Nope.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:27 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Volgens mij is 5-3 al genoeg... dubbel tellen is toch alleen als (in dit geval) het verschil 1 doelpunt is? (aangezien het uit 2-1 was)
Dat dusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:38 schreef Mavcovic het volgende:
Gewoon:
regel 1: Wie de meeste doelpunten over 2 wedstrijden heeft wint.
regel 2: Bij gelijk; Wie de meeste uitdoelpunten heeft wint.
regel 3: Zijn beide gelijk; verlenging!
regel 4: Na verlenging gelijk; penalties!
quote:
Ik las het.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
Iedereen trouwens in het rood wit naar het stadion morgen.
Ik doe morgen mijn rood-witte stropdas wel om naar mijn werk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:41 schreef Noshiba het volgende:
Net nog even 2 shirts naar m'n neefje en een maat gebracht die wouden ook in het rood wit
Hoe komt het toch dat ik nooit meer limo's voor t gebouw zie?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik doe morgen mijn rood-witte stropdas wel om naar mijn werk.
Dat geld gaat nu allemaal naar mij.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:54 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat ik nooit meer limo's voor t gebouw zie?
Ah okay, bedankt voor de uitleg Palmboom. Als iemand dit even aan de scheids doorgeeft is het allemaal duidelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:16 schreef Palmboom313 het volgende:
Ajax moet 1-0 winnen of met 2 doelpunten verschil dan zijn ze door. Bij 2-1 is het verlengen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:52 schreef MaxC het volgende:
Echt, mensen die het uitdoelpunten-principe niet snappen zouden niet naar voetbal mogen kijken
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:41 schreef Noshiba het volgende:
Net nog even 2 shirts naar m'n neefje en een maat gebracht die wouden ook in het rood wit
Nopquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
Iedereen trouwens in het rood wit naar het stadion morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |