Bij de V&Dquote:Op donderdag 2 april 2009 18:58 schreef Chanty87 het volgende:
Heb gister de classic zwart/witte gescoord bij de V&DWeer een paar klaar om volledig afgetrapt te worden
Bij de scapino zijn ze goedkoper atmquote:Op donderdag 2 april 2009 18:58 schreef Chanty87 het volgende:
Heb gister de classic zwart/witte gescoord bij de V&DWeer een paar klaar om volledig afgetrapt te worden
Viel mij ook al op.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bij de scapino zijn ze goedkoper atm
Ik had die van Scapino woensdag al in huis (maandagavond besteld), superservice!quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Scapino heeft me gebeld dat ze binnen zijn.
Maar jij had ze laten bezorgen zeker? De mijne gingen met de wekelijkse vracht naar het filiaal, scheelt weer verzendkosten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik had die van Scapino woensdag al in huis (maandagavond besteld), superservice!
't was gratis verzending geloof ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar jij had ze laten bezorgen zeker? De mijne gingen met de wekelijkse vracht naar het filiaal, scheelt weer verzendkosten.
Ja, boven de 25 euro was bezorgen gratis, dus ik dat maakte niet uitquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar jij had ze laten bezorgen zeker? De mijne gingen met de wekelijkse vracht naar het filiaal, scheelt weer verzendkosten.
Ohja da's waar ook, maar dan hoef je iig niet thuis te zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, boven de 25 euro was bezorgen gratis, dus ik dat maakte niet uit
En zolang de maat klopt kan er bij allstars weinig misgaan
Daar heb ik ook altijd last van..quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben alleen kenkerdom.![]()
Ze vroeg aan mij of ik al had betaald en toen had ik ja moeten zeggen, maar dat deed ik niet.
Ik ben te eerlijk voor zulke dingen.
I know maar die had geen zwarte meerquote:Op donderdag 2 april 2009 22:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bij de scapino zijn ze goedkoper atm
Waarschijnlijk hadden ze dat dan wel even nagekeken toch?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou dat was leuk net, in de winkel.Een paar meisjes draaien panisch om een paar dozen heen en passen enzo. Er stond ook nog een jongen bij met zo'n rek met wat voorraad.
Maar ik loop gewoon naar de kassa, vraag m'n bestelling op, betaal en ben weer weg.
![]()
Ik ben alleen kenkerdom.![]()
Ze vroeg aan mij of ik al had betaald en toen had ik ja moeten zeggen, maar dat deed ik niet.
Ik ben te eerlijk voor zulke dingen.
Ik had het dat meisje zo kunnen wijsmaken volgens mij want nadat ik zei dat ik het niet precies meer wist (ben gewend gewoon meteen te betalen in een webwinkel) vroeg ze het aan een collega van hoe dat gaat als je bestelt en die collega zei dus dat ik nog moest betalen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:32 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hadden ze dat dan wel even nagekeken toch?
Lekker snugger zijn ze daar!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had het dat meisje zo kunnen wijsmaken volgens mij want nadat ik zei dat ik het niet precies meer wist (ben gewend gewoon meteen te betalen in een webwinkel) vroeg ze het aan een collega van hoe dat gaat als je bestelt en die collega zei dus dat ik nog moest betalen.
Ja dat van die verzendkosten was ik ff vergeten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:01 schreef Yvonnetje het volgende:
[..]
Lekker snugger zijn ze daar!
Ik heb ze dinsdag besteld, gister bezorgd gekregen. Kan idd weinig misgaan want als je de maat weet kan er niks meer misgaan. Als ze toch tegenvallen ofzo kan je met de schoenen + bon naar een filiaal om je geld terug te vragen. Kost helemaal niks, want geen verzendkosten boven de 25 euro!
Ik was vandaag trouwens bij de V&D in Oosterhout (NB) en daar stonden nog best veel All Stars, wel vooral maat 38-39... Raar die verschillen per filiaal.
Die jij bedoelt zijn idd best heel erg vrouwelijk, zou ik me niet aan wagen je je man voelt :pquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:36 schreef Moicst het volgende:
Tegenwoordig zie je overal in de winkels van die zwarte All Stars staan met een dunne i.p.v. dikke witte rand, zijn deze schoenen ook bedoeld voor mannen of zijn 't damesschoenen?
Dat vermoedde ik helaas al...quote:Op zondag 5 april 2009 00:30 schreef BoniBoni het volgende:
[..]
Die jij bedoelt zijn idd best heel erg vrouwelijk, zou ik me niet aan wagen je je man voelt :p
All Stars van John Varvatos hebben trws ook een wat dunnere rand, en die zijn wel voor manne :-) En kapot mooi bovendien, alleen moeilijk aan te komen :-(
Online vrij simpel hoorquote:Op zondag 5 april 2009 00:30 schreef BoniBoni het volgende:
[..]
Die jij bedoelt zijn idd best heel erg vrouwelijk, zou ik me niet aan wagen je je man voelt :p
All Stars van John Varvatos hebben trws ook een wat dunnere rand, en die zijn wel voor manne :-) En kapot mooi bovendien, alleen moeilijk aan te komen :-(
Als jij voor mij 'n link hebt naar 'n paar John Varvatos hoge All Stars met dunne witte rand in maatje 12 ben ik je eeuwig dankbaar!quote:
Welke kleur?quote:Op zondag 5 april 2009 03:45 schreef Moicst het volgende:
[..]
Als jij voor mij 'n link hebt naar 'n paar John Varvatos hoge All Stars met dunne witte rand in maatje 12 ben ik je eeuwig dankbaar!
Is de actie niet gewoon overquote:Op zondag 5 april 2009 16:57 schreef Negentien het volgende:
Ben ik de enige die op Scapino.nl alleen de all stars kids te zien krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |