Ik reageer hier maar evenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:28 schreef swarmahoer het volgende:
stiekem was hier al een topic over TNAof is die al vol
primaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:37 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik reageer hier maar evenIk zag geen actieve topics in KLB en de search leverde alleen een topic van jaren oud op. Inmiddels genoeg reacties in het nieuwe topic denk ik
Jawel, waarom is die gesloten? Gewoon prima klacht, als ik sommige andere dingen zie.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:54 schreef swarmahoer het volgende:
je verwacht geen serieus antwoord neem ik aan
ik denk dat het door je post kwam dat je een note kreeg, de quotes zijn geeditquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:45 schreef Olep het volgende:
Adelante, waar ben jij nu weer mee bezig?
Omdat die 2 users mij quoten krijg ik een note?
![]()
Nee, door jouw fipo had het topic bij voorbaat al geen kans. Dat er ameubes zijn die het nog grappiger vinden jou te quoten is daar een welbekend gevolg op. Die worden niet genote.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:45 schreef Olep het volgende:
![]()
Verwijderd, niet ge-edit, want dan bleef ik bezig.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik denk dat het door je post kwam dat je een note kreeg, de quotes zijn geedit
btw, jij kan je notes toch lezen, dan zie je de reden
Verdomd, ik heb er ook een note bijquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:45 schreef Olep het volgende:
![]()
Nee, daarvoor moet je in een ander subforum zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:49 schreef TNA het volgende:
[..]
Verdomd, ik heb er ook een note bijHeb ik je ook gequote?
Ze zijn in R&P altijd zo snel op hun teentjes getraptquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je in een ander subforum zijn.
Mijn teen? Waarom begin je nou over tenen? Ik werd vroeger altijd gepest vanwege mijn tenenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:51 schreef TNA het volgende:
[..]
Ze zijn in R&P altijd zo snel op hun teentjes getrapt
En daarom een note?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, door jouw fipo had het topic bij voorbaat al geen kans. Dat er ameubes zijn die het nog grappiger vinden jou te quoten is daar een welbekend gevolg op. Die worden niet genote.
Kan zijn dat Acinonyx meer weet dan wij weten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:47 schreef ASroma het volgende:
hier ff modje, een na laatste post Ik ben het zat !
opgelostquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:47 schreef ASroma het volgende:
hier ff modje, een na laatste post Ik ben het zat !
Klopt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:58 schreef padlarf het volgende:
Wat een onzin, iedereen gaat toch dood. Discriminatie zeg ik je, het is omdat ik blank ben!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |