abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68755840
quote:
Maar je kunt onderweg natuurlijk altijd nog orchideeen gaan fotograferen.
In Augustus - je bent niet wijs man.

Ja, als de dag al vast staat zou ik hoe dan ook liever voor 34 euro met Eurolines gaan, dan voor > 100 per vliegtuig. Zelfs als ik geen enkel milieuprincipe had.

Het voordeel van een nachtelijke trein is dat deze vaak precies net zo veel kost als overdag, maar je bespaart je een dure overnachting in een te duur hotel

Oh wacht ff.

Ik ga van het onderwerp af.
pi_68772973
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:41 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:

[..]

Of met de eurolines bus: 34 euro maar wel lang onderweg!
departure:2009.08.17. Monday 15:30
arrival:2009.08.18. Tuesday 13:15

Of met de bus van eurolines naar Wenen airport(2,5 hr,10 euro) en daarvandaan het vliegtuig naar Amsterdam: 45 euro met skyeurope.
heb je soms linkjes daarvan? Want ik kan op eurolines.nl nergens aangeven dat ik vanuit Hongarije/Budapest wil vertrekken
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 12:01 schreef Buzz129 het volgende:

[..]

Ik zou je zeker niet laten staan. Maar ik denk dat het dan geen CO2 neutrale trip gaat worden!

pi_68773957
Via www.eurolines.com kan je op de Hongaarse versie ervan komen, en daar een enkeltje BUDAPEST naar WIEN_AIRPORT zoeken.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_68775336
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:25 schreef Thetallguy het volgende:
Via www.eurolines.com kan je op de Hongaarse versie ervan komen, en daar een enkeltje BUDAPEST naar WIEN_AIRPORT zoeken.

Maar ga toch liever in een stuk door naar amsterdam

Kan iemand me dan nog uitleggen waar dit prijsverschil in zit?
quote:
BUDAPEST, Népliget, aut. áll.
AMSTERDAM, AMSTELSTATION 2009.08.18. kedd 15:30
2009.08.19. szerda 13:15

25110,- Ft non restricted jegy:
ifjúsági: 25110,- Ft

9900,- Ft non-refundable, non-modifiable jegy:
NET ÁR: 9900,- Ft
Want ik wil graag op de 18e terug.. Bovenste is zo'n ¤80, onderste ¤31..
Alleen dat je het ticket niet meer kan annuleren ed soms? Jegy is ticket nl
pi_68775404
De bovenste is een wijzigbaar ticket. De onderste staat vast en kan je dus geen data/naam wijzigen en krijg je geen geld terug bij annulering.
pi_68775453
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:58 schreef Thetallguy het volgende:
De bovenste is een wijzigbaar ticket. De onderste staat vast en kan je dus geen data/naam wijzigen en krijg je geen geld terug bij annulering.
ah toch. Ok, nou prima
thnx
pi_68788678
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:56 schreef lienelien het volgende:

[..]

Maar ga toch liever in een stuk door naar amsterdam
En daarvoor ga je dan bijna 24 uur in een bus zitten? Pfff, ik zou wat vroeger vertrekken en vanaf Wenen lekker in 2 uurtjes weer in Amsterdam. Maar ja de kosten van zo'n bustrip lijken wel Thaise prijzen. Ik vraag me dan ook af wat de kwaliteit van zo'n bus is.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:03:40 #183
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_68818981
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:59 schreef Buzz129 het volgende:

[..]

En daarvoor ga je dan bijna 24 uur in een bus zitten? Pfff, ik zou wat vroeger vertrekken en vanaf Wenen lekker in 2 uurtjes weer in Amsterdam. Maar ja de kosten van zo'n bustrip lijken wel Thaise prijzen. Ik vraag me dan ook af wat de kwaliteit van zo'n bus is.
De kwaliteit in een Eurolines bus is opzich niet slecht, ik heb in zo'n bus gezeten van Wenen naar Bratislava, en zo'n zelfde touringcar doet ook langere stukken.
Het grootste nadeel van een dergelijke manier van reizen is de lange tijd die je erover doet en niet echt de mogelijkheid tot goed slapen, daarnaast, het volk wat meereist zal meestal niet degene met het meeste geld zijn, dus waardevolle spullen moet je goed bij je houden....
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_68820745
Geen vraag naar advies, maar naar ervaringen!

KLM vliegt op New York vanaf Amsterdam met Boeings 777's. Zijn dit prettige vliegtuigen om meer dan acht uur in te verblijven?
Is KLM zoiezo een goede maatschappij om mee naar New York te vliegen?
pi_68821094
quote:
het volk wat meereist zal meestal niet degene met het meeste geld zijn
En dat geldt wel voor low cost airlines?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:19:30 #186
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_68821735
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:01 schreef Frank__NL het volgende:

[..]

En dat geldt wel voor low cost airlines?
Die zijn in ieder geval door een veiligheidscontrole gegaan..... Reizen met de bus is toch vaak het goedkoopst, waardoor je toch een bepaald publiek aantrekt. (Niet dat ik het daarom niet zou doen, maar het kan een reden zijn om nou net niet voor dit vervoermiddel te kiezen op lange afstand).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_68827179
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:

KLM vliegt op New York vanaf Amsterdam met Boeings 777's. Zijn dit prettige vliegtuigen om meer dan acht uur in te verblijven?
Volgens mij vliegt KLM helemaal niet met een 777 naar NYC maar met een 747. En North West vliegt met een veel kleinere 757. En dat is echt fijn vliegen met maar 160 stoelen in een toestel waar veel maatschappijen er meer dan 200 in proppen.

Een 777-200ER van KLM is wel OK, een 777-300 mijd ik als de pest. En naar NYC kies ik altijd voor North West, maar vlieg dan ook naar Newark. Maar ach waar heb je het over, 8 uurtjes op de dag en retour binnen de 6 uur weer op Schiphol. Niet iets om je echt druk over te maken wan thet zijn geen vluchten van boven de 12 uur zoals naar Manilla of Quito
  Moderator vrijdag 8 mei 2009 @ 22:59:26 #188
45833 crew  Fogel
pi_68827369
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:19 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Die zijn in ieder geval door een veiligheidscontrole gegaan..... Reizen met de bus is toch vaak het goedkoopst, waardoor je toch een bepaald publiek aantrekt. (Niet dat ik het daarom niet zou doen, maar het kan een reden zijn om nou net niet voor dit vervoermiddel te kiezen op lange afstand).
Dat mensen zich na de veiligheidscontrole veiliger voelen, werd (misschien word, heb het nieuw hieromtrent niet gevolgd) op Kastrup (Copenhagen airport) gretig gebruik van gemaakt door een groep criminelen. Je mag immers gewoon de de controle door al vlieg je niet. Aangezien mensen zich veiliger voelen, letter ze minder goed op en dan ben je zo wat waardevolle spullen kwijt aan die lui.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_68833831
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:

Misschien krijg je in één van onderstaande topics anders iets meer feedback op deze vraag, Tonio.

Vragen over vliegen #8 (e-tickets, bagage, belasting etc)
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #7
 FR
pi_68899338
vraagje voor de mensen hier ik wil van 5 juli tot 10 juli naar schotland, Inverness wel te verstaan

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. Luchthaven in NL of duitsland of belgie maakt eigenlijk niet veel uit.
2. 5 Juli tot 10 Juli
3. Schotland Inverness
4. Vliegtuig
5. ik zou graag rechtstreeks vleigen aangezien ik weet dat inverness een vliegveld heeft

ik zou graag de goedkoopste vluchten hebben ikzelf het op ryanair gekeken alleen niet overal staat inverness bij.

thnx voor de hulp alvast
pi_68900007
Weeze - Edinburgh (4 juli heen 22:50-23:20- 10 juli retour 19:50-22:25) ¤61,51 excl. bagagekosten. www.ryanair.com
Edinburgh - Inverness (5 juli 10:15-14:10 - 10 juli 13:10-17:00 ) ¤13,95 www.megabus.co.uk

door de late aankomsttijd van de Ryanair vlucht kan je de bus naar Inverness niet meer halen, dus is het handiger om een dag eerder te vertrekken en dan de bus op 5 juli te nemen.

Kom je op ongeveer ¤75 totaal uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Thetallguy op 11-05-2009 12:47:03 (opmaak) ]
  Moderator maandag 11 mei 2009 @ 12:11:57 #192
45833 crew  Fogel
pi_68900338
Voor 227¤ kan je direct vanaf Dusseldorf naar Inverness vliegen met de Lufthansa, maar alleen op zaterdagen.

Duesseldorf (DUS) to Inverness (INV): Sat 4 Jul
Departure Arrival Flight Duration
Duesseldorf
10:50 Inverness
11:45 LH4798 1h55

Inverness (INV) to Duesseldorf (DUS): Sat 11 Jul
Departure Arrival Flight Duration
Inverness
12:20 Duesseldorf
15:15 LH4799 1h55

Verder zou je via London (Gatwick / Luton) kunnen vliegen en dan easyjet of flybe verder naar Iverness.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  maandag 11 mei 2009 @ 12:37:48 #193
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_68901069
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 19:29 schreef nickybol het volgende:
Boston - Amsterdam / Dusseldorf

Vertrek: 6 juni (dag later kan als het moet)
Terug: 29/30 augustus

Kan iemand dit onder de $750 krijgen? Een paar overstapjes maakt me niet uit.
Als je tijd genoeg hebt , kun je ook naar New York vliegen en dan vanaf Chinatown de bus naar Boston pakken. Die bus kost maar $10 ofzo.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 11 mei 2009 @ 17:04:25 #194
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_68910406
Voor vluchten naar Canada is dit ook wel een aanrader:
http://www.airtransat.nl/nl/index.aspx
  dinsdag 12 mei 2009 @ 08:01:26 #195
241000 BuupWerk
hAsTaLaPaStA
pi_68928414
TVP
pi_69023524
Wanneer: ergens in oktober, november of begin december voor twee weken
Waarnaartoe: Singapore
Waarvandaan: Nederland/Belgie/Duitsland (ik woon in Brabant)
Hoeveel: Met 2 personen.

Plaats van vertrek en data zijn allemaal flexibel, overstappen ook niet zo'n probleem.

Goedkoopste dat ik tot nu toe heb gevonden is Etihad vanaf Brussel voor 600 euro pp, maar dat moet goedkoper kunnen.
  donderdag 14 mei 2009 @ 20:02:15 #197
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_69027955
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:58 schreef Tano_Stargazers het volgende:
Wanneer: ergens in oktober, november of begin december voor twee weken
Waarnaartoe: Singapore
Waarvandaan: Nederland/Belgie/Duitsland (ik woon in Brabant)
Hoeveel: Met 2 personen.

Plaats van vertrek en data zijn allemaal flexibel, overstappen ook niet zo'n probleem.

Goedkoopste dat ik tot nu toe heb gevonden is Etihad vanaf Brussel voor 600 euro pp, maar dat moet goedkoper kunnen.
Aangezien je reistijd nog voor de kerst is zullen de maatschappijen nog niet vol zitten. Deze zullen dan ook zeker (mits de olieprijs geen 300 euro per vat wordt) gaan dalen.
Momenteel heeft bijvoorbeeld Emirates aanbiedingen in de maand september, mijn advies is dan op dit moment ook nog even wachten met boeken totdat deze maanden in de aanbieding komen.

Luchtvaartmaatschappijen zullen voor vluchten met vertrek in November op dit moment nog geen super lage prijzen in de aanbieding gooien, ze wachten het aantal boekingen af. Dat zal gezien de economische crisis tegenvallen en zal de prijs vanzelf gaan dalen. Eind Augustus is een betere tijd om goedkope aanbiedingen te vinden, al kan het natuurlijk geen kwaad om af en toe te kijken.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_69048468
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:02 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Aangezien je reistijd nog voor de kerst is zullen de maatschappijen nog niet vol zitten. Deze zullen dan ook zeker (mits de olieprijs geen 300 euro per vat wordt) gaan dalen.
Momenteel heeft bijvoorbeeld Emirates aanbiedingen in de maand september, mijn advies is dan op dit moment ook nog even wachten met boeken totdat deze maanden in de aanbieding komen.

Luchtvaartmaatschappijen zullen voor vluchten met vertrek in November op dit moment nog geen super lage prijzen in de aanbieding gooien, ze wachten het aantal boekingen af. Dat zal gezien de economische crisis tegenvallen en zal de prijs vanzelf gaan dalen. Eind Augustus is een betere tijd om goedkope aanbiedingen te vinden, al kan het natuurlijk geen kwaad om af en toe te kijken.
Super, thanks! Ik zal even rustig afwachten wat er nog gaat komen.
pi_69092733
Ik ben op zoek naar een vliegticket naar Singapore.
Heen 6 juli
Terug rond 6 augustus.

Ik heb zelf al wat goedkope tickets gevonden via londen, maar dan vlieg je vanaf londen city en ik kan verder geen goedkope tickets naar london city vinden. Heeft iemand ervaring met het reizen vanaf een ander vliegveld in london naar london city? En heeft iemand ervaring met het niet doorlabelen van de koffer waardoor je op de terugweg in Amsterdam uit kan stappen?
pi_69097848
Vlucht vanaf London City naar Singapore lijkt me sterk (alleen Air France dan nog via Parijs lijkt me een goede verbinding) je bedoelt Heathrow of Gatwick?

[ Bericht 15% gewijzigd door Thetallguy op 17-05-2009 10:48:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')