Oh da's interessant.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:11 schreef Myster_E het volgende:
Vanaf 28 maart hoge en lage canvas All Stars voor € 39,- bij de V&D.
ik heb vorig jaar september deze van leer gekocht op skopelos, een grieks eilandje , ze hadden daar heel veel verschillende soorten. draagt heel lekker en als ze nat worden loop je niet te soppen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:53 schreef Sehnsucht het volgende:
Iemand enig idee waar ik deze kan kopen?
Het liefst in een winkel in Rotterdam (of omgeving), maar anders via een (betrouwbare) Nederlandse webshop.
Oh, die wil ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef Noortje. het volgende:
Smart_ass je hebt een PM.
[ afbeelding ]
Ook lo-tops?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:15 schreef Heroinjunk het volgende:
V&D heeft in prijzencircus de All Stars in de aanbieding.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:18 schreef S-Two het volgende:
Je kan ook nog even wachten, binnenkort zijn ze voor 29,95 te koop bij een andere winkel (alleen high tops).
Waar dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:18 schreef S-Two het volgende:
Je kan ook nog even wachten, binnenkort zijn ze voor 29,95 te koop bij een andere winkel (alleen high tops).
En zou je er ook achter kunnen komen welke 2 kleuren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:44 schreef S-Two het volgende:
Een vriend van me werkt er, de maten gaan tot 47 dacht ik (in 2 kleuren), kleinere maten zijn er ook in andere kleuren. Wordt volgende week of die week erna dacht ik.
Jaquote:
quote:
dude je weet wat ze zeggen over mensen met grote voeten he !quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dude je weet wat ze zeggen over mensen met grote voeten he !
grote sokken
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dude je weet wat ze zeggen over mensen met grote voeten he !
grote sokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |