Pics.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:02 schreef w00h00 het volgende:
Die nieuwe vlaggen op AFCA zijn wel leip trouwens.
2,5 uur heen en 2,5 uur terug ? Zoja respectquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:26 schreef honda1990 het volgende:
We gaan de 1-0 houden ik voel het
Die volgende dag heb ik spierpijn in mn reet van het billenknijpen
Wij moeten trouwens 2,5 uur in de trein zitten, met die halve liters komt het wel goed dus
Kan me wel voorstellen dat als je PSG supporter bent je liever Ajax ziet winnen dan aartsrivaal L'OM.quote:
Jazeker, en nog 57 euro ook voor een arme student als ikquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:28 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
2,5 uur heen en 2,5 uur terug ? Zoja respect
Vorig jaar bijna al mijn vakantiedagen opgemaakt zodat ik naar voetbalwedstrijden kon.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:45 schreef Houniet het volgende:
Je zal morgenavond maar moeten werken tot 2300.
Man dat stelt niets voor. Met het vliegtuig vanuit Praag komen om Ajax te zien schutteren tegen FC Utrecht (1-1), dat doen alleen de ekte fanatiekelingen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:28 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
2,5 uur heen en 2,5 uur terug ? Zoja respect
Radio1quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:45 schreef Houniet het volgende:
Je zal morgenavond maar moeten werken tot 2300.
Normaal gesproken ga ik naar zo'n 7/8 wedstrijden per seizoen maar die sfeer en wedstrijd tegen Fiorentina heb ik lang niet meegemaaktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:43 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Jazeker, en nog 57 euro ook voor een arme student als ikGelukkig heb ik OV anders had de grap me nog meer gekost. Dit was wel echt n.a.v. Ajax - Fiorentina..daar was de sfeer in Amsterdam zelf zo geweldig dat we tegen elkaar zeiden van volgende keer zijn we er ook echt bij
Je kan het ook anders zeggen, wie gaat er nu in Praag wonen terwijl Ajax in Amsterdam is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:51 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Man dat stelt niets voor. Met het vliegtuig vanuit Praag komen om Ajax te zien schutteren tegen FC Utrecht (1-1), dat doen alleen de ekte fanatiekelingen.
Kon je vanochtend die vrijgekomen kaarten dan niet aanschaffen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:43 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Jazeker, en nog 57 euro ook voor een arme student als ikGelukkig heb ik OV anders had de grap me nog meer gekost. Dit was wel echt n.a.v. Ajax - Fiorentina..daar was de sfeer in Amsterdam zelf zo geweldig dat we tegen elkaar zeiden van volgende keer zijn we er ook echt bij
quote:Amsterdam alert op rellen rond Ajax-Marseille
AMSTERDAM - De gemeente Amsterdam en de hoofdstedelijke politie zetten alles op alles op de voetbalwedstrijd Ajax-Olympique Marseille woensdagavond rustig te laten verlopen. De politie heeft aanwijzingen dat er ongeregeldheden kunnen ontstaan rondom de match in de Amsterdam Arena, meldde de gemeente dinsdag.
Om rellen te voorkomen zijn woensdag extra veiligheidsmaatregelen van kracht. Zo hebben gemeenten en politie twee risicogebieden aangewezen - in de binnenstad en rondom het stadion- waar publiek preventief kan worden gefouilleerd. Verder is een forse politiemacht op de been.
Tijdens de wedstrijd Olympique Marseille-Ajax vorige week in Frankrijk zijn er confrontaties geweest tussen supporters van beide clubs. De Franse aanhang ging de Amsterdamse supporters te lijf met stokken en ijzeren staven. Op diverse voetbalsites staan oproepen tot vergelding.
Tja, beetje kansloos allemaal. Wie het ook doet.quote:
Die waren echt rete snel weer weg.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:54 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Kon je vanochtend die vrijgekomen kaarten dan niet aanschaffen?
Oops. Rellen!quote:De Franse aanhang ging de Amsterdamse supporters te lijf met stokken en ijzeren staven. Op diverse voetbalsites staan oproepen tot vergelding.
Ik denk het niet, dan maar smsen.quote:
Geen uitsupporters meer voor de komende 5 jaar bij Ajax en l'OM.quote:
Vergeldingquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:05 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geen uitsupporters meer voor de komende 5 jaar bij Ajax en l'OM.
Ik ga helemaal los en sloop elke Fransman die ik tegenkom.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vergelding
Marseille wilt revanche voor afgelopen week. Ajax niet, die hebben die gasten ondanks de wapens drie keer laten lopen
3 keer laten lopen is wel een beetje overdreven hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vergelding
Marseille wilt revanche voor afgelopen week. Ajax niet, die hebben die gasten ondanks de wapens drie keer laten lopen
Oh ja? Ik heb genoeg berichten van supporters van Marseille gelezen die het bevestigen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
3 keer laten lopen is wel een beetje overdreven hoor
Ik werk morgen naast de ingang. Nog beter.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:30 schreef RayMania het volgende:
Kwartiertje met de trein naar Bijlmer. Heel relaxt. Heb er superveel zin in!
1-0, wohoo.
Drop eens een linkje danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Oh ja? Ik heb genoeg berichten van supporters van Marseille gelezen die het bevestigen.
Bak je patat of warm je hotdogs op?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:12 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik werk morgen naast de ingang. Nog beter.
Zoiets.quote:
Check die kaarsjes op de ArenA op Ajax.nl.quote:
Ik eis morgen 109 fakkels.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:17 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Check die kaarsjes op de ArenA op Ajax.nl.
And yes, we run, no problem, but you are "pros". You have a very devlopped Hools mentality and culture. Here we are Ultras, and we are very very younger than most of your guys. Your first line was only composed of guys of 30-40 years old. We runned, but we went back to the fight 4 times.quote:
Dat zou mooi zijn.quote:
Ik wist dat jij erbij was. Ik was er niet, maar ik heb heel veel jongens gesproken die er waren. Ook geen kleine jongens en die hadden het ook over de lekkerste rel sinds jaren. Maar dat gasten van Marseille spreken van de zwaarste nederlaag op eigen grond sinds 1989 zegt denk ik ook wel genoegquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hmm ja ik was er zelf bij HeinekenAFCA maar zo heb ik het iig niet meegekregen. v
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:23 schreef Houniet het volgende:
Gabri doet morgen niet mee zeker.
Oui!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga helemaal los en sloop elke Fransman die ik tegenkom.
Zeker ja wij hadden zwaar overwicht maar om nou te zeggen dat ze meteen 3 keer zijn weg gerent nee dat dan weer niet. Maar het was wel ouderwets gezellig jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik wist dat jij erbij was. Ik was er niet, maar ik heb heel veel jongens gesproken die er waren. Ook geen kleine jongens en die hadden het ook over de lekkerste rel sinds jaren. Maar dat gasten van Marseille spreken van de zwaarste nederlaag op eigen grond sinds 1989 zegt denk ik ook wel genoeg
Edit: Wel dusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hmm ja ik was er zelf bij HeinekenAFCA maar zo heb ik het iig niet meegekregen. v
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga helemaal los en sloop elke Fransman die ik tegenkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |