Ik vind ze ook gaaf, maar dat converse-logo verpest het.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar wel leuk.
Ik wil ze in lo-top.![]()
Nee, is eraf gesletenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb je bij die twee paar zwarte "all star" op de hak met tipex bewerkt ofzo?
wat een afschuwelijke dingen trouwensquote:
Ik vraag me toch altijd af hoe dat bij mensen gebeurd. Ik loop al 2 jaar op mijn all stars en je kunt het nog bijna helemaal lezen.quote:
Die had ik, zo'n 6 jaar geleden, en nou weet ik niet meer of ze zijn stuk gegaan, of dat ik ze kwijt ben geraaktquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef Noortje. het volgende:
Smart_ass je hebt een PM.
[ afbeelding ]
Ik dacht inderdaad al dat ik ze zag op die foto in jouw fobo.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die had ik, zo'n 6 jaar geleden, en nou weet ik niet meer of ze zijn stuk gegaan, of dat ik ze kwijt ben geraakt.
Hoge.. en eerst vond ik ze stom (mama had ze toen voor ¤35,- gekocht ergens in de sale) maar later was ik erquote:Op zondag 22 maart 2009 21:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad al dat ik ze zag op die foto in jouw fobo.Maar waren dat hoge of lage?
Ieh is dat echt bloedquote:Op maandag 23 maart 2009 14:38 schreef ebeaydojraes het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe. de bloedkleur(gelukkig is het eruit na wassen
)
Bij mij gebeurt dat ook altijd, ik denk dat het komt omdat ik soms bv. met de achterkant van mijn schoenen tegen de stoelpoot zit ofzo? Ik vind het idd een erg vreemde plek om te slijten, want verder blijven ze altijd wel vrij lang netjes...quote:Op zondag 22 maart 2009 16:16 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vraag me toch altijd af hoe dat bij mensen gebeurd. Ik loop al 2 jaar op mijn all stars en je kunt het nog bijna helemaal lezen.
Mijn vader is in Amerika aan het zoeken voor All stars voor mij, maar ze doen daar blijkbaar niet in halve maten. Erg leuk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:48 schreef rondarts het volgende:
Kga over 2 weekjes naar de USA, en dan zullen er ongetwijfeld converse'sjes in mijn koffer mee huiswaarts genomen worden
Oeh ;o Dan maar even kijken ^^. (Hoewel als het zaterdag begint ik er niet heen kan en ze later wss toch wel uitverkocht zijn)quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:11 schreef Myster_E het volgende:
Vanaf 28 maart hoge en lage canvas All Stars voor ¤ 39,- bij de V&D.
Dan geen we eens even kijken of we een paar lag op de kop kunnen tikken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:11 schreef Myster_E het volgende:
Vanaf 28 maart hoge en lage canvas All Stars voor ¤ 39,- bij de V&D.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |