Okéquote:Op zondag 22 maart 2009 20:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik had het over dat andere programma waarvan die reeks begon, ik kijk het zelf ook nu (wegmisbruikers)
thxquote:Op zondag 22 maart 2009 20:55 schreef swarmahoer het volgende:
Uitgemolken muziek in montages
hij staat in film tv radio
Hoe kan ik mijn account hier verwijderen want ik ben het niveau van modereren hier beu?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:16 schreef Olep het volgende:
[..]
Oh nee he, weer zo'n pauper discussie.
gewoon niet meer postenquote:Op zondag 22 maart 2009 22:21 schreef Xuk het volgende:
[..]
Hoe kan ik mijn account hier verwijderen want ik ben het niveau van modereren hier beu?
http://forum.fok.nl/user/logoutquote:Op zondag 22 maart 2009 22:21 schreef Xuk het volgende:
[..]
Hoe kan ik mijn account hier verwijderen want ik ben het niveau van modereren hier beu?
pm remlofquote:
Niet dat het iets uitmaakt, maar ik zou het jammer vinden.quote:
Waarom?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niet dat het iets uitmaakt, maar ik zou het jammer vinden.
Log gewoon uit.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
Omdat ik geil ben, nu ik nog kan posten.
Hij had best z'n goede tijden in de KLB SC, lekker zeiken, mooie jailbaitquote:
Oké danquote:Op zondag 22 maart 2009 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij had best z'n goede tijden in de KLB SC, lekker zeiken, mooie jailbaitMaar de laatste tijd is de glans er idd wel een beetje af. Maar dat is het internetz.
kom eens met linkjesquote:Op zondag 22 maart 2009 23:23 schreef 3lmo het volgende:
swarmahoer waarom sluit je zoveel? En dan nog niet eens met een fatsoenlijke reden. Het ene topic met 10 keer minder potentie blijft open, en relatief leuke topics worden gesloten? Wees eens consequent.
kom eens met linkjesquote:Op zondag 22 maart 2009 23:31 schreef Juup© het volgende:
Swarmahoer, waarom sluit jij zo weinig? Er is vaak enorm veel bagger en er blijft veel open.
Shit, ben de links spontaan vergetenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kom eens met linkjeszoals hierboven al aangegeven, vanmiddag was er n erg grote baggerstroom dus het kan zomaar zijn dat er n ''slecht'' topic vergeten is
quote:Op maandag 23 maart 2009 00:35 schreef TC03 het volgende:
Muziek met lage bitrate
Doe maar weer open. Je mag hem sluiten als je een week met correct gebruik van interpunctie heb gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |