ja adelantequote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:34 schreef Emimich het volgende:
Waarom is van de SC van het Flying Spaghetti Monster wel de SC-tag verwijderd en niet van de Gelovigen SC?![]()
Flying Spaghetti Monster: zonder sprookjes
Gelovigen komen tezamen: Waarin we toewerken naar het Pasen
ik kan niet alles in de gaten houden he (zie edit btw)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hehe, je bent in ieder geval consequent.
Er staan al weer 2 pagina's nieuwe feedback posts maar hier heb ik nog geen reactie op gehad.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:57 schreef Xuk het volgende:
[..]
Ja, zo werkt een forum dacht ik, iets posten en dan weer weg anders was het een chat. Dat het een noord afrikaan was heb ik niet bedacht, het is mij overkomen, mijn realiteit. Natuurlijk heb ik mijn post zo verwoord om reacties los te krijgen maar ik vind dat ik niet te ver ging. Als jij dat wel vindt, heb jij daar natuurlijk het laatste woord in. Al vind ik het opvallend dat iemand op mij spuugt en dat ik vervolgens verdacht wordt van racisme als ik er wat van zeg.
[..]
Ja, als het een Nederlander was had ik het ook gepost. Dan was ik zelfs geschokter geweest omdat spugen dan geen vooroordeelbevestigende actie was.
Wat mij dan weer bezighoudt: als het een Nederlander was geweest, had jij de post dan ook gelockt?
Nog bedankt, swarmahoer. Zonder jou had ik deze schaamte niet kunnen overleven.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[3FM #1341] Waar Ofyles2 de Megahit zeer waardeert
Nogmaals een waarschuwing: topic z.s.m. mergen c.q. sluiten.
Verhaal ligt ingewikkeld, behalve dat TS zich in een tabblad vergist had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Allebei allang op slot ouwe.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:47 schreef 2cv het volgende:
Zoek de lemming:
Gekken die overal "gast" achterzetten
Gasten die overal "gek" achterzetten
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:44 schreef padlarf het volgende:
Boh gek, Adelante heeft geen ballen gast!
Jawel, maar om iedere keer dat ik er aan krab een topic te openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Compleet over het hoofd gezien. Excuus.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:23 schreef Xuk het volgende:
[..]
Er staan al weer 2 pagina's nieuwe feedback posts maar hier heb ik nog geen reactie op gehad.
Als ik dat deed had ik allang een perm ban!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jawel, maar om iedere keer dat ik er aan krab een topic te openen
Zeg, kan dat kinderachtige poging tot reacties uitlokken verwijderd worden? Het is met een reden gepost, gezien diegene die het post lijkt mij een uitleg onnodig.quote:
Ik zie het al, Bio is ermee bezig. Top,quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:20 schreef swarmahoer het volgende:
is al mee naar achter genomen, zal t weghalen
van wie ben jij n kloon eigelijk
Gewoon een link naar een foto die door desbetreffende persoon zelf op FOK geplaatst is zonder enig bashende context. Niets mis mee dus.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:20 schreef swarmahoer het volgende:
is al mee naar achter genomen, zal t weghalen
Het is goed met je.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gewoon een link naar een foto die door desbetreffende persoon zelf op FOK geplaatst is zonder enig bashende context. Niets mis mee dus.
De regels van de SC:quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:25 schreef Biogarde het volgende:
Het is goed met je.
Nota bene had de post zuiver een informatief karakter.quote:KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Dat deel staat er gewoon bij en daar was in deze totaal geen sprake van. Of wou je het tegendeel beweren?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:29 schreef swarmahoer het volgende:
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst
je vergat dat deel even voor het gemak
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij bent de troll, jij bent de voedingsbron en anderen reageren daarop. Niet zo lastig toch? We kennen je langer dan vandaag. Foto post je niet om ons allemaal op de hoogte te brengen omtrent de vorderingen van die zwangerschap.
Ja. Niet blij mee? Jammer.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat deel staat er gewoon bij en daar was in deze totaal geen sprake van. Of wou je het tegendeel beweren?
abn is niet verplicht, maar ik moest de OP 4x lezen om te snappen wat voor stunt je uitgehaald hadquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:34 schreef TwyLight het volgende:sinds wanneer is fok net als tweakers geworden en moet alles in abn en goed geformuleerde zinnen!? Fok is fok
laat mn topic gewoon open, is een echte klacht hoor
slaat nergens op dit
de rest snapt hem wel, ligt meer aan jouw alcohol percentage op dit moment en wellicht je dislectie dat je hem niet doorhadquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
abn is niet verplicht, maar ik moest de OP 4x lezen om te snappen wat voor stunt je uitgehaald had
mijn alcoholpercentage is nagenoeg 0quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
de rest snapt hem wel, ligt meer aan jouw alcohol percentage op dit moment en wellicht je dislectie dat je hem niet doorhad
Zal ik hem dan in sesamstraat taal opnieuw openen of gooi je dat topic ff los zodat ik hem voor je aan kan passen. I'm way too nice.
Vreemd dat een forum geen reacties wil.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Compleet over het hoofd gezien. Excuus.
Je topic lokt reacties uit vanwege de persoon in kwestie en de gehele insteek van het topic. Dat willen we niet op FOK!
Oh nee he, weer zo'n pauper discussie.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:15 schreef Xuk het volgende:
[..]
Vreemd dat een forum geen reacties wil.
Vraag me nog steeds af of je het topic ook had gesloten als het een Nederlander was geweest.
Ik krijg namelijk sterk het idee dat ik wel bespuugd mag worden maar daar vervolgens niets over mag zeggen omdat ik dan automatisch een racist ben. Fok wil toch niet de nieuwe marok.nl worden?
Echt zo.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:18 schreef kwiwi het volgende:
er staan ineens wat veel topics over sbs (en k3)
Zoiets:quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:18 schreef kwiwi het volgende:
er staan ineens wat veel topics over sbs (en k3)
als je deze topics hier wilt meldenquote:Op zondag 22 maart 2009 15:48 schreef padlarf het volgende:
Ik zie de laatste tijd erg vaak dat topics op een bijzonder slechte en irritante manier gekickt worden. Kunnen die figuren niet gelijk een weekban krijgen ofzo?
is n hele hoop bagger in een keer dat k heb gesloten, dat muziekjes gebruiken tijdens programmas topic lijkt me meer iets voor MUZ, en reeksen zijn niet gewenst in KLBquote:Op zondag 22 maart 2009 20:34 schreef Agiath het volgende:
Swarmahoer wat ben je opeens alles aan het sluiten
Dat topic over muziek in compilaties en over het sbs6 programma FANS kan toch makkelijk open blijven?
bedankt voor je verhelderende reactiequote:
bahquote:Op zondag 22 maart 2009 20:41 schreef swarmahoer het volgende:
voor wat betreft die reeks: er zijn in principe geen reeksen in KLB, behalve de slowchat
(wegmisbruikers is er alleen tijdens het programma zelf, en is daarna ook weer dicht)
en dat programma was gisteravond als ik het goed heb gezien
ja anders kan je wel 30 SC reeksen gaan openen, over elk programmaquote:Op zondag 22 maart 2009 20:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
bah![]()
Maar kan je dan niet dat topic verplaatsen naar MUZ? Ik vond het wel een leuk topic
Wegmisbruikers is elke zondagavond om 20:30 uur, gevolgd door Da's je goed recht.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:41 schreef swarmahoer het volgende:
voor wat betreft die reeks: er zijn in principe geen reeksen in KLB, behalve de slowchat
(wegmisbruikers is er alleen tijdens het programma zelf, en is daarna ook weer dicht)
en dat programma was gisteravond als ik het goed heb gezien
ik had het over dat andere programma waarvan die reeks begon, ik kijk het zelf ook nu (wegmisbruikers)quote:Op zondag 22 maart 2009 20:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wegmisbruikers is elke zondagavond om 20:30 uur, gevolgd door Da's je goed recht.
Okéquote:Op zondag 22 maart 2009 20:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik had het over dat andere programma waarvan die reeks begon, ik kijk het zelf ook nu (wegmisbruikers)
thxquote:Op zondag 22 maart 2009 20:55 schreef swarmahoer het volgende:
Uitgemolken muziek in montages
hij staat in film tv radio
Hoe kan ik mijn account hier verwijderen want ik ben het niveau van modereren hier beu?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:16 schreef Olep het volgende:
[..]
Oh nee he, weer zo'n pauper discussie.
gewoon niet meer postenquote:Op zondag 22 maart 2009 22:21 schreef Xuk het volgende:
[..]
Hoe kan ik mijn account hier verwijderen want ik ben het niveau van modereren hier beu?
http://forum.fok.nl/user/logoutquote:Op zondag 22 maart 2009 22:21 schreef Xuk het volgende:
[..]
Hoe kan ik mijn account hier verwijderen want ik ben het niveau van modereren hier beu?
pm remlofquote:
Niet dat het iets uitmaakt, maar ik zou het jammer vinden.quote:
Waarom?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niet dat het iets uitmaakt, maar ik zou het jammer vinden.
Log gewoon uit.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
Omdat ik geil ben, nu ik nog kan posten.
Hij had best z'n goede tijden in de KLB SC, lekker zeiken, mooie jailbaitquote:
Oké danquote:Op zondag 22 maart 2009 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij had best z'n goede tijden in de KLB SC, lekker zeiken, mooie jailbaitMaar de laatste tijd is de glans er idd wel een beetje af. Maar dat is het internetz.
kom eens met linkjesquote:Op zondag 22 maart 2009 23:23 schreef 3lmo het volgende:
swarmahoer waarom sluit je zoveel? En dan nog niet eens met een fatsoenlijke reden. Het ene topic met 10 keer minder potentie blijft open, en relatief leuke topics worden gesloten? Wees eens consequent.
kom eens met linkjesquote:Op zondag 22 maart 2009 23:31 schreef Juup© het volgende:
Swarmahoer, waarom sluit jij zo weinig? Er is vaak enorm veel bagger en er blijft veel open.
Shit, ben de links spontaan vergetenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kom eens met linkjeszoals hierboven al aangegeven, vanmiddag was er n erg grote baggerstroom dus het kan zomaar zijn dat er n ''slecht'' topic vergeten is
quote:Op maandag 23 maart 2009 00:35 schreef TC03 het volgende:
Muziek met lage bitrate
Doe maar weer open. Je mag hem sluiten als je een week met correct gebruik van interpunctie heb gepost.
Bedankt.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:04 schreef Robijn1961 het volgende:
Mods,
Klacht over Xebrozius, zie topic: wannabe Indo's
hij is al weg als t goed isquote:Op maandag 23 maart 2009 19:04 schreef Robijn1961 het volgende:
Mods,
Klacht over Xebrozius, zie topic: wannabe Indo's
dat onderwerp ligt nog ter discussiequote:Op maandag 23 maart 2009 17:46 schreef 16meter het volgende:
Gooi het Fans! topic weer open. Er is zoveel vraag naar.
KLB heeft al jaren zijn glans verlorenquote:Op zondag 22 maart 2009 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij had best z'n goede tijden in de KLB SC, lekker zeiken, mooie jailbaitMaar de laatste tijd is de glans er idd wel een beetje af. Maar dat is het internetz.
en toch zie ik je er vaak postenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:36 schreef Agiath het volgende:
[..]
KLB heeft al jaren zijn glans verloren
Verslaafd, meer kan ik er niet van makenquote:
Misschien een idee het gewoon NIET te nummeren?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat onderwerp ligt nog ter discussie
nogmaals, t ligt ter discussie, zo snel we eruit zijn krijg je het te wetenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien een idee het gewoon NIET te nummeren?
Dan is het ook geen reeks.
Swarmahoer is een prima moderator, doe niet zo jankerig man.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:17 schreef TwyLight het volgende:
Jonge swarmahoer gedraag je eens als een volwassen mod, ga niet zomaar berichten wijzigen als het over jou gaat.
Jij bent echt een kutmod, lees de regels nog maar eens door waaronder die van gastmodden bijvoorbeeld, ook zoiets.
zal wel niet lang duren tot jij eruitgeflikkerd wordt.
kom nou eens met je punt ofzo, links naar posts, hier kan ik niks meequote:Op maandag 23 maart 2009 21:17 schreef TwyLight het volgende:
Jonge swarmahoer gedraag je eens als een volwassen mod, ga niet zomaar berichten wijzigen als het over jou gaat.
Jij bent echt een kutmod, lees de regels nog maar eens door waaronder die van gastmodden bijvoorbeeld, ook zoiets.
zal wel niet lang duren tot jij eruitgeflikkerd wordt.
Kan prima... maar dat programma is op niets meer gebaseerd dan een stel idioten dat zichzelf voor lul zet. Lokt KLB reacties uit dus. Maar waarom is dan niet meteen verplaatst naar TV?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nogmaals, t ligt ter discussie, zo snel we eruit zijn krijg je het te weten
kleine vraag: waarom zou dit niet in het tv subforum kunnen ?
omdat we t daar dus nog over moeten hebbenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
Kan prima... maar dat programma is op niets meer gebaseerd dan een stel idioten dat zichzelf voor lul zet. Lokt KLB reacties uit dus. Maar waarom is dan niet meteen verplaatst naar TV?
laatste pagina ontstond een soort R&P achtige emo discussie.. ging over autisme en weet ik wat nog meer. niet echt relevant.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat we t daar dus nog over moeten hebbenmaar er missen nog wat mods
maar de laatste paginas waren niet meer gebaseerd op het voor lul zetten toch? maar echt inhoudelijk? want dan is het idd iets voor tv
gewoon in de oorspronkelijke vorm door laten gaan, evt. in TVquote:Op maandag 23 maart 2009 21:56 schreef swarmahoer het volgende:
wat zou je zelf willen dat met t topic gebeurd?
ik mis: je punt, een link, onderbouwing, bedankt voor de feedbackquote:
Garpje. Ik zou posten in het SOG (studie-ontwijkend-gedrag) topic, maar toen was ie al op slot...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik mis: je punt, een link, onderbouwing, bedankt voor de feedback
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |