quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:ACT-F
...
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:GoeRoe86
...
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:Min-e
...
quote:msnk
...
quote:RoW-0
...
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
quote:
Dát! Waar vrouwen meteen aan denken als ze zoiets lezenquote:
Bankrekening?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dát! Waar vrouwen meteen aan denken als ze zoiets lezen
Ná bankrekening en autoquote:
je hebt ze nog niet eens! Je was 15 toch?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:03 schreef Ayca het volgende:
over een paar jaar moeten ze er mij ook uit
je weet niet hoe oud je bent?quote:
Zie je wel! Ik ben wel grappigquote:Op maandag 16 maart 2009 15:30 schreef Ayca het volgende:
ik moest lachen
maar verder is vandaag behoorlijk kut ik ben ziek en mijn boxen zijn ook nog eens stuk
Toepasselijk.quote:
Kut aremenenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
je hebt ze nog niet eens! Je was 15 toch?
Luistert trouwens naar System of a Down. Kekke muziek
Mjah ik know maar het is goede muziek.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het is officieel! In september ga ik de master Business & ICT volgen
Geloof toch dat je zei dat je maar voor 2 jaar werd vastgelegd, nou valt mee hoor. Denk ook dat het meer voordelen voor je zal opleveren op de langere termijn!quote:
Met de zin zit het sowieso wel goedquote:Op maandag 16 maart 2009 21:21 schreef Min-e het volgende:
[..]
Geloof toch dat je zei dat je maar voor 2 jaar werd vastgelegd, nou valt mee hoor. Denk ook dat het meer voordelen voor je zal opleveren op de langere termijn!
Maar studeren lukt meestal alleen goed als je er zin in hebt.
Dus ik ben blij dat jij blij bent!
Zul jij even verrast zijn, wo'ers zijn echt niet minder simpel. Sterker nog vrees dat de meerderheid nog net zijn eigen veters kan strikken zonder de hulp van mammie.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:26 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Met de zin zit het sowieso wel goed
Eerst een pre master natuurlijk omdat ik maar een simpele hbo'er ben
Ja ik ken er ook niets aan doen dat ik naar de UNI ging op m'n 18 en dat jij nu pas op je 26e daarheen gaat.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:36 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Waar is xminator nu we het over em hebben?
De vuile tandenfee weigert mijn tanden te verzilverenquote:Op maandag 16 maart 2009 21:37 schreef Min-e het volgende:
Hoe ist met de kiesjes? Veel geld opgeleverd bij de tandenfee?
Niet liegen!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja ik ken er ook niets aan doen dat ik naar de UNI ging op m'n 18 en dat jij nu pas op je 26e daarheen gaat.
Wat ben jij nou voor turk, leer dat wijf hoe dat moetquote:Op maandag 16 maart 2009 21:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
De vuile tandenfee weigert mijn tanden te verzilveren
Zo praat je toch niet over vrouwen Min-equote:Op maandag 16 maart 2009 21:44 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor turk, leer dat wijf hoe dat moet
En dat is de enige reden?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:45 schreef Mike30 het volgende:
Ik houd veel van Turkije, omdat hoofddoekjes dragen in de regering daar wel verboden is.
Mikeyboy, we reageren hier niet inhoudelijk op trolls.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:45 schreef Mike30 het volgende:
Ik houd veel van Turkije, omdat hoofddoekjes dragen in de regering daar wel verboden is.
Ze bestaat niet echt hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 21:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over vrouwen Min-e
Ik houd ook van Turkije alleen jammer van al die Turkenquote:Op maandag 16 maart 2009 21:45 schreef Mike30 het volgende:
Kudt aremeen !quote:Op maandag 16 maart 2009 21:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik houd ook van Turkije alleen jammer van al die Turken
Turken, waar?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Eens.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik houd veel van hoofddoekjesquote:Op maandag 16 maart 2009 21:45 schreef Mike30 het volgende:
diegene die het er minst over opschept.quote:
Ok ik heb gelogen, kan me weinig boeien eigenlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 21:49 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik houd veel van hoofddoekjesAllemaal kleurtjes, zo vrolijk.
Niet?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:46 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Mikeyboy, we reageren hier niet inhoudelijk op trolls.
Ikke!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:53 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
diegene die het er minst over opschept.
Hoofddoekjes dragen werkt verzuiling in de hand, idem dito met islamistische doktoren, scholen, etcquote:Op maandag 16 maart 2009 21:49 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik houd veel van hoofddoekjesAllemaal kleurtjes, zo vrolijk.
Yessss hij hapt!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:57 schreef Mike30 het volgende:
[..]
Hoofddoekjes dragen werkt verzuiling in de hand, idem dito met islamistische doktoren, scholen, etc
Verzuilling is er allang joh, hoofddoek of geen hoofddoek heeft er weinig invloed op.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:57 schreef Mike30 het volgende:
[..]
Hoofddoekjes dragen werkt verzuiling in de hand, idem dito met islamistische doktoren, scholen, etc
Dus die van jou is zo lang?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:00 schreef IHVK het volgende:
verzuiling is er al sinds de jaren 70 niet meer en dit wordt als een gunstige ontwikkeling gezien, maar mensen die zo nodig een blok willen vormen en alleen maar naar een islamitische school willen gaan en alleen maar naar een islamitische dokter willen en alleen maar op een islamitische begraafplaats begraven willen worden verzuilen de Nederlandse maatschappij wat geen gunstige ontwikkeling is.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Verzuilling is er allang joh, hoofddoek of geen hoofddoek heeft er weinig invloed op.
*ik hap ook
Normaal postuur en dik schijnt lekkerder te zijnquote:
Met wat erop trouwens? Heb wel zin in met mozzarella en pesto en een tomaatjequote:Op maandag 16 maart 2009 22:03 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Normaal postuur en dik schijnt lekkerder te zijn
Ik dacht stokbroden.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:05 schreef TheMagnificent het volgende:
We hebben het nou over stokbroden, toch? Want volgens mij denken jullie aan iets heel anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan allebei he maar in sivas heet dat allebei etli pide. En het is fucking lekker. En ik heb er zin in. Sen nereliydin?quote:
Kijk eens aan, we hebben toch een overeenkomst.quote:
Ik weet niet hoe het in andere steden is maar in Sivas is men heel gastvrij. Zijn wel mensen van weinig woorden en harde mannen zegmaar maar wel gastvrijquote:Op maandag 16 maart 2009 22:29 schreef IHVK het volgende:
Eten in Turkije: Zo Goedkoop en zo overheerlijk.![]()
In het oosten is het helemaal geweldig. Je krijgt er zoveel ook nog gratis bij (brood, water, salade) en je komt niet eens aan tien euro per persoon. En ze zijn zo vriendelijk.
Verschil tussen bijvoorbeeld Istanbul/Kayseri en maras/urfa is heel groot. Ze zijn veel gastvrijer.
Sen nereliydin?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:32 schreef IHVK het volgende:
Urfa is zo mooi, net een sprookje uit de duizend-en-één-nacht.
Je laat me denken aan Turkije en Eten daar zo.quote:
het is voor het eerst dat ik het eens bent met deze Fenerli..quote:Op maandag 16 maart 2009 20:49 schreef xminator het volgende:
Daar gaat het mij niet om, zij doen openlijk vijandig tegen ons Turken.
Dus fok die homos.
Ook in Sivas stad?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in andere steden is maar in Sivas is men heel gastvrij. Zijn wel mensen van weinig woorden en harde mannen zegmaar maar wel gastvrij
Ben ik altijd al geweest, ama jij was blindquote:Op maandag 16 maart 2009 22:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
WTF.Sinds wanneer ben jij mijn hemseri?
Wel eens bij Posta Pide in Eskisehir gegeten?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Je laat me denken aan Turkije en Eten daar zo.
En dan word ik crazy, want eten in Turkey isen cheap. Elke dag 'uit eten'
Waar uit Eskisehir? Yani, neresinden?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Ben ik altijd al geweest, ama jij was blind
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel eens bij Posta Pide in Eskisehir gegeten?Zo gruwelijk lekker eten hebben ze daar. Vooral de Iskender.
Eskisehir City, vlakbij de openbare ziekenhuis. Jij?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar uit Eskisehir? Yani, neresinden?
Oh ik ben ook geen geit.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:37 schreef ClioSporT het volgende:
Ik zit naast Istanbul, ben geen oosterse geit.
dat is zooooooo 2002quote:
Orhangazi Mahallesi... Ook vlakbij Eskisehir-Centrum.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Eskisehir City, vlakbij de openbare ziekenhuis. Jij?
wat zijn dat voor vage gayclubs.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:41 schreef xminator het volgende:
TheMagnificent, Somine zegt dat je wat ?
Sowieso Espark en Neo is wel vet
Ik heb wel van Sömine gehoord ja, maar weet niet waar het is. Ben er nooit geweest.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:41 schreef xminator het volgende:
TheMagnificent, Somine zegt dat je wat ?
Sowieso Espark en Neo is wel vet
Boehoehoe. Houd eens op zegquote:Op maandag 16 maart 2009 22:45 schreef Yel het volgende:
Didim was ooit van Aleviler.. Orayi da bastilar verdomme.
Samenleven.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:45 schreef Yel het volgende:
Er zullen maar weinig steden in Turkije zijn die de laatste jaren niet zijn vooruitgegaanquote:Op maandag 16 maart 2009 22:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb wel van Sömine gehoord ja, maar weet niet waar het is. Ben er nooit geweest.
Espark en Neo zijn inderdaad vet.Eskisehir is er de laatste jaren sowieso erg op vooruitgegaan.
Pak de kaart van Turkije er nog eens bij zou ik zeggen.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:43 schreef Yel het volgende:
TVP dan maar...
*Eskisehir is toch gewoon Emirdag???*
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Pak de kaart van Turkije er nog eens bij zou ik zeggen.Eskisehir is een 'il'. Emirdag is een 'ilçe' van Afyonkarahisar. Het ligt wel vlakbij de grens met Eskisehir, waardoor veel Emirdaglilar (veel in België) zich Eskisehirli noemen.
Lol... Niks is van aleviler..quote:Op maandag 16 maart 2009 22:45 schreef Yel het volgende:
Nou dacht ik bijzonder te zijn met mijn uitnodigingquote:Op maandag 16 maart 2009 22:44 schreef ClioSporT het volgende:
Mensen, jullie zijn allemaal (op een enkeling na) welkom in DidimHeb 3 kamers met elk plaats voor 2 en een woonkamer waar ook nog wel wat in kan
dussss, alleen een vliegticket is genoeg, de rest bespaar je
Inderdaad. Kayseri heeft ook enorme stappen gemaakt.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Er zullen maar weinig steden in Turkije zijn die de laatste jaren niet zijn vooruitgegaan
Vlug was je mond!!1!1quote:Op maandag 16 maart 2009 22:43 schreef Yel het volgende:
TVP dan maar...
*Eskisehir is toch gewoon Emirdag???*
Ja zeker, met tram enz. Werkt ook nog goedquote:Op maandag 16 maart 2009 22:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb wel van Sömine gehoord ja, maar weet niet waar het is. Ben er nooit geweest.
Espark en Neo zijn inderdaad vet.Eskisehir is er de laatste jaren sowieso erg op vooruitgegaan.
Sivas is hetzelfde verhaal.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Inderdaad. Kayseri heeft ook enorme stappen gemaakt.
En de wegen van en naar Kayseri ook. Heel veel dubbel asfalt nu.
Ook hebben ze een trambaan naar Rotterdams voorbeeld. (nog vrij kort hoor, maar een beginnetje)
Jij moet ook komen wanneer al die andere weg zijn.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:48 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nou dacht ik bijzonder te zijn met mijn uitnodiging
De mensen die nergens naar willen luisteren. De mengelmoes van soenieten en alevieten (wij noemen ze kizilbas). Het superieure hondenras(kangal). Goede zo niet beste honing. En de oprichting van de Republiekquote:Op maandag 16 maart 2009 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Kom, laat iedereen vertellen waar zijn/haar stad bekend om staat. Yani, sehirinizin neyi meshur?
Kizilbas is een beledigingquote:Op maandag 16 maart 2009 22:57 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
De mensen die nergens naar willen luisteren. De mengelmoes van soenieten en alevieten (wij noemen ze kizilbas). Het superieure hondenras(kangal). Goede zo niet beste honing. En de oprichting van de Republiek
Izmit bekend om z'n pismaniyequote:Op maandag 16 maart 2009 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Kom, laat iedereen vertellen waar zijn/haar stad bekend om staat. Yani, sehirinizin neyi meshur?
Tulum Peyniri. En voor de rest nix.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Een belediging? Ik voel me anders niet beledigd. Madimak zijn we ook bekend om ja. Gaan we weer boehoehoe doen?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:02 schreef Yel het volgende:
[..]
Kizilbas is een belediging![]()
Ook om Madimak oteli toch?
Tis wel n beledigingquote:Op maandag 16 maart 2009 23:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Een belediging? Ik voel me anders niet beledigd. Madimak zijn we ook bekend om ja. Gaan we weer boehoehoe doen?
O insanlari kayan krijgt vast zijn straf ja maar jij hebt wel echt last van een calimero syndroom.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:05 schreef Yel het volgende:
[..]
Tis wel n belediging
Nee joh, ik ga niet boehoe doen. O insanlari yakan krijgen hun straf na hun dood wel.
Hoe is het met je Goeroe, ik vind je vandaag wel interessant hoor
Ben moe, anla iste.... Ik heb geen last van syndroompjes.. Jij hebt wel last van het ik-weet-het-beter syndroomquote:Op maandag 16 maart 2009 23:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
O insanlari kayan krijgt vast zijn straf ja maar jij hebt wel echt last van een calimero syndroom.
Ohh maar ik weet het ook beter. Dat scheeltquote:Op maandag 16 maart 2009 23:07 schreef Yel het volgende:
[..]
Ben moe, anla iste.... Ik heb geen last van syndroompjes.. Jij hebt wel last van het ik-weet-het-beter syndroom
ik ook niet eigenlijk. Ik ken wel iemand die er vandaan komt. Is een toffe jongen. Thats it. Dat is alles wat ik weet over Orduquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik hoopte idd dat er iemand attent genoeg was om mij te feliciteren met mijn kwartet
mijn record is 7 in 12 uurtjes tijdquote:
Dank u, dank u. Ik wil mijn kwartet opdragen aan mijn manager, die altijd in mij geloofd heeft en mijn art director die voor me werkt als geen ander en natuurlijk mijn moeder. Mam, ik hou van jequote:
Hihi, ik vraag me af wat je gaat doen als je ooit een oscar wint.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:14 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dank u, dank u. Ik wil mijn kwartet opdragen aan mijn manager, die altijd in mij geloofd heeft en mijn art director die voor me werkt als geen ander en natuurlijk mijn moeder. Mam, ik hou van je
Well aren't you happy. Munasip yerine kina yakquote:Op maandag 16 maart 2009 23:15 schreef Yel het volgende:
Gelooft heeft... KofschipMeneer de alles weter
Nee!!!!quote:Op maandag 16 maart 2009 23:15 schreef Yel het volgende:
Gelooft heeft... KofschipMeneer de alles weter
Tis maar goed dat dat nooit gaat gebeurenquote:Op maandag 16 maart 2009 23:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hihi, ik vraag me af wat je gaat doen als je ooit een oscar wint.
Sana da yakim mi? daar is toch niet veel voor nodig.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Well aren't you happy. Munasip yerine kina yak
jezus.. wat kom je hier nog.damn..quote:Op maandag 16 maart 2009 23:20 schreef Yel het volgende:
truste wie het wil horen.
ik ben te moe om bullshit te tikken of aan te horen.
Trustenquote:Op maandag 16 maart 2009 23:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
neyse millet. ik ga slapen. Morgen weer de corporate slave uithangen
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:35 schreef Mike30 het volgende:
oké het ijkt er op dat jullie je netjes gedragen op dit forum, maar laat ik niet merken dat er fundamentalistische uitspraken hier gedaan worden, want dan zwaait er wat!
ok..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:35 schreef Mike30 het volgende:
oké het ijkt er op dat jullie je netjes gedragen op dit forum, maar laat ik niet merken dat er fundamentalistische uitspraken hier gedaan worden, want dan zwaait er wat!
Ja veel Tataren in Eskisheir. Ik kom zelf uit een Tataars dorp uit Aksaray (ja ik ben Tatar --> Is gewoon Turk).quote:Op maandag 16 maart 2009 23:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Eskisehir:Stad van Yunus Emre (''Sevelim, sevilelim; bu dünya kimseye kalmaz.'') en Nasreddin Hoca. Veel Tataren (o.m. Ilhan Mansiz en Cüneyt Arkin zijn bekende Eskisehirli Tataren). Eskisehir is een universiteitsstad. Er staan er nu twee en er komt er nog een bij. Çig börek. Lüle tasi.
Dude.. als je niet weet wat Salep is, kan je je zelf niet scharen onder de Turken. Echt waar niet. Salep is een überlekker drankje gemaakt van meel van een soort bloem en melk (en daar bovenop een vleugje kaneel). Een oud-Osmaansch drankje. Heerlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik weet niet wat Salep is. Salgam ken ik wel
Wat is dat toch altijd met mensen die gaan beweren dat je geen Turk bent als je dit niet kent of dat niet kent. Ik ken Salep niet, nooit gedronken, nooit gezienquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dude.. als je niet weet wat Salep is, kan je je zelf niet scharen onder de Turken. Echt waar niet. Salep is een überlekker drankje gemaakt van meel van een soort bloem en melk (en daar bovenop een vleugje kaneel). Een oud-Osmaansch drankje. Heerlijk.
/fail Turkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd met mensen die gaan beweren dat je geen Turk bent als je dit niet kent of dat niet kent. Ik ken Salep niet, nooit gedronken, nooit gezien
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:59 schreef msnk het volgende:
Gitaarles. Wil je het mij leren zodra je het onder de knie hebt
Geen saz hoop ik!
De Yamaha ken ik niet zo goed. De Squier is niet briljant iigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:51 schreef msnk het volgende:
De Yamaha ook niet?
Ik kwam erop via diverse fora
Die riff is echt supermakkelijk. Was het eerste wat ik leerde. Samen met een toonladder om mijn vingers een beetje los te krijgenquote:
Dat nummer is 10 minuten man.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja ik vond er niks aan, moest ik dat ook toevoegen
Oh sorry, ik wist niet dat ik het HELE liedje moest luisteren om er een mening over te kunnen vormenquote:
Hoe kan ik mij anders een mening vormen over dat liedjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat ik het HELE liedje moest luisteren om er een mening over te kunnen vormen
Jij beluistert zeker ook alle liedjes de volledige duratie
Op een andere manierquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hoe kan ik mij anders een mening vormen over dat liedje
Features 9.0 (16 responses)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
[TK] Elektrische gitaar: Fender Stratocaster '54 RI Japan
Uhm naar zijn huis gaan en bekijken. En daarna bespelen en vergelijken..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Features 9.0 (16 responses)
Sound 9.7 (17 responses)
Action, Fit, & Finish 8.9 (15 responses)
Reliability/Durability 9.6 (13 responses)
Overall Rating 9.5 (15 responses)
Ziet er goed uit, maar hoe kun je weten of het wel is wat hij claimt dat het is
Samequote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik lees regelmatig bij het tukkerstopic, turken of fok
Ik heb een Rok Axe model strat. Vrij onbekend maar klinkt goed voor een goedkope gitaar. Ik ben niet goed genoeg voor een Fender, vind ik zelfquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:22 schreef msnk het volgende:
[ afbeelding ]
Joehoe, waar is die sterke gozert genaamd trifko? Oh is ie der niet.. Dan ga ik maar weer. Doeg
Jammer man, zij ken niet in je lijstje.quote:
om in mijn lijstje te komen moet je goed kunnen pijpen & neuken, alleen mooi zijn is niet genoeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Jammer man, zij ken niet in je lijstje.
Misschien komt er binnenkort een privé video van haar op het internet. Dan pas.
Zij is 16 geloof ikquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:03 schreef trifko het volgende:
[..]
om in mijn lijstje te komen moet je goed kunnen pijpen & neuken, alleen mooi zijn is niet genoeg.
kan nog net, weet je hoe ze heet.quote:
whehehe is dat deze chickquote:
Yes babe.. That's her..quote:
Laatst kreeg ik nog de opmerking, jullie buitenlanders..quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:04 schreef Mike30 het volgende:
Waarom heet dit forum: turken op fok!?? watsss met jou!!!!! jullie zijn gewoon allemaal Nederlanders, ik ben zelf in Turkije geweest en die Turken zijn echt Turken en jullie zijn gewoon kaaskoppen omdat jullie hier in Nederland wonen en misschien ook geboren zijn.
Niks Turken! gewoon Nederlanders uit Turkije op Fok! wats met jou!!!!
Jullie zijn gewoon Nederlanders, en als jullie naar Turkije gaan worden jullie ook niet als Turken gezien door de Turken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:39 schreef Ayca het volgende:
wij zullen nooit als nederlanders gezien worden
Ze schelden evenveel. That has to count for something.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:53 schreef Mike30 het volgende:
Ik herken ook niets in de 'Turken' in Nederland wat overeenkomt met het gedrag van de Turken uit Turkije.
Dan heb ik het vooral over de generatie die hier geboren is of opgegroeid.
was ik dat? oh ik heb een korte termijn geheugen....quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Een paar posts terug zat je nog over pijpen en neuken te praten.Wat een omschakeling.
![]()
We zijn dat toch echt nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:53 schreef Mike30 het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon Nederlanders, en als jullie naar Turkije gaan worden jullie ook niet als Turken gezien door de Turken.
Ik herken ook niets in de 'Turken' in Nederland wat overeenkomt met het gedrag van de Turken uit Turkije.
Dan heb ik het vooral over de generatie die hier geboren is of opgegroeid.
En een aantal generaties verder blijft er nog weinig Turks over, net als de negroide mensen in amerika wat ook gewoon Amerikanen zijn en geen somaliërs of iets in die strekking.
Not rlly. Naar mijn mening niet...quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:44 schreef Meh7 het volgende:
Nederlander van Turkse komaf of Turk met Nederlandse invloeden lijkt mij de lading wel dekken.
Je kan individuen natuurlijk nooit in hokjes stoppen, elk mens is anders.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Not rlly. Naar mijn mening niet...
Daarmee is genoeg gezegd, naar mijn mening. Al die stickertjes en hokjesquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:47 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je kan individuen natuurlijk nooit in hokjes stoppen, elk mens is anders.
Zelfde verhaal in Turkijequote:Op donderdag 19 maart 2009 00:01 schreef Burakius het volgende:
Ik ben Nederlander wanneer ik iets goeds doe. En als ik iets slechts doe ben ik een Turk. Aldus de autochtonen in dit land. Ontken dit maar.
Nee in Turkije ben ik gewoon een Turk. Dat geldt voor mij dan. Maar dat komt omdat ik wel normaal Turks spreek en mijn roots goed ken en mij verbonden voel. Hell, vaak weet ik meer in het Turks en ben ik beter geleerd in de geschiedenis van Turken dan menig Turk in Turkije. Ik vind bijvoorbeeld het Westen van Turkije niet eens "echt" Turks (ja ik doel op Izmir).quote:
niet echt Turks of bedoel je niet echt moslim..quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee in Turkije ben ik gewoon een Turk. Dat geldt voor mij dan. Maar dat komt omdat ik wel normaal Turks spreek en mijn roots goed ken en mij verbonden voel. Hell, vaak weet ik meer in het Turks en ben ik beter geleerd in de geschiedenis van Turken dan menig Turk in Turkije. Ik vind bijvoorbeeld het Westen van Turkije niet eens "echt" Turks (ja ik doel op Izmir).
Dit is weer zo'n non discussie. Die mensen uit Izmir vinden jouw weer geen echte Turk. Kerel je bent echt bekrompen. Als je Turkije had gekend en de Turkse cultuur had gekend, was je niet zo bekrompen geweestquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee in Turkije ben ik gewoon een Turk. Dat geldt voor mij dan. Maar dat komt omdat ik wel normaal Turks spreek en mijn roots goed ken en mij verbonden voel. Hell, vaak weet ik meer in het Turks en ben ik beter geleerd in de geschiedenis van Turken dan menig Turk in Turkije. Ik vind bijvoorbeeld het Westen van Turkije niet eens "echt" Turks (ja ik doel op Izmir).
Trifko .. als jij als Europeaan Turkije binnenkomt met inkijk van hier tot Tokyo, ga je t toch niet raar vinden dat ze je buitenlander noemen. Sommige Turken zijn zo metrosexueel uit Duitsland en Nederland dat ze gewoon keihard opvallen. Cremetjes oorbellen en al dat soort troep.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:10 schreef trifko het volgende:
[..]
niet echt Turks of bedoel je niet echt moslim..
Veel Turken vinden Izmir niet Turks. Als jij Turkije had gekend zou je dit ook weten. En bekrompenheid heeft er niets mee te maken. Jammer non-argument.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n non discussie. Die mensen uit Izmir vinden jouw weer geen echte Turk. Kerel je bent echt bekrompen. Als je Turkije had gekend en de Turkse cultuur had gekend, was je niet zo bekrompen geweest
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:14 schreef Burakius het volgende:
[..]
Veel Turken vinden Izmir niet Turks. Als jij Turkije had gekend zou je dit ook weten. En bekrompenheid heeft er niets mee te maken. Jammer non-argument.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |