thxquote:Op zondag 22 maart 2009 20:55 schreef swarmahoer het volgende:
Uitgemolken muziek in montages
hij staat in film tv radio
Hoe kan ik mijn account hier verwijderen want ik ben het niveau van modereren hier beu?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:16 schreef Olep het volgende:
[..]
Oh nee he, weer zo'n pauper discussie.
gewoon niet meer postenquote:Op zondag 22 maart 2009 22:21 schreef Xuk het volgende:
[..]
Hoe kan ik mijn account hier verwijderen want ik ben het niveau van modereren hier beu?
http://forum.fok.nl/user/logoutquote:Op zondag 22 maart 2009 22:21 schreef Xuk het volgende:
[..]
Hoe kan ik mijn account hier verwijderen want ik ben het niveau van modereren hier beu?
pm remlofquote:
Niet dat het iets uitmaakt, maar ik zou het jammer vinden.quote:
Waarom?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niet dat het iets uitmaakt, maar ik zou het jammer vinden.
Log gewoon uit.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
Omdat ik geil ben, nu ik nog kan posten.
Hij had best z'n goede tijden in de KLB SC, lekker zeiken, mooie jailbaitquote:
Oké danquote:Op zondag 22 maart 2009 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij had best z'n goede tijden in de KLB SC, lekker zeiken, mooie jailbaitMaar de laatste tijd is de glans er idd wel een beetje af. Maar dat is het internetz.
kom eens met linkjesquote:Op zondag 22 maart 2009 23:23 schreef 3lmo het volgende:
swarmahoer waarom sluit je zoveel? En dan nog niet eens met een fatsoenlijke reden. Het ene topic met 10 keer minder potentie blijft open, en relatief leuke topics worden gesloten? Wees eens consequent.
kom eens met linkjesquote:Op zondag 22 maart 2009 23:31 schreef Juup© het volgende:
Swarmahoer, waarom sluit jij zo weinig? Er is vaak enorm veel bagger en er blijft veel open.
Shit, ben de links spontaan vergetenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kom eens met linkjeszoals hierboven al aangegeven, vanmiddag was er n erg grote baggerstroom dus het kan zomaar zijn dat er n ''slecht'' topic vergeten is
quote:Op maandag 23 maart 2009 00:35 schreef TC03 het volgende:
Muziek met lage bitrate
Doe maar weer open. Je mag hem sluiten als je een week met correct gebruik van interpunctie heb gepost.
Bedankt.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:04 schreef Robijn1961 het volgende:
Mods,
Klacht over Xebrozius, zie topic: wannabe Indo's
hij is al weg als t goed isquote:Op maandag 23 maart 2009 19:04 schreef Robijn1961 het volgende:
Mods,
Klacht over Xebrozius, zie topic: wannabe Indo's
dat onderwerp ligt nog ter discussiequote:Op maandag 23 maart 2009 17:46 schreef 16meter het volgende:
Gooi het Fans! topic weer open. Er is zoveel vraag naar.
KLB heeft al jaren zijn glans verlorenquote:Op zondag 22 maart 2009 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij had best z'n goede tijden in de KLB SC, lekker zeiken, mooie jailbaitMaar de laatste tijd is de glans er idd wel een beetje af. Maar dat is het internetz.
en toch zie ik je er vaak postenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:36 schreef Agiath het volgende:
[..]
KLB heeft al jaren zijn glans verloren
Verslaafd, meer kan ik er niet van makenquote:
Misschien een idee het gewoon NIET te nummeren?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat onderwerp ligt nog ter discussie
nogmaals, t ligt ter discussie, zo snel we eruit zijn krijg je het te wetenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien een idee het gewoon NIET te nummeren?
Dan is het ook geen reeks.
Swarmahoer is een prima moderator, doe niet zo jankerig man.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:17 schreef TwyLight het volgende:
Jonge swarmahoer gedraag je eens als een volwassen mod, ga niet zomaar berichten wijzigen als het over jou gaat.
Jij bent echt een kutmod, lees de regels nog maar eens door waaronder die van gastmodden bijvoorbeeld, ook zoiets.
zal wel niet lang duren tot jij eruitgeflikkerd wordt.
kom nou eens met je punt ofzo, links naar posts, hier kan ik niks meequote:Op maandag 23 maart 2009 21:17 schreef TwyLight het volgende:
Jonge swarmahoer gedraag je eens als een volwassen mod, ga niet zomaar berichten wijzigen als het over jou gaat.
Jij bent echt een kutmod, lees de regels nog maar eens door waaronder die van gastmodden bijvoorbeeld, ook zoiets.
zal wel niet lang duren tot jij eruitgeflikkerd wordt.
Kan prima... maar dat programma is op niets meer gebaseerd dan een stel idioten dat zichzelf voor lul zet. Lokt KLB reacties uit dus. Maar waarom is dan niet meteen verplaatst naar TV?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nogmaals, t ligt ter discussie, zo snel we eruit zijn krijg je het te weten
kleine vraag: waarom zou dit niet in het tv subforum kunnen ?
omdat we t daar dus nog over moeten hebbenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
Kan prima... maar dat programma is op niets meer gebaseerd dan een stel idioten dat zichzelf voor lul zet. Lokt KLB reacties uit dus. Maar waarom is dan niet meteen verplaatst naar TV?
laatste pagina ontstond een soort R&P achtige emo discussie.. ging over autisme en weet ik wat nog meer. niet echt relevant.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat we t daar dus nog over moeten hebbenmaar er missen nog wat mods
maar de laatste paginas waren niet meer gebaseerd op het voor lul zetten toch? maar echt inhoudelijk? want dan is het idd iets voor tv
gewoon in de oorspronkelijke vorm door laten gaan, evt. in TVquote:Op maandag 23 maart 2009 21:56 schreef swarmahoer het volgende:
wat zou je zelf willen dat met t topic gebeurd?
ik mis: je punt, een link, onderbouwing, bedankt voor de feedbackquote:
Garpje. Ik zou posten in het SOG (studie-ontwijkend-gedrag) topic, maar toen was ie al op slot...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik mis: je punt, een link, onderbouwing, bedankt voor de feedback
Ik reageer hier maar evenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:28 schreef swarmahoer het volgende:
stiekem was hier al een topic over TNAof is die al vol
primaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:37 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik reageer hier maar evenIk zag geen actieve topics in KLB en de search leverde alleen een topic van jaren oud op. Inmiddels genoeg reacties in het nieuwe topic denk ik
Jawel, waarom is die gesloten? Gewoon prima klacht, als ik sommige andere dingen zie.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:54 schreef swarmahoer het volgende:
je verwacht geen serieus antwoord neem ik aan
ik denk dat het door je post kwam dat je een note kreeg, de quotes zijn geeditquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:45 schreef Olep het volgende:
Adelante, waar ben jij nu weer mee bezig?
Omdat die 2 users mij quoten krijg ik een note?
![]()
Nee, door jouw fipo had het topic bij voorbaat al geen kans. Dat er ameubes zijn die het nog grappiger vinden jou te quoten is daar een welbekend gevolg op. Die worden niet genote.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:45 schreef Olep het volgende:
![]()
Verwijderd, niet ge-edit, want dan bleef ik bezig.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik denk dat het door je post kwam dat je een note kreeg, de quotes zijn geedit
btw, jij kan je notes toch lezen, dan zie je de reden
Verdomd, ik heb er ook een note bijquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:45 schreef Olep het volgende:
![]()
Nee, daarvoor moet je in een ander subforum zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:49 schreef TNA het volgende:
[..]
Verdomd, ik heb er ook een note bijHeb ik je ook gequote?
Ze zijn in R&P altijd zo snel op hun teentjes getraptquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je in een ander subforum zijn.
Mijn teen? Waarom begin je nou over tenen? Ik werd vroeger altijd gepest vanwege mijn tenenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:51 schreef TNA het volgende:
[..]
Ze zijn in R&P altijd zo snel op hun teentjes getrapt
En daarom een note?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, door jouw fipo had het topic bij voorbaat al geen kans. Dat er ameubes zijn die het nog grappiger vinden jou te quoten is daar een welbekend gevolg op. Die worden niet genote.
Kan zijn dat Acinonyx meer weet dan wij weten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:47 schreef ASroma het volgende:
hier ff modje, een na laatste post Ik ben het zat !
opgelostquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:47 schreef ASroma het volgende:
hier ff modje, een na laatste post Ik ben het zat !
Klopt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:58 schreef padlarf het volgende:
Wat een onzin, iedereen gaat toch dood. Discriminatie zeg ik je, het is omdat ik blank ben!!!!!
je hebt geen notequote:Op woensdag 25 maart 2009 23:58 schreef padlarf het volgende:
Wat een onzin, iedereen gaat toch dood. Discriminatie zeg ik je, het is omdat ik blank ben!!!!!
En nog een note ook!Voor een feit!
![]()
oh, dan heb ik een note voor iets anders gekregenquote:
Ik denk optie 2.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:06 schreef padlarf het volgende:
[..]
oh, dan heb ik een note voor iets anders gekregen![]()
of ik kan niet tellen![]()
Ik ga weer in mijn hok
opgelostquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Kan iemand de OP even terugzetten in het Take me out topic? En dan ook de wiki-link erbij zetten?
Take Me Out = Hoax #6
http://wiki.fok.nl/index.php/Take_me_out
leek me vrij duidelijk dusquote:
Wil je er nog een?quote:
Mwoah, niet echt.quote:
1 daarvoor wordt je genotequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
1 Nee, door jouw fipo had het topic bij voorbaat al geen kans.
2 Dat er ameubes zijn die het nog grappiger vinden jou te quoten is daar een welbekend gevolg op. Die worden niet genote.
Door mijn fipo had het topic bij voorbaat al geen kans?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
1 daarvoor wordt je genote
2 daarvoor dus niet
Direct een note? Geen waarschuwing dat je liever niet zulke posts hebt in een topic, of simpelweg verwijderen is niet voldoende?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:41 schreef Adelante het volgende:
Zo kut was die post wel en andere fipo's die op zo'n manier een topic laten verstieren worden ook genote.
Je hebt er al 60 man, zo'n waarschuwing heeft dan ook geen zin meer, toch?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:42 schreef Olep het volgende:
[..]
Direct een note? Geen waarschuwing dat je liever niet zulke posts hebt in een topic, of simpelweg verwijderen is niet voldoende?
Ja, en 95% is van vorig jaar, uit ONZ.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je hebt er al 60 man, zo'n waarschuwing heeft dan ook geen zin meer, toch?
Ahzo, ik kom normaal niet in GC dus zag het topic nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:23 schreef swarmahoer het volgende:
heb de goede link er al bijgezet
die post stond ook in dat topic namelijk, dus dacht dat het die ook was
no problemquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Ahzo, ik kom normaal niet in GC dus zag het topic niet
Vuige flikker met je audiofilie.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil alleen even weten of ik iemand een vuige flikker mag noemen of niet. Het lijkt me van wel.
okquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Vuige flikker met je audiofilie.![]()
Je reinste homofilie.
lijkt mij dus niet
en zeker in dit geval, is het topicverneukend aangezien de rest wél normaal schijnt te kunnen reageren
je fipo was nu eenmaal kut, en om klb schoon te houden worden die eruit gehaald en genotequote:
Ja, van een jaar geleden. Kom op zeg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je fipo was nu eenmaal kut, en om klb schoon te houden worden die eruit gehaald en genote
dat je er ''toch al 60 hebt'' zegt ade niet, hij zegt juist je hebt er ál 50, en nog maak je die posts, je leert er niks van dus heeft een waarschuwing ook geen zin
einde
mod, fa, a, wat je wil het is erquote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:09 schreef JoPiDo het volgende:
ik wil klagen dat er zo laat nog moderators online zijn, het is belachelijk
Dat zijn momenteel te veel draadjes maar bedanktquote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:07 schreef swarmahoer het volgende:
http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?searchmode=&urlkeyword=powned&swhere_tt=on&swhere_op=on&swhere_rep=on&withts=&replieby=&dateurl_1=&dateurl_2=&resorder=rel
succes
gratis tip: die site ff bookmarken, erg handige search die prima werkt
kansloos topicquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:39 schreef padlarf het volgende:
Het woord 'smikkelen'
dreigt verneukt te worden door een patatfriet discussie, die overigens werd uitgelokt door TS zelf
schijtziek word ik ervan, kan hier harder tegen opgetreden worden?
Wat godver?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kansloos topic
ts heeft het bij voorbaat al verpest dus ik ga niet opruimen
patatroepers worden genote, want het is duidelijk friet
De OP is serieus en het probleem ook...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:19 schreef swarmahoer het volgende:
slotje
is hetero/homo de nieuwe patat frietliever niet
De gemiddelde KLB-er is homofoob en normaal reageren kunnen ze nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:22 schreef Peter het volgende:
[..]
De OP is serieus en het probleem ook...
dan moet je het niet in KLB openenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:22 schreef Peter het volgende:
[..]
De OP is serieus en het probleem ook...
en dat dusquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
De gemiddelde KLB-er is homofoob en normaal reageren kunnen ze nietWeghalen van alle bagger resulteert in een leeg topic.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
De gemiddelde KLB-er is homofoob en normaal reageren kunnen ze nietWeghalen van alle bagger resulteert in een leeg topic.
Dus omdat de mods hier dat infantiele zooitje kutpubers niet in de hand kan houden mag ik hier over bepaalde onderwerpen niet meer klagen? Wat is dit voor kutexcuus?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan moet je het niet in KLB openenje weet hoe dat gaat, t loopt uit op een bashtopic
ken je het gezegde vechten tegen de bierkaai in, en voorkomen is beter dan genezen? daarom dus het slotjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:27 schreef Peter het volgende:
[..]
[..]
Dus omdat de mods hier dat infantiele zooitje kutpubers niet in de hand kan houden mag ik hier over bepaalde onderwerpen niet meer klagen? Wat is dit voor kutexcuus?
KLB is dus niet meer voor serieuze klachten begrijp ik... Jammer van die aftakeling dan he.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ken je het gezegde vechten tegen de bierkaai in, en voorkomen is beter dan genezen? daarom dus het slotje
nogmaals: als je er n serieus topic over wilt maken probeer het dan in general chat of in lif of r&p ofzo...
Een link uit een crewtopic in KLB FB plaatsenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:29 schreef Peter het volgende:
Zie ook http://forum.fok.nl/topic/1272309 als je liever daar verder gaat.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:29 schreef Peter het volgende:
Zie ook http://forum.fok.nl/topic/1272309 als je liever daar verder gaat.
Neuh, de mensen die er niet in kunnen komen er toch niet in.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een link uit een crewtopic in KLB FB plaatsen
Kun je dat niet via PM doen ?
dit topic is tenslotte voor de crewquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Andere mensen kunnen het niet lezen, dus dat maakt toch niet uit?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
daar is een heel topic de tijd voor geweestquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:42 schreef behangplakker het volgende:
Waarom is Wannabe-Indo's deel 2 gesloten? Ik was net bezig met een opmerking en toen sloot hij opeensIk lig niet op 1 lijn met TS en wil daar graag met hem over discussieren.
Logische redeneringquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:36 schreef Peter het volgende:
[..]
Neuh, de mensen die er niet in kunnen komen er toch niet in.
Nee heeft inderdaad niks met klaagbaak te maken, mijn klachtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:33 schreef Biogarde het volgende:
Heeft geen kut met KLB te maken. Het is gewoon bagger.
Deze post stond al klaar overigens. Wist dat je je zou melden.
Sorry.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:36 schreef deepart het volgende:
[..]
Nee heeft inderdaad niks met klaagbaak te maken, mijn klacht
En als je al wist dat ik me zou melden, mod dan niet zo scheef..
het is natuurlijk wel erom vragen met je username, maar gebeurt het in topics die jij opent of over t algemeen waar je post ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:31 schreef DurumDoner het volgende:
Het komt de laatste tijd steeds vaker voor dat mensen bestellingen gaan plaatsen in topics.
Gelieve hier op te letten. Bij voorbaat dank.
DurumDoner
Bezorg je ook?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:31 schreef DurumDoner het volgende:
Het komt de laatste tijd steeds vaker voor dat mensen bestellingen gaan plaatsen in topics.
Gelieve hier op te letten. Bij voorbaat dank.
DurumDoner
whehe swarmaboer en durumdonerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het is natuurlijk wel erom vragen met je username, maar gebeurt het in topics die jij opent of over t algemeen waar je post ?
als t in een van jouw topics gebeurt waardoor het hele topic verpest wordt kan je het hier aangeven, dan trek ik de bezemwagen uit de schuur
Wat een ongelooflijke bullshit, waarom mag deze gast precies hetzelfde zeggen als wat ik deed, maar wordt mijn post ge-edit plus een note?quote:
quote:
gouden concept: durumboer, sms swarma aan naar 3040 voor warme doner aan huisquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
gouden concept: durumboer, sms swarma aan naar 3040 voor warme doner aan huis
quote:
Die "gast" is een mod en vrouw, dat scheelt al flink.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke bullshit, waarom mag deze gast precies hetzelfde zeggen als wat ik deed, maar wordt mijn post ge-edit plus een note?![]()
[..]
Ik kan ook 'vrouw' in m'n profiel zetten, maar dat maakt me nog geen vrouw.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die "gast" is een mod en vrouw, dat scheelt al flink.
Check.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |