Er zijn te weinig spagnostics.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
buiten t feit dat we geen sc reeksen hoeven... wat is de klacht
wtfquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:28 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
deze kan dan niet ontbreken btw, goede grafiek
zoals je ziet heeft de toename van het aantal piraten een bijdrage aan de global warmingquote:
Ik wil ook piraat worden..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:28 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
deze kan dan niet ontbreken btw, goede grafiek
daarvoor moet je in TRU zoekenquote:
Er is geen klacht, ik vind alleen dat mijn geloof vertegenwoordigd dient te zijn in KLB.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
buiten t feit dat we geen sc reeksen hoeven... wat is de klacht
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:31 schreef Siniti het volgende:
En voor de volledigheid zijne noedelige hoogheids familieboom
[ afbeelding ]
Chuck Norris deelde het bed met Chuck Norris en daaruit is God ontstaan ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:31 schreef Siniti het volgende:
En voor de volledigheid zijne noedelige hoogheids familieboom
[ afbeelding ]
dan is WFL misschien een beter subforum, of ONZquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Er is geen klacht, ik vind alleen dat mijn geloof vertegenwoordigd dient te zijn in KLB.
Respect voor andermans geloof dacht ik zo.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Chuck Norris deelde het bed met Chuck Norris en daaruit is God ontstaan ?
zelfbevruchting was dé shit in die tijd, jeweetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met die Jebus... hoe kunnen er nou een kat, een negert en een albino-negert met een wassen neus geboren worden uit een bus, die ook nog in zijn eentje is terwijl een bus zichzelf niet kan bevruchten ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zelfbevruchting was dé shit in die tijd, jeweet
Uiteindelijk is het wel Chuck Norris waar je over praat.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:37 schreef Siniti het volgende:
Uiteindelijk is het wel Chuck Norris waar je over praat.
quote:
Met dat doel is the Flying Spaghetti Monster toch ontstaan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:05 schreef Noway666 het volgende:
om FSM als leer in het onderwijs te krijgen
Swarmahoer, mssn had je even wat eerder moeten gaan slapen. Het probleem is namelijk de afname van het aantal piraten een bijdrage levert aan de global warming.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:30 schreef swarmahoer het volgende:
zoals je ziet heeft de toename van het aantal piraten een bijdrage aan de global warming
Ja maar het aantal piraten neemt juist weer toequote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:22 schreef Cybey het volgende:
[..]
Swarmahoer, mssn had je even wat eerder moeten gaan slapen. Het probleem is namelijk de afname van het aantal piraten een bijdrage levert aan de global warming.
Zal het plaatje nog even posten. Op de horizontale as neemt het aantal piraten af...
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |