Andere mensen kunnen het niet lezen, dus dat maakt toch niet uit?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een link uit een crewtopic in KLB FB plaatsen
Kun je dat niet via PM doen ?
daar is een heel topic de tijd voor geweestquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:42 schreef behangplakker het volgende:
Waarom is Wannabe-Indo's deel 2 gesloten? Ik was net bezig met een opmerking en toen sloot hij opeensIk lig niet op 1 lijn met TS en wil daar graag met hem over discussieren.
Logische redeneringquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:36 schreef Peter het volgende:
[..]
Neuh, de mensen die er niet in kunnen komen er toch niet in.
Nee heeft inderdaad niks met klaagbaak te maken, mijn klachtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:33 schreef Biogarde het volgende:
Heeft geen kut met KLB te maken. Het is gewoon bagger.
Deze post stond al klaar overigens. Wist dat je je zou melden.
Sorry.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:36 schreef deepart het volgende:
[..]
Nee heeft inderdaad niks met klaagbaak te maken, mijn klacht
En als je al wist dat ik me zou melden, mod dan niet zo scheef..
het is natuurlijk wel erom vragen met je username, maar gebeurt het in topics die jij opent of over t algemeen waar je post ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:31 schreef DurumDoner het volgende:
Het komt de laatste tijd steeds vaker voor dat mensen bestellingen gaan plaatsen in topics.
Gelieve hier op te letten. Bij voorbaat dank.
DurumDoner
Bezorg je ook?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:31 schreef DurumDoner het volgende:
Het komt de laatste tijd steeds vaker voor dat mensen bestellingen gaan plaatsen in topics.
Gelieve hier op te letten. Bij voorbaat dank.
DurumDoner
whehe swarmaboer en durumdonerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het is natuurlijk wel erom vragen met je username, maar gebeurt het in topics die jij opent of over t algemeen waar je post ?
als t in een van jouw topics gebeurt waardoor het hele topic verpest wordt kan je het hier aangeven, dan trek ik de bezemwagen uit de schuur
Wat een ongelooflijke bullshit, waarom mag deze gast precies hetzelfde zeggen als wat ik deed, maar wordt mijn post ge-edit plus een note?quote:
quote:
gouden concept: durumboer, sms swarma aan naar 3040 voor warme doner aan huisquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
gouden concept: durumboer, sms swarma aan naar 3040 voor warme doner aan huis
quote:
Die "gast" is een mod en vrouw, dat scheelt al flink.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke bullshit, waarom mag deze gast precies hetzelfde zeggen als wat ik deed, maar wordt mijn post ge-edit plus een note?![]()
[..]
Ik kan ook 'vrouw' in m'n profiel zetten, maar dat maakt me nog geen vrouw.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die "gast" is een mod en vrouw, dat scheelt al flink.
Check.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |