abn is niet verplicht, maar ik moest de OP 4x lezen om te snappen wat voor stunt je uitgehaald hadquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:34 schreef TwyLight het volgende:sinds wanneer is fok net als tweakers geworden en moet alles in abn en goed geformuleerde zinnen!? Fok is fok
laat mn topic gewoon open, is een echte klacht hoor
slaat nergens op dit
de rest snapt hem wel, ligt meer aan jouw alcohol percentage op dit moment en wellicht je dislectie dat je hem niet doorhadquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
abn is niet verplicht, maar ik moest de OP 4x lezen om te snappen wat voor stunt je uitgehaald had
mijn alcoholpercentage is nagenoeg 0quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
de rest snapt hem wel, ligt meer aan jouw alcohol percentage op dit moment en wellicht je dislectie dat je hem niet doorhad
Zal ik hem dan in sesamstraat taal opnieuw openen of gooi je dat topic ff los zodat ik hem voor je aan kan passen. I'm way too nice.
Vreemd dat een forum geen reacties wil.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Compleet over het hoofd gezien. Excuus.
Je topic lokt reacties uit vanwege de persoon in kwestie en de gehele insteek van het topic. Dat willen we niet op FOK!
Oh nee he, weer zo'n pauper discussie.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:15 schreef Xuk het volgende:
[..]
Vreemd dat een forum geen reacties wil.
Vraag me nog steeds af of je het topic ook had gesloten als het een Nederlander was geweest.
Ik krijg namelijk sterk het idee dat ik wel bespuugd mag worden maar daar vervolgens niets over mag zeggen omdat ik dan automatisch een racist ben. Fok wil toch niet de nieuwe marok.nl worden?
Echt zo.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:18 schreef kwiwi het volgende:
er staan ineens wat veel topics over sbs (en k3)
Zoiets:quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:18 schreef kwiwi het volgende:
er staan ineens wat veel topics over sbs (en k3)
als je deze topics hier wilt meldenquote:Op zondag 22 maart 2009 15:48 schreef padlarf het volgende:
Ik zie de laatste tijd erg vaak dat topics op een bijzonder slechte en irritante manier gekickt worden. Kunnen die figuren niet gelijk een weekban krijgen ofzo?
is n hele hoop bagger in een keer dat k heb gesloten, dat muziekjes gebruiken tijdens programmas topic lijkt me meer iets voor MUZ, en reeksen zijn niet gewenst in KLBquote:Op zondag 22 maart 2009 20:34 schreef Agiath het volgende:
Swarmahoer wat ben je opeens alles aan het sluiten
Dat topic over muziek in compilaties en over het sbs6 programma FANS kan toch makkelijk open blijven?
bedankt voor je verhelderende reactiequote:
bahquote:Op zondag 22 maart 2009 20:41 schreef swarmahoer het volgende:
voor wat betreft die reeks: er zijn in principe geen reeksen in KLB, behalve de slowchat
(wegmisbruikers is er alleen tijdens het programma zelf, en is daarna ook weer dicht)
en dat programma was gisteravond als ik het goed heb gezien
ja anders kan je wel 30 SC reeksen gaan openen, over elk programmaquote:Op zondag 22 maart 2009 20:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
bah![]()
Maar kan je dan niet dat topic verplaatsen naar MUZ? Ik vond het wel een leuk topic
Wegmisbruikers is elke zondagavond om 20:30 uur, gevolgd door Da's je goed recht.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:41 schreef swarmahoer het volgende:
voor wat betreft die reeks: er zijn in principe geen reeksen in KLB, behalve de slowchat
(wegmisbruikers is er alleen tijdens het programma zelf, en is daarna ook weer dicht)
en dat programma was gisteravond als ik het goed heb gezien
ik had het over dat andere programma waarvan die reeks begon, ik kijk het zelf ook nu (wegmisbruikers)quote:Op zondag 22 maart 2009 20:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wegmisbruikers is elke zondagavond om 20:30 uur, gevolgd door Da's je goed recht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |