SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://takemeoutrtl5.hyves.nl/
Bekijk oude afleveringen Hier
Vorige delen:
Take Me Out = (Géén) HOAX #3
Take Me Out = (Géén) HOAX #2
Take Me Out = HOAX
Zie ook hier [RTL5]Take me out.
http://wiki.fok.nl/index.php/Take_me_out
[ Bericht 17% gewijzigd door swarmahoer op 26-03-2009 15:04:57 ]The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Langzaamaan bereiken we ons doel, het ontmantelen van de klucht die Take Me Out! heet!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind het programma nu eigenlijk gewoon ronduit saai.
Als er twee Danielle-achtige vrouwen over zouden blijven zou ik ze gewoon allebei wegdrukkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:19 schreef Rapaille het volgende:
Als je als man meedoet, dan loop je toch gelijk door naar die dames. Drukt de lampjes uit van Danielle en Co, gewoon om zeker te zijn dat die niet overblijven. Je staat toch voor lul als er alleen maar lelijke vrouwen met je op date willen.
Liever geen date, als een date met die monsters.
Ik ben ook fan van Oeshaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat is het wel zo ongeveer ja. Waarom komt Oesha niet eens wat vaker in beeld? Die is zo ongeveer de enige die nog een beetje normaal schijnt te zijn, maar mischien is dat ook maar schijn en is ze stiekem ook een hersenloze dame.
zij is inderdaad de enige die nog een beetje normaal doet, ze stemt mensen volgens mij ook sowieso niet meteen weg.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:22 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Ik ben ook fan van Oesha, zij komt echt erg leuk over. Ik weet niet of het komt omdat de rest echt helemaal niets is, of omdat zij zo weinig in beeld is (en er dus nog weinig domme opmerkingen voorbij zijn gekomen).
even iemand omver knallen of een bank beroven en je maakt nog kans ookquote:
Ze zou Joran vd Sloot niet wegdrukkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
even iemand omver knallen of een bank beroven en je maakt nog kans ook
zolang ze niet praat is ze idd acceptabel. Zodra ze begint te praten krijg ik kokhalsneigingen.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:13 schreef Dragorius het volgende:
Maanvis ik heb je geniale samenvatting in de OP gezet, respect negert!
Ik had het mis??quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:33 schreef Mi_Mang het volgende:
Wat is die Tara irritant man. Ze doet echt alleen mee om met haar porum op tv te komen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
even iemand omver knallen of een bank beroven en je maakt nog kans ook
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:38 schreef Pwoekie het volgende:
rookt die emina 2 pakjes zware shag per dag of zo?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:41 schreef Bredewout92 het volgende:
Edina is wegMijn motivatie om te kijken is weg
o vertel eens?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:42 schreef Badabingea het volgende:
Ik ben benieuwd hoe die maat van mij het doet hier. Hij moest sowieso andere dingen zeggen over zichzelf dan werkelijk zo is. Dus HOAX sowieso.
Die heeft een mannenstemquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze heeft nog een kloon, die valt op psychomannen.
Wie is "jouw maat" dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:57 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Andere leeftijd, achtergrond e.d.
waarom was dat nodig dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:57 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Andere leeftijd, achtergrond e.d.
en is die al in de uitzending geweest?quote:
Licht es meer toe dan, allemaal van die loze uitspraken. Wat is in scene gezet en wat niet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:23 schreef Gesloten het volgende:
Kennis van mij heeft meegedaan. Ruben uit aflevering nummer 1. Hij heeft gezegd dat het in scene is gezet. HOAX
maarja in de bebouwde kom van een boerengehucht is voor mij ook platteland hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:40 schreef Gesloten het volgende:
Voorbeeldje: Hij zei in het programma op het platteland te wonen, terwijl hij gewoon in de bebouwde kom, om 2 minuten fietsen van het centrum af woont. Zal hem wel even sms`en.
Graag, wat meer info erover is altijd welkom. Waarom zouden ze dat dan willen verdraaien?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:40 schreef Gesloten het volgende:
Voorbeeldje: Hij zei in het programma op het platteland te wonen, terwijl hij gewoon in de bebouwde kom, om 2 minuten fietsen van het centrum af woont. Zal hem wel even sms`en.
Dorp van 13.000 inwoners. Dat huis is het laatste huis van de bebouwde kom, vandaar dat het wel platteland lijkt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
maarja in de bebouwde kom van een boerengehucht is voor mij ook platteland hoorDus centrum van wat?
De Ruben uit aflevering 1 ja, heel scherp wikkie. Wel wakker blijven hequote:Op woensdag 25 maart 2009 13:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Je vriend was die gozer met blond haar?
wie haalde em eruit dan? welke aflevering?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:45 schreef Noshiba het volgende:
Die kerel die z'n lul liet zien is van 6pack, maar dat was hier zeker al bekend.
Die gast van gister met een tattoo in zijn nekquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:10 schreef muay-toy het volgende:
[..]
wie haalde em eruit dan? welke aflevering?
Die gast kwam me al bekend voor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:45 schreef Noshiba het volgende:
Die kerel die z'n lul liet zien is van 6pack, maar dat was hier zeker al bekend.
Maar daarna vond ik het niveau weer wat beter. Vreemde types kwamen er misschien wel voorbij, maar geen complete idioten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:51 schreef existenz het volgende:
Die WoW speler is ook zo mooi. Geen enkele gezonde vent gaat als ie een date wil krijgen verklaren dat ie WoW speeltDat filmpje was behoorlijk scripted zoals het overkwam.
ik vond die wow speler anders ook geen complete idioot.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:38 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar daarna vond ik het niveau weer wat beter. Vreemde types kwamen er misschien wel voorbij, maar geen complete idioten.
Volgens mij was hij ook de enige die zich serieus had ingeschrevenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik vond die wow speler anders ook geen complete idioot.
Nee, die WOW speler was gecast.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:02 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Volgens mij was hij ook de enige die zich serieus had ingeschreven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |