quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:15 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik heb gisteren de film / documentaire Scratch gekocht en bekeken. Echt heel gaaf... hier meer voor de geïnteresseerden.
Hip Hop Central LXXV: 93 'Til Infinity
Hier weer verder
Scratch! Zeer dope docu! Verplichte kost voor alle cratediggers en scratch-geinteresseerden!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:27 schreef Syb-rund. het volgende:
oh als ik had geweten dat er nog maar 1 post inkon had ik hem wel even volgespamd..
laatste post vorige topic:
[..]
Moet binnenkort maar evenquote:Op zondag 15 maart 2009 14:52 schreef ShinobizWinter het volgende:
Niemand dit gecheckt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind 't een mooi debuut album, heel volwassen en rustig. Het is meer een zomerse plaat. Zeker aan te raden. De speciale bamboe editie is alleen niet meer te krijgen volgens mij, gelukkig had ik 'm gereserveerd.quote:
Zeer vette docu, al is het wel een tijdje geleden dat ik hem gezien heb. Dat stukje met Shadow in die kelder vond ik wel indrukwekkendquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:46 schreef krioro het volgende:
Scratch ken ik nog niet, eens checken.
Zag 'm laatst bij De wereld draait door ja. Die gast ziet er echt vertieft uit!quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:00 schreef Sulejmani het volgende:
Ken je me stem nog je weet wie ik ben toch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |