Er zijn te weinig spagnostics.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
buiten t feit dat we geen sc reeksen hoeven... wat is de klacht
wtfquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:28 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
deze kan dan niet ontbreken btw, goede grafiek
zoals je ziet heeft de toename van het aantal piraten een bijdrage aan de global warmingquote:
Ik wil ook piraat worden..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:28 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
deze kan dan niet ontbreken btw, goede grafiek
daarvoor moet je in TRU zoekenquote:
Er is geen klacht, ik vind alleen dat mijn geloof vertegenwoordigd dient te zijn in KLB.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
buiten t feit dat we geen sc reeksen hoeven... wat is de klacht
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:31 schreef Siniti het volgende:
En voor de volledigheid zijne noedelige hoogheids familieboom
[ afbeelding ]
Chuck Norris deelde het bed met Chuck Norris en daaruit is God ontstaan ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:31 schreef Siniti het volgende:
En voor de volledigheid zijne noedelige hoogheids familieboom
[ afbeelding ]
dan is WFL misschien een beter subforum, of ONZquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Er is geen klacht, ik vind alleen dat mijn geloof vertegenwoordigd dient te zijn in KLB.
Respect voor andermans geloof dacht ik zo.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Chuck Norris deelde het bed met Chuck Norris en daaruit is God ontstaan ?
zelfbevruchting was dé shit in die tijd, jeweetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Chuck Norris deelde het bed met Chuck Norris en daaruit is God ontstaan ?
En hoe zit het dan met die Jebus... hoe kunnen er nou een kat, een negert en een albino-negert met een wassen neus geboren worden uit een bus, die ook nog in zijn eentje is terwijl een bus zichzelf niet kan bevruchten ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zelfbevruchting was dé shit in die tijd, jeweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |