Een uur geleden was er nog 1 paar, rode hi mt 38quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou ik ben weer terug.Ik heb de regen getrotseerd om te ontdekken dat hier niks meer te halen valt.
Een tafeltje met een stuk of 10 dozen, wat hi en wat lo in kleine maten (<40) waar meerdere mensen omheendraaien en aan de dozen zitten of er toevallig nog wat voor hun bij zit.
Ik zat nog aan die doek te voelen of er toevallig niks onder tafel was, even later deed een man precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:18 schreef Yvonnetje het volgende:
[..]
Een uur geleden was er nog 1 paar, rode hi mt 38![]()
Ik dacht ff dat ik ze niet kon vinden, of dat deze verkeerd was teruggezet, maar helaas...
Toen ik er was lag er helemaal geen doek meer, dus waarschijnlijk werden die grietjes er niet goed van. Ze stonden ook de hele tijd alles recht te zetten, tussen alle drommen mensen. Man, wat een drukte!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zat nog aan die doek te voelen of er toevallig niks onder tafel was, even later deed een man precies hetzelfde.
Oh er lag eerst iig een zwarte doek over de tafel, voor zover ik me herinner tot wel aan de grond bijna. Het was echt druk idd.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:38 schreef Yvonnetje het volgende:
[..]
Toen ik er was lag er helemaal geen doek meer, dus waarschijnlijk werden die grietjes er niet goed van. Ze stonden ook de hele tijd alles recht te zetten, tussen alle drommen mensen. Man, wat een drukte!
Mooi, dan hoef ik in ieder geval niet meer op zoek te gaan daar.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:03 schreef pleeborstel het volgende:
Zojuist een paar blauwe gescoord bij V&D Zwolle![]()
Om 8 uur al een ware stormloop op de All Stars![]()
Het meeste zal wel weg zijn nu!
Wat hij zegt!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik in ieder geval niet meer op zoek te gaan daar.
Ik zie alleen maar All Stars voor kinderenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:14 schreef Mylene het volgende:
Voor de mensen die het nog niet weten, bij Scapino kun je ook online bestellen, gratis bezorgen bij besteding van 25 euro.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar All Stars voor kinderen
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:58 schreef SinjiOnO het volgende:
Bij de locale Scapino hier begint de actie vanaf aankomende dinsdag.
ik heb dr eentje die ik een week had en heel de binnezool er zo uit haaldequote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ontdekte net dat bij 1 schoen de stof van de binnenzool een stukje is losgegaan.Ze zijn 2,5 week oud.
Dat kan toch niet zo snel.
![]()
En wat heb je toen gedaan? Teruggegaan of zo gelaten?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb dr eentje die ik een week had en heel de binnezool er zo uit haalde
2,5 week is wel heel erg snel ja... (normaal gesproken gebeurt dat pas na 3,5 weekquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ontdekte net dat bij 1 schoen de stof van de binnenzool een stukje is losgegaan.Ze zijn 2,5 week oud.
Dat kan toch niet zo snel.
![]()
Ja de bon zegt 14 dagen, maar dat zal vast zijn zonder gebruikssporen. Ik ga het denk ik toch wel proberen. Ik betaal toch niet fokking 70 euro voor iets wat na zo'n korte tijd kapot gaat.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:37 schreef Omniej het volgende:
[..]
2,5 week is wel heel erg snel ja... (normaal gesproken gebeurt dat pas na 3,5 week)
Maar goed, ik neem aan dat je nu nog wel terug kunt? Moet zeggen dat ik niet helemaal zeker weet of ze er na 2,5 week nog wat aan doen, maar het valt te proberen natuurlijk. Je mag er toch vanuit gaan dat een schoen ietsje langer meegaat...
hij is nogsteeds zo , had ze in batavia stad gehaald , ver van mn huis dusquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En wat heb je toen gedaan? Teruggegaan of zo gelaten?
Ja lijkt me ook.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:51 schreef Omniej het volgende:
Die 14 dagen zie ik meer als een soort "verkeerde maat" of "ontevredenheid" ruilperiode...
Als je schoenen na 15 dagen spontaan aan alle kanten loslaten zal een fatsoenlijke winkel er toch ook wat aan moeten doen, lijkt me. En nou ja, gebruikssporen... Ze kunnen het je moeilijk kwalijk nemen dat je er al op gelopen hebt, zal ik maar zeggen.
quote:Op zondag 29 maart 2009 01:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja de bon zegt 14 dagen, maar dat zal vast zijn zonder gebruikssporen. Ik ga het denk ik toch wel proberen. Ik betaal toch niet fokking 70 euro voor iets wat na zo'n korte tijd kapot gaat.
Ze staan ook niet op internet. Maar het is wel zoquote:Op maandag 30 maart 2009 14:55 schreef miss-piggy het volgende:
kzie niks in hun folder staan? of kijk ik nou weer zo scheel
Oeh. ;o De (simpele) zwarte gaan het worden. =Dquote:Op maandag 30 maart 2009 17:42 schreef superjojo het volgende:
[..]
http://www.scapino.nl/merken/converse/
* SuperrrTuxxx heeft zwarte besteld.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:42 schreef superjojo het volgende:
[..]
* Merel heeft taupe besteld.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
* SuperrrTuxxx heeft zwarte besteld.
Deze zijn bij mij onderweg.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:09 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
* Merel heeft taupe besteld.![]()
En er zijn nog olympisch blauwe en paarse onderweg
Waarom stort men zich bij de V&D als struisvogels erop en bij Scapino niet.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:38 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Scapino Eindhoven trouwens. Was om 16:30 nog nauwelijks iets verkocht.
Ik dacht dat die actie vandaag pas begonquote:Op maandag 30 maart 2009 20:18 schreef Twinky het volgende:
potverdorie. het enige wat ik wil is een zwarte maat 39 en die hebben ze nou ook neit meer online bij scapino
Tot en met maat 45quote:Op maandag 30 maart 2009 17:42 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken toen ik dat zag.quote:
Dan vraag je je toch af wie die andere helften mee heeft genomenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:13 schreef Sabinee het volgende:
Alles was al op om half drie.Er lagen nog 4 losse schoenen in verschillende maten en kleuren heel zielig te wezen in het rek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |