De Evander Sno award..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Trage mods hoor
Dat heeft dan Bliksem in z'n username staanquote:
De gang van zaken was ook een beetje apart volgens mij.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:15 schreef Breach het volgende:
Weten we nou al waarom RayMania zo'n hekel aan de VBL-awards van vorig jaar had?
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
De gang van zaken was ook een beetje apart volgens mij.
Ik heb het ook sinds 2 weken nu. En het is echt prima vermaak jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weten jullie trouwens wat ook gewoon zo relaxed is van op je telefoon kunnen internetten? Dat je geen tijdschrift of krant nodig hebt om iets te moeten lezen op de wc.
Dat maakt het verblijf op de wc toch wel erg ontspannen.
Lekker wijf zit daar in!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:10 schreef Dos37 het volgende:
Heb net transformers gekeken OMG wat een spektakel.
Dat doe ik nou echt nooit, langer op de wc zitten dan nodig is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weten jullie trouwens wat ook gewoon zo relaxed is van op je telefoon kunnen internetten? Dat je geen tijdschrift of krant nodig hebt om iets te moeten lezen op de wc.
Ach een goede sessie kan best relaxerend zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:59 schreef venomsnake het volgende:.
Ik lees nooit wat op de plee.
Ik wil daar altijd zo snel mogelijk weer weg..
Megan Foxquote:
check.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jij bent wel een echte gadgetfreak he..?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
check.
Verder kreeg ik zojuist mijn pixon van de postmeneer. Helemaal blij, maak net het pakket open, is ie unbranded. Hopelijk ook lockvrij.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach een goede sessie kan best relaxerend zijn.
Speel jij ook op een 42" Plasma tv?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Klote PES6. Vastlopen bij ML als ik net kampioen word met 8-0.Gebeurt wel erg vaak. Ook bij 2009 op de PS2.
Als het niet teveel kost, ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij bent wel een echte gadgetfreak he..?
Ik heb TV's in de ban gedaan.quote:
Kost teveel stroom zekerquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Houseng
Wat een heerlijk weer vandaag
Morgennn!
Alleen heeft Skil er niks te zoeken. Begrijp me goed, ik vind het leuk omdat er waarschijnlijk meer Nederlanders in koers zijn, maar een toegevoegde waarde hebben ze niet.quote:
Dat hebben wel meer ploegen niet... Maar de ASO wil elk jaar gewoon 20 (?) ploegen oid aan de start hebben staan...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Alleen heeft Skil er niks te zoeken. Begrijp me goed, ik vind het leuk omdat er waarschijnlijk meer Nederlanders in koers zijn, maar een toegevoegde waarde hebben ze niet.
15 uur pas?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:38 schreef Riro het volgende:
[..]
Morgen lekker vanaf 15 uur in het zonnetje op 't terras
Er zijn nog heel wat betere ploegen dan Skil die niet zijn uitgenodigd. Maar ze nodigen ook al jarenlang veel matige Franse teams uit, dus prima zoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat hebben wel meer ploegen niet... Maar de ASO wil elk jaar gewoon 20 (?) ploegen oid aan de start hebben staan...
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:02 schreef Rots het volgende:
[..]
15 uur pas?![]()
En wie rijden er bij die andere ploeg dan allemaal voor bekenden? Wel leuk opzich voor het Nederlandse wielrennen. Menchov gaat stunten
Vooral Nederlandse talenten en wat exoten.quote:Albert Timmer Bert de Backer Cheng Ji Cyril Lemoine David Deroo Feng Han Floris Goesinnen Fumiyuki Beppu Jonathan Hivert Kenny van Hummel Koen de Kort Long Jin Mitchell Docker Piet Rooijakkers Robert Wagner Roy Curvers Simon Geschke Steve Houanard Theo Eltink Thierry Hupond Tom Veelers Yukihiro Doi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |