Dit dusquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:30 schreef Koploperkopper het volgende:
HAHA LEUK MAN ALLEMAAL PATAT EN FRIET ROEPEN, WANT DAT IS GRAPPIG, HAAAAAAHAHAHAH IK LACH ME EEN ONGELUK, IK SCHIJT ZOWAT IN M'N BROEK VAN HE LACHEN. KUT NU ZIT M'N BEELDSCHERM ZOGENAAMD ONDER VAN HET DRINKEN OMDAT IK ZO ONTZETTEND HARD MOEST LACHEN, ONGELOVELIJK GEWOON HOE HARD DAT ERAAN TOE GING!
Tieft toch op, kwijlende 3e rangs burgers.
[ afbeelding ]
Dan is de enige mogelijkheid death, want patat is enkel een hoax!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:57 schreef MrData het volgende:
Eindelijk weer 's een patat topic![]()
Give me patat or give me death
Dat moet dan maar, want leven in een wereld waar men patat, friet noemt is geen leven.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:59 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Dan is de enige mogelijkheid death, want patat is enkel een hoax!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je oogst wat je zaait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |