Bij contact us staat het volgende vermeld;quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:56 schreef Smart_ass het volgende:
Maar hoe zie jij dat die site uit China komt dan?
Ze vallen groter uit.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:16 schreef Soldier2000 het volgende:
Normaal draag ik altijd Asics Tiger schoenen in maat 44.5, stel ik ga op allstars lopen kom ik dan op dezelfde maat uit of vallen ze kleiner/groter uit?
Ebay, via een vriend van mij die fanatiek Ebay-handelaar isquote:
Tijd terug 12/15 euro voor all stars besteld via ebay, alleen ze zijn nep volgens mij.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ebay, via een vriend van mij die fanatiek Ebay-handelaar is
12 euro voor de lage en 16 voor de hoge, en dan nog verzenden, maar we doen met een paar mensen samen, dus dat zal allemaal wel meevallen
Oh da's nou weer jammer. Als je even had gewacht had ik meebesteld.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:41 schreef Smart_ass het volgende:
Oh btw, voor iedereen die iets wil gaan bestellen op www.starconverse.com, verzending is toch niet gratis. Zat er wel in natuurlijk, omdat het naar 't buitenland moet. Verzendkosten zijn $30.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:08 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
die wil ik nog wel voor de zomer
Maar ik had al besteld voor dat ik die link hier postte enzo.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh da's nou weer jammer. Als je even had gewacht had ik meebesteld.
Oh.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar ik had al besteld voor dat ik die link hier postte enzo.Als je 3 paar koopt zijn de verzendkosten wel weer $0.
Ik maybe...maar dan moet ik eerst die site doorkijken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh.
Laat ik nou net (maximaal) twee paar willen bestellen. Het zit me ook niet mee.
Wil iemand met me meebestellen?
Ik wilde er ook maar 2.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh.
Laat ik nou net (maximaal) twee paar willen bestellen. Het zit me ook niet mee.
Wil iemand met me meebestellen?
Voor dat bedrag verzendkosten kan je dus net zo goed nog een paar bestellen, wat ik dan weer wel zou doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wilde er ook maar 2.Ik zal wel vertellen hoe ze eruit zien enzo als ze binnen zijn, wie weet zijn ze wel nep. Je weet nooit!
Heb ik inderdaad nog over nagedacht, maar een paar extra is wel $14 meer! Misschien doe ik dat ook wel, ik heb die extra $30 nog niet overgemaakt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Voor dat bedrag verzendkosten kan je dus net zo goed nog een paar bestellen, wat ik dan weer wel zou doen.
Dat bedacht ik me ook al, zou wel fijn zijn inderdaad.
Hahaha. Ik bedacht het me net, dat je inderdaad dan een paar voor $14 hebt. Ik ga inderdaad toch een paar extra kopen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:43 schreef Noortje. het volgende:
Je zou dus kunnen zeggen dat je dat derde paar voor $14 hebt.
Deze zijn (volgens mij) echt, die vriend had al een paar besteld van dezelfde dude, en die zagen er echt genoeg uitquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Tijd terug 12/15 euro voor all stars besteld via ebay, alleen ze zijn nep volgens mij.
Nog beter.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:52 schreef Smart_ass het volgende:
$12 meer trouwens, ze kosten $42 nogwat.
Haha oke, dan zal het wel. Die van mij hebben ook wel overal logo's, op de tong, onderkant, binnenkant, etc, maar volgens mij is de neus (dat witte gedeelte) te groot. In vergelijking met m'n andere all stars in ieder geval wel. Heb je een linkje van de verkoper, of de ebay winkel? Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:05 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Deze zijn (volgens mij) echt, die vriend had al een paar besteld van dezelfde dude, en die zagen er echt genoeg uit
Ik heb deze twee al besteld:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nog beter.
Welke heb je besteld eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |