Oh da's interessant.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:11 schreef Myster_E het volgende:
Vanaf 28 maart hoge en lage canvas All Stars voor € 39,- bij de V&D.
ik heb vorig jaar september deze van leer gekocht op skopelos, een grieks eilandje , ze hadden daar heel veel verschillende soorten. draagt heel lekker en als ze nat worden loop je niet te soppen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:53 schreef Sehnsucht het volgende:
Iemand enig idee waar ik deze kan kopen?
Het liefst in een winkel in Rotterdam (of omgeving), maar anders via een (betrouwbare) Nederlandse webshop.
Oh, die wil ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef Noortje. het volgende:
Smart_ass je hebt een PM.
[ afbeelding ]
Ook lo-tops?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:15 schreef Heroinjunk het volgende:
V&D heeft in prijzencircus de All Stars in de aanbieding.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:18 schreef S-Two het volgende:
Je kan ook nog even wachten, binnenkort zijn ze voor 29,95 te koop bij een andere winkel (alleen high tops).
Waar dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:18 schreef S-Two het volgende:
Je kan ook nog even wachten, binnenkort zijn ze voor 29,95 te koop bij een andere winkel (alleen high tops).
En zou je er ook achter kunnen komen welke 2 kleuren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:44 schreef S-Two het volgende:
Een vriend van me werkt er, de maten gaan tot 47 dacht ik (in 2 kleuren), kleinere maten zijn er ook in andere kleuren. Wordt volgende week of die week erna dacht ik.
Jaquote:
quote:
dude je weet wat ze zeggen over mensen met grote voeten he !quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dude je weet wat ze zeggen over mensen met grote voeten he !
grote sokken
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
grote sokken
Ja, gelukkig bestaan er sokken met rek erinquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
grote sokken
Jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Heb je ook grote handen, Bravebart?
quote:
blauw/zwartquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:36 schreef Myster_E het volgende:
[..]
En zou je er ook achter kunnen komen welke 2 kleuren.
Mijn groene all stars zijn niet gelukt.quote:
behalve het enige dat er toe doetquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, gelukkig bestaan er sokken met rek erin
[..]
JaAlles is groot bij mij.
quote:
Schijnt mee te vallenquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
behalve het enige dat er toe doet
het brein
Vanaf morgen in de aanbieding bij de V&Dquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:51 schreef Twinky het volgende:
zeg, waar halen jullie goedkope All Stars? En ik hoef geen bijzondere, gewoon de standaard zwarte... Waar kan ik die het goedkoopst vinden?
Of vanavond als je een VIP kaart hebt.. (+ uitnodiging via de post, meen ik. Weet het niet zeker.)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanaf morgen in de aanbieding bij de V&D
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Damn, ik kon m'n bed niet uitkomen.
Ik ga zo wel even kijken denk ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:07 schreef Yvonnetje het volgende:
[..]
Ik ook niet... Wil eigenlijk een paar lichtgrijze, is iemand toevallig in Den Bosch geweest en weet hoe 't daar met de voorraad staat?
Dan zal ik nu wel te laat zijn bij de V&D in Grunnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:03 schreef pleeborstel het volgende:
Zojuist een paar blauwe gescoord bij V&D Zwolle![]()
Om 8 uur al een ware stormloop op de All Stars![]()
Het meeste zal wel weg zijn nu!
Ik zal ook wel telaat zijn, maarja niet kijken=niet weten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dan zal ik nu wel te laat zijn bij de V&D in Grunn
Klopt... alleen die kutregenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zal ook wel telaat zijn, maarja niet kijken=niet weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |