inderdaadquote:
even een schaamteloze quote van m'n vraag van vorig topicquote:Op maandag 16 maart 2009 15:46 schreef Sehnsucht het volgende:
Heeft iemand een idee waar in rotterdam de slip-ons worden verkocht? ik heb meerdere winkels bezocht, maar geen slip-ons...
Op internet zijn ze veel goedkoper te krijgen dan 60/70/75 euro heur. Ik heb gisteren leren lage besteld, dus ik kan je er nu nog niets over zeggen, maar ik denk niet dat het zoveel scheelt.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:19 schreef bear87 het volgende:
Iemand een mogelijk nadeel van de leren lage all stars? Ik zag dat de All star ox 59,95 kost en de leren ox kost zo'n 70-75 euro waardoor het prijsverschil redelijk te verwaarlozen is...krijg ik met die leren versie niet een veel degelijkere schoen, of maakt het geen ruk uit?
Dat zijn geen All Stars :p Nee dit is de Star Player EV. Ik heb de blauwe variant via Ebay besteld. Dus zou daar anders eens kijken?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:22 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze al wel op de Converse Benelux site zien staan, maar verder nog totaal nergensZelfs niet op Amazon enzo, dus ik ben benieuwd wanneer ze verkrijgbaar zullen zijn
Is dat hetzelfde als Star Player OX?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:31 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Dat zijn geen All Stars :p Nee dit is de Star Player EV. Ik heb de blauwe variant via Ebay besteld. Dus zou daar anders eens kijken?
Overigens vandaag vette collectie gespot bij Modehuis van Dijk in Waalwijk.
Hele reeks Jack Purcells en Joh Varvatos die niet eens op de converse.nl site staan. Wel 120 euro per paarMaar erg gaaf!
Ja bij van Dijk betaal je voor alles de hoofdprijs.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:31 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Dat zijn geen All Stars :p Nee dit is de Star Player EV. Ik heb de blauwe variant via Ebay besteld. Dus zou daar anders eens kijken?
Hele reeks Jack Purcells en Joh Varvatos die niet eens op de converse.nl site staan. Wel 120 euro per paarMaar erg gaaf!
Op de Nederlandse Converse site staat idd OX. Ik zie zo op het oog geen verschil met de EV. Dus zo te zien gewoon hetzelfde... Correct me if i am wrongquote:Op maandag 16 maart 2009 17:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als Star Player OX?
Ik en al die benamingen, gouden combi_
Ik heb geen ideequote:Op maandag 16 maart 2009 17:59 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Op de Nederlandse Converse site staat idd OX. Ik zie zo op het oog geen verschil met de EV. Dus zo te zien gewoon hetzelfde... Correct me if i am wrong
En van het merk Convarse?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:40 schreef Yi-Long het volgende:
Heerlijke schoenen, maar belachelijke prijzen hier in Nederland. Ik koop telkens wanneer ik in HK ben op zijn minst 1 nieuw paar zwarte hoge allstars (gewoon de basic-versie), en die zijn daar maar 20-25 euro ofzo.
Weet je hier ook een Nederlandse zaak voor?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:39 schreef Noortje. het volgende:
Ook nog even hier![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
(had ik al gepost, maar toch)
Hubba hubba hubba.
Ik zit te twijfelen. Bovenste zijn jongensschoenen, maar care. Beide € 33,48.
Ik denk dat de bovenste wat beter zijn, maar de roze zijn misschien weer handiger voor de zomer. En allebei heb ik waarschijnlijk geen geld voor (moet even mijn H&M bestelling afwachten![]()
)..
Nee geen idee, sorry. Er stond een linkje van deze site in het vorige deel, vandaar.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:14 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Weet je hier ook een Nederlandse zaak voor?
Ik snap ook echt geen bal van die maatwijzer van starconverse, UK10.5 is normaal euro44.5, maar bij hun is dat een hele andere maat
Nope, gewoon officiele natuurlijkquote:
Ik vind die roze mooierquote:Op maandag 16 maart 2009 19:50 schreef Noortje. het volgende:
Als de mensen die hier tvp'en mij nou eens helpen kiezen..
Hm vet. Ik ben op zoek naar winkels waar ze John Varvatos allstars verkopen, dus dit is een goede tip.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:31 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wil die studded all stars graag.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:24 schreef Mandarijntjee het volgende:
[..]
Hm vet. Ik ben op zoek naar winkels waar ze John Varvatos allstars verkopen, dus dit is een goede tip.
Weet iemand nog meer winkels? Rondom Utrecht of Amsterdam?
website of ebay ?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:09 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb ook weer nieuwe besteld uit Hongkong dit maal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik maak er 5-3 vanquote:Op maandag 16 maart 2009 20:14 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind ze allebei geweldig, maar ik heb geen geld voor beiden (tenzij mijn H&M pakketje enorm tegenvalt). En de roze zijn iets handiger voor de zomer denk ik, maar de zwarte zijn ook mooi. Aaaah ik wil ze allebei.
Bedankt trouwens, het staat nu 4-2 voor de roze.
En ik 5-4quote:
Zit die toko nou in China trouwens? Vind het beetje vage sitequote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:41 schreef Smart_ass het volgende:
Oh btw, voor iedereen die iets wil gaan bestellen op www.starconverse.com, verzending is toch niet gratis. Zat er wel in natuurlijk, omdat het naar 't buitenland moet. Verzendkosten zijn $30.
Volgens mij wel, in Paypal staat dat ik heb betaald naar dit e-mail adres 张 素清quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:43 schreef Murloc het volgende:
[..]
Zit die toko nou in China trouwens? Vind het beetje vage site
Bij contact us staat het volgende vermeld;quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:56 schreef Smart_ass het volgende:
Maar hoe zie jij dat die site uit China komt dan?
Ze vallen groter uit.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:16 schreef Soldier2000 het volgende:
Normaal draag ik altijd Asics Tiger schoenen in maat 44.5, stel ik ga op allstars lopen kom ik dan op dezelfde maat uit of vallen ze kleiner/groter uit?
Ebay, via een vriend van mij die fanatiek Ebay-handelaar isquote:
Tijd terug 12/15 euro voor all stars besteld via ebay, alleen ze zijn nep volgens mij.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ebay, via een vriend van mij die fanatiek Ebay-handelaar is
12 euro voor de lage en 16 voor de hoge, en dan nog verzenden, maar we doen met een paar mensen samen, dus dat zal allemaal wel meevallen
Oh da's nou weer jammer. Als je even had gewacht had ik meebesteld.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:41 schreef Smart_ass het volgende:
Oh btw, voor iedereen die iets wil gaan bestellen op www.starconverse.com, verzending is toch niet gratis. Zat er wel in natuurlijk, omdat het naar 't buitenland moet. Verzendkosten zijn $30.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:08 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
die wil ik nog wel voor de zomer
Maar ik had al besteld voor dat ik die link hier postte enzo.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh da's nou weer jammer. Als je even had gewacht had ik meebesteld.
Oh.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar ik had al besteld voor dat ik die link hier postte enzo.Als je 3 paar koopt zijn de verzendkosten wel weer $0.
Ik maybe...maar dan moet ik eerst die site doorkijken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh.
Laat ik nou net (maximaal) twee paar willen bestellen. Het zit me ook niet mee.
Wil iemand met me meebestellen?
Ik wilde er ook maar 2.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh.
Laat ik nou net (maximaal) twee paar willen bestellen. Het zit me ook niet mee.
Wil iemand met me meebestellen?
Voor dat bedrag verzendkosten kan je dus net zo goed nog een paar bestellen, wat ik dan weer wel zou doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wilde er ook maar 2.Ik zal wel vertellen hoe ze eruit zien enzo als ze binnen zijn, wie weet zijn ze wel nep. Je weet nooit!
Heb ik inderdaad nog over nagedacht, maar een paar extra is wel $14 meer! Misschien doe ik dat ook wel, ik heb die extra $30 nog niet overgemaakt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Voor dat bedrag verzendkosten kan je dus net zo goed nog een paar bestellen, wat ik dan weer wel zou doen.
Dat bedacht ik me ook al, zou wel fijn zijn inderdaad.
Hahaha. Ik bedacht het me net, dat je inderdaad dan een paar voor $14 hebt. Ik ga inderdaad toch een paar extra kopen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:43 schreef Noortje. het volgende:
Je zou dus kunnen zeggen dat je dat derde paar voor $14 hebt.
Deze zijn (volgens mij) echt, die vriend had al een paar besteld van dezelfde dude, en die zagen er echt genoeg uitquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Tijd terug 12/15 euro voor all stars besteld via ebay, alleen ze zijn nep volgens mij.
Nog beter.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:52 schreef Smart_ass het volgende:
$12 meer trouwens, ze kosten $42 nogwat.
Haha oke, dan zal het wel. Die van mij hebben ook wel overal logo's, op de tong, onderkant, binnenkant, etc, maar volgens mij is de neus (dat witte gedeelte) te groot. In vergelijking met m'n andere all stars in ieder geval wel. Heb je een linkje van de verkoper, of de ebay winkel? Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:05 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Deze zijn (volgens mij) echt, die vriend had al een paar besteld van dezelfde dude, en die zagen er echt genoeg uit
Ik heb deze twee al besteld:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nog beter.
Welke heb je besteld eigenlijk?
Die hebben wel wat, alleen beetje heel plat.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:08 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
die wil ik nog wel voor de zomer
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha oke, dan zal het wel. Die van mij hebben ook wel overal logo's, op de tong, onderkant, binnenkant, etc, maar volgens mij is de neus (dat witte gedeelte) te groot. In vergelijking met m'n andere all stars in ieder geval wel. Heb je een linkje van de verkoper, of de ebay winkel? Ben benieuwd.
Ehh, heb ze niet zovaak aangehad. Maar meestal blijft de lip bij mij gewoon op z'n plaats zitten hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:33 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hoe viel die lip, tijdens lopen gaat die naar de zijkant? zoals bij alle allstars
Lolol, ik zie net dat hij ook degene is waarbij ik mijn all stars heb gekocht.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:09 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb ook weer nieuwe besteld uit Hongkong dit maal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:31 schreef Noortje. het volgende:
Ja boeiend, geel is de meest lelijke kleur ever, die laatste roze zijn echt buttugly imo en die blauwe zijn gewoon een supermooie kleur.Die navy die jij al hebt vind ik niet eens zo heel erg op ze lijken trouwens. Gewoon de blauwe doen.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil nog zwarte lo's maar ik heb geen geld.
Ik heb (hier bij de hand) 2 paar gewoon in NL uit de winkel, en 1 paar uit Amerika, maar de grootte van dat witte stuk verschilt bij allemaal wel een beetje eigenlijk..quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lolol, ik zie net dat hij ook degene is waarbij ik mijn all stars heb gekocht.
Maar volgens mij zijn de mijne echt nep.Of het ie een soort productiefout ofzo.
Ja dat moet dan wel. Want het witte stuk is bij de beide schoenen uit dat ene paar zeg maar ook niet gelijk. Maartoch, vind 't wel ERG groot uitgevallen. Maar het kan ook aan mij liggen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:18 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb (hier bij de hand) 2 paar gewoon in NL uit de winkel, en 1 paar uit Amerika, maar de grootte van dat witte stuk verschilt bij allemaal wel een beetje eigenlijk..
Misschien zijn die van jou gewoon uitermate groot uitgevallen
Ik heb dat bij alle 3 die ik heb lip gaat naar de zijkant. Bij je lage ook niet als je ze lang aan hebt? of ook maar een beejte naar de zijkant?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ehh, heb ze niet zovaak aangehad. Maar meestal blijft de lip bij mij gewoon op z'n plaats zitten hoor.
Ik heb dat meer bij die hoge all stars, dat ie naar de zijkant gaat. Bij lage niet.
Ik zag bij een vriendin toevallig wel dat de lip helemaal aan de zijkant zat ja. Mm, misschien bij mij ook wel dan, maar ik merk het nooit zo.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:10 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ik heb dat bij alle 3 die ik heb lip gaat naar de zijkant. Bij je lage ook niet als je ze lang aan hebt? of ook maar een beejte naar de zijkant?
Wat zullen de verzendkosten (waarschijnlijk) worden dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:31 schreef bokkepoot het volgende:
Gaat er nog iemand bestellen via de converse.com shop?
Ik wil namelijk deze
http://www.converse.com/index.aspx?mode=pd&sku=105541#productdetail voor 25 dollar kan ik ze niet laten liggen...
Ik wil wel delen met de verzendkosten...
Dat ligt aan de hoeveelheid schoenen...1 paar is al 78 euro (per paar loopt het alleen maaar op!!!).quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:27 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Wat zullen de verzendkosten (waarschijnlijk) worden dan?
Via http://www.converse.com? Daar hebben ze al die mooiequote:Op donderdag 19 maart 2009 06:37 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dat ligt aan de hoeveelheid schoenen...1 paar is al 78 euro (per paar loopt het alleen maaar op!!!).
Maar dat komt omdat het via Ups gaat en die is facking duur.
Maar als we het via deze site doen... dan is de verzendig 1 keer 9 dollar en dan nog 25 euro en 5 procent van het hele bedrag...
(Wie wil er mee doen BTW?)
wat zijn de verzendkosten? kan t niet vinden. beter lezen dusquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:31 schreef bokkepoot het volgende:
Gaat er nog iemand bestellen via de converse.com shop?
Ik wil namelijk deze
http://www.converse.com/index.aspx?mode=pd&sku=105541#productdetail voor 25 dollar kan ik ze niet laten liggen...
Ik wil wel delen met de verzendkosten...
Heb ik ooit eens naar gekeken. Die ik kon vinden vroeg 25 euro shipping and handlings kosten en daarbij nog eens een percentage van het aankoop bedrag.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:29 schreef Jimbo het volgende:
is het geen idee om via dat vrouwtje in america die schoenen te laten sturen ? die chick heeft zn bedrijfje waar je je zooi naar toe stuurt en dan stuur zij het naar nederland op. ze vraagt 10 euro daarvoor oid en moet je zelf de kosten van t verzenden enzulks betalen natuurlijk.
of die zelf gemaakte van converse.comquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:50 schreef Lauriette91 het volgende:
Jammer dat die toffe van converse.com nergens in Nederland verkrijgbaar zijn
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of die zelf gemaakte van converse.comdamn wil ik die graag
quote:
Staat toch ook op haar site?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:38 schreef bokkepoot het volgende:
de site die ik bedoelde is idd fromustoeu.
Heeft iemand een flauw benul van de kosten van een stuk of 15 dozen(liefst in 1 doos) van US naar nederland
de kosten zijn dan denk ik
- Schoenen (25-100)
- Transport naar haar( 9 of maybe meer, denk het niet)
- 25 euro + 5 %
-transport naar ons
- Pakje naar jou 6,20
Ik wil alleen graag weten wat het transport naar NL kost, want dan weet ik of ik het ga doen...
Die kan jij hier vinden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:53 schreef Sehnsucht het volgende:
Iemand enig idee waar ik deze kan kopen?
[ afbeelding ]
Het liefst in een winkel in Rotterdam (of omgeving), maar anders via een (betrouwbare) Nederlandse webshop.
Heb je bij die twee paar zwarte "all star" op de hak met tipex bewerkt ofzo?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:51 schreef Hyman het volgende:
Foto van verzameling sinds juni:
[ afbeelding ]
Die zijn super tof.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef Noortje. het volgende:
Smart_ass je hebt een PM.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Echt iets voor de damesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind ze ook gaaf, maar dat converse-logo verpest het.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar wel leuk.
Ik wil ze in lo-top.![]()
Nee, is eraf gesletenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb je bij die twee paar zwarte "all star" op de hak met tipex bewerkt ofzo?
wat een afschuwelijke dingen trouwensquote:
Ik vraag me toch altijd af hoe dat bij mensen gebeurd. Ik loop al 2 jaar op mijn all stars en je kunt het nog bijna helemaal lezen.quote:
Die had ik, zo'n 6 jaar geleden, en nou weet ik niet meer of ze zijn stuk gegaan, of dat ik ze kwijt ben geraaktquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht inderdaad al dat ik ze zag op die foto in jouw fobo.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die had ik, zo'n 6 jaar geleden, en nou weet ik niet meer of ze zijn stuk gegaan, of dat ik ze kwijt ben geraakt.
Hoge.. en eerst vond ik ze stom (mama had ze toen voor €35,- gekocht ergens in de sale) maar later was ik erquote:Op zondag 22 maart 2009 21:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad al dat ik ze zag op die foto in jouw fobo.Maar waren dat hoge of lage?
Ieh is dat echt bloedquote:Op maandag 23 maart 2009 14:38 schreef ebeaydojraes het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe. de bloedkleur(gelukkig is het eruit na wassen
)
Bij mij gebeurt dat ook altijd, ik denk dat het komt omdat ik soms bv. met de achterkant van mijn schoenen tegen de stoelpoot zit ofzo? Ik vind het idd een erg vreemde plek om te slijten, want verder blijven ze altijd wel vrij lang netjes...quote:Op zondag 22 maart 2009 16:16 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vraag me toch altijd af hoe dat bij mensen gebeurd. Ik loop al 2 jaar op mijn all stars en je kunt het nog bijna helemaal lezen.
Mijn vader is in Amerika aan het zoeken voor All stars voor mij, maar ze doen daar blijkbaar niet in halve maten. Erg leuk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:48 schreef rondarts het volgende:
Kga over 2 weekjes naar de USA, en dan zullen er ongetwijfeld converse'sjes in mijn koffer mee huiswaarts genomen worden
Oeh ;o Dan maar even kijken ^^. (Hoewel als het zaterdag begint ik er niet heen kan en ze later wss toch wel uitverkocht zijn)quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:11 schreef Myster_E het volgende:
Vanaf 28 maart hoge en lage canvas All Stars voor € 39,- bij de V&D.
Dan geen we eens even kijken of we een paar lag op de kop kunnen tikken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:11 schreef Myster_E het volgende:
Oh da's interessant.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:11 schreef Myster_E het volgende:
ik heb vorig jaar september deze van leer gekocht op skopelos, een grieks eilandje , ze hadden daar heel veel verschillende soorten. draagt heel lekker en als ze nat worden loop je niet te soppen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:53 schreef Sehnsucht het volgende:
Iemand enig idee waar ik deze kan kopen?
Het liefst in een winkel in Rotterdam (of omgeving), maar anders via een (betrouwbare) Nederlandse webshop.
Oh, die wil ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Ook lo-tops?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:15 schreef Heroinjunk het volgende:
V&D heeft in prijzencircus de All Stars in de aanbieding.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:18 schreef S-Two het volgende:
Je kan ook nog even wachten, binnenkort zijn ze voor 29,95 te koop bij een andere winkel (alleen high tops).
Waar dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:18 schreef S-Two het volgende:
Je kan ook nog even wachten, binnenkort zijn ze voor 29,95 te koop bij een andere winkel (alleen high tops).
En zou je er ook achter kunnen komen welke 2 kleuren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:44 schreef S-Two het volgende:
Een vriend van me werkt er, de maten gaan tot 47 dacht ik (in 2 kleuren), kleinere maten zijn er ook in andere kleuren. Wordt volgende week of die week erna dacht ik.
Jaquote:
quote:
dude je weet wat ze zeggen over mensen met grote voeten he !quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dude je weet wat ze zeggen over mensen met grote voeten he !
grote sokken
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
grote sokken
Ja, gelukkig bestaan er sokken met rek erinquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
grote sokken
Jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Heb je ook grote handen, Bravebart?
quote:
blauw/zwartquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:36 schreef Myster_E het volgende:
[..]
En zou je er ook achter kunnen komen welke 2 kleuren.
Mijn groene all stars zijn niet gelukt.quote:
behalve het enige dat er toe doetquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, gelukkig bestaan er sokken met rek erin
[..]
JaAlles is groot bij mij.
quote:
Schijnt mee te vallenquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
behalve het enige dat er toe doet
het brein
Vanaf morgen in de aanbieding bij de V&Dquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:51 schreef Twinky het volgende:
zeg, waar halen jullie goedkope All Stars? En ik hoef geen bijzondere, gewoon de standaard zwarte... Waar kan ik die het goedkoopst vinden?
Of vanavond als je een VIP kaart hebt.. (+ uitnodiging via de post, meen ik. Weet het niet zeker.)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanaf morgen in de aanbieding bij de V&D
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Damn, ik kon m'n bed niet uitkomen.
Ik ga zo wel even kijken denk ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:07 schreef Yvonnetje het volgende:
[..]
Ik ook niet... Wil eigenlijk een paar lichtgrijze, is iemand toevallig in Den Bosch geweest en weet hoe 't daar met de voorraad staat?
Dan zal ik nu wel te laat zijn bij de V&D in Grunnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:03 schreef pleeborstel het volgende:
Zojuist een paar blauwe gescoord bij V&D Zwolle![]()
Om 8 uur al een ware stormloop op de All Stars![]()
Het meeste zal wel weg zijn nu!
Ik zal ook wel telaat zijn, maarja niet kijken=niet weten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dan zal ik nu wel te laat zijn bij de V&D in Grunn
Klopt... alleen die kutregenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zal ook wel telaat zijn, maarja niet kijken=niet weten.
Een uur geleden was er nog 1 paar, rode hi mt 38quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou ik ben weer terug.Ik heb de regen getrotseerd om te ontdekken dat hier niks meer te halen valt.
Een tafeltje met een stuk of 10 dozen, wat hi en wat lo in kleine maten (<40) waar meerdere mensen omheendraaien en aan de dozen zitten of er toevallig nog wat voor hun bij zit.
Ik zat nog aan die doek te voelen of er toevallig niks onder tafel was, even later deed een man precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:18 schreef Yvonnetje het volgende:
[..]
Een uur geleden was er nog 1 paar, rode hi mt 38![]()
Ik dacht ff dat ik ze niet kon vinden, of dat deze verkeerd was teruggezet, maar helaas...
Toen ik er was lag er helemaal geen doek meer, dus waarschijnlijk werden die grietjes er niet goed van. Ze stonden ook de hele tijd alles recht te zetten, tussen alle drommen mensen. Man, wat een drukte!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zat nog aan die doek te voelen of er toevallig niks onder tafel was, even later deed een man precies hetzelfde.
Oh er lag eerst iig een zwarte doek over de tafel, voor zover ik me herinner tot wel aan de grond bijna. Het was echt druk idd.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:38 schreef Yvonnetje het volgende:
[..]
Toen ik er was lag er helemaal geen doek meer, dus waarschijnlijk werden die grietjes er niet goed van. Ze stonden ook de hele tijd alles recht te zetten, tussen alle drommen mensen. Man, wat een drukte!
Mooi, dan hoef ik in ieder geval niet meer op zoek te gaan daar.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:03 schreef pleeborstel het volgende:
Zojuist een paar blauwe gescoord bij V&D Zwolle![]()
Om 8 uur al een ware stormloop op de All Stars![]()
Het meeste zal wel weg zijn nu!
Wat hij zegt!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik in ieder geval niet meer op zoek te gaan daar.
Ik zie alleen maar All Stars voor kinderenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:14 schreef Mylene het volgende:
Voor de mensen die het nog niet weten, bij Scapino kun je ook online bestellen, gratis bezorgen bij besteding van 25 euro.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar All Stars voor kinderen
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:58 schreef SinjiOnO het volgende:
Bij de locale Scapino hier begint de actie vanaf aankomende dinsdag.
ik heb dr eentje die ik een week had en heel de binnezool er zo uit haaldequote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ontdekte net dat bij 1 schoen de stof van de binnenzool een stukje is losgegaan.Ze zijn 2,5 week oud.
Dat kan toch niet zo snel.
![]()
En wat heb je toen gedaan? Teruggegaan of zo gelaten?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb dr eentje die ik een week had en heel de binnezool er zo uit haalde
2,5 week is wel heel erg snel ja... (normaal gesproken gebeurt dat pas na 3,5 weekquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ontdekte net dat bij 1 schoen de stof van de binnenzool een stukje is losgegaan.Ze zijn 2,5 week oud.
Dat kan toch niet zo snel.
![]()
Ja de bon zegt 14 dagen, maar dat zal vast zijn zonder gebruikssporen. Ik ga het denk ik toch wel proberen. Ik betaal toch niet fokking 70 euro voor iets wat na zo'n korte tijd kapot gaat.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:37 schreef Omniej het volgende:
[..]
2,5 week is wel heel erg snel ja... (normaal gesproken gebeurt dat pas na 3,5 week)
Maar goed, ik neem aan dat je nu nog wel terug kunt? Moet zeggen dat ik niet helemaal zeker weet of ze er na 2,5 week nog wat aan doen, maar het valt te proberen natuurlijk. Je mag er toch vanuit gaan dat een schoen ietsje langer meegaat...
hij is nogsteeds zo , had ze in batavia stad gehaald , ver van mn huis dusquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En wat heb je toen gedaan? Teruggegaan of zo gelaten?
Ja lijkt me ook.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:51 schreef Omniej het volgende:
Die 14 dagen zie ik meer als een soort "verkeerde maat" of "ontevredenheid" ruilperiode...
Als je schoenen na 15 dagen spontaan aan alle kanten loslaten zal een fatsoenlijke winkel er toch ook wat aan moeten doen, lijkt me. En nou ja, gebruikssporen... Ze kunnen het je moeilijk kwalijk nemen dat je er al op gelopen hebt, zal ik maar zeggen.
quote:Op zondag 29 maart 2009 01:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja de bon zegt 14 dagen, maar dat zal vast zijn zonder gebruikssporen. Ik ga het denk ik toch wel proberen. Ik betaal toch niet fokking 70 euro voor iets wat na zo'n korte tijd kapot gaat.
Ze staan ook niet op internet. Maar het is wel zoquote:Op maandag 30 maart 2009 14:55 schreef miss-piggy het volgende:
kzie niks in hun folder staan? of kijk ik nou weer zo scheel
Oeh. ;o De (simpele) zwarte gaan het worden. =Dquote:Op maandag 30 maart 2009 17:42 schreef superjojo het volgende:
[..]
http://www.scapino.nl/merken/converse/
* SuperrrTuxxx heeft zwarte besteld.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:42 schreef superjojo het volgende:
[..]
* Merel heeft taupe besteld.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
* SuperrrTuxxx heeft zwarte besteld.
Deze zijn bij mij onderweg.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:09 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
* Merel heeft taupe besteld.![]()
En er zijn nog olympisch blauwe en paarse onderweg
Waarom stort men zich bij de V&D als struisvogels erop en bij Scapino niet.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:38 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Scapino Eindhoven trouwens. Was om 16:30 nog nauwelijks iets verkocht.
Ik dacht dat die actie vandaag pas begonquote:Op maandag 30 maart 2009 20:18 schreef Twinky het volgende:
potverdorie. het enige wat ik wil is een zwarte maat 39 en die hebben ze nou ook neit meer online bij scapino
Tot en met maat 45quote:Op maandag 30 maart 2009 17:42 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken toen ik dat zag.quote:
Dan vraag je je toch af wie die andere helften mee heeft genomenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:13 schreef Sabinee het volgende:
Alles was al op om half drie.Er lagen nog 4 losse schoenen in verschillende maten en kleuren heel zielig te wezen in het rek
+1 voor materialistische vrouwen!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:22 schreef Twinky het volgende:
YES! ik weet weer waarom ik zo van mijnhoud. Hij heeft ze gescoord vanmorgen!
![]()
![]()
Scapino heeft wel vaker zo'n actie, heb mijn witte lo-tops daar ook vandaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:05 schreef Milou__ het volgende:
Hoezo zijn allstars laatste tijd overal in de aanbieding bij winkels waar je ze niet snel verwacht. Zoals nu bij de Scapino, laatst bij de Schoenenreus en de V&D.
Nu nog ff wachten tot Scapino mij belt dat ik de zwarte kan komen ophalen en dan heb ik toch een mooie verzameling.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Deze zijn bij mij onderweg.![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij is er geen verschil, omdat je in Europa maar een schoenmaat hebt, in Amerika heb je bijvoorbeeld aparte schoenmaten voor vrouwen, en aparte voor mannen. Het lijkt me dat het gewoon gaat passen hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 22:11 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Hmm... Vol goeie moed en met veel enthousiasme ben ik gister naar Scapino.nl gesurfd en heb heb ik 3 paar All Stars online besteld (in de kleuren zwart, wit en donkerblauw) in maatje 42. Dit is dezelfde maat als mijn crème en grijs kleurige All Stars.
Probleem is echter dat ik er nu pas achter kom dat de door mij bestelde All Stars voor dames schijnen te zijn. Vandaar mijn vraag: wat is het verschil qua model tussen een heren en dames All Star schoen? Op de afbeeldingen op het internet kan ik geen verschillen vinden.
Ik heb overigens nog één paar All Stars thuis staan. Besteld via Sportus.nl (hier wordt niets over dames of herenschoenen vermeld). Het typenummer van deze All Star is AM7650. Betreft dit dan een dames of heren model? Dit model zit mijns inziens namelijk prima.
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:11 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Hmm... Vol goeie moed en met veel enthousiasme ben ik gister naar Scapino.nl gesurfd en heb heb ik 3 paar All Stars online besteld (in de kleuren zwart, wit en donkerblauw) in maatje 42. Dit is dezelfde maat als mijn crème en grijs kleurige All Stars.
Probleem is echter dat ik er nu pas achter kom dat de door mij bestelde All Stars voor dames schijnen te zijn. Vandaar mijn vraag: wat is het verschil qua model tussen een heren en dames All Star schoen? Op de afbeeldingen op het internet kan ik geen verschillen vinden.
Ik heb overigens nog één paar All Stars thuis staan. Besteld via Sportus.nl (hier wordt niets over dames of herenschoenen vermeld). Het typenummer van deze All Star is AM7650. Betreft dit dan een dames of heren model? Dit model zit mijns inziens namelijk prima.
Ikzelf heb geen ervaringen met Sneakershop.nl. Wel heb ik van mijn bestelling bij hen afgezien door de negatieve recensies die op het web ronddwalen.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat zijn hier de ervaringen met sneakershop.nl? Google wijst mij op meer negatieve verhalen dan positieve.
Bij Sportus heb ik ook al gekeken, maar daar hebben ze minder keus.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:40 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Ikzelf heb geen ervaringen met Sneakershop.nl. Wel heb ik van mijn bestelling bij hen afgezien door de negatieve recensies die op het web ronddwalen.
Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om via Sportus.nl te bestellen. Enige nadeel was dat mijn All Stars nabesteld moesten worden en dus eerst vanuit de States moesten komen. Hier ben ik tussentijds niets over geïnformeerd, dit kreeg ik te horen toen ik hier zelf per mail naar vroeg.
Verder geen slecht woord over Sportus.nl. De klantenservice antwoordt snel en goed op mailtjes en uiteindelijk komen zij hun beloftes na.
Een vriend van me werkt bij Scapino en zei dat ze bepaalde kleuren alleen voor Women hadden (t/m maat 42) en als ze groter waren ze Men heetten.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:11 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Zo had ik het in de webwinkel ook gezien idd met die maten.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Een vriend van me werkt bij Scapino en zei dat ze bepaalde kleuren alleen voor Women hadden (t/m maat 42) en als ze groter waren ze Men heetten.
Ja klopt, de grootste maat was inderdaad 42. Ik heb hier verder niet bij nagedacht aangezien maat 42 precies goed is voor mij. En als er voor de rest qua model geen verschil in zit, vind ik het wel best zoquote:Op woensdag 1 april 2009 23:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo had ik het in de webwinkel ook gezien idd met die maten.
Bij de V&Dquote:Op donderdag 2 april 2009 18:58 schreef Chanty87 het volgende:
Heb gister de classic zwart/witte gescoord bij de V&DWeer een paar klaar om volledig afgetrapt te worden
Bij de scapino zijn ze goedkoper atmquote:Op donderdag 2 april 2009 18:58 schreef Chanty87 het volgende:
Heb gister de classic zwart/witte gescoord bij de V&DWeer een paar klaar om volledig afgetrapt te worden
Viel mij ook al op.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bij de scapino zijn ze goedkoper atm
Ik had die van Scapino woensdag al in huis (maandagavond besteld), superservice!quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Scapino heeft me gebeld dat ze binnen zijn.
Maar jij had ze laten bezorgen zeker? De mijne gingen met de wekelijkse vracht naar het filiaal, scheelt weer verzendkosten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik had die van Scapino woensdag al in huis (maandagavond besteld), superservice!
't was gratis verzending geloof ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar jij had ze laten bezorgen zeker? De mijne gingen met de wekelijkse vracht naar het filiaal, scheelt weer verzendkosten.
Ja, boven de 25 euro was bezorgen gratis, dus ik dat maakte niet uitquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar jij had ze laten bezorgen zeker? De mijne gingen met de wekelijkse vracht naar het filiaal, scheelt weer verzendkosten.
Ohja da's waar ook, maar dan hoef je iig niet thuis te zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, boven de 25 euro was bezorgen gratis, dus ik dat maakte niet uit
En zolang de maat klopt kan er bij allstars weinig misgaan
Daar heb ik ook altijd last van..quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben alleen kenkerdom.![]()
Ze vroeg aan mij of ik al had betaald en toen had ik ja moeten zeggen, maar dat deed ik niet.
Ik ben te eerlijk voor zulke dingen.
I know maar die had geen zwarte meerquote:Op donderdag 2 april 2009 22:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bij de scapino zijn ze goedkoper atm
Waarschijnlijk hadden ze dat dan wel even nagekeken toch?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou dat was leuk net, in de winkel.Een paar meisjes draaien panisch om een paar dozen heen en passen enzo. Er stond ook nog een jongen bij met zo'n rek met wat voorraad.
Maar ik loop gewoon naar de kassa, vraag m'n bestelling op, betaal en ben weer weg.
![]()
Ik ben alleen kenkerdom.![]()
Ze vroeg aan mij of ik al had betaald en toen had ik ja moeten zeggen, maar dat deed ik niet.
Ik ben te eerlijk voor zulke dingen.
Ik had het dat meisje zo kunnen wijsmaken volgens mij want nadat ik zei dat ik het niet precies meer wist (ben gewend gewoon meteen te betalen in een webwinkel) vroeg ze het aan een collega van hoe dat gaat als je bestelt en die collega zei dus dat ik nog moest betalen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:32 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hadden ze dat dan wel even nagekeken toch?
Lekker snugger zijn ze daar!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had het dat meisje zo kunnen wijsmaken volgens mij want nadat ik zei dat ik het niet precies meer wist (ben gewend gewoon meteen te betalen in een webwinkel) vroeg ze het aan een collega van hoe dat gaat als je bestelt en die collega zei dus dat ik nog moest betalen.
Ja dat van die verzendkosten was ik ff vergeten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:01 schreef Yvonnetje het volgende:
[..]
Lekker snugger zijn ze daar!
Ik heb ze dinsdag besteld, gister bezorgd gekregen. Kan idd weinig misgaan want als je de maat weet kan er niks meer misgaan. Als ze toch tegenvallen ofzo kan je met de schoenen + bon naar een filiaal om je geld terug te vragen. Kost helemaal niks, want geen verzendkosten boven de 25 euro!
Ik was vandaag trouwens bij de V&D in Oosterhout (NB) en daar stonden nog best veel All Stars, wel vooral maat 38-39... Raar die verschillen per filiaal.
Die jij bedoelt zijn idd best heel erg vrouwelijk, zou ik me niet aan wagen je je man voelt :pquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:36 schreef Moicst het volgende:
Tegenwoordig zie je overal in de winkels van die zwarte All Stars staan met een dunne i.p.v. dikke witte rand, zijn deze schoenen ook bedoeld voor mannen of zijn 't damesschoenen?
Dat vermoedde ik helaas al...quote:Op zondag 5 april 2009 00:30 schreef BoniBoni het volgende:
[..]
Die jij bedoelt zijn idd best heel erg vrouwelijk, zou ik me niet aan wagen je je man voelt :p
All Stars van John Varvatos hebben trws ook een wat dunnere rand, en die zijn wel voor manne :-) En kapot mooi bovendien, alleen moeilijk aan te komen :-(
Online vrij simpel hoorquote:Op zondag 5 april 2009 00:30 schreef BoniBoni het volgende:
[..]
Die jij bedoelt zijn idd best heel erg vrouwelijk, zou ik me niet aan wagen je je man voelt :p
All Stars van John Varvatos hebben trws ook een wat dunnere rand, en die zijn wel voor manne :-) En kapot mooi bovendien, alleen moeilijk aan te komen :-(
Als jij voor mij 'n link hebt naar 'n paar John Varvatos hoge All Stars met dunne witte rand in maatje 12 ben ik je eeuwig dankbaar!quote:
Welke kleur?quote:Op zondag 5 april 2009 03:45 schreef Moicst het volgende:
[..]
Als jij voor mij 'n link hebt naar 'n paar John Varvatos hoge All Stars met dunne witte rand in maatje 12 ben ik je eeuwig dankbaar!
Is de actie niet gewoon overquote:Op zondag 5 april 2009 16:57 schreef Negentien het volgende:
Ben ik de enige die op Scapino.nl alleen de all stars kids te zien krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |