abonnement Unibet Coolblue
pi_66950387
In navolging van

Het grote "waar-vind-ik-goedkope-tickets" topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #2
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #3
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #4
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #5
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #6
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #7
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #8
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #9
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #10
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #11
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #12
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #13
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #14

hier het vervolg:

Je kunt hier al je vragen kwijt over hoe je van A naar B kunt vliegen, varen of rijden in elk mogelijk ander vervoermiddel.

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Voor het laatste nieuws en aanbiedingen kun je terecht in: [TRV] Nieuws en aanbiedingen - 25 procent korting bij Easyjet
of kijk je op skyscanner, wegelo of een andere vergelijker

Voor je vluchtverslag deze:
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #2
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #3
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #4

Voor algemene vragen over vliegen => [Centraal] Vragen over vliegen #2
Voor algemen vragen over de trein => Met de trein door Europa

En voor je reisverslag mag je een eigen topic openen of in één van de centrale topics posten

Informatie over bestemmingen: Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagen


Handige links voor vliegtickets:


  • www.vliegtarieven.nl
  • www.vluchtzoeker.nl
  • http://www.nl.lastminute.com
  • http://www.atp.nl
  • Opodo
  • http://www.wegolo.nl
  • http://www.cheaptickets.com

    www.vliegtickets.nl, www.worldticketcenter.nl, www.vliegtarieven.nl maken gebruik van de boekingsengine www.travelstreet.com

    www.atp.nl, www.vliegticketskopen.nl maken weer gebruik van de boekingsengine van www.atp.nl met vliegticketskopen.nl welke maar 10 euro administratiekosten rekent in plaats van de 15 euro door ATP zelf...

    Cheaptickets rekent in totaal 45 euro bovenop de ticketprijs als 'kosten' voor het boeken, goedkoopstevliegtickets maar 10 euro....


    voor de trein kijk je op:

  • http://www.ns.nl
  • http://bahn.hafas.de
  • http://www.treinreiswinkel.nl


    En al je overige vragen kun je dus hier posten

    *Schaamteloos gekopieerd van DutchTrain, als je dit niet goed vindt moet je het even laten weten!*
  • pi_66950419
    Laatste post van het vorige deel
    quote:
    Ik moet vrijdag in Gothenburg komen vanaf Tilburg, Ik heb een week-OV, dus binnen de grens reizen is geen probleem.

    Ik dnek zelf dat het makkelijkste is met de trein naar dusseldorf en dan met ryanair dusseldorf-gothenburg. Iemand betere ideeen of andere opties naast de dure trein om in dusseldorf te komen?
    pi_66951090
    Weeze kan je met een shuttlebus komen vanaf Nijmegen/Venray voor ¤16 enkele reis. Of met het OV: in Nijmegen de bus pakken naar Kleve, dan de trein naar Weeze, en dan met de bus naar het vliegveld. Weet alleen niet of die laatste optie veel goedkoper is en het is zeker niet makkelijker
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_66953638
    Ik vertrek met een groepsreis naar thailand, maar het ticket moet ik zelf regelen,
    Ik woon in Belgie, maar ik zou eventueel wel langs londen of parijs.... willen vliegen om de goedkoopste tickets te krijgen.. kan iemand me helpen met mijn zoektocht voor deze 'multi-city' vlucht ?


    10Juli Van Brussel naar Bankok
    (Ik ga via een begeleide groepsreisvan bankok naar singapore via lokaal transport )
    24 of 25 Juli Van Singapore naar brussel

    Alvast bedankt Ik hoop super hard op een vlucht van 600-700EUR maar dit zal wrs niet bestaan

    groetjes
      Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 20:48:54 #5
    45833 crew  Fogel
    pi_66983673
    Voor 670¤ kan je met Finnair 10 juli heen vanaf BRU en 24 juli terug BKK.

    Brussels Airport Helsinki 10 Jul 17:55 21:25 Economy AY 814
    Bangkok 10 Jul 23:40 13:35 +1 Economy AY 95

    Bangkok Helsinki 24 Jul 00:10 06:30 Economy AY 96
    Brussels Airport 24 Jul 07:35 09:15 Economy AY 811


    Ik las niet goed
    Zal nu even voor een open jaw gaan zoeken zodat je vanaf singapore terug kan.
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_66984244
    Je kan gewoon de Finnair optie nemen van Fogel, en er bij AirAsia een enkeltje Singapore - Bangkok bij kopen voor ong. ¤35
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_66988299
    Via de website van finnair zie ik dat de retour BRU BKK 1028 EUR kost , waar vind Fogel die 670 EUR ?
    Dat AirAsia idee lijkt me wel slim thx, maar dus eerst een goedkope retour vinden
      Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 22:24:46 #8
    45833 crew  Fogel
    pi_66989269
    quote:
    Op donderdag 12 maart 2009 22:07 schreef MichaelV8888 het volgende:
    Via de website van finnair zie ik dat de retour BRU BKK 1028 EUR kost , waar vind Fogel die 670 EUR ?
    Dat AirAsia idee lijkt me wel slim thx, maar dus eerst een goedkope retour vinden
    Ik vond het tarief hier: http://www.atp.nl/vliegtickets/
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_66989600
    quote:
    Op donderdag 12 maart 2009 22:24 schreef Fogel het volgende:

    [..]

    Ik vond het tarief hier: http://www.atp.nl/vliegtickets/
    Mja, is dus 670 zonder tax, met tax, EUR 1029.05
    pi_66990736
    830 euro voor Keulen Hbf - Frankfurt - Bangkok en terug vanaf Singapore via opodo.de . Komt er nog 38 euro bij voor een retourtje Brussel - Keulen met de Thalys. Retour vanaf Bangkok is 50 euro goedkoper.

    Vanaf London is het 635 euro, maar daar komt een retourtje London (65 euro) en 1 overnachting in London bij als je daar niemand kent.
    pi_66991420
    Bedankt !!! Ik zie dat wel zitten voor londen, via welke website heb je dat gevonden ? Is dat dan multi city, of retour bangkok, want in dat geval moet ik van singapore via airasia nog een ticket kopen naar bangkok..
    pi_66998548
    quote:
    Op donderdag 12 maart 2009 23:01 schreef MichaelV8888 het volgende:
    Bedankt !!! Ik zie dat wel zitten voor londen, via welke website heb je dat gevonden ? Is dat dan multi city, of retour bangkok, want in dat geval moet ik van singapore via airasia nog een ticket kopen naar bangkok..
    Dat was een multi city via opodo.de, waarschijnlijk ook wel via kayak.com of cheaptickets.com te krijgen.
    pi_67005118
    - waarvandaan: Dusseldorf, Amsterdam, Brussel
    - wanneer: Begin juli willen we erheen, en ongeveer een maand later terug, dus rond 31 juli, voor 3 augustus in ieder geval terugzijn. We hebben gezien dat vertrek eind juni (25 tot 30) veel goedkoper is, maar dit gaat niet ivm. werk.
    - waarnaartoe: Thailand, Bangkok
    - op welke manier: overstap is niet erg als de reis daar goedkoper van wordt.

    Is er iemand die een goedkope vlucht in deze periode kan vinden? Veel acties die nu lopen zijn bij vertrek tot 30 juni. Zou het zin hebben om te wachten tot er nieuwe acties komen, of gebeurd dit toch niet ivm hoogseizoen? Wij komen nu steeds rond de 850 euro pp uit (2 personen).

    Bedankt alvast!
    /a>
    pi_67007905
    Retour vanaf Brussel via Amman is dan misschien een goeie keuze, voor 729 euro een retour. Je vliegt dan met Royal Jordanian.

    BRU 4:45p BKK 12:30a 4/7
    BKK 3:15p BRU 4:00p 1/8

    Te boeken via hun eigen website.
    TRV
    pi_67015126
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 14:12 schreef HomoSaabiens het volgende:
    Retour vanaf Brussel via Amman is dan misschien een goeie keuze, voor 729 euro een retour. Je vliegt dan met Royal Jordanian.

    BRU 4:45p BKK 12:30a 4/7
    BKK 3:15p BRU 4:00p 1/8

    Te boeken via hun eigen website.
    Dank je wel! Op zich een goede prijs, alleen kan ik het via de site niet terugvinden. Als ik die data invoer krijg ik dat die prijs niet meer beschikbaar is en dan gaat het ineens 2058 euro kosten!

    Ik wilde trouwens ook via de site van emirates kijken naar de tarieven, maar daar kan ik alleen in 'timetables' komen. Het daadwerkelijk boeken en prijzen bekijken lukt niet. Weet iemand hoe dit wel werkt?
    /a>
    pi_67016130
    Ik probeer het hier maar eens:

    Ik wil graag met 1 persoon (student):
    AMS-Cairns rond 28-6-2009
    Melbourne-Bangkok rond 3-8-2009
    Bangkok-Amsterdam rond 14-9-2009

    Ik heb nu een offerte van rond de 1300 Euro maar kom er net achter dat ik dan blijkbaar een flink stuk met JetStar vlieg (geen voedsel, of IFE, en niet duidelijk nog of de bagage eigenlijk wel gratis mee mag) met een stop in Darwin. Niet echt ideaal m.i.
    Ik kom er inmiddels achter dat Cairns e beperkende factor is, dus evt kan ik dit veranderen. Feit is wel dat ik langs de kust wil en in Melbourne wil eindigen, dus beginnen in Cairns leek de meest logische optie. Maar, als er een heel goedkoop enkeltje terug naar Sydney of Melbourne is te krijgen, is dit misschien efficienter?

    Ook BKK is niet de meest beperkende factor, evt. zou Azie aanvliegen op Kuala Lumpur of Singapore wellicht ook kunnen (of zelfs Hongkong). Ik wil alleen wel graag mijn reis eindigen in het gebied N-Thailand, Cambodja, Vietnam,dus Bangkok is gewoon de meest logische terugvlieg-luchthaven.

    Ik ben zeer flexibel in vertrekdatum (eerder/later/bestemming dus), en ook in terugreisdatum (mag flink eerder, liever niet meer dan een paar dagen later).

    Wie helpt??? 1300 E vind ik op zich niet te duur, maar die Jetstar zit me een beetje dwars.... (als ik 24 uur reis, doe ik dit graag een beetje comfortabel). Als Flying Blue lid waardeer ik Miles scoren natuurlijk zeer maar ik begin te beseffen dat vliegen met Skyteam sowieso de hoofdprijs kost.

    Kortom, brede vraag, sta voor veel open, wie helpt?
    pi_67016149
    Oh ja, vertrek van Brussel of Dusseldorf behoort tot de mogelijkheden.
    pi_67019088
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 18:13 schreef nlse het volgende:
    Oh ja, vertrek van Brussel of Dusseldorf behoort tot de mogelijkheden.
    Is een beetje complex, maar kijk eens wat Malaysian voor je kan betekenen met KUL als HUB. Kun je ipv naar BKK te vliegen ook Cairns oid via KUL naar Phom Phen en dan overland maar Bangkok. Australie ken ik als reisgebied niet maar ik denk dat Malaysian wel die kant op vliegt. En dan spaar je ook nog wat miles op de route AMS-KUL vv. (zei een FB Plat member). En je weet toch dat je met 2x 40000 miles ook twee enkeltjes kunt kopen (AMS-KUL en BKK-AMS). Kost je niets meer dan zo'n 280 euro toeslagen!

    En dan dat voedsel.... Nou dat is dan wel een heeeeeele dure lunch of diner als je het daarvoor doet. Zelf vind ik de stoel pitch veel belangrijker dan wat er aan eten en drinken aangeboden wordt. Een glas water kun je tenslotte altijd wel krijgen. En wat betreft dat IFE, als je met KLM in een 747 vliegt is het ook maar behelpen. Ik heb enige tijd geleden een iPod aangeschaft voor al mijn lange vluchten, en dat had ik een paar jaar eerder moeten doen. Dan wil je helemaal geen gemeenschappelijk IFE meer. OK in een 777 met personal IFE wordt het weer een ander verhaal met een paar goede films, maar dan nog weegt voor mij de prestatie niet op tegen de meerprijs.

    [ Bericht 29% gewijzigd door Buzz129 op 13-03-2009 20:06:11 ]
    pi_67021056
    @TripleZ: het lukt mij inderdaad ook niet. Nu is het zo dat de reserveringssystemen continu worden bijgewerkt, dus zodoende kan het voorkomen dat een tarief niet meer beschikbaar is. Ik vrees dus dat je moet gaan kijken naar alternatieven. Onder de 800 euro moet zowieso lukken, maar met een beetje geluk kan je er nog wel 100 euro afhalen.

    Voor 590 euro kan je een retour Londen - Bangkok boeken via Moskou, dan moet je zelf nog in Londen zien te komen. Dat kan voor rond de 100 euro. Alleen heb je dan wel een forse reistijd, dit moet je uiteraard tegen de lagere prijs afwegen. Overzicht van de vluchten LON-BKK:

    Leave
    Fri, Jul 3 Aeroflot Russian Airlines 581
    Depart: 10:55am
    Arrive: 5:45pm London, United Kingdom (LHR)
    Moscow, Russia (SVO)

    1 stop Economy 3hr 50min Airbus A321


    Aeroflot Russian Airlines 551
    Depart: 8:10pm
    Arrive: 8:30am Moscow, Russia (SVO)
    Bangkok, Thailand (BKK)

    Economy 9hr 20min lIyushin 96
    Total duration: 15hr 35min

    ---
    Choose this return
    Return
    Sat, Aug 1 Aeroflot Russian Airlines 552
    Depart: 10:10am
    Arrive: 5:00pm Bangkok, Thailand (BKK)
    Moscow, Russia (SVO)

    1 stop Economy 9hr 50min lIyushin 96


    Aeroflot Russian Airlines 582
    Depart: 6:55pm
    Arrive: 7:55pm Moscow, Russia (SVO)
    London, United Kingdom (LHR)
    TRV
    pi_67041243
    Thanks Buzz voor het snelle antwoord! Ik denk dat ik mijn plannen wijzig en terugvlieg van SYD via BA, is volgens mij sowieso al goedkoper dan Melbourne... En die Miles accepteer ik maar
    pi_67048944
    Edit: Laat maar, al iets gevonden

    [ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2009 20:46:53 ]
    pi_67095251
    Waar: New York
    Vanaf: Rotterdam of Amsterdam het liefst
    Hoelang: een week
    Periode: Augustus of September liefst buiten hoogseizoen (student)

    Zou iemand mij misschien aan goedkope vluchten kunnen helpen, ben het spoor echt bijster. Kom niet goedkoper dan 650 euro uit. Alvast bedankt!
    pi_67097083
    Iemand nog een tip om goedkoop naar st Petersburg voor een weekendje te vliegen?
    zoals het potje thuis poept, poept het nergens
    _-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
    ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
    Fiets
    pi_67098976
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 11:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:
    Iemand nog een tip om goedkoop naar st Petersburg voor een weekendje te vliegen?
    een kennis die vaak in st P is neemt altijd Pulkovo
      maandag 16 maart 2009 @ 15:54:48 #26
    164106 Bullebak
    Omdat bier.
    pi_67104172
    Even hier de vraag, hier zijn jullie er dagelijks mee bezig zo te zien.

    Hebben jullie nou het idee dat ook de verre bestemmingen ( in mijn geval Midden-Amerika) echt goedkoper worden dankzij de crisis? Ik zie het namelijk niet echt gebeuren, of ik gebruik de verkeerde sites
    Geef mij maar Amsterdam
    pi_67104642
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 11:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:
    Iemand nog een tip om goedkoop naar st Petersburg voor een weekendje te vliegen?
    Als je om tijd boekt kan je bij AirBerlin enkeltjes van 49 euro scoren. Voor dat bedrag ga ik deze zomer naar Moskou.

    [ Bericht 0% gewijzigd door HomoSaabiens op 16-03-2009 22:00:32 ]
    TRV
    pi_67111398
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 15:54 schreef Bullebak het volgende:
    Even hier de vraag, hier zijn jullie er dagelijks mee bezig zo te zien.

    Hebben jullie nou het idee dat ook de verre bestemmingen ( in mijn geval Midden-Amerika) echt goedkoper worden dankzij de crisis? Ik zie het namelijk niet echt gebeuren, of ik gebruik de verkeerde sites
    Voor welke periode en voor hoelang zoek je tickets? En wat heb je tot nu toe gevonden?
    Wil zelf volgend jaar nl. van Mexico City naar Panama City in 3-4 maanden. Ticket vanaf Adam liggen rond ¤750 en vanaf Londen ¤550.
    pi_67117934
    Heeft er toevallig iemand ervaring met Jet airways. Wil naar New York van de zomer en heb op www.connections.be een retourvlucht vanaf brussel voor 396 incl taxes gevonden. Het is nog in het hoogseizoen ook (20-27 augustus)
      dinsdag 17 maart 2009 @ 18:58:32 #30
    236335 neen
    schone schijn
    pi_67145069
    het lijkt niet wat het is
    pi_67145944
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 18:58 schreef neen het volgende:
    Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #7
    Hier staat er volgens mij wel een
    bedankt
    pi_67149436
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 13:02 schreef henkway het volgende:

    [..]

    een kennis die vaak in st P is neemt altijd Pulkovo
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 16:11 schreef HomoSaabiens het volgende:

    [..]

    Als je om tijd boekt kan je bij AirBerlin enkeltjes van 49 euro scoren. Voor dat bedrag ga ik deze zomer naar Moskou.
    tnx, ik ga eens neuzen.
    zoals het potje thuis poept, poept het nergens
    _-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
    ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
    Fiets
    pi_67185372
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 21:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
    Iemand een idee waar ik kan kijken welke lijn/charter vlucht het goedkoopst is als ik wil aanvliegen op venetie treviso van 10 t/m 19 augustus?

    Mag vanaf schiphol zijn of brussel evt.

    Iemand die tips heeft?
    En Mylene kwam met Ryan Air (thanks )

    Nu ging ik dus kijken en idd




    Maar het is dus echt zo dat ik voor 2 personen in die periode totaal ongeveer 91 euro kwijt ben voor retourtje naar venetie? Of komen er nog meer toeslagen bij?
    pi_67185710
    Dat is het totaalbedrag ja. Moet je wel nu boeken. Anders wordt het steeds duurder hoe dichter je bij die datum komt.
    pi_67185765
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 21:33 schreef Mylene het volgende:
    Dat is het totaalbedrag ja. Moet je wel nu boeken. Anders wordt het steeds duurder hoe dichter je bij die datum komt.
    damn dat is een koopje, ben bijna meer kwijt voor een retourtje den haag - amsterdam met de trein
    pi_67185806
    Plus 30pp bagagekosten en 10pp creditcard toeslag. Al met al vlieg je dus voor 171 met 2 personen.
    pi_67185861
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 21:35 schreef DeGroteBosatlas het volgende:
    Plus 30pp bagagekosten en 10pp creditcard toeslag. Al met al vlieg je dus voor 171 met 2 personen.
    Oke dus die komen er ook nog bij? En kan je alleen met CC betalen?
    pi_67186163
    Zou iemand aub voor mij een goedkope vlucht kunnen zoeken van Brussel naar New York JFK. In de periode 20-28 aug en dan tot en met 24-08 -01-09. Kort gezegd 8 dagen dus vanaf 20 augustus
    pi_67186485
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 21:44 schreef Bryan181 het volgende:
    Zou iemand aub voor mij een goedkope vlucht kunnen zoeken van Brussel naar New York JFK. In de periode 20-28 aug en dan tot en met 24-08 -01-09. Kort gezegd 8 dagen dus vanaf 20 augustus
    396 euro met Jet Airways via www.connections.be
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_67186880
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 21:50 schreef Thetallguy het volgende:

    [..]

    396 euro met Jet Airways via www.connections.be
    Haha ja had ik ook gevonden het grote probleem is dat ik met me vriendin ga. Doe je 2 mensen dan ineens is die vlucht er niet meer:S
    pi_67187069
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 21:59 schreef Bryan181 het volgende:

    [..]

    Haha ja had ik ook gevonden het grote probleem is dat ik met me vriendin ga. Doe je 2 mensen dan ineens is die vlucht er niet meer:S
    Ik zie het

    Neem je toch American Airlines voor 465 pp.
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_67187181
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 22:03 schreef Thetallguy het volgende:

    [..]

    Ik zie het

    Neem je toch American Airlines voor 465 pp.
    Ik heb het liever goedkoper. Ik ben nu beetje met brussels airlines bezig ofzo lukt waarschijnlijk voor 396. 1 overstap op de heenweg terug niet
    pi_67188781
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 22:05 schreef Bryan181 het volgende:

    [..]

    Ik heb het liever goedkoper. Ik ben nu beetje met brussels airlines bezig ofzo lukt waarschijnlijk voor 396. 1 overstap op de heenweg terug niet
    Is Brussels Airlines niet een code sharing met Jet Airways? Zonder te discrimineren, maar heb je wel eens in een vliegtuig vol Indiers gezeten? Dat geeft toch een hele typische geur, waar ik niet aan kan wennen. Schijnt van de curry te komen die als je het maar vaak eet, je porien uitkomt.

    Voor 69 euro meer zou ik zeker AA vliegen.
      woensdag 18 maart 2009 @ 23:49:07 #44
    105888 renzell
    Ik wil alleen maar zwemmen.
    pi_67192549
    Kan iemand mij helpen aan een manier om op de allergoedkoopste manier van San Jose naar Bogota of Caracas te komen? Het gaat om 1 persoon, vertrek; zo snel mogelijk. Over land is geen optie (te gevaarlijk) en tijd voor de 5-daagse bootreis van Panama naar Colombia, is er niet. Het zal dus vliegen worden. Alvast bedankt voor uwen reactie.
    pi_67199972
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 22:36 schreef Buzz129 het volgende:

    [..]

    Is Brussels Airlines niet een code sharing met Jet Airways? Zonder te discrimineren, maar heb je wel eens in een vliegtuig vol Indiers gezeten? Dat geeft toch een hele typische geur, waar ik niet aan kan wennen. Schijnt van de curry te komen die als je het maar vaak eet, je porien uitkomt.

    Voor 69 euro meer zou ik zeker AA vliegen.
    Ja zou wel kunnen, maar brussels airlines heeft gewoon eigen vliegtuigen als je het op google opzoekt. Dus dat he vol met Indiers zit hoeft niet lijkt mij.
      donderdag 19 maart 2009 @ 12:52:42 #46
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_67203783
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 23:49 schreef renzell het volgende:
    Kan iemand mij helpen aan een manier om op de allergoedkoopste manier van San Jose naar Bogota of Caracas te komen? Het gaat om 1 persoon, vertrek; zo snel mogelijk. Over land is geen optie (te gevaarlijk) en tijd voor de 5-daagse bootreis van Panama naar Colombia, is er niet. Het zal dus vliegen worden. Alvast bedankt voor uwen reactie.
    San Jose - Caracas met Taca is $391,90. Alleen NIET in de eerste helft van april, dan is het $486,40.
    Boek wel een retourtje, want een enkeltje is duurder.
    pi_67205619
    Helaas heb ik de ideale vlucht voor in de zomer naar Florida nog niet gevonden. Iedereen wel bedankt voor het meedenken.

    Nu ben ik op zoek (voor iemand anders) om op een zo goedkope mogelijke manier vanaf Zuid-Frankrijk naar Nederland te komen.
    waar vandaan: Montauban, Frankrijk
    waar naartoe: Nederland, waar maakt niet zo uit (eindpunt is Delft)
    wanneer heen: zo snel mogelijk (uiterlijk zondag)
    wanneer terug: ongeveer 10 dagen in NL blijven, uiterlijk 4 april terug
    hoe: maakt niet uit

    Zelf heb ik via Ryanair wel een ticket gezien, vertrek Carcassone aankomst Brussel. Helaas zijn door de Franse staking vandaag de prijzen omhoog gegaan voor vertrek voor woensdag. Dus ben nog even verder aan het kijken.
    pi_67222452
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 11:04 schreef Bryan181 het volgende:

    [..]

    Ja zou wel kunnen, maar brussels airlines heeft gewoon eigen vliegtuigen als je het op google opzoekt. Dus dat he vol met Indiers zit hoeft niet lijkt mij.
    Heb je dit zien staan op hun site: These flights are operated by a partner airline ??? Let even op dat rode sterretje achter de vlucht dat hiernaar verwijst.

    Vluchtnummers voor BRU-JFK zijn SN8003 en SN8004. En die worden dus echt door Jet Airways uit India FOUTJE, het is AA die deze vlucht uitvoert.k!

    [ Bericht 7% gewijzigd door Buzz129 op 19-03-2009 23:03:27 ]
    pi_67222982
    Complimentje voor de dames van de boekingsafdeling van KLM mag ook wel eens.

    Moest een vlucht boeken AMS-GRU maar wilde eerder vliegen om dan een paar dagen vakantie te houden in Salvador de Bahia. Kon niet via de KLM website, waar ik altijd boek, vanwege de onderbrekingen. Ja kon wel maar toen popte er een prijs van zo'n 6000 euro op. Dame was heel behulpzaam met zoeken naar beste opties en uiteindelijk blijkt totaalprijs maar 50 euro duurder dan het bijna goedkoopste retourtje AMS-GRU. En alle vluchten nog wijzigbaar ook. OK het levert deze keer maar 6000 ipv 24000 miles op maar dat mag de pret niet drukken.

    Vroeg ze of ze nog iets voor mij kon betekenen. Ja een goede stoel, en liefst 10B in een 777-200ER. Dat kon dus ook voor de heen en de terugvlucht, en voor de vlucht GRU - SSA een upgrade naar rij 2. Waar een Flying Blue Platinum Card al dan niet goed voor is!
    pi_67223774
    verkeerde topic
    pi_67224914
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 22:49 schreef Buzz129 het volgende:
    Complimentje voor de dames van de boekingsafdeling van KLM mag ook wel eens.

    Moest een vlucht boeken AMS-GRU maar wilde eerder vliegen om dan een paar dagen vakantie te houden in Salvador de Bahia. Kon niet via de KLM website, waar ik altijd boek, vanwege de onderbrekingen. Ja kon wel maar toen popte er een prijs van zo'n 6000 euro op. Dame was heel behulpzaam met zoeken naar beste opties en uiteindelijk blijkt totaalprijs maar 50 euro duurder dan het bijna goedkoopste retourtje AMS-GRU. En alle vluchten nog wijzigbaar ook. OK het levert deze keer maar 6000 ipv 24000 miles op maar dat mag de pret niet drukken.

    Vroeg ze of ze nog iets voor mij kon betekenen. Ja een goede stoel, en liefst 10B in een 777-200ER. Dat kon dus ook voor de heen en de terugvlucht, en voor de vlucht GRU - SSA een upgrade naar rij 2. Waar een Flying Blue Platinum Card al dan niet goed voor is!
    Ja, maar wat betaal je daar dan uiteindelijk voor? Haalt het waarschijnlijk niet bij de 550 euro die ik laatst aan TAM betaalde voor bijna hetzelfde retourtje (GRU via FRA). Zelfde vliegtuig, perfecte service.
    pi_67232469
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 23:09 schreef DutchTrain het volgende:
    verkeerde topic
    Dit gaat toch ook over hoe ik op de goedkoopste manier vab A naar B kan komen, in dit geval dan van A via B naar C, van C naar B en weer terug van B naar A. En wel alle vluchten op een vantevoren gereserveerde stoel!

    En wat betreft de prijs:
    Met TAP / TAM kostte dit ticket 984 euro en duurde de reis AMS-GRU-SSA 20 uur met een extra overstap in Porto, dus vertrek uit AMS op het godvergeten vroege tijstip van 7:15 's morgens. Met KLM / TAM vlieg ik dus gewoon om 9:55 direct naar GRU en duurt die totale reis "slechts" 17 uur inclusief een stopover in GRU van zo'n 2 uur die ik dan dus wel in de TAM business lounge kan doorbrengen. Kosten: 1015 euries, met een wijzigbaar ticket!

    Dus nee, geen 550 euro, maar ik hoef ook niet eerst naar Frankfurt, heb een perfecte stoel, spaar nog steeds FB miles en hoef het niet zelf te betalen. Wanneer ik het wel zelf zou moeten betalen, en alleen naar SSA zou willen vliegen zijn er nog wel andere opties. Maar in dit geval moet ik ook nog een week in Sao Paulo WERKEN! Dus al met al een aardige combinatie daar ik meestal voor een retour AMS-GRU tussen de 950 en 1350 euro betaal met KLM of Air France.
    pi_67261392
    waarvandaan: Nederland, Engeland, Duitsland, België - afhankelijk wat het goedkoopst is, en of je het geld eruit haalt als je niet vanaf Amsterdam zou vliegen.
    wanneer: vanaf 3 juli (dus vertrekdatum mag ook 7 of 10 juli of een andere dag zijn, maar niet voor 3 juli) en dan circa 4 weken lang
    waarnaartoe: Vietnam, Cambodja, Maleisië, of China - van plan om ter plekke verblijfplaats e.d. te regelen
    hoe: per vliegtuig
    welke manier: zo goedkoop mogelijk, overstappen maakt niks uit

    Zou iemand mij misschien aan goedkope vluchten kunnen helpen, ben het spoor echt bijster.
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_67261436
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 03:28 schreef MoneyTalks het volgende:
    waarvandaan: Nederland, Engeland, Duitsland, België - afhankelijk wat het goedkoopst is, en of je het geld eruit haalt als je niet vanaf Amsterdam zou vliegen.
    wanneer: vanaf 3 juli (dus vertrekdatum mag ook 7 of 10 juli of een andere dag zijn, maar niet voor 3 juli) en dan circa 4 weken lang
    waarnaartoe: Vietnam, Cambodja, Maleisië, of China - van plan om ter plekke verblijfplaats e.d. te regelen
    hoe: per vliegtuig
    welke manier: zo goedkoop mogelijk, overstappen maakt niks uit

    Zou iemand mij misschien aan goedkope vluchten kunnen helpen, ben het spoor echt bijster.
    http://www.bmair.nl/
    pi_67263508
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 03:28 schreef MoneyTalks het volgende:
    waarvandaan: Nederland, Engeland, Duitsland, België - afhankelijk wat het goedkoopst is, en of je het geld eruit haalt als je niet vanaf Amsterdam zou vliegen.
    wanneer: vanaf 3 juli (dus vertrekdatum mag ook 7 of 10 juli of een andere dag zijn, maar niet voor 3 juli) en dan circa 4 weken lang
    waarnaartoe: Vietnam, Cambodja, Maleisië, of China - van plan om ter plekke verblijfplaats e.d. te regelen
    hoe: per vliegtuig
    welke manier: zo goedkoop mogelijk, overstappen maakt niks uit

    Zou iemand mij misschien aan goedkope vluchten kunnen helpen, ben het spoor echt bijster.
    Vanaf Londen vlieg je voor 466 euro retour naar Hong Kong, moet je nog wel in Londen komen maar dat kan al voor 100 euro. Dan vlieg je met Qatar Airways, te boeken via hun eigen site.
    Voor hetzelfde bedrag (466 euro) kan je ook rechtstreeks met Malaysia Airlines naar Kuala Lumpur vliegen. Ook hier geldt dat je nog een ticket naar Londen nodig hebt.
    TRV
    pi_67340609
    Ik ben aan het kijken voor een retourtje Punta Cana (dominaanse republiek) in Augustus, wanneer maakt niet zoveel uit de enige eis is dat het 3 weken moet zijn en voor september terug moet zijn én voor 5 personen.

    De goedkoopste vluchten die ik kan vinden is via arkefly.nl, en dan vertrek ik van Schiphol. Heb al redelijk wat vergelijkers geprobeerd maar goedkoper dan 989¤ (Arkefly) kom ik niet, dit moet toch wel mogelijk zijn via een andere luchthaven? Benelux/UK?
    pi_67394741
    Ik zoek twee tickets voor een retourtje naar Siem Reap vanuit Bangkok. Ergens rond half juli en dan toch wel zeker 3 dagen. Ik kan echter alleen via Bangkok Airways tickets vinden, maar die zijn ongeveer 200 per persoon... Weet iemand andere airlines die vliegen tussen bangkok en siem reap?
    /a>
    pi_67394882
    Bangkok Airways is de enige, vandaar ook de hoge prijzen voor het kleine stukje vliegen. Overigens wel een uitstekende airline

    Alternatief is met de bus, maar als je maar 3 dagen in totaal hebt gaat er wel erg veel van je tijd af.

    Of vliegen met een omweg met AirAsia, BKK - Kuala Lumpur - Siem Reap, maar dit kost ook veel tijd, en waarschijnlijk bijna net zoveel geld
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_67406933
    Hoi allemaal,
    Ik zou graag willen weten hoe ik het beste van het vliegveld van Girona naar Lloret de Mar kan komen.
    Mvg,
    pi_67455378
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 20:42 schreef Banaanensuiker het volgende:
    Hoi allemaal,
    Ik zou graag willen weten hoe ik het beste van het vliegveld van Girona naar Lloret de Mar kan komen.
    Mvg,
    vogens mi zijn wij met de trein gegaan naar loret vanaf girona
    pi_67493786
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 20:42 schreef Banaanensuiker het volgende:
    Hoi allemaal,
    Ik zou graag willen weten hoe ik het beste van het vliegveld van Girona naar Lloret de Mar kan komen.
    Mvg,
    Er gaan ook bussen vanaf daar die de hele costa brava afrijden, is makkelijker dan de trein denk ik, want je moet eerst nog naar girona zien te komen vanaf het vliegveld, dat duurt ook nog wel even..


    Verder nog even een wat moeilijkere dan normaal. Ik moet wellicht van chisinau (Moldavië) naar Pula (Kroatië) komen in augustus, iemand ideeën?

    Vooralsnog is he beste wat ik gevonden heb vliegen emt ryanair van Constanta in Roemenië naar bologna en vanadf daar de trein, maar dit is verre van ideaal.
    pi_67496756
    Waar naartoe: LHR
    Wanneer: 6 juni, ik moet om 10:50 s'ochtends een andere vlucht pakken naar Thailand, deze is al geboekt.
    Waar vandaan: Amsterdam of Rotterdam
    Retour: Ik kom 25 juni om 22:00 aan op LHR. Vanaf hier moet ik weer naar Amsterdam of Rotterdam

    thx
    pi_67532483
    Nou het zijn me een stel naaiballen bij Ryanair zeg. Ik leuk vluchtje proberen te boeken voor 22 augustus 2009 (enkeltje Rome - Eindhoven) en dat zou me dan ¤42,- p.p. gaan kosten. Nou weet ik dat daar belasting overheen komt dus ik kwam uit op ¤65,- p.p.

    Nu blijkt dat daar ook nog ¤20,- p.p. overheen komt voor bagage, be-la-che-lijk! Dat kan toch veel goedkoper? Het is in principe maar een enkeltje.

    Dus mijn vraag, kan het goedkoper? Ik woon in Breda dus Brussel of Schiphol is geen probleem.
    pi_67537921
    quote:
    Op zaterdag 28 maart 2009 16:51 schreef CaptainMiller het volgende:
    Waar naartoe: LHR
    Wanneer: 6 juni, ik moet om 10:50 s'ochtends een andere vlucht pakken naar Thailand, deze is al geboekt.
    Waar vandaan: Amsterdam of Rotterdam
    Retour: Ik kom 25 juni om 22:00 aan op LHR. Vanaf hier moet ik weer naar Amsterdam of Rotterdam

    thx
    de eerste 2 vluchten op de 6 juni vanuit amsterdam komen allebei om 7.40 UK tijd aan, je bent ongeveer 3 uur van te voren aanwezig, dus je zou gewoon je volgende vlucht pakken naar Thailand.

    # 07:20 07:40 1h 20 AMS LHR bmi 62,39 ¤
    # 07:20 07:35 1h 15 AMS LHR British Airways 82,86 ¤

    en terug zou je denk ik een nacht moeten doortrekken in Londen, aangezien de laatste vlucht vanaf LHR, al om 20.15 gaat.

    20:15 22:25 1h 10 LHR AMS bmi 55,60 ¤
    pi_67538418
    quote:
    Op zondag 29 maart 2009 22:59 schreef moby92 het volgende:
    Nou het zijn me een stel naaiballen bij Ryanair zeg. Ik leuk vluchtje proberen te boeken voor 22 augustus 2009 (enkeltje Rome - Eindhoven) en dat zou me dan ¤42,- p.p. gaan kosten. Nou weet ik dat daar belasting overheen komt dus ik kwam uit op ¤65,- p.p.

    Nu blijkt dat daar ook nog ¤20,- p.p. overheen komt voor bagage, be-la-che-lijk! Dat kan toch veel goedkoper? Het is in principe maar een enkeltje.

    Dus mijn vraag, kan het goedkoper? Ik woon in Breda dus Brussel of Schiphol is geen probleem.

    als je 1 dag eerder kan vlieg voorhet zelfde bedrag naar rotterdam toe met transavia.
    09:55 12:15 2h 20 FCO RTM transavia.com 66,99 ¤ incl belasting en bagage

    en anders
    rome - brussel via ryanair 41,43 euro incl belasting excl. creditcard kosten en bagagekosten.
    rome - dusseldorf via air berlin 74 euro incl. belasting en bagagekosten.
    pi_67539387
    Wat ben ik kwijt voor een retourtje (2 a 3 weken) Kaapstad in augustus? Zonder eisen te stellen met betrekking tot vertrek van een bepaald vliegveld?
    pi_67539692
    Super topic dit!

    Ik moet in juli 2009 tussen 16 en 19 juli naar Lloret, aankomen op Barcelona mag ook. Ik moet uiterlijk 22 augustus terug. Op zich is vliegveldlocatie geen probleem, woon vrij centraal. Bus kan eventueel ook maar iemand dan prijzen? Duurt namelijk wel lang en vindt vliegen ook wel leuk. Hoop dat jullie me kunnen helpen!
    pi_67545847
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 09:30 schreef DancePlaza het volgende:

    [..]

    als je 1 dag eerder kan vlieg voorhet zelfde bedrag naar rotterdam toe met transavia.
    09:55 12:15 2h 20 FCO RTM transavia.com 66,99 ¤ incl belasting en bagage

    en anders
    rome - brussel via ryanair 41,43 euro incl belasting excl. creditcard kosten en bagagekosten.
    rome - dusseldorf via air berlin 74 euro incl. belasting en bagagekosten.
    Uiteindelijk toch maar geboekt, maar alsnog bedankt!
    pi_67546547
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 10:14 schreef StijnH het volgende:
    Wat ben ik kwijt voor een retourtje (2 a 3 weken) Kaapstad in augustus? Zonder eisen te stellen met betrekking tot vertrek van een bepaald vliegveld?
    Als je rekent op een eurootje of 600 lijkt me dat heel reeel. Goedkoper moet wellicht ook nog wel lukken.
    TRV
    pi_67548698
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 10:27 schreef Nouwk het volgende:
    Super topic dit!

    Ik moet in juli 2009 tussen 16 en 19 juli naar Lloret, aankomen op Barcelona mag ook. Ik moet uiterlijk 22 augustus terug. Op zich is vliegveldlocatie geen probleem, woon vrij centraal. Bus kan eventueel ook maar iemand dan prijzen? Duurt namelijk wel lang en vindt vliegen ook wel leuk. Hoop dat jullie me kunnen helpen!
    denk dat je het beste naar girona kan vliegen met ryanair vanaf eindhoven/dusseldorf, ben je het goedkoopst uit.
    pi_67557675
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 09:02 schreef DancePlaza het volgende:

    [..]

    de eerste 2 vluchten op de 6 juni vanuit amsterdam komen allebei om 7.40 UK tijd aan, je bent ongeveer 3 uur van te voren aanwezig, dus je zou gewoon je volgende vlucht pakken naar Thailand.

    # 07:20 07:40 1h 20 AMS LHR bmi 62,39 ¤
    # 07:20 07:35 1h 15 AMS LHR British Airways 82,86 ¤

    en terug zou je denk ik een nacht moeten doortrekken in Londen, aangezien de laatste vlucht vanaf LHR, al om 20.15 gaat.

    20:15 22:25 1h 10 LHR AMS bmi 55,60 ¤
    Had een beetje haast met boeken dus van het weekend al gedaan. Maar exact hetzelfde zoals bovenstaand
    Retourtje met BMI voor 145,-. Inderdaad een nachtje in Londen (ach, nog nooit geweest) en die avond dan om 20.15 terug naar huis. En die maandag weer werken

    Thx anyway
      donderdag 2 april 2009 @ 21:53:32 #72
    142400 RedFever007
    Schoenbekooievaar beste ooieva
    pi_67659001
    Hoi vraagje:

    Ik wil 18 of 19 april naar Spanje vliegen, Malaga of Sevilla (voorkeur)

    waarvandaan: Nederland / Duitsland (ik woon in Groningen)
    wanneer: 18/19 april heen, terug rond 9 /10 mei.
    waarnaartoe: Sevilla of Malaga
    welke manier Vliegtuig

    Het probleem is dat ik geen CC heb:X , wel aangevraagd intussen maar betwijfel of ik een CC kan krijgen voor die tijd
    Alvast bedankt
    pi_67666616
    Welkom

    Tsja, zonder cc is het lastig... Bij de Rabo heb je je cc met 2 weken in huis weet ik.
    Anders had je via Ryanair deze kunnen boeken:

    Heenreis
    za, apr 18
    Vlucht FR3658 15:30 - 18:50
    Bremen (BRE) - Malaga (AGP)

    Terugreis
    za, mei 09
    Vlucht FR3659 19:25 - 22:45
    Malaga (AGP) - Bremen (BRE)

    Dit kost ex. koffers en cc-toeslag 124 euro, op deze termijn best scherp!

    Als er echt niemand is die het voor je kan boeken met cc dan kan je dus niet met Ryanair vliegen. Dan moet je kijken naar opties met een gewone (lees geen lowcost) maatschappij.
    TRV
      vrijdag 3 april 2009 @ 09:14:19 #74
    142400 RedFever007
    Schoenbekooievaar beste ooieva
    pi_67667128
    Heb ik die cc nadat de reis geboekt is nog nodig? Moet ik hem laten zien bij het inchecken ofzo? Of is het puur het boeken zelf?

    Ik zal dan moeten kijken of iemand anders voor mij wil boeken
    pi_67668431
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 20:38 schreef CaptainMiller het volgende:

    [..]

    Had een beetje haast met boeken dus van het weekend al gedaan. Maar exact hetzelfde zoals bovenstaand
    Retourtje met BMI voor 145,-. Inderdaad een nachtje in Londen (ach, nog nooit geweest) en die avond dan om 20.15 terug naar huis. En die maandag weer werken

    Thx anyway
    En dat is alles bij elkaar dan goedkoper dan een directe vlucht AMS-BKK voor 695 Euro met China Airlines?

    Vliegen vanaf Londen of Dusseldorf, met of zonder overstap, naar Z.O. Azie lijkt allemaal zo aantrekkelijk, maar ik durf toch te beweren dat een directe vlucht vanaf AMS all-in (bijna) altijd goedkoper is. En dat nog afgezien van van de totale reistijd die dan makkelijk to 20 uur kan oplopen voordat je op de plaats van bestemming (BKK, KUL of SIN) op het vliegveld staat.

    Reken voor de grap maar eens uit wat de werkelijke extra reis- en verblijfkosten zijn wanneer je bv. LHR-DUB-BKK tov. een enkeltje met de NS van Utrecht naar Schiphol met aansluitend een directe vlucht naar BKK. Hoe verder weg de luchthaven van vertrek is, hoe meer tijdsmarge je neemt, en je weet wat een biertje en en een broodje op een vliegveld kosten! Die 200 euro winst op een ticket zijn er dan heel erg gauw doorheen gejaagd!

    Zei een ervaren reiziger die bijna alle opties om in Z.O Azie te komen al eens uitgeprobeerd heeft, maar nu alleen nog maar met KLM of AF dit soort trips maakt
    pi_67669300
    BMI is gewoon de goedkoopste, ik heb een reisje Hanoi geboekt via Londen.

    AMS-LHR (BMI)
    LHR-KUL (Malaysia Airlines)
    KUL-HAN (Malaysia Airlines)

    HAN-KUL (Malaysia Airlines)
    KUL-LHR (Malaysia Airlines)
    LHR-AMS (BMI)

    Totale kosten 625 euro p.p.
    Niet slecht voor een retourtje Hanoi!
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_67669516
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 09:14 schreef RedFever007 het volgende:
    Heb ik die cc nadat de reis geboekt is nog nodig? Moet ik hem laten zien bij het inchecken ofzo? Of is het puur het boeken zelf?

    Ik zal dan moeten kijken of iemand anders voor mij wil boeken
    Nee, normaal gesproken niet, behalve bij vluchten van/naar de VS als je niet online incheckt.

    Je kan natuurlijk via een site als vluchtzoeker boeken en met I-deal betalen. De tarieven voor genoemde data van Iberia liggen rond de 265 euro voor een retourtje Amsterdam - Malaga of Sevilla.
    pi_67694100
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 10:38 schreef MoneyTalks het volgende:
    BMI is gewoon de goedkoopste, ik heb een reisje Hanoi geboekt via Londen.

    AMS-LHR (BMI)
    LHR-KUL (Malaysia Airlines)
    KUL-HAN (Malaysia Airlines)

    HAN-KUL (Malaysia Airlines)
    KUL-LHR (Malaysia Airlines)
    LHR-AMS (BMI)

    Totale kosten 625 euro p.p.
    Niet slecht voor een retourtje Hanoi!
    Dat is echt een rock bottom prijs. Maar wel met losse tickets, dus als je de dag vlucht LHR-KUL geboekt hebt, heb je maar een krappe 2 uur op LHR om je bagage van de belt op te pikken, opnieuw inchecken bij Malaysian (terminal????), weer door de security etc. Ik denk dat het een beetje te krap is. Nog afgezien van wanneer die BMI vlucht wat te laat vertrekt. En overnachten in Londen is nergens goedkoop.

    Met de avondvlucht LHR-KUL heb je dat probleem dus niet maar kom je zo laat in KUL aan dat je er daar een overnachting aan vast moet plakken. En dan betaal je gauw ¤ 100 of je komt al heel gauw in een shithole in KL terecht na een bus rit van één uur!

    In ieder geval succes en veel plezier, en hopelijk gaat het allemaal lukken met die aansluitingen!
    pi_67750768
    We willen graag in de periode van 7 sept t/m ongeveer 22 sept naar NY. Vertrek mag Amsterdam zijn maar is verder geen probleem als het Brussel of iets in die buurt is. Uiteraard liefste een directe vlucht en dan kom ik op goedkoopste ticket van 540 euro p/p en 414 euro voor een indirecte vlucht.

    Iemand nog andere mogelijkheden??? Of kunnen we beter wachten op stunt aanbiedingen???
    Walk on, walk on, with hope in your heart,
    And you'll never walk alone...
    You'll never walk alone.
    pi_67752572
    quote:
    Op maandag 6 april 2009 09:31 schreef stevengerrard het volgende:
    We willen graag in de periode van 7 sept t/m ongeveer 22 sept naar NY. Vertrek mag Amsterdam zijn maar is verder geen probleem als het Brussel of iets in die buurt is. Uiteraard liefste een directe vlucht en dan kom ik op goedkoopste ticket van 540 euro p/p en 414 euro voor een indirecte vlucht.

    Iemand nog andere mogelijkheden??? Of kunnen we beter wachten op stunt aanbiedingen???
    www.connections.be dan vanaf brussel naar JFK 2 personen. Dan zal je een vlucht krijgen van Delta voor 371 euro
    pi_67753506
    quote:
    Op maandag 6 april 2009 10:47 schreef Bryan181 het volgende:

    [..]

    www.connections.be dan vanaf brussel naar JFK 2 personen. Dan zal je een vlucht krijgen van Delta voor 371 euro
    Is Delta wel beetje betrouwbaar????
    Walk on, walk on, with hope in your heart,
    And you'll never walk alone...
    You'll never walk alone.
    pi_67754450
    Delta is een van de grootste airlines van de USA (=oude stewardessen, vliegen op Brussel denk ik met een Boeing 757)
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_67754572
    quote:
    Op maandag 6 april 2009 11:46 schreef Thetallguy het volgende:
    Delta is een van de grootste airlines van de USA (=oude stewardessen, vliegen op Brussel denk ik met een Boeing 757)
    Ik vlieg zelf met American airlines, maar Delta is niks mis mee.
    pi_67793440
    we willen met rond 18 juli naar hong kong en rond 10 aug terug vanuit beijing.
    als ik nu zoek kom ik op tickets rond de 800 euro. heeft het zin om in de huidige situatie langer te wachten tot de tickets nog goekopder worden, of wordt het vanaf nu alleen maar duurder?

    bvd
    pi_67805959
    quote:
    Op maandag 6 april 2009 11:16 schreef stevengerrard het volgende:

    [..]

    Is Delta wel beetje betrouwbaar????
    Ze hebben laatst New York - Londen afgelegd met één vleugel.
    pi_67806175
    Van Schiphol naar Clermont-Ferrand in de periode half mei-half juni (één week).
    Ik vond tarieven van rond de 240 euro, ik neem aan dat alleen Air France vliegt en dat goedkoper niet mogelijk is?
    pi_67817438
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 20:23 schreef Tonio-mcdo het volgende:
    Van Schiphol naar Clermont-Ferrand in de periode half mei-half juni (één week).
    Ik vond tarieven van rond de 240 euro, ik neem aan dat alleen Air France vliegt en dat goedkoper niet mogelijk is?
    Tsja, als je gebonden bent aan Clermond-Ferrand is dat waarschijnlijk de enige optie. Je kan hooguit zoeken naar data die misschien net wat voordeliger zijn.
    TRV
    pi_67819934
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 23:35 schreef Buzz129 het volgende:

    [..]

    Dat is echt een rock bottom prijs. Maar wel met losse tickets, dus als je de dag vlucht LHR-KUL geboekt hebt, heb je maar een krappe 2 uur op LHR om je bagage van de belt op te pikken, opnieuw inchecken bij Malaysian (terminal????), weer door de security etc. Ik denk dat het een beetje te krap is. Nog afgezien van wanneer die BMI vlucht wat te laat vertrekt. En overnachten in Londen is nergens goedkoop.

    Met de avondvlucht LHR-KUL heb je dat probleem dus niet maar kom je zo laat in KUL aan dat je er daar een overnachting aan vast moet plakken. En dan betaal je gauw ¤ 100 of je komt al heel gauw in een shithole in KL terecht na een bus rit van één uur!

    In ieder geval succes en veel plezier, en hopelijk gaat het allemaal lukken met die aansluitingen!
    Die aansluitingen komen wel goed, we komen namelijk de avond van te voren aan op LHR voor we vertrekken naar KUL. We zijn gewoon van plan te overnachten in een wachtruimte
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_67833734
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 10:03 schreef MoneyTalks het volgende:

    [..]

    Die aansluitingen komen wel goed, we komen namelijk de avond van te voren aan op LHR voor we vertrekken naar KUL. We zijn gewoon van plan te overnachten in een wachtruimte
    Ja zo kan het echt voor een koopje. Als je het er voor over hebt om van door-to-door 40 uur te reizen zonder een bed te zien, terwijl het ook in 17 uur kan, prima. En op de terugweg weer lekker een half daagje hangen op KL International is ook zo wat! Maar veel plezier in Vietnam!
    pi_67835011
    Iemand die iets goedkopers kan vinden dan 950 euro voor:

    Aantal:2 personen
    Wanneer: 12 juli heen, 31 juli terug
    Van:Amsterdam, Brussel, of Düsseldorf
    Naar: LA, San Francisco

    Tussenstop is geen probleem.

    [ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2009 17:42:18 ]
    pi_67839048
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 10:03 schreef MoneyTalks het volgende:

    [..]

    Die aansluitingen komen wel goed, we komen namelijk de avond van te voren aan op LHR voor we vertrekken naar KUL. We zijn gewoon van plan te overnachten in een wachtruimte
    Op travelodge.co.uk kun je met een beetje geluk voor 19 pond (zeg 20 euro) een nette kamer met lcd in travelodge heathrow central boeken (hotel is van eind 2008, en zit er zeker voor de prijs zeer goed uit).
    pi_67839292
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 17:16 schreef Blue_note het volgende:
    Iemand die iets goedkopers kan vinden dan 950 euro voor:

    Aantal:2 personen
    Wanneer: 12 juli heen, 31 juli terug
    Van:Amsterdam, Brussel, of Düsseldorf
    Naar: LA, San Francisco

    Tussenstop is geen probleem.
    Misschien een alternatief directe vlucht weliswaar via Londen Heathrow met US Airways: GBP540 (+/- 600 euro) Komt er nog een retourtje AMS-LHR bij, rond de 120 euro.
    pi_67847657
    SUMMARY: Ik wil zo goedkoop mogelijk vanaf Rotterdam en WIJDE omstreken (belgie duitsland engeland mss ook) 1-3 weken naar Orlando Florida en omstreken in de periode vanaf 29 april tot en met 9 mei uiterlijk.

    1. Vertrek vanuit Rotterdam, verder maakt het niet uit waar ik vandaan vlieg etc zolang het maar zo goedkoop mogelijk is incl de reis naar vliegveld. (dus de algemene reiskosten naar vliegveld toe moeten niet hoger zijn dan besparing die ik maak t.o.v een vliegveld dichtbij te kiezen) Heb de beschikking over een auto maar die kan wss niet 3 weken blijven staan op vliegveld. (zal dus heen en weer gereden worden OF bus/trein) heb geen OV kaart o.i.d.

    2. Periode 29 april - 9 mei, in die tijd heb ik een verblijf, mag dus ook na 29 april en ook voor 9 mei, maar het liefst toch wel zo lang mogelijk.

    3. Orlando Florida USA, mijn verblijf zit aan de rand van Florida in Kissimmee 20 minuten van Disney. (zegt touroperator) Ik word opgehaald en het is verder ook geen probleem als het een eindje weg is. (alhoewel helemaal Miami bijv. is eigenlijk wel te ver weg.)

    4. Hoe ik reis maakt niet uit, kosten zijn belangrijkste, (jaja, ik ga niet de oceaan over zwemmen.)

    5. Gewoon lekker goedkoop en niet extreem moeilijk.
    pi_67958026
    Naar aanleiding van mijn met 76views-en-0-reacties-beloonde topic ook in TRV over San Francisco het volgende:

    Bestemming: San Francisco
    Vertrek: Liefst Nederland, belgie, dusseldorf of Londen zijn ook niet echt een probleem
    Periode: Heen 15-18 juli
    Terug: 16-20 augustus

    prijs: goedkoop mogelijk, overstappen isgeen probleem
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
      zondag 12 april 2009 @ 22:21:49 #95
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_67962247
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 16:40 schreef Buzz129 het volgende:

    [..]

    Ja zo kan het echt voor een koopje. Als je het er voor over hebt om van door-to-door 40 uur te reizen zonder een bed te zien, terwijl het ook in 17 uur kan, prima. En op de terugweg weer lekker een half daagje hangen op KL International is ook zo wat! Maar veel plezier in Vietnam!
    Goedkoop overnachten kan in zowel UK als Kuala Lumpur

    www.easyhotel.com (London, o.a. in centrum en Heathrow Airport)
    www.tunehotels.com (Kuala Lumpur, o.a. in centrum en Kuala Lumpur Airport)
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_67996957
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 20:07 schreef kalinho het volgende:
    Naar aanleiding van mijn met 76views-en-0-reacties-beloonde topic ook in TRV over San Francisco het volgende:

    Bestemming: San Francisco
    Vertrek: Liefst Nederland, belgie, dusseldorf of Londen zijn ook niet echt een probleem
    Periode: Heen 15-18 juli
    Terug: 16-20 augustus

    prijs: goedkoop mogelijk, overstappen isgeen probleem
    Vanaf Amsterdam zo'n 950 euro en vanaf Brussel 30 euro minder en vanaf Dusseldorf een 40 euro meer. Normale prijzen voor die tijd van het jaar.
    pi_67997393
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 23:03 schreef SambalMedia het volgende:
    SUMMARY: Ik wil zo goedkoop mogelijk vanaf Rotterdam en WIJDE omstreken (belgie duitsland engeland mss ook) 1-3 weken naar Orlando Florida en omstreken in de periode vanaf 29 april tot en met 9 mei uiterlijk.

    1. Vertrek vanuit Rotterdam, verder maakt het niet uit waar ik vandaan vlieg etc zolang het maar zo goedkoop mogelijk is incl de reis naar vliegveld. (dus de algemene reiskosten naar vliegveld toe moeten niet hoger zijn dan besparing die ik maak t.o.v een vliegveld dichtbij te kiezen) Heb de beschikking over een auto maar die kan wss niet 3 weken blijven staan op vliegveld. (zal dus heen en weer gereden worden OF bus/trein) heb geen OV kaart o.i.d.

    2. Periode 29 april - 9 mei, in die tijd heb ik een verblijf, mag dus ook na 29 april en ook voor 9 mei, maar het liefst toch wel zo lang mogelijk.

    3. Orlando Florida USA, mijn verblijf zit aan de rand van Florida in Kissimmee 20 minuten van Disney. (zegt touroperator) Ik word opgehaald en het is verder ook geen probleem als het een eindje weg is. (alhoewel helemaal Miami bijv. is eigenlijk wel te ver weg.)

    4. Hoe ik reis maakt niet uit, kosten zijn belangrijkste, (jaja, ik ga niet de oceaan over zwemmen.)

    5. Gewoon lekker goedkoop en niet extreem moeilijk.
    Met US Airways en Delta zijn er vluchten vanaf Amsterdam naar Orlando van rond de 450 euro. Wel even opletten dat je niet nog een nacht in Atlanta of Philadelphia moet blijven bij het overstappen.


    Vanaf Brussel is Delta het goedkoopst met 380 euro. Je moet dan wel al uiterlijk om 8.00 op Brussel Airport zijn, wat betekent dat je daar in het formule1 hotel moet overnachten (+40 euro).
    Van Rotterdam naar Brussel kost met Eurolines 18 euro voor een retourtje en dan komt er nog 3,40 bij om naar het vliegveld te komen.
      Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 11:15:47 #98
    45833 crew  Fogel
    pi_67999328
    Ik ben op zoek naar een retourtje Trondheim-Jena (Duitsland). Zondag 14 juni 's avonds niet al te laat (20-22u of eerder) Jena aankomen en op woensdag 17 zo laat mogelijk vertrekken (zal wel rond 13u zijn als ik die dag nog thuis wil komen... en dat wil ik).
    Het lijkt me het makkelijkste om via Amsterdam (KLM) of Oslo/Kopenhagen (SAS) te vliegen (ik weet dat er een vliegveld in Erfurt ligt, maar dat sluit voor geen meter aan als je uit Noorwegen komt)naar Berlijn of Frankfurt, misschien Leipzig en vanaf daar een ICE trein te pakken.
    Zijn er low-cost airlines die hun vliegveld bijvoorbeeld Berlijn-zuid noemen, maar eigenlijk op Erfurt landen?

    Prijs is niet zo belangrijk (als het maar onder de 800¤ ofzo blijft), een beetje OK reisroute wel.

    Mijn voorkeur gaat op het moment in de richting van deze (met de KLM):
    zondag 1500-1720 TRD-AMS en 1825-1945 AMS-Berlijn --> ICE trein naar Jena
    woensdag ICE trein van jena --> Berlijn en dan 1735-1900 Berlijn-AMS en 2020-2235 AMS-TRD
    Op deze manier heb ik in ieder geval nog een halve zondag en kan op woensdag nog zo veel mogelijk van de laatste dag van het congres meekrijgen.
    Maar, is Berlijn (Tegel) wel een efficient en overzichtelijk vliegveld (Frankfurt ken ik heel goed, maar vanaf daar is er een directe treinverbinding)?
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_68013578
    Vertrek: Amsterdam, Brussel of Dusseldorf
    Heenvlucht naar Shanghai en terugvlucht vanaf Beijing.
    Datum: 10 dagen begin juli. Vertrek op 4/5/6/7 juli, dus terug 14/15/16/17 juli.

    Heb zelf net ff snel gezocht en kom voor de goedkoopste vluchten rond 625 euro uit. Kan dit nog goedkoper denken jullie? Alvast bedankt.
    While we're living, the dreams we have as children fade away
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
    pi_68013861
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 11:15 schreef Fogel het volgende:
    Mijn voorkeur gaat op het moment in de richting van deze (met de KLM):
    zondag 1500-1720 TRD-AMS en 1825-1945 AMS-Berlijn --> ICE trein naar Jena
    woensdag ICE trein van jena --> Berlijn en dan 1735-1900 Berlijn-AMS en 2020-2235 AMS-TRD
    Op deze manier heb ik in ieder geval nog een halve zondag en kan op woensdag nog zo veel mogelijk van de laatste dag van het congres meekrijgen.
    Maar, is Berlijn (Tegel) wel een efficient en overzichtelijk vliegveld (Frankfurt ken ik heel goed, maar vanaf daar is er een directe treinverbinding)?
    Route via Amsterdam en Berlijn lijkt mij het makkelijkst. Norwegian en SAS vliegen net op tijden op zondag dat je aansluitingen via München, Hamburg of Frankfurt allemaal net niet haalt. Daarom zijn er ook maar een beperkt aantal mogelijkheden met de trein vanuit die steden.
      Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 21:06:33 #101
    45833 crew  Fogel
    pi_68019594
    Mhhh, ben nog even verder gaan kijken bij DB.de en kwam erachter dat het niet erg handig is om zo laat vanaf Berlijn te vertrekken, dan ben ik pas lang na middernacht een keer in Jena. En een bus van Tegel naar Hbf vind ik ook niks.

    Een auto huren is wel een optie, volgens Google maps is het 259km en doe ik daar 2u24min over. Het lijkt me een pessimistische tijd voor een zondagavond... of is deze snelweg (9) geteisterd door snelheidslimieten?
    Hoe laat begint op een doordeweekse dag (woensdag in dit geval) de spits in Duitsland? Als ik om 16u ongeveer mijn auto in wil leveren zou dat op zich toch file-loos moeten kunnen als ik 13:30 vertrek (met de pessimistische 2,5 u van google)?
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_68019733
    Volgens map24.de is het zelfs 361 km en doe je er 2u43m over. Waarschijnlijk staat de gemiddelde snelheid op de Autobahn op 100 km/h ingesteld.
      dinsdag 14 april 2009 @ 21:29:38 #103
    106418 boeiuh
    Funk the dump stuff
    pi_68020406
    1. waarvandaan: binnen een straal van 400km vanaf NL
    2. wanneer: 15-07-2009 +- 1dag tot 20-07-2009 +- 1dag
    3. waarnaartoe: Roemenie
    4. hoe: vliegtuig
    Funk Gezond, Soul een Appel
    pi_68040068
    Waarnaar toe: Las Palmas, Gran canaria
    Vanaf: Nederland of Duitsland of Belgie, mag allemaal
    Datum heen: 14 of 15 juni
    Datum terug: 21 (indien vertrek de 14e) of 22 juni (indien vertrel de 15e)
    2 personen

    Succes en alvast bedankt
    pi_68040230
    Voor de reis naar Roemenie:

    Met Wizzair vanaf Dortmund naar Timisoara. Heen op 14/7 terug op 21/7, dit komt op 145 euro in totaal. Te boeken via hun eigen site.

    @zjroentje: Dat is wel ongeveer de bodemprijs. Als je vanaf Frankfurt vliegt kan dat voor 568 euro, ik weet niet of dat in jouw geval gunstiger is dan vanaf DUS.

    [ Bericht 33% gewijzigd door HomoSaabiens op 15-04-2009 15:10:19 ]
    TRV
      woensdag 15 april 2009 @ 16:26:10 #106
    106418 boeiuh
    Funk the dump stuff
    pi_68043306
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 14:58 schreef HomoSaabiens het volgende:
    Voor de reis naar Roemenie:

    Met Wizzair vanaf Dortmund naar Timisoara. Heen op 14/7 terug op 21/7, dit komt op 145 euro in totaal. Te boeken via hun eigen site.
    Dank u vriendelijk!
    Zoiets gaat hem worden. Maar dan niet naar Timisoara maar naar Cluj-napoca.
    Funk Gezond, Soul een Appel
    pi_68045840
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 16:26 schreef boeiuh het volgende:
    Dank u vriendelijk!
    Zoiets gaat hem worden. Maar dan niet naar Timisoara maar naar Cluj-napoca.
    Vanaf Amsterdam kun je ook goedkoop naar Roemenië (Boekarest) met Austrian, met overstap in Wenen ben je daar maar 165 euro voor kwijt inclusief alles (broodje, snoepje, drankje als je de zakenvluchtjes boekt). Met Tarom vlieg je rechtstreeks vanaf Amsterdam naar Boekarest voor 30 euro meer.
    Te boeken via de eigen sites van de maatschappijen.
      woensdag 15 april 2009 @ 19:30:47 #108
    106418 boeiuh
    Funk the dump stuff
    pi_68048933
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 17:49 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Vanaf Amsterdam kun je ook goedkoop naar Roemenië (Boekarest) met Austrian, met overstap in Wenen ben je daar maar 165 euro voor kwijt inclusief alles (broodje, snoepje, drankje als je de zakenvluchtjes boekt). Met Tarom vlieg je rechtstreeks vanaf Amsterdam naar Boekarest voor 30 euro meer.
    Te boeken via de eigen sites van de maatschappijen.
    Bedankt voor de tips! Maar ik doe het toch anders.
    Ik ga nu met WizzAir vanaf Dortmund naar Cluj en terug vanaf Boekarest weer naar Dortmund. Dat alles voor 130 euro. Niet slecht dacht ik zo.
    Funk Gezond, Soul een Appel
    pi_68058259
    Waarnaar toe: Las Palmas, Gran canaria
    Vanaf: Nederland of Duitsland of Belgie, mag allemaal
    Datum heen: 14 of 15 juni
    Datum terug: 21 (indien vertrek de 14e) of 22 juni (indien vertrel de 15e)
    2 personen

    Succes en alvast bedankt
    pi_68063099
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 14:58 schreef HomoSaabiens het volgende:
    @zjroentje: Dat is wel ongeveer de bodemprijs. Als je vanaf Frankfurt vliegt kan dat voor 568 euro, ik weet niet of dat in jouw geval gunstiger is dan vanaf DUS.
    Met vervoer naar Frankfurt zal het dan niet zoveel uitmaken.

    Bedankt voor het zoeken!
    While we're living, the dreams we have as children fade away
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
    pi_68064178
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 18:12 schreef zjroentje het volgende:
    Vertrek: Amsterdam, Brussel of Dusseldorf
    Heenvlucht naar Shanghai en terugvlucht vanaf Beijing.
    Datum: 10 dagen begin juli. Vertrek op 4/5/6/7 juli, dus terug 14/15/16/17 juli.

    Heb zelf net ff snel gezocht en kom voor de goedkoopste vluchten rond 625 euro uit. Kan dit nog goedkoper denken jullie? Alvast bedankt.
    ¤611 via emirates vanaf dusseldorf

    DUS 3:25p pvg 6:50a
    pek3:30p DUS 7:40p
    18 uur vliegen

    ¤614 Multiple Airlines
    klm naar ams - frankfurt
    air china naar fra - shanghai
    air china naar peking - fra
    lufthansa fra - ams

    AMS 3:45p pvg 2:00a
    pek 12:20p AMS 10:10a

    14 uur vliegen

    ¤456 Air China
    FRA 7:20p pvg 2:00p
    pek 12:20p FRA 6:10p

    (11h uur vliegen

    make your choice
    ik heb als datum 4 / 14 juli gekozen via kayak.
    pi_68096536
    Waarnaar toe: Las Palmas, Gran canaria
    Vanaf: Nederland of Duitsland of Belgie, mag allemaal
    Datum heen: 14 of 15 juni
    Datum terug: 21 (indien vertrek de 14e) of 22 juni (indien vertrel de 15e)
    2 personen

    Niemand??

    Succes en alvast bedankt
    pi_68102050
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 08:47 schreef Ghost1978 het volgende:
    Waarnaar toe: Las Palmas, Gran canaria
    Vanaf: Nederland of Duitsland of Belgie, mag allemaal
    Datum heen: 14 of 15 juni
    Datum terug: 21 (indien vertrek de 14e) of 22 juni (indien vertrel de 15e)
    2 personen

    Niemand??

    Succes en alvast bedankt
    Ik weet niet of het echt de goedkoopste optie is, maar ala:

    14/6: 04:00 07:40 4 u. 40 min. Münster/Osnabrück (FMO) Gran Canaria (LPA) met Air Berlin AB4210
    21/6: 09:25 14:50 4 u. 25 min. Gran Canaria (LPA) Münster/Osnabrück (FMO) met Air Berlin AB4211

    Dit retourtje kost je 343 euro.
    Vanaf Dusseldorf kan je voor een paar euro meer ook retour vliegen, dus afhankelijk van welk vliegveld het dichtste bij is kan je zelf kiezen. Enfin, je zou zelf eens moeten kijken op skyscanner.net (zie OP), dan kan je het zo zelf vinden.


    Dit is nog wel een stuk goedkoper:
    Vertrek: zo 14 jun 2009
    Vertrek Aankomst Reistijd Van Naar Luchtvaart maatschappij Vlucht
    09:00 11:20 2 u. 20 min. Brussels S. Charleroi (CRL) Madrid (MAD) Ryanair FR 5463

    Overstappen op vliegveld 7 u. 30 min.
    18:50 20:40 2 u. 50 min. Madrid (MAD) Gran Canaria (LPA) Vueling Airlines VY 2912

    Retour: zo 21 jun 2009
    Vertrek Aankomst Reistijd Van Naar Luchtvaart maatschappij Vlucht
    09:25 13:05 2 u. 40 min. Gran Canaria (LPA) Madrid (MAD) Vueling Airlines VY 2911

    Overstappen op vliegveld 2 u. 15 min.
    15:20 17:35 2 u. 15 min. Madrid (MAD) Brussels S. Charleroi (CRL) Ryanair FR 5464

    In totaal 214 euro ex cc-toeslagen en koffers. (maar wie neemt er nou een koffer mee voor een weekje spanje? )
    TRV
    pi_68113183
    1. Waarvandaan: Utrecht
    2. Wanneer:
    aankomst 19-07-2009
    vertrek 03, 04 of 05 -08-2009
    3. Waarnaartoe: Ljubljana (Slovenie)
    4. Hoe: niet belangrijk.
    5. Op welke manier: zo goedkoop mogelijk (student!)

    Gaat om een reis voor 1 persoon!

    Merci alvast!
    pi_68114221
    Ryanair vliegt Brussel Charleroi - Triest voor ongeveer ¤90 (excl. bagage/cc-kosten). En dat kost je nog flink wat geld aan transport naar Charleroi en voor Triest - Ljubljana

    Adria Airways brengt je rechtstreeks vanaf Schiphol voor ong. ¤180, 19-7 heen en 5-8 terug (via www.atp.nl)
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_68114667
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 17:03 schreef Thetallguy het volgende:
    Ryanair vliegt Brussel Charleroi - Triest voor ongeveer ¤90 (excl. bagage/cc-kosten). En dat kost je nog flink wat geld aan transport naar Charleroi en voor Triest - Ljubljana

    Adria Airways brengt je rechtstreeks vanaf Schiphol voor ong. ¤180, 19-7 heen en 5-8 terug (via www.atp.nl)
    Met de trein is het goedkoper met een Interrail-kaart. Met de bus is het wellicht nog goedkoper: www.eurolines.nl of gullivers.de.

    Een slimme manier kan zelfs zijn om naar Wenen of Graz te vliegen en vanaf daar de bus of trein te pakken.
    pi_68134692
    Waarheen: New Delhi, India
    Vanaf; wat het goedkoopst is, maakt niks uit; London/Dusseldorf/Brussel, maakt allemaal niks uit.
    Wanneer?; 1-22 oktober (ongeveer, flexibele reisdata, mag paar dagen eerder/later zijn.

    Heb zelf een reis gevonden van 330 GBP.. (Dus nu de dag ongeveer 365-370 euro, afhankelijk van de wisselkoers) vanaf london met Qatar airways. Met een overstap in Doha, Qatar. Kunnen jullie nog wat goedkopers vinden of is dat echt het laagst?

    [ Bericht 7% gewijzigd door Illuminare op 18-04-2009 12:03:34 ]
    pi_68145045
    1. waarvandaan je wilt reizen: Brussel/Schiphol of Dusseldorf (de goedkoopste optie)

    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? 7,8 of 9 september terugvlucht 2 weken later, is flexibel.

    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming: New York (all airports).

    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.: Vliegtuig

    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet:
    Zo goedkoop mogelijk, maar wel een directe vlucht
    Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
    "Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
    Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
    "En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
    pi_68145116
    En nog eentje, voor het gemak even apart:

    1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation: Eindhoven NS station

    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? Zaterdag 25 April heen en zondag 26 April terug.

    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming: Keulen

    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.: Trein

    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet: Overstappen mag, hoeft geen sneltrein te zijn.
    Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
    "Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
    Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
    "En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
    pi_68146141
    17 Juli met het vliegtuig van Budapest naar Madrid met Wizzair voor 33 euro incl < is de beste methode toch? of zijn er wellicht betere maatschappijen voor ongeveer zelfde prijs? Niet dat ik weet hoe goed deze bekend staat..
    pi_68169725
    Wat is de goedkoopste optie om in Augustus, vanaf 6/7 Augustus voor 3 weken naar Fuertaventura te vliegen?

    Zelf kwam ik uit op Iberia voor 330 euro, denk zelf dat het niet veel goedkoper kan. Ik neem echter wel veel bagage mee, kites/boardjes etc. dus een een vliegtuigmaatschappij die hier makkelijk mee is, veel bagage, krijgt mijn voorkeur. Iemand tips of adviezen?

    Bedankt

    Edit: iberia rekent dus 150 euro pet kiteboardset, dat x2 wordt wel erg prijzig.

    [ Bericht 8% gewijzigd door sweetysven op 19-04-2009 15:19:52 ]
    pi_68171961
    1. Waarvandaan: BRU, AMS, Dusseldorf, eventueel Londen indien veeel verschil in prijs..
    2. Wanneer: 26-27 jul tot 14-15aug
    3. Waarnaartoe: Lima, Peru
    4. Hoe: Vliegtuig
    5. Op welke manier: zo goedkoop mogelijk (2 studenten)

    Bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    groetjes,
      zondag 19 april 2009 @ 20:41:00 #123
    90197 soul114
    Flac is the new Mp3!
    pi_68182410
    Wil concert in Sofia bezoeken op 30 mei.
    Kom zelf op 205ish euro (bulgarian air), maar vroeg me af of het goedkoper kan!
    Austrain Airlines heeft een vlucht naar Sofia voor 72 euro (via Wenen), maar dan moet ik nog iets voor terug.

    Dus:

    1. waarvandaan je wilt reizen: NL of iets over de grens (als dat goedkoper is).
    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven? Heen: 29 Mei (of 30 mei met niet te late aankomst). Terug: 31 Mei
    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming: Sofia
    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.: Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet:
    Goedkoop!!!
    pi_68184147
    Pff, er is weer een hoop vraag aan wat vluchtadviezen. Ik zou zeggen; probeer eerst zelf eens te zoeken via Kayak.com voor intercontinentale vluchten, op Skyscanner.net voor Europese vluchten. Dat gaat misschien sneller dan via dit topic.

    Een vluchtschemaatje:
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 18:14 schreef StrikerZeljko het volgende:
    1. waarvandaan je wilt reizen: Brussel/Schiphol of Dusseldorf (de goedkoopste optie)

    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming: New York (all airports).
    Depart – Mon Sep 7 2009
    United Flight 9257
    Operated by Lufthansa
    Departs: 12:00p Düsseldorf (DUS) Arrives: 2:30p Newark (EWR)

    Return – Mon Sep 21 2009
    United Flight 9256
    Operated by Lufthansa
    Departs: 4:30p Newark (EWR) Arrives: 6:05a Düsseldorf

    525 Euro via de site van United.

    Andere optie vanaf Brussel:

    Depart – Mon Sep 7 2009
    Continental Flight 61
    Departs: 9:45a National (BRU) Arrives: 12:00p Newark (EWR)

    Return – Mon Sep 21 2009
    Continental Flight 60
    Departs: 6:10p Newark (EWR) Arrives: 7:45a National (BRU)

    Kosten: 507 euro via hun eigen site.

    Succes ermee!
    TRV
    pi_68188108
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 21:29 schreef HomoSaabiens het volgende:
    Pff, er is weer een hoop vraag aan wat vluchtadviezen. Ik zou zeggen; probeer eerst zelf eens te zoeken via Kayak.com voor intercontinentale vluchten, op Skyscanner.net voor Europese vluchten. Dat gaat misschien sneller dan via dit topic.

    Een vluchtschemaatje:
    [..]

    Depart – Mon Sep 7 2009
    United Flight 9257
    Operated by Lufthansa
    Departs: 12:00p Düsseldorf (DUS) Arrives: 2:30p Newark (EWR)

    Return – Mon Sep 21 2009
    United Flight 9256
    Operated by Lufthansa
    Departs: 4:30p Newark (EWR) Arrives: 6:05a Düsseldorf

    525 Euro via de site van United.

    Andere optie vanaf Brussel:

    Depart – Mon Sep 7 2009
    Continental Flight 61
    Departs: 9:45a National (BRU) Arrives: 12:00p Newark (EWR)

    Return – Mon Sep 21 2009
    Continental Flight 60
    Departs: 6:10p Newark (EWR) Arrives: 7:45a National (BRU)

    Kosten: 507 euro via hun eigen site.

    Succes ermee!
    Danke!
    Ik had zelf al wel wat gevonden maar dacht zal eens kijken of ik iets over het hoofd zie...
    Had een aantal vluchten via het welbekende reisbureau Connections in Belgie.
    rond de 375 euro voor een retour (Delta), denk dat ik daar uiteindelijk voor ga...

    Nog tips voor mn reisje naar Keulen komend weekend?

    thanks!
    Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
    "Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
    Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
    "En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
      Moderator zondag 19 april 2009 @ 23:51:40 #126
    45833 crew  Fogel
    pi_68189274
    Weet iemand toevallig of een 2e klas ICE ticket wijzigbaar is? Kan zo niks vinden op de DB site...
    Indien mijn vlucht vertraging heeft is het natuurlijk wel handig dat mijn ticket niet meteen de prullenbak in moet. En hoe zit het dan met de zitplaatsreservering? (ik heb al eens in de 1e klas moeten staan in de ICE... kocht het ticket op de luchthaven en het was niet meer mogelijk om een plek te reserveren in de trein. Niet voor herhaling vatbaar)
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_68190947
    Dit past misschien niet helemaal in dit topic maar het leek me een goede plek om te beginnen .

    Volgende week gaan wij met drie personen naar Granada. We landen om 21:30 in Madrid en huren daar een auto. We kunnen echter pas de volgende dag om 14:00 terecht in Granada. We willen ergens onderweg (rit van 5 uur) slapen, liefst 1 á 2 uur buiten Madrid. In Madrid zelf slapen is geen optie i.v.m. verkeersdrukte en eventuele parkeerkosten.

    Iemand suggesties voor een hotel/hostel of goede sites om dit op te zoeken? Het is maar voor 1 overnachting dus mag vrij goedkoop.

    Alvast bedankt!
    Life is too short not to have fun
    pi_68293976
    Skyscanner laat soms ook niet altijd alles zien volgens mij...Is mijn ervaring tenminste...

    Waarnaar toe? Las Palmas
    Vanaf? Maakt in principe niet uit (nederland, duitsland, belgie)
    Tussenstops? Geen probleem
    Wanneer? Bij voorkeur op 13 juni (mag ook 14 of 14)
    Terug? 22 juni (als het echt niet anders kan mag het ook eerder)
    Hoe? Zo goedkoop mogelijk

    Alvast bedankt
    pi_68294649
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 01:06 schreef vaagsel het volgende:
    We willen ergens onderweg (rit van 5 uur) slapen, liefst 1 á 2 uur buiten Madrid. In Madrid zelf slapen is geen optie i.v.m. verkeersdrukte en eventuele parkeerkosten.

    Iemand suggesties voor een hotel/hostel of goede sites om dit op te zoeken? Het is maar voor 1 overnachting dus mag vrij goedkoop.

    Alvast bedankt!
    Ik zou gewoon gaan rijden en een hotel langs de snelweg pakken. In Spanje heb je nog best veel hotels langs de weg die niet van een keten zijn en daarom goedkoop. Maak alleen niet de fout om bij een 'hostal' te stoppen!
    pi_68298878
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 10:42 schreef Illuminare het volgende:
    Waarheen: New Delhi, India
    Vanaf; wat het goedkoopst is, maakt niks uit; London/Dusseldorf/Brussel, maakt allemaal niks uit.
    Wanneer?; 1-22 oktober (ongeveer, flexibele reisdata, mag paar dagen eerder/later zijn.

    Heb zelf een reis gevonden van 330 GBP.. (Dus nu de dag ongeveer 365-370 euro, afhankelijk van de wisselkoers) vanaf london met Qatar airways. Met een overstap in Doha, Qatar. Kunnen jullie nog wat goedkopers vinden of is dat echt het laagst?
    Niemand?
    pi_68302354
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 11:43 schreef Illuminare het volgende:

    [..]

    Niemand?

    Mon Sep 28 2009 to Mon Oct 19 2009 (Trip length: 21 days)

    ¤332 Air India
    LHR 9:30p
    DEL 2:05p

    DEL 10:50a
    LHR 7:05p

    (8h 50m)0
    (9h 30m)

    een directe vlucht
      donderdag 23 april 2009 @ 15:20:29 #132
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_68305665
    tvp
    pi_68305984
    Met de trein:

    Berlijn - Praag
    Praag - Wenen
    Wenen - Bratislava
    Bratislava - Budapest

    In Juli

    Met bah.de kan ik wel schema's vinden maar geen exacte info van prijzen en maatschappijen en hoe/waar te boeken. Is die kantelbare hogesnelheidstrein oid al in gebruik bij praag-wenen?

    BVD
    pi_68309704
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 01:06 schreef vaagsel het volgende:
    Iemand suggesties voor een hotel/hostel of goede sites om dit op te zoeken?

    Alvast bedankt!
    Misschien voldoet het niet helemaal aan de eisen, maar het Etap hotel in Madrid? Zijn simpele overnachtingshotels. Het hotel ligt dichtbij het vliegveld en de grote wegen, zodat je 's avonds niet ver hoeft te rijden en de dag erop zo weer weg bent.

    Kaartje:

    http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=Rufino+Gonzalez+19+madrid&sll=37.0625,-95.677068&sspn=51.222969,78.75&ie=UTF8&ll=40.438929,-3.624029&spn=0.012134,0.019226&t=h&z=16

    Link: http://www.etaphotel.com/(...)in-beato/index.shtml
    TRV
      maandag 27 april 2009 @ 18:42:59 #135
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_68431433
    alvast voorverkennnend:

    Ik heb net gehoord dat ik aangenomen ben voor een stage in Zimbabwe. Nu wil ik dus graag naar Zimbabwe vliegen, begin juli, en terug rond half oktober. Problemen: ik woon in Zweden, maar wil in Juni graag eerst naar Nederland. Ik wil graag in juli vertrekken van of amsterdam, of dusseldorf. Dat wordt waarschijnlijk of een enkele reis ryanair, of een andere enkele reis. Ten tweede, ik wil graag direct terugvliegen naar Stockholm, en niet eerst naar Nederland. Best lastig dus...

    is dit via internet te regelen, of moet ik hier een reisbureau voor vinden??
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
    pi_68433282
    Vliegticket naar Vancouver. Vertrek mag van AMS, BRU, DUS en het liefst max 1 tussenstop. Vertrek 8-9feb en terug 22-23feb. Kom zelf rond de 750 uit. Goedkoper kan wel, maar dan vaak 2 tussenstops en/of stopovers van 5-6+ uur.
      maandag 27 april 2009 @ 22:20:00 #137
    151971 Radioheader
    FR 1908-2008
    pi_68440514
    Ik wil met 5 andere vrienden vanuit Praag naar Berlijn gaan met de trein op 14 augustus. Weet iemand of ik dat nu al kan boeken en waar dan, en wat de totale kosten zijn? Heeft iemand hier ervaring mee.
    Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
    whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
      dinsdag 28 april 2009 @ 00:23:33 #138
    90197 soul114
    Flac is the new Mp3!
    pi_68445370
    Ik ben er al uit..
      dinsdag 28 april 2009 @ 03:32:19 #139
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_68447739
    quote:
    Op maandag 27 april 2009 19:38 schreef tevebe het volgende:
    Vliegticket naar Vancouver. Vertrek mag van AMS, BRU, DUS en het liefst max 1 tussenstop. Vertrek 8-9feb en terug 22-23feb. Kom zelf rond de 750 uit. Goedkoper kan wel, maar dan vaak 2 tussenstops en/of stopovers van 5-6+ uur.
    Weet je zeker dat je gezocht hebt?

    Amsterdam: 8 feb heen, 23 feb terug. Overstap in London, British Airways 825 dollar (640 euro)
    Brussel: 8 feb heen, 23 feb terug. Overstap in London, British Airways 828 dollar (640 euro)

    En nu komt die:

    Dusseldorf 8 feb heen, 23 feb terug. Overstap in London, British Airways 511 dollar (400 euro) ( en dat tijdens de Olympische Spelen)
    pi_68447931
    Ik wil naar ergens in zuid oost azie vanaf nederland of dicht in de buurt. Vertek rond 10 juni en terugkomen rond tien augustus. Iemand ideeen onder de 800 euro?
    pi_68450110
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 03:32 schreef Blik het volgende:

    [..]

    Weet je zeker dat je gezocht hebt?

    Amsterdam: 8 feb heen, 23 feb terug. Overstap in London, British Airways 825 dollar (640 euro)
    Brussel: 8 feb heen, 23 feb terug. Overstap in London, British Airways 828 dollar (640 euro)

    En nu komt die:

    Dusseldorf 8 feb heen, 23 feb terug. Overstap in London, British Airways 511 dollar (400 euro) ( en dat tijdens de Olympische Spelen)
    Ja via Expedia, cheaptickets, vliegwinkel en nog een paar van die sites. Heb je misschien linkjes? PM mag ook.
    pi_68450248
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 04:33 schreef pickup52 het volgende:
    Ik wil naar ergens in zuid oost azie vanaf nederland of dicht in de buurt. Vertek rond 10 juni en terugkomen rond tien augustus. Iemand ideeen onder de 800 euro?
    genoeg mogelijkheden vilieg dan via london

    ¤488 Singapore Air 1x overstappen
    LHR 11:55a KUL 8:55a (14h 35m)
    KUL 9:30a LHR 7:10p (17h 15m)

    ¤510 Singapore Air 1x overstappen
    LHR 11:55a BKK 7:45a (16h 15m)1
    BKK 10:10a LHR 7:10p (17h 25m)1

    ¤452 Singapore Air direct vlucht
    LHR 11:55a SIN 12:45p (12h 50m)0
    SIN 7:45a LHR 7:10p (13h 25m)0
    pi_68450317
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 09:35 schreef tevebe het volgende:

    [..]

    Ja via Expedia, cheaptickets, vliegwinkel en nog een paar van die sites. Heb je misschien linkjes? PM mag ook.
    389 via kayak.com via dusseldorf met BA
    pi_68450580
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 09:45 schreef DancePlaza het volgende:

    [..]

    389 via kayak.com via dusseldorf met BA
    Wow ik heb net gekeken en zie het inderdaad staan. Straks na het werk eens kijken of ik kan boeken.

    Bedankt
    pi_68457475
    Wanneer: maandag 10 augustus heen en maandag 17 augustus terug
    Waarnaartoe: New York
    Waarvandaan: Nederland/Belgie/Duitsland (dichtbij de NL grens)
    Hoeveel: Met 2 personen.

    Goedkoopste die ik kan vinden is vanaf amsterdam voor 1685,- retour voor 2 personen. Moet toch goedkoper kunnen?!
    pi_68462193
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 13:25 schreef BasSDruM het volgende:
    Wanneer: maandag 10 augustus heen en maandag 17 augustus terug
    Waarnaartoe: New York
    Waarvandaan: Nederland/Belgie/Duitsland (dichtbij de NL grens)
    Hoeveel: Met 2 personen.

    Goedkoopste die ik kan vinden is vanaf amsterdam voor 1685,- retour voor 2 personen. Moet toch goedkoper kunnen?!
    Belgie/Frankfurt: http://www.skyscanner.nl/(...)n-augustus-2009.html

    Duitsland/Brussel: http://www.skyscanner.nl/(...)n-augustus-2009.html

    Beide dus rond de 1300 retour voor 2 pers.


    Edit; vanaf Amsterdam kan ook voor 1300 http://www.kayak.com/s/flights.jsp?searchid=A9SuYZ&completed=true

    ff op die 2 sites rondzoeken dus.
    pi_68463475
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 15:26 schreef Espabilado het volgende:

    [..]

    Belgie/Frankfurt: http://www.skyscanner.nl/(...)n-augustus-2009.html

    Duitsland/Brussel: http://www.skyscanner.nl/(...)n-augustus-2009.html

    Beide dus rond de 1300 retour voor 2 pers.


    Edit; vanaf Amsterdam kan ook voor 1300 http://www.kayak.com/s/flights.jsp?searchid=A9SuYZ&completed=true

    ff op die 2 sites rondzoeken dus.
    553 pp als je nog flexibel met data met swiss. vanaf amsterdam
    ¤554pp met British Airways vanaf Brussel


    en wil je helemaal goedkoop moet je vanaf frankfurt vliegen met Air India op jouw data kost het :
    444 Air India directe vlucht., ben je flexibel lukt het zelf voor 416

    suc6 ermee


    kijk ff rond op kayak.com

    [ Bericht 13% gewijzigd door DancePlaza op 28-04-2009 16:06:47 ]
      dinsdag 28 april 2009 @ 16:30:43 #148
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_68464578
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 09:35 schreef tevebe het volgende:

    [..]

    Ja via Expedia, cheaptickets, vliegwinkel en nog een paar van die sites. Heb je misschien linkjes? PM mag ook.
    Allemaal gevonden via cheaptickets.com
    pi_68491667
    Weet iemand hier iets op?: ik heb net een ticket geboekt Londen-Singapore bij Singapore airlines met mijn vaders creditcard, en nu moet hij kennelijk langs schiphol om daar een letter of indemnity af te geven dat als de kaart geweigerd wordt hij het hele bedrag betaalt. Hier heeft hij natuurlijk geen zin in en is er misschien een manir om daar onderuit te komen?
      donderdag 30 april 2009 @ 22:12:00 #150
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_68541727
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 11:24 schreef pickup52 het volgende:
    Weet iemand hier iets op?: ik heb net een ticket geboekt Londen-Singapore bij Singapore airlines met mijn vaders creditcard, en nu moet hij kennelijk langs schiphol om daar een letter of indemnity af te geven dat als de kaart geweigerd wordt hij het hele bedrag betaalt. Hier heeft hij natuurlijk geen zin in en is er misschien een manir om daar onderuit te komen?
    Ik vind dit eigenlijk nog wel een goede oplossing van Singapore Airlines. Er zijn ook airlines die niet toestaan dat je met een credit card boekt die op iemand anders zijn naam staat.
    Wat Singapore Airlines wil is dat ze jouw zitplaats kunnen reserveren en daarvoor ook betaald krijgen en het geld mogen houden, en niet opeens na de vlucht dat jouw vader zegt, wacht eens even, ik ken die persoon helemaal niet, en dan heeft Singapore Airlines de bewijslast. (Creditcardfraude komt nogal eens voor).
    Met de betreffende verklaring geeft jouw vader toestemming dat zijn credit card voor deze boeking gebruikt mag worden. Op die manier voorkomen ze eventuele problemen in de toekomst. (Want ook bedragen die reeds zijn afgeschreven van de credit card bankrekening kan je in theorie ook terugvorderen wanneer het fraude betreft). Wanneer je met een eigen credit card boekt en vliegt zal een vliegtuigmaatschappij geen problemen hebben met de bewijslast aangezien de naam van de credit card houder op de namenlijst van de betreffende vlucht zal voorkomen.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_68544832
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 11:24 schreef pickup52 het volgende:
    Weet iemand hier iets op?: ik heb net een ticket geboekt Londen-Singapore bij Singapore airlines met mijn vaders creditcard, en nu moet hij kennelijk langs schiphol om daar een letter of indemnity af te geven dat als de kaart geweigerd wordt hij het hele bedrag betaalt. Hier heeft hij natuurlijk geen zin in en is er misschien een manir om daar onderuit te komen?
    Ik vind het wel heel coulant van Singapore Airlines dat ze deze service aanbieden. Vaak is het zo dat de creditcard eigenaar ook passagier moet zijn, of in ieder geval dient de CC bij inchecken te worden getoond. Maar dit heb ik geloof ik alleen nog maar meegemaakt bij LCC's en nooit bij b.v. KLM bij boeking via hun website. Malaysian had in het verleden ook zo iets. Bij boeking werd expliciet vermeld dat bij het afhalen van de paper tickets op Schiphol bij vertrek de creditcard waarmee betaald was, getoond moest worden. Maar ik heb al een paar jaar niet meer met Malaysian gevlogen.
      vrijdag 1 mei 2009 @ 22:24:56 #152
    170734 Lemjur
    Hjallrawr.
    pi_68573910
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 15:27 schreef Espabilado het volgende:
    Met de trein:

    Berlijn - Praag
    Praag - Wenen
    Wenen - Bratislava
    Bratislava - Budapest

    In Juli

    Met bah.de kan ik wel schema's vinden maar geen exacte info van prijzen en maatschappijen en hoe/waar te boeken. Is die kantelbare hogesnelheidstrein oid al in gebruik bij praag-wenen?

    BVD
    Berlijn - Praag: ¤ 29,- (te reserveren bij Bahn.de) Eurocity, Rijdt om de 2 uur, reisduur 2:42

    Praag - Wenen: Reken maar op een euro of 30/40, dan weet je zeker dat je een plaatsje hebt. Jizdenka.cz geeft ¤ 39,40 aan iig. (W-P is 19¤) (HST gaat ja, dat komt op 35 euro volgens mij)

    Wenen - Bratislava: +/- ¤15, schijnen 99 treinen per dag te gaan .

    Bratislava - Budapest: ¤ 25 volgens Jizdenka.

    Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je nog studeert krijg je naar mijn weten ook korting, én ook als je >26 bent.

    In die landen die je bezoekt kun je ook makkelijker aan een plaats komen. Treinen zitten er niet zo vol als hier, althans das mijn beleving.

    Hoop dat je hier iets aan hebt gehad. (wanneer ben je van plan W-B-B te doen, ik zit er in juli ook )

    [ Bericht 3% gewijzigd door Lemjur op 01-05-2009 22:33:44 ]
    Raise your head and say: "WELL DONE, WELL DONE!".
      vrijdag 1 mei 2009 @ 22:54:29 #153
    237883 Espabilado
    bijdehand
    pi_68575231
    quote:
    Op vrijdag 1 mei 2009 22:24 schreef Lemjur het volgende:

    [..]

    Berlijn - Praag: ¤ 29,- (te reserveren bij Bahn.de) Eurocity, Rijdt om de 2 uur, reisduur 2:42

    Praag - Wenen: Reken maar op een euro of 30/40, dan weet je zeker dat je een plaatsje hebt. Jizdenka.cz geeft ¤ 39,40 aan iig. (W-P is 19¤) (HST gaat ja, dat komt op 35 euro volgens mij)

    Wenen - Bratislava: +/- ¤15, schijnen 99 treinen per dag te gaan .

    Bratislava - Budapest: ¤ 25 volgens Jizdenka.

    Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je nog studeert krijg je naar mijn weten ook korting, én ook als je >26 bent.

    In die landen die je bezoekt kun je ook makkelijker aan een plaats komen. Treinen zitten er niet zo vol als hier, althans das mijn beleving.

    Hoop dat je hier iets aan hebt gehad. (wanneer ben je van plan W-B-B te doen, ik zit er in juli ook )
    Thanks, denk je dat reserveren voor in die tijd nodig is voor Berlijn - Praag en Praag - Wenen? Ik zie op bahn.de overigens Berlijn - Praag een normaal tarief staan van ¤60. Heb jij een bahncard oid of kan je op andere wijze ook gereduceerd tarief krijgen?

    Zit ook nog te denken om Praag - Bratislava te nemen ipv Praag-Wenen want dat schijt goedkoper te zijn ivm ontlopen duurdere oostenrijkse maatschappijen.

    W-B-B zal ik ongeveer vanaf 12 juli doen met circa 3 dagen ertussen.
      zaterdag 2 mei 2009 @ 19:29:12 #154
    93828 nickybol
    onderduiknaam
    pi_68597751
    Boston - Amsterdam / Dusseldorf

    Vertrek: 6 juni (dag later kan als het moet)
    Terug: 29/30 augustus

    Kan iemand dit onder de $750 krijgen? Een paar overstapjes maakt me niet uit.
    pi_68599428
    Weet iemand de goedkoopste manier om naar Kaapstad te geraken? Het gaat dan om een retourtje op 4 juli 2009 tot 9 augustus 2009. Overstappen maakt me niks uit. Ik heb al verschillende maatschappijen en ook combi's geprobeerd maar het valt telkens zwaar tegen.
    pi_68616196
    quote:
    Op zaterdag 2 mei 2009 20:12 schreef Borretje_21 het volgende:
    Weet iemand de goedkoopste manier om naar Kaapstad te geraken? Het gaat dan om een retourtje op 4 juli 2009 tot 9 augustus 2009. Overstappen maakt me niks uit. Ik heb al verschillende maatschappijen en ook combi's geprobeerd maar het valt telkens zwaar tegen.
    ¤733 vanaf london heatrow met bmi rechtstreekse vlucht.
      zondag 3 mei 2009 @ 14:40:22 #157
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_68618638
    quote:
    Op zondag 3 mei 2009 13:22 schreef DancePlaza het volgende:

    [..]

    ¤733 vanaf london heatrow met bmi rechtstreekse vlucht.
    En hoe kom je voor onder de 17 euro naar London Heathrow?? Wordt lastig denk ik
    pi_68629519
    quote:
    Op zondag 3 mei 2009 14:40 schreef Blik het volgende:

    [..]

    En hoe kom je voor onder de 17 euro naar London Heathrow?? Wordt lastig denk ik
    heeh das iemand die van boston naar amsterdam wil.. daar ehb ik geen lagere prijzen gevonden dan 750 $
    pi_68630262
    In Juli wil ik met de trein naar Frankfurt vanuit Weert. Nu had ik gehoord van mijn buurman dat je in Venlo treinkaartjes uit de automaat kan kopen waarmee je voor maar ¤25 of ¤30 door Duitsland kan reizen. Kan hier zelf niets over vinden op internet. Iemand die misschien weet of dit klopt?
    pi_68630496
    Klopt geloof ik. Je kan je reis dan uitstippelen op bahn.de met de optie 'Nur Nahverkehr'
      zondag 3 mei 2009 @ 20:00:59 #161
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_68631595
    quote:
    Op zondag 3 mei 2009 19:08 schreef DancePlaza het volgende:

    [..]

    heeh das iemand die van boston naar amsterdam wil.. daar ehb ik geen lagere prijzen gevonden dan 750 $
    je hebt gelijk, ff 2 reacties door elkaar gehaald
    pi_68646552
    quote:
    Op zaterdag 2 mei 2009 19:29 schreef nickybol het volgende:
    Boston - Amsterdam / Dusseldorf

    Vertrek: 6 juni (dag later kan als het moet)
    Terug: 29/30 augustus

    Kan iemand dit onder de $750 krijgen? Een paar overstapjes maakt me niet uit.
    Zal niet meevallen vanuit Boston. Ja 30 dollar goedkoper als je met Swiss BOS-ZRH-BRU vliegt, maar dat schiet waarschijnlijk ook niet op. Het lijken wel prijsafspraken vanuit Boston met tarieven van zo rond de 550 euries bij alle europese concurrenten, en de amerikaanse partners doen gewoon lekker mee.

    Of je moet YYZ-LHR willen vliegen voor 555 dollar met Air Transat
      maandag 4 mei 2009 @ 10:14:23 #163
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_68646970
    ik zoek:

    Het goedkoopste ticket van Dusseldorf/Amsterdam naar Harare.
    Vertrek: +/- 1 juli
    terugkomst: +/20 oktober.

    Het goedkoopste wat ik tot nu toe gevonden heb is 1100 euro...kan iemand minder bieden?
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
    pi_68689009
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 10:14 schreef AKnynke het volgende:
    ik zoek:

    Het goedkoopste ticket van Dusseldorf/Amsterdam naar Harare.
    Vertrek: +/- 1 juli
    terugkomst: +/20 oktober.

    Het goedkoopste wat ik tot nu toe gevonden heb is 1100 euro...kan iemand minder bieden?
    Als je op genoemde data zoekt via Kayak.com, vanaf LON naar HRE dan kom je op 646 euro. Dan moet je nog wel een retour Londen Heathrow boeken voor ruim 100eu. Je bent wel vreselijk lang onderweg, maar het levert je wel het bedrag van een slordige 400 euro op!
    TRV
    pi_68696392
    Hai!

    Ik wil graag op 17 augustus vanuit Budapest terug naar Amsterdam. Trein, vliegen, evt bus, maakt allemaal niet uit
    Iemand die een goedkope optie weet?
    pi_68703921
    quote:
    [b]Op dinsdag 5 mei 2009 16:15Iemand die een goedkope optie weet?
    Ja.

    Als ik die noem krijgt Buzz spontaan een orgasme

    Deze methode is wel CO2-neutraal en bovendien zonder kosten.

    Maar ik denk dat jij er de tijd niet voor uit wil trekken.
    pi_68704076
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 19:49 schreef Frank__NL het volgende:

    [..]

    Ja.

    Als ik die noem krijgt Buzz spontaan een orgasme

    Deze methode is wel CO2-neutraal en bovendien zonder kosten.

    Maar ik denk dat jij er de tijd niet voor uit wil trekken.
    lopen?
    pi_68704169
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 19:49 schreef Frank__NL het volgende:

    [..]

    Ja.

    Als ik die noem krijgt Buzz spontaan een orgasme

    Deze methode is wel CO2-neutraal en bovendien zonder kosten.

    Maar ik denk dat jij er de tijd niet voor uit wil trekken.


    Nee, ik wil op tijd terug zijn voor Lowlands dus dat gaat 'm niet worden
    pi_68704390
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 16:15 schreef lienelien het volgende:
    Hai!

    Ik wil graag op 17 augustus vanuit Budapest terug naar Amsterdam. Trein, vliegen, evt bus, maakt allemaal niet uit
    Iemand die een goedkope optie weet?
    Vliegen een optie?
    113 is misschien niet enorm goedkoop, maar British Airways is toch een goede maatschappij.
    pi_68704770
    Ja ¤113 ed had ik idd al gevonden, en dat vind ik stiekem een beetje te duur voor zo'n 'kleine' afstand
    pi_68704872
    ¤113 lijkt me vrij aardig in het hoogseizoen en op een dag dat Sziget afgelopen is en er een uittocht uit Budapest plaatstvindt (zie Wizzair die al ¤140 vragen voor BUD-EIN)
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_68705472
    Met wat geluk duurt de gratis methode ongeveer 24 uur. Zelf zou ik het er iets meer van nemen en er twee dagen voor uit trekken. Lopen is inderdaad ook gratis en CO2-neutraal (hou je kut opmerkingen maar bij je), maar dan duurt het meerdere maanden (tot Lowlands 2010 dus).
    pi_68706225
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 20:30 schreef Frank__NL het volgende:
    Met wat geluk duurt de gratis methode ongeveer 24 uur. Zelf zou ik het er iets meer van nemen en er twee dagen voor uit trekken. Lopen is inderdaad ook gratis en CO2-neutraal (hou je kut opmerkingen maar bij je), maar dan duurt het meerdere maanden (tot Lowlands 2010 dus).
    ja, liften zeker.
    Ga ik als meisje alleen toch liever niet doen..
    pi_68723829
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 20:48 schreef lienelien het volgende:

    [..]

    ja, liften zeker.
    Ga ik als meisje alleen toch liever niet doen..
    Of met de eurolines bus: 34 euro maar wel lang onderweg!
    departure:2009.08.17. Monday 15:30
    arrival:2009.08.18. Tuesday 13:15

    Of met de bus van eurolines naar Wenen airport(2,5 hr,10 euro) en daarvandaan het vliegtuig naar Amsterdam: 45 euro met skyeurope.

    [ Bericht 10% gewijzigd door Walking_On_Sunshine op 06-05-2009 11:46:59 ]
    Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
    Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
    pi_68724553
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 20:48 schreef lienelien het volgende:

    [..]

    ja, liften zeker.
    Ga ik als meisje alleen toch liever niet doen..
    Ik zou je zeker niet laten staan. Maar ik denk dat het dan geen CO2 neutrale trip gaat worden!
    quote:
    Lopen is inderdaad ook gratis en CO2-neutraal (hou je kut opmerkingen maar bij je)
    Nou, nou, Frank, ik weet dat je een plaat voor je hoofd hebt en dat je aan een tunnelvisie syndroom lijdt, maar je maakt mij niet wijs dat lopen lopen met jouw uitstoot nu zo CO2 neutraal is. Maar je kunt onderweg natuurlijk altijd nog orchideeen gaan fotograferen.
    pi_68755840
    quote:
    Maar je kunt onderweg natuurlijk altijd nog orchideeen gaan fotograferen.
    In Augustus - je bent niet wijs man.

    Ja, als de dag al vast staat zou ik hoe dan ook liever voor 34 euro met Eurolines gaan, dan voor > 100 per vliegtuig. Zelfs als ik geen enkel milieuprincipe had.

    Het voordeel van een nachtelijke trein is dat deze vaak precies net zo veel kost als overdag, maar je bespaart je een dure overnachting in een te duur hotel

    Oh wacht ff.

    Ik ga van het onderwerp af.
    pi_68772973
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 11:41 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:

    [..]

    Of met de eurolines bus: 34 euro maar wel lang onderweg!
    departure:2009.08.17. Monday 15:30
    arrival:2009.08.18. Tuesday 13:15

    Of met de bus van eurolines naar Wenen airport(2,5 hr,10 euro) en daarvandaan het vliegtuig naar Amsterdam: 45 euro met skyeurope.
    heb je soms linkjes daarvan? Want ik kan op eurolines.nl nergens aangeven dat ik vanuit Hongarije/Budapest wil vertrekken
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 12:01 schreef Buzz129 het volgende:

    [..]

    Ik zou je zeker niet laten staan. Maar ik denk dat het dan geen CO2 neutrale trip gaat worden!

    pi_68773957
    Via www.eurolines.com kan je op de Hongaarse versie ervan komen, en daar een enkeltje BUDAPEST naar WIEN_AIRPORT zoeken.
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_68775336
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 15:25 schreef Thetallguy het volgende:
    Via www.eurolines.com kan je op de Hongaarse versie ervan komen, en daar een enkeltje BUDAPEST naar WIEN_AIRPORT zoeken.

    Maar ga toch liever in een stuk door naar amsterdam

    Kan iemand me dan nog uitleggen waar dit prijsverschil in zit?
    quote:
    BUDAPEST, Népliget, aut. áll.
    AMSTERDAM, AMSTELSTATION 2009.08.18. kedd 15:30
    2009.08.19. szerda 13:15

    25110,- Ft non restricted jegy:
    ifjúsági: 25110,- Ft

    9900,- Ft non-refundable, non-modifiable jegy:
    NET ÁR: 9900,- Ft
    Want ik wil graag op de 18e terug.. Bovenste is zo'n ¤80, onderste ¤31..
    Alleen dat je het ticket niet meer kan annuleren ed soms? Jegy is ticket nl
    pi_68775404
    De bovenste is een wijzigbaar ticket. De onderste staat vast en kan je dus geen data/naam wijzigen en krijg je geen geld terug bij annulering.
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_68775453
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 15:58 schreef Thetallguy het volgende:
    De bovenste is een wijzigbaar ticket. De onderste staat vast en kan je dus geen data/naam wijzigen en krijg je geen geld terug bij annulering.
    ah toch. Ok, nou prima
    thnx
    pi_68788678
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 15:56 schreef lienelien het volgende:

    [..]


    Maar ga toch liever in een stuk door naar amsterdam
    En daarvoor ga je dan bijna 24 uur in een bus zitten? Pfff, ik zou wat vroeger vertrekken en vanaf Wenen lekker in 2 uurtjes weer in Amsterdam. Maar ja de kosten van zo'n bustrip lijken wel Thaise prijzen. Ik vraag me dan ook af wat de kwaliteit van zo'n bus is.
      vrijdag 8 mei 2009 @ 19:03:40 #183
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_68818981
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 21:59 schreef Buzz129 het volgende:

    [..]

    En daarvoor ga je dan bijna 24 uur in een bus zitten? Pfff, ik zou wat vroeger vertrekken en vanaf Wenen lekker in 2 uurtjes weer in Amsterdam. Maar ja de kosten van zo'n bustrip lijken wel Thaise prijzen. Ik vraag me dan ook af wat de kwaliteit van zo'n bus is.
    De kwaliteit in een Eurolines bus is opzich niet slecht, ik heb in zo'n bus gezeten van Wenen naar Bratislava, en zo'n zelfde touringcar doet ook langere stukken.
    Het grootste nadeel van een dergelijke manier van reizen is de lange tijd die je erover doet en niet echt de mogelijkheid tot goed slapen, daarnaast, het volk wat meereist zal meestal niet degene met het meeste geld zijn, dus waardevolle spullen moet je goed bij je houden....
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_68820745
    Geen vraag naar advies, maar naar ervaringen!

    KLM vliegt op New York vanaf Amsterdam met Boeings 777's. Zijn dit prettige vliegtuigen om meer dan acht uur in te verblijven?
    Is KLM zoiezo een goede maatschappij om mee naar New York te vliegen?
    pi_68821094
    quote:
    het volk wat meereist zal meestal niet degene met het meeste geld zijn
    En dat geldt wel voor low cost airlines?
      vrijdag 8 mei 2009 @ 20:19:30 #186
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_68821735
    quote:
    Op vrijdag 8 mei 2009 20:01 schreef Frank__NL het volgende:

    [..]

    En dat geldt wel voor low cost airlines?
    Die zijn in ieder geval door een veiligheidscontrole gegaan..... Reizen met de bus is toch vaak het goedkoopst, waardoor je toch een bepaald publiek aantrekt. (Niet dat ik het daarom niet zou doen, maar het kan een reden zijn om nou net niet voor dit vervoermiddel te kiezen op lange afstand).
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_68827179
    quote:
    Op vrijdag 8 mei 2009 19:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
    Geen vraag naar advies, maar naar ervaringen!

    KLM vliegt op New York vanaf Amsterdam met Boeings 777's. Zijn dit prettige vliegtuigen om meer dan acht uur in te verblijven?
    Is KLM zoiezo een goede maatschappij om mee naar New York te vliegen?
    Volgens mij vliegt KLM helemaal niet met een 777 naar NYC maar met een 747. En North West vliegt met een veel kleinere 757. En dat is echt fijn vliegen met maar 160 stoelen in een toestel waar veel maatschappijen er meer dan 200 in proppen.

    Een 777-200ER van KLM is wel OK, een 777-300 mijd ik als de pest. En naar NYC kies ik altijd voor North West, maar vlieg dan ook naar Newark. Maar ach waar heb je het over, 8 uurtjes op de dag en retour binnen de 6 uur weer op Schiphol. Niet iets om je echt druk over te maken wan thet zijn geen vluchten van boven de 12 uur zoals naar Manilla of Quito
      Moderator vrijdag 8 mei 2009 @ 22:59:26 #188
    45833 crew  Fogel
    pi_68827369
    quote:
    Op vrijdag 8 mei 2009 20:19 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]

    Die zijn in ieder geval door een veiligheidscontrole gegaan..... Reizen met de bus is toch vaak het goedkoopst, waardoor je toch een bepaald publiek aantrekt. (Niet dat ik het daarom niet zou doen, maar het kan een reden zijn om nou net niet voor dit vervoermiddel te kiezen op lange afstand).
    Dat mensen zich na de veiligheidscontrole veiliger voelen, werd (misschien word, heb het nieuw hieromtrent niet gevolgd) op Kastrup (Copenhagen airport) gretig gebruik van gemaakt door een groep criminelen. Je mag immers gewoon de de controle door al vlieg je niet. Aangezien mensen zich veiliger voelen, letter ze minder goed op en dan ben je zo wat waardevolle spullen kwijt aan die lui.
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_68833831
    quote:
    Op vrijdag 8 mei 2009 19:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
    Geen vraag naar advies, maar naar ervaringen!

    KLM vliegt op New York vanaf Amsterdam met Boeings 777's. Zijn dit prettige vliegtuigen om meer dan acht uur in te verblijven?
    Is KLM zoiezo een goede maatschappij om mee naar New York te vliegen?
    Misschien krijg je in één van onderstaande topics anders iets meer feedback op deze vraag, Tonio.

    Vragen over vliegen #8 (e-tickets, bagage, belasting etc)
    Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #7
     FR
    pi_68899338
    vraagje voor de mensen hier ik wil van 5 juli tot 10 juli naar schotland, Inverness wel te verstaan

    Geef bij je vraag duidelijk aan
    1. Luchthaven in NL of duitsland of belgie maakt eigenlijk niet veel uit.
    2. 5 Juli tot 10 Juli
    3. Schotland Inverness
    4. Vliegtuig
    5. ik zou graag rechtstreeks vleigen aangezien ik weet dat inverness een vliegveld heeft

    ik zou graag de goedkoopste vluchten hebben ikzelf het op ryanair gekeken alleen niet overal staat inverness bij.

    thnx voor de hulp alvast
    pi_68900007
    Weeze - Edinburgh (4 juli heen 22:50-23:20- 10 juli retour 19:50-22:25) ¤61,51 excl. bagagekosten. www.ryanair.com
    Edinburgh - Inverness (5 juli 10:15-14:10 - 10 juli 13:10-17:00 ) ¤13,95 www.megabus.co.uk

    door de late aankomsttijd van de Ryanair vlucht kan je de bus naar Inverness niet meer halen, dus is het handiger om een dag eerder te vertrekken en dan de bus op 5 juli te nemen.

    Kom je op ongeveer ¤75 totaal uit.

    [ Bericht 0% gewijzigd door Thetallguy op 11-05-2009 12:47:03 (opmaak) ]
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
      Moderator maandag 11 mei 2009 @ 12:11:57 #192
    45833 crew  Fogel
    pi_68900338
    Voor 227¤ kan je direct vanaf Dusseldorf naar Inverness vliegen met de Lufthansa, maar alleen op zaterdagen.

    Duesseldorf (DUS) to Inverness (INV): Sat 4 Jul
    Departure Arrival Flight Duration
    Duesseldorf
    10:50 Inverness
    11:45 LH4798 1h55

    Inverness (INV) to Duesseldorf (DUS): Sat 11 Jul
    Departure Arrival Flight Duration
    Inverness
    12:20 Duesseldorf
    15:15 LH4799 1h55

    Verder zou je via London (Gatwick / Luton) kunnen vliegen en dan easyjet of flybe verder naar Iverness.
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
      maandag 11 mei 2009 @ 12:37:48 #193
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_68901069
    quote:
    Op zaterdag 2 mei 2009 19:29 schreef nickybol het volgende:
    Boston - Amsterdam / Dusseldorf

    Vertrek: 6 juni (dag later kan als het moet)
    Terug: 29/30 augustus

    Kan iemand dit onder de $750 krijgen? Een paar overstapjes maakt me niet uit.
    Als je tijd genoeg hebt , kun je ook naar New York vliegen en dan vanaf Chinatown de bus naar Boston pakken. Die bus kost maar $10 ofzo.
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
      maandag 11 mei 2009 @ 17:04:25 #194
    208510 WammesWaggel
    Ciao Matteo
    pi_68910406
    Voor vluchten naar Canada is dit ook wel een aanrader:
    http://www.airtransat.nl/nl/index.aspx
      dinsdag 12 mei 2009 @ 08:01:26 #195
    241000 BuupWerk
    hAsTaLaPaStA
    pi_68928414
    TVP
    pi_69023524
    Wanneer: ergens in oktober, november of begin december voor twee weken
    Waarnaartoe: Singapore
    Waarvandaan: Nederland/Belgie/Duitsland (ik woon in Brabant)
    Hoeveel: Met 2 personen.

    Plaats van vertrek en data zijn allemaal flexibel, overstappen ook niet zo'n probleem.

    Goedkoopste dat ik tot nu toe heb gevonden is Etihad vanaf Brussel voor 600 euro pp, maar dat moet goedkoper kunnen.
      donderdag 14 mei 2009 @ 20:02:15 #197
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_69027955
    quote:
    Op donderdag 14 mei 2009 17:58 schreef Tano_Stargazers het volgende:
    Wanneer: ergens in oktober, november of begin december voor twee weken
    Waarnaartoe: Singapore
    Waarvandaan: Nederland/Belgie/Duitsland (ik woon in Brabant)
    Hoeveel: Met 2 personen.

    Plaats van vertrek en data zijn allemaal flexibel, overstappen ook niet zo'n probleem.

    Goedkoopste dat ik tot nu toe heb gevonden is Etihad vanaf Brussel voor 600 euro pp, maar dat moet goedkoper kunnen.
    Aangezien je reistijd nog voor de kerst is zullen de maatschappijen nog niet vol zitten. Deze zullen dan ook zeker (mits de olieprijs geen 300 euro per vat wordt) gaan dalen.
    Momenteel heeft bijvoorbeeld Emirates aanbiedingen in de maand september, mijn advies is dan op dit moment ook nog even wachten met boeken totdat deze maanden in de aanbieding komen.

    Luchtvaartmaatschappijen zullen voor vluchten met vertrek in November op dit moment nog geen super lage prijzen in de aanbieding gooien, ze wachten het aantal boekingen af. Dat zal gezien de economische crisis tegenvallen en zal de prijs vanzelf gaan dalen. Eind Augustus is een betere tijd om goedkope aanbiedingen te vinden, al kan het natuurlijk geen kwaad om af en toe te kijken.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_69048468
    quote:
    Op donderdag 14 mei 2009 20:02 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]

    Aangezien je reistijd nog voor de kerst is zullen de maatschappijen nog niet vol zitten. Deze zullen dan ook zeker (mits de olieprijs geen 300 euro per vat wordt) gaan dalen.
    Momenteel heeft bijvoorbeeld Emirates aanbiedingen in de maand september, mijn advies is dan op dit moment ook nog even wachten met boeken totdat deze maanden in de aanbieding komen.

    Luchtvaartmaatschappijen zullen voor vluchten met vertrek in November op dit moment nog geen super lage prijzen in de aanbieding gooien, ze wachten het aantal boekingen af. Dat zal gezien de economische crisis tegenvallen en zal de prijs vanzelf gaan dalen. Eind Augustus is een betere tijd om goedkope aanbiedingen te vinden, al kan het natuurlijk geen kwaad om af en toe te kijken.
    Super, thanks! Ik zal even rustig afwachten wat er nog gaat komen.
    pi_69092733
    Ik ben op zoek naar een vliegticket naar Singapore.
    Heen 6 juli
    Terug rond 6 augustus.

    Ik heb zelf al wat goedkope tickets gevonden via londen, maar dan vlieg je vanaf londen city en ik kan verder geen goedkope tickets naar london city vinden. Heeft iemand ervaring met het reizen vanaf een ander vliegveld in london naar london city? En heeft iemand ervaring met het niet doorlabelen van de koffer waardoor je op de terugweg in Amsterdam uit kan stappen?
    pi_69097848
    Vlucht vanaf London City naar Singapore lijkt me sterk (alleen Air France dan nog via Parijs lijkt me een goede verbinding) je bedoelt Heathrow of Gatwick?

    [ Bericht 15% gewijzigd door Thetallguy op 17-05-2009 10:48:20 ]
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_69104724
    quote:
    Op zaterdag 16 mei 2009 18:48 schreef Ingss het volgende:
    Ik ben op zoek naar een vliegticket naar Singapore.
    Heen 6 juli
    Terug rond 6 augustus.

    Ik heb zelf al wat goedkope tickets gevonden via londen, maar dan vlieg je vanaf londen city en ik kan verder geen goedkope tickets naar london city vinden. Heeft iemand ervaring met het reizen vanaf een ander vliegveld in london naar london city? En heeft iemand ervaring met het niet doorlabelen van de koffer waardoor je op de terugweg in Amsterdam uit kan stappen?
    Ja, ik ben eind april van London City naar London Heathrow gereisd, en dat was best prima te doen. Je pakt vanaf Heathrow de Picadilly line, stapt over bij Green Park op de Jublilee line en dan bij Canning Town ga je over op de DLR (Docklands Light Rail) richting London City Airport. Het kost je ongeveer 1.5 uur, en kost je 6 pond. London Gatwick en London Luton liggen wat verder van het centrum, dan moet je met de bus of trein denk ik.
    pi_69124286
    Ik ben op zoek naar een goedkope retour vliegticket naar Cairo, mag eventueel ook vanuit Belgie. Het goedkoopste wat ik zelf kon vinden is 262 euro met Egyptair vanaf Amsterdam.

    Data: 1 juni t/m 22 juni ( ongeveer 3 weken ). Als er goedkopere tickets zijn maar dan een aantal dagen later of eerder is voor mij geen probleem.

    Alvast dank!
    pi_69155727
    quote:
    Op zaterdag 16 mei 2009 21:27 schreef Thetallguy het volgende:
    Vlucht vanaf London City naar Singapore lijkt me sterk (alleen Air France dan nog via Parijs lijkt me een goede verbinding) je bedoelt Heathrow of Gatwick?
    Je vliegt dan via Amsterdam. Als ik dezelfde vlucht opzoek maar dan opstap in amsterdam is het 1100 euro vlieg ik vanaf londen naar amsterdam naar singapore is het 550 euro.

    heel fijn dus.
    pi_69155760
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 00:10 schreef Coastertommm het volgende:

    [..]

    Ja, ik ben eind april van London City naar London Heathrow gereisd, en dat was best prima te doen. Je pakt vanaf Heathrow de Picadilly line, stapt over bij Green Park op de Jublilee line en dan bij Canning Town ga je over op de DLR (Docklands Light Rail) richting London City Airport. Het kost je ongeveer 1.5 uur, en kost je 6 pond. London Gatwick en London Luton liggen wat verder van het centrum, dan moet je met de bus of trein denk ik.
    ja klinkt wel prima! en als het 500 euro op je ticket scheelt.
    pi_69170111
    Van Amsterdam/Düsseldorf/Brussel naar New York (elke luchthaven)
    Periode 29 juli - 7 augustus (flexibel met een dag of 2)
    Liefst non-stop, indien overstap graag een korte overstapduur
    Aankomst graag 's morgens of vroeg in de middag, vertrek liefst eind van de middag/avond
    2 volwassenen

    Ben benieuwd
    “Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
    pi_69173021
    hey,
    ik zou eind juli met een vriend in biarritz (zuid-frankrijk) moeten geraken. Ik woon in antwerpen en vliegen kan vanaf belgie of zuid-nederland. Ik heb al even gezocht maar weet niet wat het goedkoopste is trein of vliegen? Kan er iemand mij iets voordelig aanbieden?

    grtz,
    David
    pi_69178917
    Trein lijkt me goedkoper.

    Rechtstreeks naar Biarritz vliegen lukt niet, dichtstbijzijnde is transavia.com van Amsterdam naar Pau, of Ryanair vanaf Charleroi naar Pau. Ryanair naar Biarritz via Londen kan ook nog maar is weer omslachtiger.
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_69185624
    quote:
    Op maandag 18 mei 2009 16:50 schreef Ingss het volgende:

    [..]

    Je vliegt dan via Amsterdam. Als ik dezelfde vlucht opzoek maar dan opstap in amsterdam is het 1100 euro vlieg ik vanaf londen naar amsterdam naar singapore is het 550 euro.

    heel fijn dus.

    Is er een overstap op Schiphol of hoe zit dat?
    Want op LCA vliegen alleen kleinere vliegtuigen, prop. vliegtuigen en jets meen ik.
    pi_69196209
    Is iemand bekend met de vluchten binnen midden- en zuid-amerika? Ik wil namelijk weten of er (betaalbare) verbindingen zijn vanaf Cuba naar Colombia ... alvast bedankt
    pi_69226652
    quote:
    Op dinsdag 19 mei 2009 12:46 schreef Baseke het volgende:

    [..]

    Is er een overstap op Schiphol of hoe zit dat?
    Want op LCA vliegen alleen kleinere vliegtuigen, prop. vliegtuigen en jets meen ik.
    ik heb eens gekeken op kayak.com en het klopt idd

    met een klein vliegtuig naar ams en vervolgens door naar singapore ideaaal
    pi_69287420
    Ik wil graag in juni 2 weken naar ijsland. Normaal zijn tickets wel goedkoop, maar nu zo kort voor vertrek en in juni zijn ze wat duurder.

    Iemand die me kan helpen? Liefst 1e weekend van juni heen en dan 2 weken later terug, maar andere tijd 2 weken in juni kan ook.

    Groeten,
    Forza
    pi_69290672
    Misschien dat mijn vraag hier wat meer gepast is...
    Ik heb een goedkope ticket naar Hong Kong kunnen vinden...

    21:20 EK 58 Dusseldorf Dubai 05:50
    09:40 EK 380 Dubai Hong Kong 21:45

    Kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet lezen...

    21:20 vertrekken we uit Dusseldorf dat begrijp ik, maar komen we dan om half 6 VEA tijd aan? Tijdsverschil is 4?? uur. Betekent het dat reizen van Dusseldorf naar Dubai zo'n 4 uurtjes is?

    En van Dubai naar Hong Kong zo'n 9 uurtjes???
      vrijdag 22 mei 2009 @ 19:08:33 #213
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_69300384
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 13:57 schreef MikeLowrey het volgende:
    Misschien dat mijn vraag hier wat meer gepast is...
    Ik heb een goedkope ticket naar Hong Kong kunnen vinden...

    21:20 EK 58 Dusseldorf Dubai 05:50
    09:40 EK 380 Dubai Hong Kong 21:45

    Kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet lezen...

    21:20 vertrekken we uit Dusseldorf dat begrijp ik, maar komen we dan om half 6 VEA tijd aan? Tijdsverschil is 4?? uur. Betekent het dat reizen van Dusseldorf naar Dubai zo'n 4 uurtjes is?

    En van Dubai naar Hong Kong zo'n 9 uurtjes???
    Volgens mij is het tijdsverschil maar 2 uur, en is het vanaf Dusseldorf ongeveer 6 uur vliegen. (Dus je komt eigenlijk om 03.50 aan)

    5.50 uur is de lokale tijd, en om 09:40 lokale tijd vlieg je dan verder naar Hong Kong. Ik denk dat dat zo'n 8 uur vliegen zal zijn, klopt ook wel want het is nu 6 uur tijdsverschil met Hong Kong.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_69301074
    Ik wil op 1 of 2 augustus (of 3 augustus) vanuit Kroatie naar Nederland. Ik wil hiervoor maximaal 50 euro uitgeven. Hoe doe ik dit?
      zaterdag 23 mei 2009 @ 10:49:48 #215
    20343 SnuggLe
    Drs. Betweter
    pi_69319522
    Wil in September naar Mexico (wrs Cancun) om een maand rond te reizen in Mexico/Guatemala/Belize.
    Nu heb ik vliegtickets gezien voor 600 pp naar Cancun (direct), maar kan het ook goedkoper?
    pi_69386152
    1.
    - waarvandaan: Amsterdam
    - wanneer: 28, 29 of 30 september t/m 5, 6 of 7 oktober
    - waarnaartoe: Barcelona (geen Girona of Reus)
    - op welke manier: vliegtuig

    2.
    - waarvandaan: liefst Amsterdam (anders Dusseldorf)
    - wanneer: vanaf 09 oktober en dan + 14 dagen en ik moet voor 30 oktober terug zijn
    - waarnaartoe: Curacao
    - op welke manier: overstap is niet erg als de reis daar goedkoper van wordt.

    Ik heb een vlucht voor 87 euro en een vlucht van 508 euro gevonden (incl. alles).
    Alvast bedankt voor alle hulp!
    pi_69425311
    Ik wil zo goedkoop mogelijk van Nederland of Duitsland (binnen 2 uur vanaf Enschede) naar Reykjavík, IJsland, op 20 juni. Verder ist alles mir egal
    pi_69427106
    quote:
    Op dinsdag 26 mei 2009 18:10 schreef PAA-053 het volgende:
    Ik wil zo goedkoop mogelijk van Nederland of Duitsland (binnen 2 uur vanaf Enschede) naar Reykjavík, IJsland, op 20 juni. Verder ist alles mir egal
    Enkele reis?

    Reykjavik is niet echt een druk aangevlogen bestemming, prijzen varieren ook niet zoveel

    Amsterdam - Reykjavik met Icelandair voor 215
    Eindhoven - Reykjavik met Icelandexpress.com voor 191 (vlucht is wel pas de 22e)
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_69440600
    [quote]Op maandag 25 mei 2009 16:35 schreef JTB85 het volgende:
    1.
    - waarvandaan: Amsterdam
    - wanneer: 28, 29 of 30 september t/m 5, 6 of 7 oktober
    - waarnaartoe: Barcelona (geen Girona of Reus)
    - op welke manier: vliegtuig

    2.
    - waarvandaan: liefst Amsterdam (anders Dusseldorf)
    - wanneer: vanaf 09 oktober en dan + 14 dagen en ik moet voor 30 oktober terug zijn
    - waarnaartoe: Curacao
    - op welke manier: overstap is niet erg als de reis daar goedkoper van wordt.

    BCN vandaag geboekt. Van 30/09 t/m 07/10 voor 74,50 incl. alles vanaf AMS.
    Voor de 2de graag tips!
    pi_69442631
    quote:
    Op dinsdag 26 mei 2009 19:02 schreef Thetallguy het volgende:

    [..]

    Enkele reis?

    Reykjavik is niet echt een druk aangevlogen bestemming, prijzen varieren ook niet zoveel

    Amsterdam - Reykjavik met Icelandair voor 215
    Eindhoven - Reykjavik met Icelandexpress.com voor 191 (vlucht is wel pas de 22e)
    Jep, enkele reis

    Ik weet dat er weinig vluchten te vinden zijn, maar ook oa Air Berlin vliegen op Reykjavík!
    En de prijzen variëren enorm, met name bij IcelandAir. Elke dag de site refreshen dus
    Als iemand nog een goedkope vlucht kan vinden boek ik direct, dus als je er een vindt, graag posten!
      vrijdag 29 mei 2009 @ 12:01:28 #221
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_69521736


    Die 53 euro moet toch wel een foutje zijn?
    pi_69521845
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 12:01 schreef Mylene het volgende:
    [ afbeelding ]

    Die 53 euro moet toch wel een foutje zijn?
    Hoezo? Vliegtuigmaatschappijen verdienen niet belachelijk veel aan vluchten hoor(per persoon)
      vrijdag 29 mei 2009 @ 12:06:59 #223
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_69521904
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 12:05 schreef Tonio-mcdo het volgende:

    [..]

    Hoezo? Vliegtuigmaatschappijen verdienen niet belachelijk veel aan vluchten hoor(per persoon)
    Naar New York hoor, niet naar Londen ofzo.
    pi_69523698
    Dan nog, er wordt gewoon niet veel aan overgehouden

    Gisteren presenteerde transavia.com de jaarcijfers, en daaruit kwam voort dat per passagier per vlucht er 2,02 overgehouden werd. ¤53 is best redelijk dus
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
      vrijdag 29 mei 2009 @ 19:17:13 #225
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_69534565
    Dat bedrag van 53 euro is geen foutje, de totaalprijs komt uit op 324 euro + eventuele boekingskosten. Wat fout is aan de prijs is de belachelijk hoge 'belasting' want die is eigenlijk maar een euro of 91, de rest zijn zogenoemde brandstoftoeslagen.

    Aangezien je in Europe met totaalprijzen moet adverteren lijkt het niet zoveel uit te maken dat maatschappijen de kerosinetoeslag niet aanpassen maar alleen de basis ticketprijs, want de totaalprijs moet toch zichtbaar zijn.
    Dat is echter maar ten dele waar, want door kunstmatig de kerosinetoeslag te hoog te houden zullen mensen die met awardmiles tickets boeken wel gratis de tickets krijgen, maar wel gewoon de 'tax' moeten betalen, met andere woorden voor hen is de korting eigenlijk maar 53 euro....

    Yieldtechnisch wordt dus de gewenste eindprijs bepaald, en wordt de basisprijs zo gemanipuleerd om op dat nivo te komen.

    Ik vind ook dat brandstoftoeslagen onderdeel moeten uitmaken van de vluchtprijs, het is namelijk een essentieel onderdeel van de vlucht welke niet opgelegd worden door de luchthaven, en dus geen kosten zijn die je moet afrdagen, maar dat kost de maatschappijen die deze melkkoe hebben ontdekt veel te veel geld, het argument dat je dan brandstofkosten niet kan opvangen is ook onzin, je kan gewoon de ticketprijs verhogen
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
      zaterdag 30 mei 2009 @ 14:06:46 #226
    213380 Corkscrew
    Turkenkrekker
    pi_69552240
  • Waarvandaan? Nederland (Amsterdam, Rotterdam of evt. Eindhoven)
  • Waarheen? Berlijn
  • Wanneer? in de periode 18-25 juli, ongeveer 3/4 dagen
  • Hoe? Vliegtuig (of er moet een héél snelle treinverbinding zijn, maar die heb ik niet kunnen vinden)
  • Prijs? Low-cost

    Ik heb wat gekeken op de websites van wat goedkope vliegtuigmaatschappijen, maar het valt me nog wat tegen, echte 'koopjes' heb ik niet kunnen vinden. Ligt dat aan het hoogseizoen of zoek ik verkeerd? Alvast bedankt
  • Wie dit leest is alfabeet.
    pi_69559223
    Een hélé snelle treinverbinding is er inderdaad niet, maar voor 80 euro retour met de NS ben je er ook in zes uurtjes.
    pi_69559889
    quote:
    Op zaterdag 30 mei 2009 19:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:
    Een hélé snelle treinverbinding is er inderdaad niet, maar voor 80 euro retour met de NS ben je er ook in zes uurtjes.
    En dat is van deur tot deur waarschijnlijk net zo snel als vliegen!
    pi_69569158
    quote:
    Op zaterdag 30 mei 2009 14:06 schreef Corkscrew het volgende:
  • Waarvandaan? Nederland (Amsterdam, Rotterdam of evt. Eindhoven)
  • Waarheen? Berlijn
  • Wanneer? in de periode 18-25 juli, ongeveer 3/4 dagen
  • Hoe? Vliegtuig (of er moet een héél snelle treinverbinding zijn, maar die heb ik niet kunnen vinden)
  • Prijs? Low-cost

    Ik heb wat gekeken op de websites van wat goedkope vliegtuigmaatschappijen, maar het valt me nog wat tegen, echte 'koopjes' heb ik niet kunnen vinden. Ligt dat aan het hoogseizoen of zoek ik verkeerd? Alvast bedankt
  • Weeze - Berlijn Schonefeld, 20 jul - 25 jul voor ¤21,90 incl. creditcard/webcheckin, excl. bagage.
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
      maandag 1 juni 2009 @ 08:45:46 #230
    124676 RobertoCarlos
    Zit je nou naar me te loeruh?
    pi_69595010
    Leerzaam topic!
    !!! Go 49-ers !!!
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 1 juni 2009 @ 10:07:35 #231
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_69595817
    Ik heb het ook in een ander topic gevraagd, maar wellicht weet men het hier ook;
    Ik wil eigenlijk naar Surrey, Engeland maar welk (goed) vliegveld ligt daar het meest dichtbij?
    Dus;

    Waarvandaan? Nederland (Amsterdam, Hoek v. Holland als dat uberhaupt mogelijk is en mocht er een andere, betere plaats zijn, dan mag die ook genoemd worden.)
    Waarheen? (Leatherhead) Surrey, Engeland.
    Wanneer? Erg last-minute; rond 21 juni, ongeveer 3/4 dagen, maar weer terug op 22 juni, dus ongeveer 3/4 dagen vóór 21 juni. --> 16/17 juni ongeveer.
    Hoe? Vliegtuig (of boot)
    Prijs? Het liefst zo laag mogelijk natuurlijk.
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
      maandag 1 juni 2009 @ 10:23:39 #232
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_69596082
    Uit het andere topic;
    quote:
    Op maandag 1 juni 2009 10:11 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]

    Als je het graafschap Surrey onder London bedoelt, dan kan je of vliegen naar Heathrow, of naar Gatwick, vanaf beide luchthavens ligt dit er een beetje tussenin.
    Maar hoe je er zonder eigen vervoer moet komen weet ik niet....
    Persoonlijk zou ik dan gaan met Easyjet of British Airways naar Gatwick vanaf Amsterdam. Er is een trein naar jouw bestemming zie ik, maar treintickets zijn in de UK wel weer belachelijk duur....
    Met Easyjet kan het voor ¤91.83 + creditcardkosten zonder bagage. Mocht je trouwens met Easyjet willen vliegen en bagage willen meenemen? Zoek dan eerst op vlucht London Gatwick naar Amsterdam, en dan nog een vlucht toevoegen de vlucht Amsterdam - London Gatwick, dan blijft de prjis in Ponden, wat met de huidge wissekoers sowieso al lager is, daarnaast zijn kosten voor bagage en credit card kosten in Ponden ook stukken goedkoper.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_69596276
    -waarvandaan: Amsterdam, mag op zich ook Rotterdam zijn ofzo.
    - wanneer: Juni of juli of augustus en dan in het weekend als het kan... of is dat gelijk 10x duurder
    - waarnaartoe: Barcelona
    - hoe: vliegtuig

    Ik zoek een retour ticket voor een dagje Barcelona voor 2(misschien 3) personen, ik lees soms dat mensen voor ¤50 ofzo retour gaan maar als ik zelf gaan zoeken kom ik echt op min ¤150 uit...

    [ Bericht 1% gewijzigd door Kadooosh op 01-06-2009 10:40:32 ]
    pi_69596517
    quote:
    Op maandag 1 juni 2009 10:07 schreef ChipsZak. het volgende:
    Ik heb het ook in een ander topic gevraagd, maar wellicht weet men het hier ook;
    Ik wil eigenlijk naar Surrey, Engeland maar welk (goed) vliegveld ligt daar het meest dichtbij?
    Dus;

    Waarvandaan? Nederland (Amsterdam, Hoek v. Holland als dat uberhaupt mogelijk is en mocht er een andere, betere plaats zijn, dan mag die ook genoemd worden.)
    Waarheen? (Leatherhead) Surrey, Engeland.
    Wanneer? Erg last-minute; rond 21 juni, ongeveer 3/4 dagen, maar weer terug op 22 juni, dus ongeveer 3/4 dagen vóór 21 juni. --> 16/17 juni ongeveer.
    Hoe? Vliegtuig (of boot)
    Prijs? Het liefst zo laag mogelijk natuurlijk.
    Met de boot vanaf HvH komt op 156 euro inclusief treinticket naar London. Vanaf London Liverpool St moet je dan naar London Waterloo en dan nog 44 min met de trein. Het kan iets goedkoper als je heen de dagboot neemt, maar dan moet die boot wel op tijd varen anders haal je de overstap in London niet.
    Vanaf Harwich is in totaal zo'n 3 uur met de trein inclusief overstappen.
    pi_69596621
    quote:
    Op maandag 1 juni 2009 10:35 schreef Kadooosh het volgende:
    -waarvandaan: Amsterdam, mag op zich ook Rotterdam zijn ofzo.
    - wanneer: Juni of juli of augustus en dan in het weekend als het kan... of is dat gelijk 10x duurder
    - waarnaartoe: Barcelona
    - hoe: vliegtuig

    Ik zoek een retour ticket voor een dagje Barcelona voor 2(misschien 3) personen, ik lees soms dat mensen voor ¤50 ofzo retour gaan maar als ik zelf gaan zoeken kom ik echt op min ¤150 uit...
    Goedkoopste dat je kunt vinden via skyscanner is 49 euro voor een retourtje Eindhoven - Gerona 20 aug heen, 25 aug terug.
    Komt er nog wel zo'n 60 euro bij aan overige kosten en om ook in Barcelona te geraken.
    En terugvliegen is erg vroeg.
    pi_69598017
    quote:
    Op maandag 1 juni 2009 10:53 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Goedkoopste dat je kunt vinden via skyscanner is 49 euro voor een retourtje Eindhoven - Gerona 20 aug heen, 25 aug terug.
    Komt er nog wel zo'n 60 euro bij aan overige kosten en om ook in Barcelona te geraken.
    En terugvliegen is erg vroeg.
    Hmm dat valt vies tegen dus.
    Vraag me af hoe hun dat hier dan doen
    http://www.barcelonagids.com/placeitem.php?gelegenheid=223
    hupla
    50 Euro heen-en terug met Ryanair!!! Goedkoper kan je niet, gewoon even goed zoeken naar de goedkoopste.
    pi_69600060
    quote:
    Op maandag 1 juni 2009 11:57 schreef Kadooosh het volgende:
    Vraag me af hoe hun dat hier dan doen
    http://www.barcelonagids.com/placeitem.php?gelegenheid=223
    hupla
    50 Euro heen-en terug met Ryanair!!! Goedkoper kan je niet, gewoon even goed zoeken naar de goedkoopste.
    Ryanair vliegt dus van Eindhoven naar Girona. En inderdaad, als je op een woensdag in november gaat kan het met 2 personen wel voor 40 euro retour. Niet in het hoogseizoen in het weekend natuurlijk.

    En veel mensen tellen de extra kosten van het vervoer van en naar de luchthaven ook niet mee.
    pi_69601277
    Ik wil net na kerst naar Kuala Lumpur vliegen en dan 17 januari terug vliegen. Nu is het goedkoopste ticket wat ik tot op heden gevonden heb 716 euro. Dit is dan vanuit treinstation Antwerpen en dan rechtstreeks vanaf Schiphol met KLM. Ik heb ook gekeken naar de mogelijkheid om via London te vliegen, dit pakt niet heel veel voordeliger uit, behalve met AirAsia, maar dan moet ik kerstavond plus eerste kerstdag in een vliegtuig doorbrengen en op de terugweg overnachten in Londen. Dit zou dan ongeveer 625 euro gaan kosten. Voor nog geen 100 euro verschil vind ik dit wat teveel gedoe. Zijn er mensen die ervaring hebben met vliegen naar zuid-oost Azie rond kerst. Moet ik die 716 nu al boeken of loont het de moeite om te wachten op eventuele aanbiedingen. Bedankt alvast.
    pi_69605365
    Waarvandaan? Nederland (Brussel/Amsterdam/Dusseldorf allemaal geen probleem)
    Waarheen? Cancun, Mexico
    Wanneer? Begin November
    Hoe? Vliegtuig, enkeltje is voldoende
    Prijs? Budget

    Wat ik zelf al gevonden heb (bovenste staan prijzen van rond de 450 euro):
    http://www.airberlin.com/site/abvakanz_c.php?LANG=net&HINDATUM=2009-11-01&VON=DUS&NACH=CUN#

    http://www.cheapoair.com/Default.aspx?tabid=1685&sid=1&oa=DUS&da=CUN&adt=1&chd=0&snr=0&infl=0&infs=0&dd=11-01-2009&tt=ONEWAYTRIP

    en op www.tickettracker.nl
    BRUSSELS, Belgium
    CANCUN, Mexico
    Sun 01 Nov 2009
    519,- euro

    [ Bericht 33% gewijzigd door marshall op 01-06-2009 16:41:16 ]
    pi_69606171
    Waarvandaan? BKK
    Waarheen? Schiphol, tussenstop in LHR aangezien een rechtstreekse vlucht denk te duur is.
    Wanneer? 2 of 3 juli
    Hoe? Vliegtuig…
    Prijs? Zo goedkoop mogelijk
    done.
    pi_69607588
    quote:
    Op maandag 1 juni 2009 16:48 schreef RetroGamer het volgende:
    Waarvandaan? BKK
    Waarheen? Schiphol, tussenstop in LHR aangezien een rechtstreekse vlucht denk te duur is.
    Wanneer? 2 of 3 juli
    Hoe? Vliegtuig…
    Prijs? Zo goedkoop mogelijk
    Egypt Air Flight 961
    Departs: 12:45a Bangkok (BKK) Arrives: 6:00a Cairo (CAI)
    Layover in Cairo, Egypt (CAI) for 4h 45m
    Egypt Air Flight 757
    Departs: 10:45a Cairo (CAI) Arrives: 2:45p Amsterdam- Schiphol (AMS)

    381 eu voor een enkele reis. Via orbitz.com
    373 eu via hun eigen site.

    [ Bericht 6% gewijzigd door HomoSaabiens op 01-06-2009 17:42:15 ]
    TRV
    pi_69607850
    Waarvandaan? Amsterdam (tot Brussel/Keulen kan ook)
    Waarheen? Verona, Italie
    Wanneer? 8 dagen, tussen 29 juni en 16 juli
    Hoe? Vliegtuig, retour. 2 personen
    Prijs? goedkoop

    Tot nu toe heb ik vluchten vanaf Keulen gevonden voor (afreken-prijs) 95 euro p.p.. Met een treinreis van 50 euro komt dat op 145 euro totaal. Een andere is vanaf Amsterdam met Allitalia voor (afreken-prijs) 170 euro p.p..
    Op zich schappelijke prijzen maar met de flexibele reistijden die ik heb dacht ik dat het goedkoper/makkelijker zou kunnen.

    Ik meen me te herinneren dat als ik vroeger dit soort vluchten zocht dat ik dan een vertrekweek en terugkomstweek kon opgeven en dat dan de laagste prijs in die tijdsspanne werd gevonden. Dit kan ik bij de huidige sites (Cheaptickets/Wegolo/Momondo/Skyscanner) niet terugvinden. Er wordt niet eens automatisch op dag eerder/dag later gezocht. Bestaan er nog websites met deze mogelijkheid?
    pi_69608023
    quote:
    Op maandag 1 juni 2009 17:45 schreef vrs99 het volgende:

    Ik meen me te herinneren dat als ik vroeger dit soort vluchten zocht dat ik dan een vertrekweek en terugkomstweek kon opgeven en dat dan de laagste prijs in die tijdsspanne werd gevonden. Dit kan ik bij de huidige sites (Cheaptickets/Wegolo/Momondo/Skyscanner) niet terugvinden. Er wordt niet eens automatisch op dag eerder/dag later gezocht. Bestaan er nog websites met deze mogelijkheid?
    Bij Skyscanner kun je op de hele maand zoeken
    pi_69608065
    quote:
    Op maandag 1 juni 2009 17:36 schreef HomoSaabiens het volgende:

    [..]

    Egypt Air Flight 961
    Departs: 12:45a Bangkok (BKK) Arrives: 6:00a Cairo (CAI)
    Layover in Cairo, Egypt (CAI) for 4h 45m
    Egypt Air Flight 757
    Departs: 10:45a Cairo (CAI) Arrives: 2:45p Amsterdam- Schiphol (AMS)

    381 eu voor een enkele reis. Via orbitz.com
    373 eu via hun eigen site.
    Is dit 2 of 3 juli? Heb er een gevonden op cheaptickets.nl die op 3 juli 00:45 vertrek voor ¤382,-
    Dit is voor me vakanti in thailand. Ik zou eerst 25 juni terug vliegen maar ik kon langer vakantie nemen van me werk. Vorige week omgeboekt bij cheaptickets.nl, prima verder. Krijg ik vandaag een mailtje dat het toch niet kan Wil dus me retour vlucht annuleren en desnoods niet opstappen en de bovenstaande vlucht nemen. Kost me dan wel het geld van de originele retour vlucht ( ¤240 ) en deze dan nog Maar wel een week langer vakantie
    done.
    pi_69609147
    Het is op 2 juli.
    TRV
      maandag 1 juni 2009 @ 21:30:35 #246
    213380 Corkscrew
    Turkenkrekker
    pi_69615830
    quote:
    Op zondag 31 mei 2009 09:51 schreef Thetallguy het volgende:

    [..]

    Weeze - Berlijn Schonefeld, 20 jul - 25 jul voor ¤21,90 incl. creditcard/webcheckin, excl. bagage.
    Bedankt, maar Weeze is wel wat ver vanuit de Randstad. Ik zal zelf nog eens kijken, de trein is misschien toch wel een optie
    Wie dit leest is alfabeet.
      maandag 1 juni 2009 @ 22:02:42 #247
    220157 Maria2.0
    Bless this mess
    pi_69617221
    Ik zit te zoeken naar de goedkoopste optie voor: Heenreis AMS-San Diego 1 sept 2009 en terug Las Vegas-AMS 18 september.
    Ik blijf uitkomen bij Delta voor ongeveer 912 euro obv 2 personen. Ik denk dat het ijdele hoop is om een goedkopere optie te vinden?

    Verder geeft Delta een overstap in Atlanta aan. Nu heb je op de heenreis 3 uur voor de overstap, tijd zat lijkt me. Maar op de terugreis geeft hij maar 1 uur de tijd voor de overstap. Dat red je toch nooit?!
    L'Enfer, c'est les autres.
    pi_69626472
    @Maria;

    Als je op safe wilt spelen kan je beter vasthouden aan een overstaptijd van minimaal 2 uur. 920 euro per persoon is trouwens fors aan de prijs, het kan goedkoper! Dit is weliswaar niet de allergoedkoopste optie, maar naar mijn idee wel de prettigste met maar 1 overstap en royale overstaptijden:

    Flight 1 Information – Tue Sep 1 2009
    Continental Flight 59
    Departs: 10:10a Amsterdam- Schiphol (AMS)
    Arrives: 1:30p George Bush Intcntl (IAH)

    Layover in Houston, TX (IAH) for 4h 10m

    Continental Flight 1689
    Departs: 5:40p George Bush Intcntl (IAH)
    Arrives: 7:07p San Diego (SAN)

    Flight 2 Information – Fri Sep 18 2009

    Continental Flight 569
    Departs: 6:55a McCarran (LAS)
    Arrives: 2:46p Newark (EWR)

    Layover in Newark, NJ (EWR) for 2h 34m

    Continental Flight 102
    Departs: 5:20p Newark (EWR)
    Arrives: 7:00a Amsterdam

    Dit kost 645 euro via de site van Continental!
    TRV
      dinsdag 2 juni 2009 @ 10:30:18 #249
    241000 BuupWerk
    hAsTaLaPaStA
    pi_69627773
    # Waarvandaan? Chiang Mai
    # Waarheen? Koh Samui
    # Wanneer? 26 juni (dag voor/na mag)
    # Hoe? Vliegtuig
    # Prijs? Low-cost

    # Waarvandaan? Koh Samui
    # Waarheen? Bangkok
    # Wanneer? 7 juli (dag voor/na mag)
    # Hoe? Vliegtuig
    # Prijs? Low-cost

    HELP...ik dacht dat het echt heel weinig zou kosten maar is nu al 250 euro...als ik zelf zoek...
    pi_69631470
    quote:
    Op dinsdag 2 juni 2009 10:30 schreef BuupWerk het volgende:
    # Waarvandaan? Chiang Mai
    # Waarheen? Koh Samui
    # Wanneer? 26 juni (dag voor/na mag)
    # Hoe? Vliegtuig
    # Prijs? Low-cost

    # Waarvandaan? Koh Samui
    # Waarheen? Bangkok
    # Wanneer? 7 juli (dag voor/na mag)
    # Hoe? Vliegtuig
    # Prijs? Low-cost

    HELP...ik dacht dat het echt heel weinig zou kosten maar is nu al 250 euro...als ik zelf zoek...

    Surat Thani-Bangkok 7 juli: 36 euro met Airasia. (Surat Thani ligt aan het vaste land bij Koh Samui.Even met de boot dus)

    Chiang Mai-Bangkok 25 juni.Tijdstippen tussen 8.25 en 22.20 vertrek: 17 euro.
    Bangkok-Surat Thani:17 euro.
    Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
    Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
    pi_69631928
    quote:
    Op maandag 1 juni 2009 18:33 schreef HomoSaabiens het volgende:
    Het is op 2 juli.
    Zit ik dus net te kijken aangezien ik dus wil boeken, opeens dik 50 euro duurder
    done.
      dinsdag 2 juni 2009 @ 16:05:59 #252
    241000 BuupWerk
    hAsTaLaPaStA
    pi_69636521
    quote:
    Op dinsdag 2 juni 2009 10:30 schreef BuupWerk het volgende:
    # Waarvandaan? Chiang Mai
    # Waarheen? Koh Samui
    # Wanneer? 26 juni (dag voor/na mag)
    # Hoe? Vliegtuig
    # Prijs? Low-cost

    # Waarvandaan? Koh Samui
    # Waarheen? Bangkok
    # Wanneer? 7 juli (dag voor/na mag)
    # Hoe? Vliegtuig
    # Prijs? Low-cost

    HELP...ik dacht dat het echt heel weinig zou kosten maar is nu al 250 euro...als ik zelf zoek...
    Thanks...is natuurlijk ook een OPTIE !!
      dinsdag 2 juni 2009 @ 18:48:13 #253
    220157 Maria2.0
    Bless this mess
    pi_69641506
    quote:
    Op dinsdag 2 juni 2009 09:32 schreef HomoSaabiens het volgende:
    @Maria;

    Als je op safe wilt spelen kan je beter vasthouden aan een overstaptijd van minimaal 2 uur. 920 euro per persoon is trouwens fors aan de prijs, het kan goedkoper! Dit is weliswaar niet de allergoedkoopste optie, maar naar mijn idee wel de prettigste met maar 1 overstap en royale overstaptijden:

    Flight 1 Information – Tue Sep 1 2009
    Continental Flight 59
    Departs: 10:10a Amsterdam- Schiphol (AMS)
    Arrives: 1:30p George Bush Intcntl (IAH)

    Layover in Houston, TX (IAH) for 4h 10m

    Continental Flight 1689
    Departs: 5:40p George Bush Intcntl (IAH)
    Arrives: 7:07p San Diego (SAN)

    Flight 2 Information – Fri Sep 18 2009

    Continental Flight 569
    Departs: 6:55a McCarran (LAS)
    Arrives: 2:46p Newark (EWR)

    Layover in Newark, NJ (EWR) for 2h 34m

    Continental Flight 102
    Departs: 5:20p Newark (EWR)
    Arrives: 7:00a Amsterdam

    Dit kost 645 euro via de site van Continental!
    De prijs is 920 euro voor ons samen, 450enzoveel pp dus
    Qua overstaptijd vond ik het ook al erg krap, zeker op Amerikaanse luchthavens is het toch wel fijn om de tijd te hebben. Is het dan ook nog wel te redden met 2 uur? Met al dat douane gedoe daar.....
    L'Enfer, c'est les autres.
      dinsdag 2 juni 2009 @ 19:37:40 #254
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_69643290
    quote:
    Op dinsdag 2 juni 2009 16:05 schreef BuupWerk het volgende:

    [..]

    Thanks...is natuurlijk ook een OPTIE !!
    Goedkoop naar Koh Samui zal helaas niet gaan omdat Bangkok Airways op deze route het alleenrecht heeft, zodat ook de prijzen hierop zijn gebasseerd.
    De goedkope optie via Air Asia naar een luchthaven in de buurt is de enige echte budgetoptie!
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
      vrijdag 5 juni 2009 @ 09:00:56 #255
    83190 Tinkerbel_ACC_
    Live curious!
    pi_69729205
    Hee allemaal,

    ik ben op zoek naar het volgende:

    1. waarvandaan je wilt reizen: Nederland, Duitsland, België (evt Londen?).
    2. wanneer je wilt reizen: ongeveer november 2009 (mag eind oktober tot begin december)
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Nieuw Zeeland - Aankomst en vertrek maakt niet heel veel uit, we willen rond gaan reizen met een kamper
    5. op welke manier je wilt reizen: vliegtuig overstappen in Hongkong, zodat we daar nog een dag of 4 kunnen blijven op heen of terugweg (of bijv heen/terug via Singapore? voor een stopover) Ik heb geen idee van de kostenverschillen, dat we in Hongkong stoppen is het belangrijkste.

    Ik heb al iets gevonden van BA en dat is in totaal 1200 pp ... Maar met 4 stops ... Vind ik erg veel maar als het niet anders kan of als het niet goedkoper kan dan moeten we dat maar doen

    Alvast bedankt!
    pi_69733451
    Probeer het nog maar een keer aangezien ik de vorige keer geen reactie(s) heb gekregen.
    Van 12 t/m 26 oktober retourtje Curcacao vanaf Amsterdam (of luchthaven in de buurt). Goedkoopste wat ik heb gevonden is 453 euro.
    pi_69740886
    Hallo mensen,

    Ik ben op zoek naar een kleine rondreis,
    vliegen van het liefst AMS naar NYC van 29 juni tot 2 july
    dan vanuit daar door naar seattle en vanuit seattle 9 july terug naar AMS

    De data zijn op 1 of 2 dagen flexible, als ik op 4 july maar in seattle ben.
    AMS mag ook BRU of DUS zijn...

    Thank U!!
    And It Hurts With Every HeartBeat
    pi_69765665
    1. Vanuit NL of west-Duitsland (Bremen, Dusseldorf, enz.)
    2. Heen op 30 juni of 1 juli, terug op 15 of 16 augustus.
    3. Naar Detroit Wayne county en terug.
    4. Vliegtuig.
    5. Zo goedkoop mogelijk

    Dus een retourtje naar Detroit.....wie iets onder de 700 vindt is mijn held
    pi_69783128
    1. Vanuit Nederland
    2. eind augustus heen, 2 weken later terug
    3. Hong Kong International Airport
    4. vliegtuig lijkt me het handigst
    5. Zo goedkoop mogelijk

    Heb zelf al iets gevonden van 534 gevonden, vraag me af of het goedkoper kan. nevermind, goedkoper dan 700 euro nog niet gevonden

    [ Bericht 14% gewijzigd door Tonio-mcdo op 06-06-2009 23:27:52 ]
      zondag 7 juni 2009 @ 01:12:02 #260
    173465 MoneyTalks
    You listen.
    pi_69785410
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 23:20 schreef Tonio-mcdo het volgende:
    1. Vanuit Nederland
    2. eind augustus heen, 2 weken later terug
    3. Hong Kong International Airport
    4. vliegtuig lijkt me het handigst
    5. Zo goedkoop mogelijk

    Heb zelf al iets gevonden van 534 gevonden, vraag me af of het goedkoper kan. nevermind, goedkoper dan 700 euro nog niet gevonden
    Retourtje Amsterdam-London met bmi http://www.flybmi.com kan voor minder dan 150,-
    Retourtje London-Hong Kong met Qantas http://www.qantas.com.au kan voor circa 450,-

    Totaalprijs circa 600 euro
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
      zondag 7 juni 2009 @ 10:50:09 #261
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_69788492
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 01:12 schreef MoneyTalks het volgende:

    [..]

    Retourtje Amsterdam-London met bmi http://www.flybmi.com kan voor minder dan 150,-
    Retourtje London-Hong Kong met Qantas http://www.qantas.com.au kan voor circa 450,-

    Totaalprijs circa 600 euro
    Dat, of vanaf London Gatwick met Emirates, heb je op Dubai wel een overstap (zowel de heen als terugreis) van 3 uur, maar je moet nog door de beveiliging, dus echt heel veel zal je je ook niet vervelen, daarnaast breekt het de reis wel weer mooi op. (www.emirates.com) doet het al voor omgerekend 440 euro.
    Naar Gatwick komen kan met BA of Easyjet, waar Easyjet met bagage 90 - 100 euro kost, afhankelijk of je via UK ponden of in Euro's boekt.

    Als je in UK ponden wilt betalen moet je eerst zoeken op de vlucht London Gatwick - Amsterdam, deze selecteren en dan een vlucht toevoegen, Amsterdam - London Gatwick, de datum mag dus voor de eerste geselecteerde vlucht liggen. Naast dat de tarieven in ponden, omgerekend naar euro's al iets lager liggen, zijn de extra kosten voor bagage en de credit card toeslag ook lager. (Voorbeeld, 27 augustus heen, 8 september terug, 90,83 + 8,95 = 99,78 euro, terwijl in ponden 69,96 + 6,95 = 76,91 * 1.15 = 88,45 euro).
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
      dinsdag 9 juni 2009 @ 11:38:24 #262
    83190 Tinkerbel_ACC_
    Live curious!
    pi_69855986
    Wijziging in de plannen ... We vinden 4 keer overstappen toch wat veel Dus we hebben besloten niet via HongKong te vliegen maar via een andere grote stad ... De voorkeur gaat uit naar Singapore ... Maar asl er nog andere goede opties zijn??

    Dus:

    1. waarvandaan je wilt reizen: Nederland, Duitsland, België.
    2. wanneer je wilt reizen: ongeveer november 2009 (mag eind oktober tot begin december)
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Nieuw Zeeland - Aankomst en vertrek maakt niet heel veel uit, we willen rond gaan reizen met een kamper
    5. op welke manier je wilt reizen: vliegtuig overstappen in Singapore?, zodat we daar nog een dag of 4 kunnen blijven op heen of terugweg.

    Alvast bedankt!
      dinsdag 9 juni 2009 @ 11:51:38 #263
    76542 jack4ya
    bê-ê-êh
    pi_69856445
    Omgekeerd... een tip als iemand nog naar Cuba wil...

    op 27/28 juni heen en op 16/17 juli oid terug voor 600,- pp
    pi_69859958
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 10:50 schreef ozzietukker het volgende:
    Dat, of vanaf London Gatwick met Emirates, heb je op Dubai wel een overstap (zowel de heen als terugreis) van 3 uur, maar je moet nog door de beveiliging, dus echt heel veel zal je je ook niet vervelen, daarnaast breekt het de reis wel weer mooi op. (www.emirates.com) doet het al voor omgerekend 440 euro.
    Naar Gatwick komen kan met BA of Easyjet, waar Easyjet met bagage 90 - 100 euro kost, afhankelijk of je via UK ponden of in Euro's boekt.
    Je kan ook Emirates vluchten vanaf Dusseldorf proberen. Dusseldorf Airport is per NS Hispeed trein te bereiken voor 19 euro als je op tijd boekt.

    De overstap in Dubai breekt de reis inderdaad op, maar deze zit wel in het midden van de totale route. Voor reizigers die in het vliegtuig (proberen te) slapen betekent het dus een onderbreking van de nachtrust.
    pi_69860403
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 21:43 schreef pickup52 het volgende:
    Geef bij je vraag duidelijk aan
    1.
    [...]
    5.
    Ik wil graag een suggestie doen voor een zesde vraag:

    6. welke opties heb je zelf al bekeken.

    De reden is dat sommige reisvragen nu onbeantwoord blijven. Ik kan me voorstellen dat de meeste repliers geen zin hebben om als een soort boekingswebsite voor de vraagsteller allerlei mogelijkheden op te sommen.

    Met de toevoeging van bovenstaande vraag 6 kan de vraagsteller aantonen dat hij/zij zelf al de nodige moeite heeft gedaan. Dit motiveert meer tot antwoorden en aanbieden van hulp. Bovendien zien de lezers die al ervaring hebben met de gewenste route direkt of de vraagsteller een belangrijke optie over het hoofd heeft gezien.
    pi_69867065
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 11:51 schreef jack4ya het volgende:
    Omgekeerd... een tip als iemand nog naar Cuba wil...

    op 27/28 juni heen en op 16/17 juli oid terug voor 600,- pp
    Bij martinair voor 349 euro
    pi_69867173
    www.connections.be is een goede site
      dinsdag 9 juni 2009 @ 19:18:24 #268
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_69872529
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 13:35 schreef jaco het volgende:

    [..]

    Je kan ook Emirates vluchten vanaf Dusseldorf proberen. Dusseldorf Airport is per NS Hispeed trein te bereiken voor 19 euro als je op tijd boekt.

    De overstap in Dubai breekt de reis inderdaad op, maar deze zit wel in het midden van de totale route. Voor reizigers die in het vliegtuig (proberen te) slapen betekent het dus een onderbreking van de nachtrust.
    Emirates heeft voor die periode nu net even geen goedkope tickets vrijgegeven. Ze zijn even bezig de prijzen wat hoger in te zetten. (Wie niet waagt wie niet wint).
    Vanaf de UK kan dat op de route naar Hong Kong nu eenmaal niet omdat daar zoveel aanbod is, zowel rechtstreeks als met overstap, door o.a. Cathay, BA, Virgin, Finnair, Air France-KLM, Emirates etc. etc.
    Wellicht dat er vanaf de UK ook andere interessante aanbiedingen komen, maar die vertrekken veelal vanaf Heathrow, wat weer lastig goedkoop te bereiken is vanaf Amsterdam.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_69879087
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 13:35 schreef jaco het volgende:

    [..]
    De overstap in Dubai breekt de reis inderdaad op, maar deze zit wel in het midden van de totale route. Voor reizigers die in het vliegtuig (proberen te) slapen betekent het dus een onderbreking van de nachtrust.
    Maar voor hen die willen roken is het een godsgeschenk om 2 x 6 uur in een vliegtuig te mogen,i.p.v. 11 uur te moeten zitten.
      dinsdag 9 juni 2009 @ 22:15:08 #270
    76542 jack4ya
    bê-ê-êh
    pi_69879133
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 16:35 schreef henkway het volgende:

    [..]

    Bij martinair voor 349 euro
    Klopt.. die zag ik later: op 1 data heen en 2 terug. Moet je net maar kunnen. Die van 600,- is redelijk vrij te plannen. Maar je hebt gelijk, het kan wel.
    pi_69893128
    Van 12-10-09 t/m 19-10-09 voor 360 euro met Swissair naar New York gevonden. Gisteren was het nog goedkoper maarja. Kan het nog goedkoper dan 360 euro? Alvast bedankt!
    pi_69894325
    Is er iemand die een goedkope retour naar Detroit, Chicago, Cleveland, Minneapolis of desnoods Toronto kan vinden? Vliegen op 30 juni of 1 juli, terug op 15 of 16 augustus.
    Vliegen vanaf Amsterdam, Dusseldorf, Bremen, Brussel, Antwerpen....

    Moet toch iets te vinden zijn onder de 700 euro!?
      woensdag 10 juni 2009 @ 13:19:20 #273
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_69895556
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 12:45 schreef PAA-053 het volgende:
    Is er iemand die een goedkope retour naar Detroit, Chicago, Cleveland, Minneapolis of desnoods Toronto kan vinden? Vliegen op 30 juni of 1 juli, terug op 15 of 16 augustus.
    Vliegen vanaf Amsterdam, Dusseldorf, Bremen, Brussel, Antwerpen....

    Moet toch iets te vinden zijn onder de 700 euro!?
    Vaak zijn de goedkope tickets maar voor verblijven tot 1 maand, kans is groot dat je daarom gewoon volledig tarief moet betalen. Plus het feit dat je natuurlijk redelijk laat bent speelt ook niet in je voordeel.
    pi_69895778
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 12:11 schreef JTB85 het volgende:
    Van 12-10-09 t/m 19-10-09 voor 360 euro met Swissair naar New York gevonden. Gisteren was het nog goedkoper maarja. Kan het nog goedkoper dan 360 euro? Alvast bedankt!
    Update: 2 tickets maar gewoon geboekt. Via cheaptickets.com voor $1081 wat omgerekend op zo'n 360 euro p.p. zal uitkomen. Mooie deal denk ik.
    pi_69895823
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 13:25 schreef JTB85 het volgende:

    [..]

    Update: 2 tickets maar gewoon geboekt. Via cheaptickets.com voor $1081 wat omgerekend op zo'n 360 euro p.p. zal uitkomen. Mooie deal denk ik.
    Swissair stopt toch eerst in Zürich? lekker omslachtig.
    pi_69897476
    # Waarvandaan? Nederland, Belgie, Duitsland (Düsseldorf)
    # Waarheen? Santiago, Chili
    # Wanneer? ergens tussen september en december
    # Hoe? Vliegtuig
    # Prijs? Zo goedkoop mogelijk, student
    # Zelfgezocht? Ik heb al gekeken op vliegtarieven.nl en lufthansa en kom allemaal net onder de 1000 euro uit, echter op vliegtarieven zag ik wel een optie van lufthansa die rond de prijs van 800 euro zat alleen was er geen vlucht meer beschikbaar op de random dagen die ik had ingevoerd.

    Wat is de goedkoopste periode om naar Santiago te vliegen?
    pi_69897875
    Met Air France kan je in sept/okt/nov/dec op veel datavoor 650-700 retour naar Santiago vanaf Dusseldorf.
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_69899374
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 14:11 schreef TN-FR het volgende:
    # Waarvandaan? Nederland, Belgie, Duitsland (Düsseldorf)
    # Waarheen? Santiago, Chili
    # Wanneer? ergens tussen september en december
    # Hoe? Vliegtuig
    # Prijs? Zo goedkoop mogelijk, student
    # Zelfgezocht? Ik heb al gekeken op vliegtarieven.nl en lufthansa en kom allemaal net onder de 1000 euro uit, echter op vliegtarieven zag ik wel een optie van lufthansa die rond de prijs van 800 euro zat alleen was er geen vlucht meer beschikbaar op de random dagen die ik had ingevoerd.

    Wat is de goedkoopste periode om naar Santiago te vliegen?
    Ik heb geen idee van de prijzen, maar wij zijn met Iberia via Madrid gevlogen ... Misschien dat zij nog leuke aanbiedingen hebben?
    pi_69901056
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 14:22 schreef Thetallguy het volgende:
    Met Air France kan je in sept/okt/nov/dec op veel datavoor 650-700 retour naar Santiago vanaf Dusseldorf.
    Thnx voor de info, heb nu als reisdata 30 aug tot 13 september voor een bedrag van 686,10. Prima prijsje lijkt mij!
    Iberia is helaas ook erg duur in vergelijking met AF.

    Alleen zit ik nu te kijken naar de ns hispeed die mij er heen moet brengen, en daar wordt aangegeven dat de heenreis geboekt kan worden voor 14 euro maar dat de reis uiterlijk tot 9 september geboekt kan worden.

    Weet iemand waar dit aan ligt?
    pi_69901143
    Geef bij je vraag duidelijk aan
    1. waarvandaan: Schiphol, of elke andere luchthaven in nederland, desnoods brussel of dusseldorf.
    2. wanneer je wilt reizen: de 3e en 4e week van augustus.
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Valencia, Spanje.
    4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen: 1 overstap is wel het maximum maar het liefst zo goedkoop mogelijk.
    pi_69901312
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 16:01 schreef TN-FR het volgende:

    [..]

    Thnx voor de info, heb nu als reisdata 30 aug tot 13 september voor een bedrag van 686,10. Prima prijsje lijkt mij!
    Iberia is helaas ook erg duur in vergelijking met AF.

    Alleen zit ik nu te kijken naar de ns hispeed die mij er heen moet brengen, en daar wordt aangegeven dat de heenreis geboekt kan worden voor 14 euro maar dat de reis uiterlijk tot 9 september geboekt kan worden.

    Weet iemand waar dit aan ligt?
    NS hispeed kan je pas boeken vanaf 3 maanden voor de vertrekdatum 13 juni zou je dus ook de terugreis erbij kunnen boeken.
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_69901537
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 16:07 schreef Thetallguy het volgende:

    [..]

    NS hispeed kan je pas boeken vanaf 3 maanden voor de vertrekdatum 13 september zou je dus ook de terugreis erbij kunnen boeken.
    Zat er al een beetje aan te denken idd, beetje dom van mij. Dan boek ik nu even mijn vliegticket en later mijn treinkaartje.

    Zoals het er naar uit ziet dus Utrecht - Santiago de Chile voor 729,10 euro Nogmaals bedankt voor de hulp! Dit gaat mijn vriendin super vinden, al moet het nog een verrassing blijven
    pi_69917958
    Ik wil in juli met een groep van 9 personen vanaf Den Haag centraal naar Coo (België) met de trein. Kan ik ergens de prijzen voor het reisgedeelte in België hiervoor nakijken? En heeft belgië nog bepaalde kortingsacties zoals Duitsland het schones wochenende ticket heeft? Het gaat om 3 volwassenen, 1 16-jarige, 2 15-jarigen en 3 14-jarigen. Ik weet dat Blokker momenteel een actie heeft met een dagretour voor twee personen voor ¤ 27,50 (DH-maastricht is 17,90 p.p. met korting) maar wellicht dat een combinatieticket met België goedkoper is? We gaan overigens zaterdag 11 juli heen en vrijdag 17 of zaterdag 18 terug.
    RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
    pi_69921765
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 13:26 schreef Tonio-mcdo het volgende:

    [..]

    Swissair stopt toch eerst in Zürich? lekker omslachtig.
    Klopt. Maar de vliegtijden zijn wel perfect. 07:00 uur vertrek en aankomst daar 12:35 smiddags. Vertrek daar om 22:00. Voor iets minder geld vind ik t niet erg om iets langer te vliegen.
    pi_69940787
    Ik wil graag zaterdag 6 februari naar Londen en op dinsdag 9 februari terug. Ik wil graag vliegen, maar als de boot goedkoper is, is dat ook goed. Moet ik dat nu al gaan boeken, of kan dat wachten.
    Hebben jullie ook enig idee waar ik een goedkoop hostel in de buurt van de O2 arena kan boeken?
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
      donderdag 11 juni 2009 @ 16:37:58 #286
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_69940871
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 16:35 schreef henkway het volgende:

    [..]

    Bij martinair voor 349 euro
    Leuk idee zo aan het begin van Hurricane season
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_69943111
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 16:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
    Ik wil graag zaterdag 6 februari naar Londen en op dinsdag 9 februari terug. Ik wil graag vliegen, maar als de boot goedkoper is, is dat ook goed. Moet ik dat nu al gaan boeken, of kan dat wachten.
    Hebben jullie ook enig idee waar ik een goedkoop hostel in de buurt van de O2 arena kan boeken?
    Lijkt me nogal vroeg om te boeken, maar afhankelijk vanaf waar je wilt vertrekken zou ik via eindhoven-stansted gaan met Ryanair.
      donderdag 11 juni 2009 @ 20:55:33 #288
    247892 NatteKrant
    Lamme Goedzak
    pi_69951223
    Vanaf: Amsterdam
    Naar: Kaapstad
    Heen: 9 oktober (hier heb ik eventueel wat speling)
    Terug: 31 oktober
    Hoe: Vliegtuig, waterfietsen duurt te lang

    Zelf kom ik op een prijs van 875 voor een rechtstreekse vlucht met KLM via vliegtickets.nl. Lijkt mij best netjes, maar is dit ook zo? Of zijn er mensen die ook richting Kaapstad gaan of zijn gegaan en een veel goedkoper ticket konden vinden?

    ps. Ik ben op de hoogte van vluchten met Etihad Airways, maar die zijn allemaal al volgeboekt...
    De post hieronder? Useless!
      donderdag 11 juni 2009 @ 21:12:56 #289
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_69951998
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 20:55 schreef NatteKrant het volgende:
    Vanaf: Amsterdam
    Naar: Kaapstad
    Heen: 9 oktober (hier heb ik eventueel wat speling)
    Terug: 31 oktober
    Hoe: Vliegtuig, waterfietsen duurt te lang

    Zelf kom ik op een prijs van 875 voor een rechtstreekse vlucht met KLM via vliegtickets.nl. Lijkt mij best netjes, maar is dit ook zo? Of zijn er mensen die ook richting Kaapstad gaan of zijn gegaan en een veel goedkoper ticket konden vinden?

    ps. Ik ben op de hoogte van vluchten met Etihad Airways, maar die zijn allemaal al volgeboekt...
    Met hetzelfde KLM vanaf Dusseldorf EUR 656,23, daar zou je dan nog een retourtje Utrecht - Dusseldorf bij moeten doen van ongeveer 32-50 euro, afhankelijk van de beschikbaarheid via NS Internationaal.

    Wel is de vertrektijd in de ochtend vervelend, je zal waarschijnlijk ook een hotelovernachting op Dusseldorf moeten nemen, en dan is het verschil 656 + 50 = 700 + hotelovernachting (50 euro) nog maar 125 euro.....

    Verder heeft Emirates nu relatief hoge tarieven, ik verwacht dat deze nog gaan dalen, maar garantie kan ik natuurlijk niet geven.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
      donderdag 11 juni 2009 @ 21:41:01 #290
    247892 NatteKrant
    Lamme Goedzak
    pi_69953314
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 21:12 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]

    Met hetzelfde KLM vanaf Dusseldorf EUR 656,23, daar zou je dan nog een retourtje Utrecht - Dusseldorf bij moeten doen van ongeveer 32-50 euro, afhankelijk van de beschikbaarheid via NS Internationaal.

    Wel is de vertrektijd in de ochtend vervelend, je zal waarschijnlijk ook een hotelovernachting op Dusseldorf moeten nemen, en dan is het verschil 656 + 50 = 700 + hotelovernachting (50 euro) nog maar 125 euro.....

    Verder heeft Emirates nu relatief hoge tarieven, ik verwacht dat deze nog gaan dalen, maar garantie kan ik natuurlijk niet geven.
    Hmm, dat is nog niet verkeerd... Via welke site? Via Brussel ook nog wel wat aantrekkelijks gevonden, maar reistijd > 24h
    De post hieronder? Useless!
      donderdag 11 juni 2009 @ 21:55:39 #291
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_69954023
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 21:41 schreef NatteKrant het volgende:

    [..]

    Hmm, dat is nog niet verkeerd... Via welke site? Via Brussel ook nog wel wat aantrekkelijks gevonden, maar reistijd > 24h
    Gewoon via KLM.de (english language kiezen als je dat beter spreekt dan duits). Ik zie trouwens als je het via de Nederlandse site boekt je ook op deze tarieven kunt komen, ook dan kan je Dusseldorf selecteren (Al is het dan een paar euro duurder omdat er boekingskosten bijkomen, maar dan hebben we het over minder dan 10 euro en kan je gewoon via je NL bankrekening betalen).
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_69954080
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 23:02 schreef koei het volgende:
    Ik wil in juli met een groep van 9 personen vanaf Den Haag centraal naar Coo (België) met de trein. Kan ik ergens de prijzen voor het reisgedeelte in België hiervoor nakijken? En heeft belgië nog bepaalde kortingsacties zoals Duitsland het schones wochenende ticket heeft? Het gaat om 3 volwassenen, 1 16-jarige, 2 15-jarigen en 3 14-jarigen. Ik weet dat Blokker momenteel een actie heeft met een dagretour voor twee personen voor ¤ 27,50 (DH-maastricht is 17,90 p.p. met korting) maar wellicht dat een combinatieticket met België goedkoper is? We gaan overigens zaterdag 11 juli heen en vrijdag 17 of zaterdag 18 terug.
    Op http://www.b-rail.com/index.php kun je meer vinden. Ik denk dat je voor reizen in België een Go-pass en een Rail-pass kunt gebruiken. Je betaalt dan 123 euro voor 9 personen retour binnen België (je koopt 20 enkele reizen dan, 10 voor 73 en 10 voor 50). Nadeel is wel dat je die pas vanaf het eerste station waar de trein stopt in België kunt gebruiken.
    pi_69956250
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 21:56 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Op http://www.b-rail.com/index.php kun je meer vinden. Ik denk dat je voor reizen in België een Go-pass en een Rail-pass kunt gebruiken. Je betaalt dan 123 euro voor 9 personen retour binnen België (je koopt 20 enkele reizen dan, 10 voor 73 en 10 voor 50). Nadeel is wel dat je die pas vanaf het eerste station waar de trein stopt in België kunt gebruiken.
    Ah, die tickets had ik nog nooit van gehoord, thanks! Maar als ik onbeperkt reizen met de trein in NL-tickets heb, en zo'n Go-pass voor in België, is de kans dan groot dat ik gezeik krijg bij het stukje tussen het laatst NL en eerste BE-station? Uitgaande van de routeplanner is het eerste station in België wat we tegen komen Wezet, en dat is 20 minuten vanaf Maastricht, dus dan zou ik daar nog losse kaartjes voor moeten halen? En klopt het dat ik bij de trajectinfo geen prijsinfo kan vinden? De site van de NS kent iig het station Coo in België helemaal niet.
    RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
    pi_69957644
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 22:42 schreef koei het volgende:
    Uitgaande van de routeplanner is het eerste station in België wat we tegen komen Wezet, en dat is 20 minuten vanaf Maastricht, dus dan zou ik daar nog losse kaartjes voor moeten halen? En klopt het dat ik bij de trajectinfo geen prijsinfo kan vinden? De site van de NS kent iig het station Coo in België helemaal niet.
    Als je bij Maastricht de grens over gaat, moet je een kaartje Eijsden - Visé kopen. Maar dan moet je die bovenstaande kaarten al wel ingevuld hebben in de trein.
    Volgens http://webdemo.ns.nl/ kun je gewoon uit de kaartautomaat met aanraakscherm een kaartje naar Coo kopen uit de automaat. Voor de prijs moet je even bellen.
    pi_69958707
    Can somebody help me out?

    Vanaf: Amsterdam
    Naar: Chongqing
    Heen: 10 juli 2009
    Terug: 19 juli 2009

    Vanaf: Amsterdam
    Naar: Albuquerque
    Heen: 8 augustus 2009
    Terug: 26 augustus 2009

    Mag evt ook vanaf London, Dusseldorf of Brussel, mits (veel) goedkoper. Thanks!
    pi_69962670
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    Met hetzelfde KLM vanaf Dusseldorf EUR 656,23, daar zou je dan nog een retourtje Utrecht - Dusseldorf bij moeten doen van ongeveer 32-50 euro, afhankelijk van de beschikbaarheid via NS Internationaal.

    Wel is de vertrektijd in de ochtend vervelend, je zal waarschijnlijk ook een hotelovernachting op Dusseldorf moeten nemen, en dan is het verschil 656 + 50 = 700 + hotelovernachting (50 euro) nog maar 125 euro.....

    Verder heeft Emirates nu relatief hoge tarieven, ik verwacht dat deze nog gaan dalen, maar garantie kan ik natuurlijk niet geven.

    Hmm, dat is nog niet verkeerd... Via welke site? Via Brussel ook nog wel wat aantrekkelijks gevonden, maar reistijd > 24h 


    Mocht je het geen probleem vinden kun je ook eens de site van egypt air checken. Vertrek op een doordeweekse dag en vlieg naar johannesburg. Dan kom je uit op 342 euro (incl/retrour), vanaf daar dan bus/trein. Zie je wat meer van het land en scheelt veel geld...
      vrijdag 12 juni 2009 @ 10:37:30 #297
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_69965592
    Vanaf: Amsterdam , Dusseldorf, Brussel
    Naar: Mexico City
    Heen: 1/2/3/4 Augustus
    Terug: 28 augustus ongeveer

    704,39 EUR goedkoopste wat ik kon vinden vanaf Brussel via Parijs.
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
    pi_69980190
    Vanaf: Amsterdam
    Naar: Londen Heathrow
    Heen: 9 juli (ik moet om 22:30 inchecken)
    Terug: 13 augustus (om 21:00 aankomst in Heathrow)
      vrijdag 12 juni 2009 @ 19:13:08 #299
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_69981891
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 18:11 schreef Xa1pt het volgende:
    Vanaf: Amsterdam
    Naar: Londen Heathrow
    Heen: 9 juli (ik moet om 22:30 inchecken)
    Terug: 13 augustus (om 21:00 aankomst in Heathrow)
    Voor 13 augustus http://www.easyhotel.com/

    Prima Hotel, niet zo ver met de bus er naar toe, en voldoet prima aan de eisen voor 1 overnachting na aankomst op Heathow. Om 21.00 uur kom je niet meer naar Amsterdam, maar moet het de volgende dag. (Ik zou een middagvlucht nemen zodat je 's ochtends niet hoeft te haasten).

    BMI en BA zijn over het algemeen het goedkoopst op deze route.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_69982167
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 19:13 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]
    Er is iets niet helemaal goed gegaan met het boeken van m'n ticket. Lang verhaal, maar het komt er op neer dat 'ie geannuleerd is.

    Vanaf: Nederland / Duitsland / UK
    Naar: New Delhi
    Heen: 9 juli
    Terug: 13/14 augustus
    pi_69988347
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 12:11 schreef JTB85 het volgende:
    Van 12-10-09 t/m 19-10-09 voor 360 euro met Swissair naar New York gevonden. Gisteren was het nog goedkoper maarja. Kan het nog goedkoper dan 360 euro? Alvast bedankt!
    vanaf Brussel met Delta, terug met KLM via Amsterdam naar Brussel, voor 290 euro.

    nou wil je natuurlijk weten welke site ook alweer, maar geen idee waar ik van de week naar aan het kijken was
    Maar ik zou zeggen, probeer 'ns van Brussel en de oude bakken van Delta
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')