Er zijn te weinig spagnostics.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
buiten t feit dat we geen sc reeksen hoeven... wat is de klacht
wtfquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:28 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
deze kan dan niet ontbreken btw, goede grafiek
zoals je ziet heeft de toename van het aantal piraten een bijdrage aan de global warmingquote:
Ik wil ook piraat worden..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:28 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
deze kan dan niet ontbreken btw, goede grafiek
daarvoor moet je in TRU zoekenquote:
Er is geen klacht, ik vind alleen dat mijn geloof vertegenwoordigd dient te zijn in KLB.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
buiten t feit dat we geen sc reeksen hoeven... wat is de klacht
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:31 schreef Siniti het volgende:
En voor de volledigheid zijne noedelige hoogheids familieboom
[ afbeelding ]
Chuck Norris deelde het bed met Chuck Norris en daaruit is God ontstaan ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:31 schreef Siniti het volgende:
En voor de volledigheid zijne noedelige hoogheids familieboom
[ afbeelding ]
dan is WFL misschien een beter subforum, of ONZquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Er is geen klacht, ik vind alleen dat mijn geloof vertegenwoordigd dient te zijn in KLB.
Respect voor andermans geloof dacht ik zo.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Chuck Norris deelde het bed met Chuck Norris en daaruit is God ontstaan ?
zelfbevruchting was dé shit in die tijd, jeweetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met die Jebus... hoe kunnen er nou een kat, een negert en een albino-negert met een wassen neus geboren worden uit een bus, die ook nog in zijn eentje is terwijl een bus zichzelf niet kan bevruchten ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zelfbevruchting was dé shit in die tijd, jeweet
Uiteindelijk is het wel Chuck Norris waar je over praat.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:37 schreef Siniti het volgende:
Uiteindelijk is het wel Chuck Norris waar je over praat.
quote:
Met dat doel is the Flying Spaghetti Monster toch ontstaan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:05 schreef Noway666 het volgende:
om FSM als leer in het onderwijs te krijgen
Swarmahoer, mssn had je even wat eerder moeten gaan slapen. Het probleem is namelijk de afname van het aantal piraten een bijdrage levert aan de global warming.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:30 schreef swarmahoer het volgende:
zoals je ziet heeft de toename van het aantal piraten een bijdrage aan de global warming
Ja maar het aantal piraten neemt juist weer toequote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:22 schreef Cybey het volgende:
[..]
Swarmahoer, mssn had je even wat eerder moeten gaan slapen. Het probleem is namelijk de afname van het aantal piraten een bijdrage levert aan de global warming.
Zal het plaatje nog even posten. Op de horizontale as neemt het aantal piraten af...
[ afbeelding ]
Doordat een Urker een folder maakt over evolutie zeg je maar dat alle Urkers zo zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:05 schreef Noway666 het volgende:
Wat denken we van een fok! burgerinitiatief om FSM als leer in het onderwijs te krijgen als de urkers dat ook doen met het "bijbels" aka. sprookjesboek verhaal de schepping.
TRU is ook nog niet klaar voor het spaghettimonster. Terwijl ze daar juist zo open-minded zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:40 schreef jogy het volgende:
Eigenlijk zou dit topic naar WFL moeten maar ok. Men is nog niet klaar voor het spaghettimonster. ONZ dus.
TRU is niet zo down met religies.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
TRU is ook nog niet klaar voor het spaghettimonster. Terwijl ze daar juist zo open-minded zijn.
Waarom staat onderstaand topic dan ook niet in ONZ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:40 schreef jogy het volgende:
Eigenlijk zou dit topic naar WFL moeten maar ok. Men is nog niet klaar voor het spaghettimonster. ONZ dus.
Om jou te pesten natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Waarom staat onderstaand topic dan ook niet in ONZ?![]()
Gelovigen komen tezamen: Waarin we toewerken naar het Pasen
KLB IS SERIOUS BUSINESSquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:03 schreef Het_hupt het volgende:
[KLB] nieuwe kaste begin april ................... veeg mij op
*proest* daar ging mijn koffiequote:
Niet zozeer pesten, eerder beledigen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:02 schreef jogy het volgende:
Om jou te pesten natuurlijk.
Ook goed. Ik had liever gehad dat dit een eventueel niet noodzakelijk terminaal hartfalen teweeg zou brengen maar een beledigd gevoel is ook tof.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Niet zozeer pesten, eerder beledigen.
Tof.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:36 schreef jogy het volgende:
Ook goed. Ik had liever gehad dat dit een eventueel niet noodzakelijk terminaal hartfalen teweeg zou brengen maar een beledigd gevoel is ook tof.
"Neem nog een biertje"quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:37 schreef jogy het volgende:
Wat zou het spaghettimonster daar van zeggen eigenlijk?
Ik denk dat het Flying Spaghettimonster een topic in FB zou openen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:37 schreef jogy het volgende:
Wat zou het spaghettimonster daar van zeggen eigenlijk?
Maar het is geen zondag.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik denk dat het Flying Spaghettimonster een topic in FB zou openen.
Maar zondag is FOK! relFB dag.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het Flying Spaghetti Monster doet niet aan zondagen
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:03 schreef Farmill het volgende:
[..]
Met dat doel is the Flying Spaghetti Monster toch ontstaan?
Nee, niet iedere urker is streng gelovig maar het is een van de vele dorpen waar de meerderheid vanuit hun ideologie anderen dingen wil opdringen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:43 schreef Gupje het volgende:
[..]
Doordat een Urker een folder maakt over evolutie zeg je maar dat alle Urkers zo zijn
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:50 schreef Noway666 het volgende:
[..]
Helemaal niet.De fsm is de waarheid en is bewust jarenlang uit de bijbels weggelaten door de judassen!
Dus als dat kwakverhaal van hun d'r komt op scholen dan moet de jeugd ook een kans krijgen om pastafari te worden, aarrh mates.
:Squote:Het is nu tijd om alle ellende de wereld uit te helpen en het begint bij het geloof, als dat uitgeroeid is, zijn er nog meer horden te nemen maar het is een belangrijke stap.
Je hebt gelijk, maar zo erg is het hier op Urk niet hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:50 schreef Noway666 het volgende:
[..]
Helemaal niet.De fsm is de waarheid en is bewust jarenlang uit de bijbels weggelaten door de judassen!
Dus als dat kwakverhaal van hun d'r komt op scholen dan moet de jeugd ook een kans krijgen om pastafari te worden, aarrh mates.
[..]
Nee, niet iedere urker is streng gelovig maar het is een van de vele dorpen waar de meerderheid vanuit hun ideologie anderen dingen wil opdringen.
Mensen die daar niet aan meedoen, worden vaak buiten gesloten of zelfs weggepest puur omdat ze niet bij hun kerkje horen. En dat is niet alleen in Urk aan de gang.
Het is nu tijd om alle ellende de wereld uit te helpen en het begint bij het geloof, als dat uitgeroeid is, zijn er nog meer horden te nemen maar het is een belangrijke stap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |