgende:
De Franse aanhang ging de Amsterdamse supporters te lijf met stokken en ijzeren staven. Op diverse voetbalsites staan oproepen tot vergelding.
Wat voor forum's zijn dat bijvoorbeeld? Niet het FOK!forum en ook niet die van ajax.netwerk.to...
verborgen subforum op FOK! speciaal voor hooligans.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:29 schreef Landgeld het volgende:
De Franse aanhang ging de Amsterdamse supporters te lijf met stokken en ijzeren staven. Op diverse voetbalsites staan oproepen tot vergelding.
Wat voor forum's zijn dat bijvoorbeeld? Niet het FOK!forum en ook niet die van ajax.netwerk.to...
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:35 schreef Roycoooooo het volgende:
Heb gedroomd dat we met 3-1 winnen![]()
! Kan alleen de 3e goal nog herinneren; Urby kopt de bal terug na een lange bal van Oleguer op Suarez die op de rand van de 16 met een volley de bal erin ramt met een stuiter
![]()
Morgen ook vd partij!
Blijkbaar zijn er nog steeds mensen die denken dat spelers van fluitconcerten beter gaan voetballen. Triest vind ik het. Die jonge doet zijn stinkende best, maar is gewoon hopeloos uit vorm. Zou mooi zijn als ie morgen een wereldpot gaat spelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:02 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Bodul schiet er morgen geen twee in. Die jongen is op het moment meer dan nuttig voor Jong Ajax, maar nog niet voor het eerste. Hij moet nog een paar stappen in zijn ontwikkeling maken. Dat is niet erg, hij is nog jong dus ik gun hem alle tijd. Zal hem niet uitfluiten als hij twee ballen een-op-een met de keeper mist.
Dat laatste lijkt de laatste tijd weer hip te zijn (Sulejmani).
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:21 schreef Coso het volgende:
Als ajax morgen met 6-3 wint is ajax dan door of is het verlenging? Ik denk dat ajax dan door is maar een maatje zegt dat uit doelpunten dubbel tellen dus dat het dan eigenlijk beide teams 8 doelpunten hebben gemaakt en 3 punten hebben dus verlenging is.
Wie heeft er gelijk?
Waar kunnen we tekenen?quote:
Ik ken vrouwen die daadwerkelijk zo denken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:21 schreef Coso het volgende:
Als ajax morgen met 6-3 wint is ajax dan door of is het verlenging? Ik denk dat ajax dan door is maar een maatje zegt dat uit doelpunten dubbel tellen dus dat het dan eigenlijk beide teams 8 doelpunten hebben gemaakt en 3 punten hebben dus verlenging is.
Wie heeft er gelijk?
Volgens mij is 5-3 al genoeg... dubbel tellen is toch alleen als (in dit geval) het verschil 1 doelpunt is? (aangezien het uit 2-1 was)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:21 schreef Coso het volgende:
Wie heeft er gelijk?
Nope.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:27 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Volgens mij is 5-3 al genoeg... dubbel tellen is toch alleen als (in dit geval) het verschil 1 doelpunt is? (aangezien het uit 2-1 was)
Dat dusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:38 schreef Mavcovic het volgende:
Gewoon:
regel 1: Wie de meeste doelpunten over 2 wedstrijden heeft wint.
regel 2: Bij gelijk; Wie de meeste uitdoelpunten heeft wint.
regel 3: Zijn beide gelijk; verlenging!
regel 4: Na verlenging gelijk; penalties!
quote:
Ik las het.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
Iedereen trouwens in het rood wit naar het stadion morgen.
Ik doe morgen mijn rood-witte stropdas wel om naar mijn werk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:41 schreef Noshiba het volgende:
Net nog even 2 shirts naar m'n neefje en een maat gebracht die wouden ook in het rood wit
Hoe komt het toch dat ik nooit meer limo's voor t gebouw zie?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik doe morgen mijn rood-witte stropdas wel om naar mijn werk.
Dat geld gaat nu allemaal naar mij.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:54 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat ik nooit meer limo's voor t gebouw zie?
Ah okay, bedankt voor de uitleg Palmboom. Als iemand dit even aan de scheids doorgeeft is het allemaal duidelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:16 schreef Palmboom313 het volgende:
Ajax moet 1-0 winnen of met 2 doelpunten verschil dan zijn ze door. Bij 2-1 is het verlengen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:52 schreef MaxC het volgende:
Echt, mensen die het uitdoelpunten-principe niet snappen zouden niet naar voetbal mogen kijken
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:41 schreef Noshiba het volgende:
Net nog even 2 shirts naar m'n neefje en een maat gebracht die wouden ook in het rood wit
Nopquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
Iedereen trouwens in het rood wit naar het stadion morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |