Heb ik ooit eens naar gekeken. Die ik kon vinden vroeg 25 euro shipping and handlings kosten en daarbij nog eens een percentage van het aankoop bedrag.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:29 schreef Jimbo het volgende:
is het geen idee om via dat vrouwtje in america die schoenen te laten sturen ? die chick heeft zn bedrijfje waar je je zooi naar toe stuurt en dan stuur zij het naar nederland op. ze vraagt 10 euro daarvoor oid en moet je zelf de kosten van t verzenden enzulks betalen natuurlijk.
of die zelf gemaakte van converse.comquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:50 schreef Lauriette91 het volgende:
Jammer dat die toffe van converse.com nergens in Nederland verkrijgbaar zijn
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of die zelf gemaakte van converse.comdamn wil ik die graag
quote:
Staat toch ook op haar site?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:38 schreef bokkepoot het volgende:
de site die ik bedoelde is idd fromustoeu.
Heeft iemand een flauw benul van de kosten van een stuk of 15 dozen(liefst in 1 doos) van US naar nederland
de kosten zijn dan denk ik
- Schoenen (25-100)
- Transport naar haar( 9 of maybe meer, denk het niet)
- 25 euro + 5 %
-transport naar ons
- Pakje naar jou 6,20
Ik wil alleen graag weten wat het transport naar NL kost, want dan weet ik of ik het ga doen...
Die kan jij hier vinden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:53 schreef Sehnsucht het volgende:
Iemand enig idee waar ik deze kan kopen?
[ afbeelding ]
Het liefst in een winkel in Rotterdam (of omgeving), maar anders via een (betrouwbare) Nederlandse webshop.
Heb je bij die twee paar zwarte "all star" op de hak met tipex bewerkt ofzo?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:51 schreef Hyman het volgende:
Foto van verzameling sinds juni:
[ afbeelding ]
Die zijn super tof.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef Noortje. het volgende:
Smart_ass je hebt een PM.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Echt iets voor de damesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind ze ook gaaf, maar dat converse-logo verpest het.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar wel leuk.
Ik wil ze in lo-top.![]()
Nee, is eraf gesletenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb je bij die twee paar zwarte "all star" op de hak met tipex bewerkt ofzo?
wat een afschuwelijke dingen trouwensquote:
Ik vraag me toch altijd af hoe dat bij mensen gebeurd. Ik loop al 2 jaar op mijn all stars en je kunt het nog bijna helemaal lezen.quote:
Die had ik, zo'n 6 jaar geleden, en nou weet ik niet meer of ze zijn stuk gegaan, of dat ik ze kwijt ben geraaktquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht inderdaad al dat ik ze zag op die foto in jouw fobo.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die had ik, zo'n 6 jaar geleden, en nou weet ik niet meer of ze zijn stuk gegaan, of dat ik ze kwijt ben geraakt.
Hoge.. en eerst vond ik ze stom (mama had ze toen voor ¤35,- gekocht ergens in de sale) maar later was ik erquote:Op zondag 22 maart 2009 21:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad al dat ik ze zag op die foto in jouw fobo.Maar waren dat hoge of lage?
Ieh is dat echt bloedquote:Op maandag 23 maart 2009 14:38 schreef ebeaydojraes het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe. de bloedkleur(gelukkig is het eruit na wassen
)
Bij mij gebeurt dat ook altijd, ik denk dat het komt omdat ik soms bv. met de achterkant van mijn schoenen tegen de stoelpoot zit ofzo? Ik vind het idd een erg vreemde plek om te slijten, want verder blijven ze altijd wel vrij lang netjes...quote:Op zondag 22 maart 2009 16:16 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vraag me toch altijd af hoe dat bij mensen gebeurd. Ik loop al 2 jaar op mijn all stars en je kunt het nog bijna helemaal lezen.
Mijn vader is in Amerika aan het zoeken voor All stars voor mij, maar ze doen daar blijkbaar niet in halve maten. Erg leuk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:48 schreef rondarts het volgende:
Kga over 2 weekjes naar de USA, en dan zullen er ongetwijfeld converse'sjes in mijn koffer mee huiswaarts genomen worden
Oeh ;o Dan maar even kijken ^^. (Hoewel als het zaterdag begint ik er niet heen kan en ze later wss toch wel uitverkocht zijn)quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:11 schreef Myster_E het volgende:
Vanaf 28 maart hoge en lage canvas All Stars voor ¤ 39,- bij de V&D.
Dan geen we eens even kijken of we een paar lag op de kop kunnen tikken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:11 schreef Myster_E het volgende:
Oh da's interessant.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:11 schreef Myster_E het volgende:
ik heb vorig jaar september deze van leer gekocht op skopelos, een grieks eilandje , ze hadden daar heel veel verschillende soorten. draagt heel lekker en als ze nat worden loop je niet te soppen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:53 schreef Sehnsucht het volgende:
Iemand enig idee waar ik deze kan kopen?
Het liefst in een winkel in Rotterdam (of omgeving), maar anders via een (betrouwbare) Nederlandse webshop.
Oh, die wil ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Ook lo-tops?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:15 schreef Heroinjunk het volgende:
V&D heeft in prijzencircus de All Stars in de aanbieding.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:18 schreef S-Two het volgende:
Je kan ook nog even wachten, binnenkort zijn ze voor 29,95 te koop bij een andere winkel (alleen high tops).
Waar dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:18 schreef S-Two het volgende:
Je kan ook nog even wachten, binnenkort zijn ze voor 29,95 te koop bij een andere winkel (alleen high tops).
En zou je er ook achter kunnen komen welke 2 kleuren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:44 schreef S-Two het volgende:
Een vriend van me werkt er, de maten gaan tot 47 dacht ik (in 2 kleuren), kleinere maten zijn er ook in andere kleuren. Wordt volgende week of die week erna dacht ik.
Jaquote:
quote:
dude je weet wat ze zeggen over mensen met grote voeten he !quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dude je weet wat ze zeggen over mensen met grote voeten he !
grote sokken
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
grote sokken
Ja, gelukkig bestaan er sokken met rek erinquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
grote sokken
Jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Heb je ook grote handen, Bravebart?
quote:
blauw/zwartquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:36 schreef Myster_E het volgende:
[..]
En zou je er ook achter kunnen komen welke 2 kleuren.
Mijn groene all stars zijn niet gelukt.quote:
behalve het enige dat er toe doetquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, gelukkig bestaan er sokken met rek erin
[..]
JaAlles is groot bij mij.
quote:
Schijnt mee te vallenquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
behalve het enige dat er toe doet
het brein
Vanaf morgen in de aanbieding bij de V&Dquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:51 schreef Twinky het volgende:
zeg, waar halen jullie goedkope All Stars? En ik hoef geen bijzondere, gewoon de standaard zwarte... Waar kan ik die het goedkoopst vinden?
Of vanavond als je een VIP kaart hebt.. (+ uitnodiging via de post, meen ik. Weet het niet zeker.)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanaf morgen in de aanbieding bij de V&D
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Damn, ik kon m'n bed niet uitkomen.
Ik ga zo wel even kijken denk ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:07 schreef Yvonnetje het volgende:
[..]
Ik ook niet... Wil eigenlijk een paar lichtgrijze, is iemand toevallig in Den Bosch geweest en weet hoe 't daar met de voorraad staat?
Dan zal ik nu wel te laat zijn bij de V&D in Grunnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:03 schreef pleeborstel het volgende:
Zojuist een paar blauwe gescoord bij V&D Zwolle![]()
Om 8 uur al een ware stormloop op de All Stars![]()
Het meeste zal wel weg zijn nu!
Ik zal ook wel telaat zijn, maarja niet kijken=niet weten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dan zal ik nu wel te laat zijn bij de V&D in Grunn
Klopt... alleen die kutregenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zal ook wel telaat zijn, maarja niet kijken=niet weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |