In Augustus - je bent niet wijs man.quote:Maar je kunt onderweg natuurlijk altijd nog orchideeen gaan fotograferen.
heb je soms linkjes daarvan? Want ik kan op eurolines.nl nergens aangeven dat ik vanuit Hongarije/Budapest wil vertrekkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:41 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
[..]
Of met de eurolines bus: 34 euro maar wel lang onderweg!
departure:2009.08.17. Monday 15:30
arrival:2009.08.18. Tuesday 13:15
Of met de bus van eurolines naar Wenen airport(2,5 hr,10 euro) en daarvandaan het vliegtuig naar Amsterdam: 45 euro met skyeurope.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:01 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Ik zou je zeker niet laten staan. Maar ik denk dat het dan geen CO2 neutrale trip gaat worden!![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:25 schreef Thetallguy het volgende:
Via www.eurolines.com kan je op de Hongaarse versie ervan komen, en daar een enkeltje BUDAPEST naar WIEN_AIRPORT zoeken.
Want ik wil graag op de 18e terug.. Bovenste is zo'n ¤80, onderste ¤31..quote:BUDAPEST, Népliget, aut. áll.
AMSTERDAM, AMSTELSTATION 2009.08.18. kedd 15:30
2009.08.19. szerda 13:15
25110,- Ft non restricted jegy:
ifjúsági: 25110,- Ft
9900,- Ft non-refundable, non-modifiable jegy:
NET ÁR: 9900,- Ft
ah toch. Ok, nou primaquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:58 schreef Thetallguy het volgende:
De bovenste is een wijzigbaar ticket. De onderste staat vast en kan je dus geen data/naam wijzigen en krijg je geen geld terug bij annulering.
En daarvoor ga je dan bijna 24 uur in een bus zitten? Pfff, ik zou wat vroeger vertrekken en vanaf Wenen lekker in 2 uurtjes weer in Amsterdam. Maar ja de kosten van zo'n bustrip lijken wel Thaise prijzen. Ik vraag me dan ook af wat de kwaliteit van zo'n bus is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Maar ga toch liever in een stuk door naar amsterdam
De kwaliteit in een Eurolines bus is opzich niet slecht, ik heb in zo'n bus gezeten van Wenen naar Bratislava, en zo'n zelfde touringcar doet ook langere stukken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:59 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
En daarvoor ga je dan bijna 24 uur in een bus zitten? Pfff, ik zou wat vroeger vertrekken en vanaf Wenen lekker in 2 uurtjes weer in Amsterdam. Maar ja de kosten van zo'n bustrip lijken wel Thaise prijzen. Ik vraag me dan ook af wat de kwaliteit van zo'n bus is.
En dat geldt wel voor low cost airlines?quote:het volk wat meereist zal meestal niet degene met het meeste geld zijn
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:01 schreef Frank__NL het volgende:
[..]
En dat geldt wel voor low cost airlines?
Volgens mij vliegt KLM helemaal niet met een 777 naar NYC maar met een 747. En North West vliegt met een veel kleinere 757. En dat is echt fijn vliegen met maar 160 stoelen in een toestel waar veel maatschappijen er meer dan 200 in proppen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Geen vraag naar advies, maar naar ervaringen!
KLM vliegt op New York vanaf Amsterdam met Boeings 777's. Zijn dit prettige vliegtuigen om meer dan acht uur in te verblijven?
Is KLM zoiezo een goede maatschappij om mee naar New York te vliegen?
Dat mensen zich na de veiligheidscontrole veiliger voelen, werd (misschien word, heb het nieuw hieromtrent niet gevolgd) op Kastrup (Copenhagen airport) gretig gebruik van gemaakt door een groep criminelen. Je mag immers gewoon de de controle door al vlieg je niet. Aangezien mensen zich veiliger voelen, letter ze minder goed op en dan ben je zo wat waardevolle spullen kwijt aan die lui.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:19 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Die zijn in ieder geval door een veiligheidscontrole gegaan..... Reizen met de bus is toch vaak het goedkoopst, waardoor je toch een bepaald publiek aantrekt. (Niet dat ik het daarom niet zou doen, maar het kan een reden zijn om nou net niet voor dit vervoermiddel te kiezen op lange afstand).
Misschien krijg je in één van onderstaande topics anders iets meer feedback op deze vraag, Tonio.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Geen vraag naar advies, maar naar ervaringen!
KLM vliegt op New York vanaf Amsterdam met Boeings 777's. Zijn dit prettige vliegtuigen om meer dan acht uur in te verblijven?
Is KLM zoiezo een goede maatschappij om mee naar New York te vliegen?
Als je tijd genoeg hebt , kun je ook naar New York vliegen en dan vanaf Chinatown de bus naar Boston pakken. Die bus kost maar $10 ofzo.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:29 schreef nickybol het volgende:
Boston - Amsterdam / Dusseldorf
Vertrek: 6 juni (dag later kan als het moet)
Terug: 29/30 augustus
Kan iemand dit onder de $750 krijgen? Een paar overstapjes maakt me niet uit.
Aangezien je reistijd nog voor de kerst is zullen de maatschappijen nog niet vol zitten. Deze zullen dan ook zeker (mits de olieprijs geen 300 euro per vat wordt) gaan dalen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:58 schreef Tano_Stargazers het volgende:
Wanneer: ergens in oktober, november of begin december voor twee weken
Waarnaartoe: Singapore
Waarvandaan: Nederland/Belgie/Duitsland (ik woon in Brabant)
Hoeveel: Met 2 personen.
Plaats van vertrek en data zijn allemaal flexibel, overstappen ook niet zo'n probleem.
Goedkoopste dat ik tot nu toe heb gevonden is Etihad vanaf Brussel voor 600 euro pp, maar dat moet goedkoper kunnen.
Super, thanks! Ik zal even rustig afwachten wat er nog gaat komen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:02 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Aangezien je reistijd nog voor de kerst is zullen de maatschappijen nog niet vol zitten. Deze zullen dan ook zeker (mits de olieprijs geen 300 euro per vat wordt) gaan dalen.
Momenteel heeft bijvoorbeeld Emirates aanbiedingen in de maand september, mijn advies is dan op dit moment ook nog even wachten met boeken totdat deze maanden in de aanbieding komen.
Luchtvaartmaatschappijen zullen voor vluchten met vertrek in November op dit moment nog geen super lage prijzen in de aanbieding gooien, ze wachten het aantal boekingen af. Dat zal gezien de economische crisis tegenvallen en zal de prijs vanzelf gaan dalen. Eind Augustus is een betere tijd om goedkope aanbiedingen te vinden, al kan het natuurlijk geen kwaad om af en toe te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |