Ik ben cooler.quote:
Ik ben even lang als Bobbyquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
1.69
en begin jij nu ook al met die chinees grapjes?![]()
Ja ik heb een voldoende, we krijgen alleen een beoordeling in de vorm van een O V of G.quote:
Ho shit, je hebt ook echt een beoordeling gekregen ervoor?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik heb een voldoende, we krijgen alleen een beoordeling in de vorm van een O V of G.
En hij vond het tegen een G(oed) aan zitten, maar we hadden te weinig analyses en voor verhalende profielwerkstukken krijg je schijnbaar nooit hoger dan een V
Ik ben tevreden!
Jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ho shit, je hebt ook echt een beoordeling gekregen ervoor?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zou die tegelijkertijd lukken? ff testen
Met als verschil dat ik op de beste school van Amsterdam, ergo Nederland zat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jamijn school is minder pauper dan jouw (ex)school
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Met als verschil dat ik op de beste school van Amsterdam, ergo Nederland zat.![]()
Maar leuk geprobeerd.
Ooh pleasequote:Op donderdag 26 maart 2009 16:19 schreef Lakitu het volgende:
Er waren trouwens wel groepjes die ook echt beoordelingen kregen ensow, maar ik speelde het zo altijd gewoon slim.
Don't hate the player, hate the game.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ooh pleasehou eens op met die eeuwige attitude van jou Lakitu
.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Don't hate the player, hate the game.
rotte appels heb je overalquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Met als verschil dat ik op de beste school van Amsterdam, ergo Nederland zat.![]()
Maar leuk geprobeerd.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:18 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
zou die tegelijkertijd lukken? ff testen
hmm bijna
Wat zit je trouwens m'n posts te editten:quote:
Mag ik niet eens iemand een vuige flikker noemen?quote:
over dat audiofiel gedoe bedoel je, mag voortaan in feedback als je er wakker van ligt maar de reden lijkt me duidelijk, die staat in de editquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:24 schreef Lakitu het volgende:
Wat zit je trouwens m'n posts te editten:
Ik wil alleen even weten of ik iemand een vuige flikker mag noemen of niet. Het lijkt me van wel.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
over dat audiofiel gedoe bedoel je, mag voortaan in feedback als je er wakker van ligt maar de reden lijkt me duidelijk, die staat in de edit
feedbacktopicquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil alleen even weten of ik iemand een vuige flikker mag noemen of niet. Het lijkt me van wel.
Neequote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben even lang als Bobbycool man
HOI!quote:
Het was geen vraag hoor.quote:
Ja, leuk dat het je het vraagt.quote:
Weet ik, dat van mij was ook geen antwoord.quote:
JA HOOR, MET JOU DAN?quote:
Doesn't make sense.quote:
Hey bolletje!!quote:
lolol je bent modquote: