+1 voor materialistische vrouwen!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:22 schreef Twinky het volgende:
YES! ik weet weer waarom ik zo van mijnhoud. Hij heeft ze gescoord vanmorgen!
![]()
![]()
Scapino heeft wel vaker zo'n actie, heb mijn witte lo-tops daar ook vandaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:05 schreef Milou__ het volgende:
Hoezo zijn allstars laatste tijd overal in de aanbieding bij winkels waar je ze niet snel verwacht. Zoals nu bij de Scapino, laatst bij de Schoenenreus en de V&D.
Nu nog ff wachten tot Scapino mij belt dat ik de zwarte kan komen ophalen en dan heb ik toch een mooie verzameling.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Deze zijn bij mij onderweg.![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij is er geen verschil, omdat je in Europa maar een schoenmaat hebt, in Amerika heb je bijvoorbeeld aparte schoenmaten voor vrouwen, en aparte voor mannen. Het lijkt me dat het gewoon gaat passen hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 22:11 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Hmm... Vol goeie moed en met veel enthousiasme ben ik gister naar Scapino.nl gesurfd en heb heb ik 3 paar All Stars online besteld (in de kleuren zwart, wit en donkerblauw) in maatje 42. Dit is dezelfde maat als mijn crème en grijs kleurige All Stars.
Probleem is echter dat ik er nu pas achter kom dat de door mij bestelde All Stars voor dames schijnen te zijn. Vandaar mijn vraag: wat is het verschil qua model tussen een heren en dames All Star schoen? Op de afbeeldingen op het internet kan ik geen verschillen vinden.
Ik heb overigens nog één paar All Stars thuis staan. Besteld via Sportus.nl (hier wordt niets over dames of herenschoenen vermeld). Het typenummer van deze All Star is AM7650. Betreft dit dan een dames of heren model? Dit model zit mijns inziens namelijk prima.
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:11 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Hmm... Vol goeie moed en met veel enthousiasme ben ik gister naar Scapino.nl gesurfd en heb heb ik 3 paar All Stars online besteld (in de kleuren zwart, wit en donkerblauw) in maatje 42. Dit is dezelfde maat als mijn crème en grijs kleurige All Stars.
Probleem is echter dat ik er nu pas achter kom dat de door mij bestelde All Stars voor dames schijnen te zijn. Vandaar mijn vraag: wat is het verschil qua model tussen een heren en dames All Star schoen? Op de afbeeldingen op het internet kan ik geen verschillen vinden.
Ik heb overigens nog één paar All Stars thuis staan. Besteld via Sportus.nl (hier wordt niets over dames of herenschoenen vermeld). Het typenummer van deze All Star is AM7650. Betreft dit dan een dames of heren model? Dit model zit mijns inziens namelijk prima.
Ikzelf heb geen ervaringen met Sneakershop.nl. Wel heb ik van mijn bestelling bij hen afgezien door de negatieve recensies die op het web ronddwalen.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat zijn hier de ervaringen met sneakershop.nl? Google wijst mij op meer negatieve verhalen dan positieve.
Bij Sportus heb ik ook al gekeken, maar daar hebben ze minder keus.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:40 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Ikzelf heb geen ervaringen met Sneakershop.nl. Wel heb ik van mijn bestelling bij hen afgezien door de negatieve recensies die op het web ronddwalen.
Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om via Sportus.nl te bestellen. Enige nadeel was dat mijn All Stars nabesteld moesten worden en dus eerst vanuit de States moesten komen. Hier ben ik tussentijds niets over geïnformeerd, dit kreeg ik te horen toen ik hier zelf per mail naar vroeg.
Verder geen slecht woord over Sportus.nl. De klantenservice antwoordt snel en goed op mailtjes en uiteindelijk komen zij hun beloftes na.
Een vriend van me werkt bij Scapino en zei dat ze bepaalde kleuren alleen voor Women hadden (t/m maat 42) en als ze groter waren ze Men heetten.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:11 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Zo had ik het in de webwinkel ook gezien idd met die maten.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Een vriend van me werkt bij Scapino en zei dat ze bepaalde kleuren alleen voor Women hadden (t/m maat 42) en als ze groter waren ze Men heetten.
Ja klopt, de grootste maat was inderdaad 42. Ik heb hier verder niet bij nagedacht aangezien maat 42 precies goed is voor mij. En als er voor de rest qua model geen verschil in zit, vind ik het wel best zoquote:Op woensdag 1 april 2009 23:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo had ik het in de webwinkel ook gezien idd met die maten.
Bij de V&Dquote:Op donderdag 2 april 2009 18:58 schreef Chanty87 het volgende:
Heb gister de classic zwart/witte gescoord bij de V&DWeer een paar klaar om volledig afgetrapt te worden
Bij de scapino zijn ze goedkoper atmquote:Op donderdag 2 april 2009 18:58 schreef Chanty87 het volgende:
Heb gister de classic zwart/witte gescoord bij de V&DWeer een paar klaar om volledig afgetrapt te worden
Viel mij ook al op.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bij de scapino zijn ze goedkoper atm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |