o vertel eens?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:42 schreef Badabingea het volgende:
Ik ben benieuwd hoe die maat van mij het doet hier. Hij moest sowieso andere dingen zeggen over zichzelf dan werkelijk zo is. Dus HOAX sowieso.
Die heeft een mannenstemquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze heeft nog een kloon, die valt op psychomannen.
Wie is "jouw maat" dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:57 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Andere leeftijd, achtergrond e.d.
waarom was dat nodig dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:57 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Andere leeftijd, achtergrond e.d.
en is die al in de uitzending geweest?quote:
Licht es meer toe dan, allemaal van die loze uitspraken. Wat is in scene gezet en wat niet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:23 schreef Gesloten het volgende:
Kennis van mij heeft meegedaan. Ruben uit aflevering nummer 1. Hij heeft gezegd dat het in scene is gezet. HOAX
maarja in de bebouwde kom van een boerengehucht is voor mij ook platteland hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:40 schreef Gesloten het volgende:
Voorbeeldje: Hij zei in het programma op het platteland te wonen, terwijl hij gewoon in de bebouwde kom, om 2 minuten fietsen van het centrum af woont. Zal hem wel even sms`en.
Graag, wat meer info erover is altijd welkom. Waarom zouden ze dat dan willen verdraaien?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:40 schreef Gesloten het volgende:
Voorbeeldje: Hij zei in het programma op het platteland te wonen, terwijl hij gewoon in de bebouwde kom, om 2 minuten fietsen van het centrum af woont. Zal hem wel even sms`en.
Dorp van 13.000 inwoners. Dat huis is het laatste huis van de bebouwde kom, vandaar dat het wel platteland lijkt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
maarja in de bebouwde kom van een boerengehucht is voor mij ook platteland hoorDus centrum van wat?
De Ruben uit aflevering 1 ja, heel scherp wikkie. Wel wakker blijven hequote:Op woensdag 25 maart 2009 13:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Je vriend was die gozer met blond haar?
wie haalde em eruit dan? welke aflevering?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:45 schreef Noshiba het volgende:
Die kerel die z'n lul liet zien is van 6pack, maar dat was hier zeker al bekend.
Die gast van gister met een tattoo in zijn nekquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:10 schreef muay-toy het volgende:
[..]
wie haalde em eruit dan? welke aflevering?
Die gast kwam me al bekend voor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:45 schreef Noshiba het volgende:
Die kerel die z'n lul liet zien is van 6pack, maar dat was hier zeker al bekend.
Maar daarna vond ik het niveau weer wat beter. Vreemde types kwamen er misschien wel voorbij, maar geen complete idioten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:51 schreef existenz het volgende:
Die WoW speler is ook zo mooi. Geen enkele gezonde vent gaat als ie een date wil krijgen verklaren dat ie WoW speeltDat filmpje was behoorlijk scripted zoals het overkwam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |