quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh en hier in het promofilmpje van de originele (Engelse) versie zie je hoe nep het allemaal wel niet is.
Daar doet zo'n anabolenaap "gekleurde medemens (wil geen slotje) precies hetzelfde met twee vrowuen
_!!1
Uit je sig:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:08 schreef GI het volgende:
Het format is gekopieerd en dus ook de stereotypes die door de selectie heen komen. Die wordt een ding voorgelegd. Jij verwacht een datingshow zonder vooraf bepaalde dingen ?
Zat jij soms in die aflevering?quote:World of warfcraft blog. Yadians.com..
Neah, ben ook geen beroepsmilitair maar gewoon simpelweg een nerdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:11 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Uit je sig:
[..]
Zat jij soms in die aflevering?
Cool, lotgenootquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:13 schreef GI het volgende:
[..]
Neah, ben ook geen beroepsmilitair maar gewoon simpelweg een nerd
Inderdaad, iemand die de moeite wil nemen wat screenshots hiervan te nemen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:17 schreef pisnicht het volgende:
Ik zag wel afgelopen vrijdag (of weekend?) een aflevering waarin een vrouw werd verkozen die er maandag vrolijk weer tussen stond maar ik heb het ook pas 2 x gezien dus wellicht is dat normaal
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:17 schreef stevenmac26 het volgende:
dude doe niet zo focking triest, heel veel programma's worden aan het buitenland verkocht of uit het buitenland gekocht. Wipe out is ook hetzelfde en big brother ook
Hoho, ik maak alleen de claim dat het een hoax is. Nu nog de bewijzenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:33 schreef devl1nsect het volgende:
Toch een kutprogramma. De eerste keer gezien met die Chileense gast die een dansje ging doen met twee van deze dingen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dan moet je of geld krijgen om je kop te vertonen op TV of je spoort niet (of beide). Goed om te weten dat het een hoax is.
tvpquote:
Iemand zei dat het vanavond weer komtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
KAN IEMAND ME NOU EINDELIJK VERTELLEN WANNEER EN WAAR DIT PROGRAMMA OP TV IS?
Klopt, op RLT5quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Iemand zei dat het vanavond weer komt
Kijk anders op www.rtl.nl en dan op Gemist ...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
KAN IEMAND ME NOU EINDELIJK VERTELLEN WANNEER EN WAAR DIT PROGRAMMA OP TV IS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |