Dank u vriendelijk!quote:Op woensdag 15 april 2009 14:58 schreef HomoSaabiens het volgende:
Voor de reis naar Roemenie:
Met Wizzair vanaf Dortmund naar Timisoara. Heen op 14/7 terug op 21/7, dit komt op 145 euro in totaal. Te boeken via hun eigen site.
Vanaf Amsterdam kun je ook goedkoop naar Roemenië (Boekarest) met Austrian, met overstap in Wenen ben je daar maar 165 euro voor kwijt inclusief alles (broodje, snoepje, drankje als je de zakenvluchtjes boekt). Met Tarom vlieg je rechtstreeks vanaf Amsterdam naar Boekarest voor 30 euro meer.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:26 schreef boeiuh het volgende:
Dank u vriendelijk!
Zoiets gaat hem worden. Maar dan niet naar Timisoara maar naar Cluj-napoca.
Bedankt voor de tips! Maar ik doe het toch anders.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vanaf Amsterdam kun je ook goedkoop naar Roemenië (Boekarest) met Austrian, met overstap in Wenen ben je daar maar 165 euro voor kwijt inclusief alles (broodje, snoepje, drankje als je de zakenvluchtjes boekt). Met Tarom vlieg je rechtstreeks vanaf Amsterdam naar Boekarest voor 30 euro meer.
Te boeken via de eigen sites van de maatschappijen.
Met vervoer naar Frankfurt zal het dan niet zoveel uitmaken.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:58 schreef HomoSaabiens het volgende:
@zjroentje: Dat is wel ongeveer de bodemprijs. Als je vanaf Frankfurt vliegt kan dat voor 568 euro, ik weet niet of dat in jouw geval gunstiger is dan vanaf DUS.
¤611 via emirates vanaf dusseldorfquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:12 schreef zjroentje het volgende:
Vertrek: Amsterdam, Brussel of Dusseldorf
Heenvlucht naar Shanghai en terugvlucht vanaf Beijing.
Datum: 10 dagen begin juli. Vertrek op 4/5/6/7 juli, dus terug 14/15/16/17 juli.
Heb zelf net ff snel gezocht en kom voor de goedkoopste vluchten rond 625 euro uit. Kan dit nog goedkoper denken jullie? Alvast bedankt.
Ik weet niet of het echt de goedkoopste optie is, maar ala:quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:47 schreef Ghost1978 het volgende:
Waarnaar toe: Las Palmas, Gran canaria
Vanaf: Nederland of Duitsland of Belgie, mag allemaal
Datum heen: 14 of 15 juni
Datum terug: 21 (indien vertrek de 14e) of 22 juni (indien vertrel de 15e)
2 personen
Niemand??
Succes en alvast bedankt
Met de trein is het goedkoper met een Interrail-kaart. Met de bus is het wellicht nog goedkoper: www.eurolines.nl of gullivers.de.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:03 schreef Thetallguy het volgende:
Ryanair vliegt Brussel Charleroi - Triest voor ongeveer ¤90 (excl. bagage/cc-kosten). En dat kost je nog flink wat geld aan transport naar Charleroi en voor Triest - Ljubljana
Adria Airways brengt je rechtstreeks vanaf Schiphol voor ong. ¤180, 19-7 heen en 5-8 terug (via www.atp.nl)
Depart – Mon Sep 7 2009quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:14 schreef StrikerZeljko het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen: Brussel/Schiphol of Dusseldorf (de goedkoopste optie)
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming: New York (all airports).
Danke!quote:Op zondag 19 april 2009 21:29 schreef HomoSaabiens het volgende:
Pff, er is weer een hoop vraag aan wat vluchtadviezen. Ik zou zeggen; probeer eerst zelf eens te zoeken via Kayak.com voor intercontinentale vluchten, op Skyscanner.net voor Europese vluchten. Dat gaat misschien sneller dan via dit topic.
Een vluchtschemaatje:
[..]
Depart – Mon Sep 7 2009
United Flight 9257
Operated by Lufthansa
Departs: 12:00p Düsseldorf (DUS) Arrives: 2:30p Newark (EWR)
Return – Mon Sep 21 2009
United Flight 9256
Operated by Lufthansa
Departs: 4:30p Newark (EWR) Arrives: 6:05a Düsseldorf
525 Euro via de site van United.
Andere optie vanaf Brussel:
Depart – Mon Sep 7 2009
Continental Flight 61
Departs: 9:45a National (BRU) Arrives: 12:00p Newark (EWR)
Return – Mon Sep 21 2009
Continental Flight 60
Departs: 6:10p Newark (EWR) Arrives: 7:45a National (BRU)
Kosten: 507 euro via hun eigen site.
Succes ermee!
Ik zou gewoon gaan rijden en een hotel langs de snelweg pakken. In Spanje heb je nog best veel hotels langs de weg die niet van een keten zijn en daarom goedkoop. Maak alleen niet de fout om bij een 'hostal' te stoppen!quote:Op maandag 20 april 2009 01:06 schreef vaagsel het volgende:
We willen ergens onderweg (rit van 5 uur) slapen, liefst 1 á 2 uur buiten Madrid. In Madrid zelf slapen is geen optie i.v.m. verkeersdrukte en eventuele parkeerkosten.
Iemand suggesties voor een hotel/hostel of goede sites om dit op te zoeken? Het is maar voor 1 overnachting dus mag vrij goedkoop.
Alvast bedankt!
Niemand?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:42 schreef Illuminare het volgende:
Waarheen: New Delhi, India
Vanaf; wat het goedkoopst is, maakt niks uit; London/Dusseldorf/Brussel, maakt allemaal niks uit.
Wanneer?; 1-22 oktober (ongeveer, flexibele reisdata, mag paar dagen eerder/later zijn.
Heb zelf een reis gevonden van 330 GBP.. (Dus nu de dag ongeveer 365-370 euro, afhankelijk van de wisselkoers) vanaf london met Qatar airways. Met een overstap in Doha, Qatar. Kunnen jullie nog wat goedkopers vinden of is dat echt het laagst?
quote:
Misschien voldoet het niet helemaal aan de eisen, maar het Etap hotel in Madrid? Zijn simpele overnachtingshotels. Het hotel ligt dichtbij het vliegveld en de grote wegen, zodat je 's avonds niet ver hoeft te rijden en de dag erop zo weer weg bent.quote:Op maandag 20 april 2009 01:06 schreef vaagsel het volgende:
Iemand suggesties voor een hotel/hostel of goede sites om dit op te zoeken?
Alvast bedankt!
Weet je zeker dat je gezocht hebt?quote:Op maandag 27 april 2009 19:38 schreef tevebe het volgende:
Vliegticket naar Vancouver. Vertrek mag van AMS, BRU, DUS en het liefst max 1 tussenstop. Vertrek 8-9feb en terug 22-23feb. Kom zelf rond de 750 uit. Goedkoper kan wel, maar dan vaak 2 tussenstops en/of stopovers van 5-6+ uur.
Ja via Expedia, cheaptickets, vliegwinkel en nog een paar van die sites. Heb je misschien linkjes? PM mag ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je gezocht hebt?
Amsterdam: 8 feb heen, 23 feb terug. Overstap in London, British Airways 825 dollar (640 euro)
Brussel: 8 feb heen, 23 feb terug. Overstap in London, British Airways 828 dollar (640 euro)
En nu komt die:
Dusseldorf 8 feb heen, 23 feb terug. Overstap in London, British Airways 511 dollar (400 euro) (en dat tijdens de Olympische Spelen)
genoeg mogelijkheden vilieg dan via londonquote:Op dinsdag 28 april 2009 04:33 schreef pickup52 het volgende:
Ik wil naar ergens in zuid oost azie vanaf nederland of dicht in de buurt. Vertek rond 10 juni en terugkomen rond tien augustus. Iemand ideeen onder de 800 euro?
389 via kayak.com via dusseldorf met BAquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:35 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ja via Expedia, cheaptickets, vliegwinkel en nog een paar van die sites. Heb je misschien linkjes? PM mag ook.
Wow ik heb net gekeken en zie het inderdaad staan. Straks na het werk eens kijken of ik kan boeken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:45 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
389 via kayak.com via dusseldorf met BA
Belgie/Frankfurt: http://www.skyscanner.nl/(...)n-augustus-2009.htmlquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:25 schreef BasSDruM het volgende:
Wanneer: maandag 10 augustus heen en maandag 17 augustus terug
Waarnaartoe: New York
Waarvandaan: Nederland/Belgie/Duitsland (dichtbij de NL grens)
Hoeveel: Met 2 personen.
Goedkoopste die ik kan vinden is vanaf amsterdam voor 1685,- retour voor 2 personen. Moet toch goedkoper kunnen?!
553 pp als je nog flexibel met data met swiss. vanaf amsterdamquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:26 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Belgie/Frankfurt: http://www.skyscanner.nl/(...)n-augustus-2009.html
Duitsland/Brussel: http://www.skyscanner.nl/(...)n-augustus-2009.html
Beide dus rond de 1300 retour voor 2 pers.
Edit; vanaf Amsterdam kan ook voor 1300 http://www.kayak.com/s/flights.jsp?searchid=A9SuYZ&completed=true
ff op die 2 sites rondzoeken dus.
Allemaal gevonden via cheaptickets.comquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:35 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ja via Expedia, cheaptickets, vliegwinkel en nog een paar van die sites. Heb je misschien linkjes? PM mag ook.
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:24 schreef pickup52 het volgende:
Weet iemand hier iets op?: ik heb net een ticket geboekt Londen-Singapore bij Singapore airlines met mijn vaders creditcard, en nu moet hij kennelijk langs schiphol om daar een letter of indemnity af te geven dat als de kaart geweigerd wordt hij het hele bedrag betaalt. Hier heeft hij natuurlijk geen zin in en is er misschien een manir om daar onderuit te komen?
Ik vind het wel heel coulant van Singapore Airlines dat ze deze service aanbieden. Vaak is het zo dat de creditcard eigenaar ook passagier moet zijn, of in ieder geval dient de CC bij inchecken te worden getoond. Maar dit heb ik geloof ik alleen nog maar meegemaakt bij LCC's en nooit bij b.v. KLM bij boeking via hun website. Malaysian had in het verleden ook zo iets. Bij boeking werd expliciet vermeld dat bij het afhalen van de paper tickets op Schiphol bij vertrek de creditcard waarmee betaald was, getoond moest worden. Maar ik heb al een paar jaar niet meer met Malaysian gevlogen.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:24 schreef pickup52 het volgende:
Weet iemand hier iets op?: ik heb net een ticket geboekt Londen-Singapore bij Singapore airlines met mijn vaders creditcard, en nu moet hij kennelijk langs schiphol om daar een letter of indemnity af te geven dat als de kaart geweigerd wordt hij het hele bedrag betaalt. Hier heeft hij natuurlijk geen zin in en is er misschien een manir om daar onderuit te komen?
Berlijn - Praag: ¤ 29,- (te reserveren bij Bahn.de) Eurocity, Rijdt om de 2 uur, reisduur 2:42quote:Op donderdag 23 april 2009 15:27 schreef Espabilado het volgende:
Met de trein:
Berlijn - Praag
Praag - Wenen
Wenen - Bratislava
Bratislava - Budapest
In Juli
Met bah.de kan ik wel schema's vinden maar geen exacte info van prijzen en maatschappijen en hoe/waar te boeken. Is die kantelbare hogesnelheidstrein oid al in gebruik bij praag-wenen?
BVD
Thanks, denk je dat reserveren voor in die tijd nodig is voor Berlijn - Praag en Praag - Wenen? Ik zie op bahn.de overigens Berlijn - Praag een normaal tarief staan van ¤60. Heb jij een bahncard oid of kan je op andere wijze ook gereduceerd tarief krijgen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:24 schreef Lemjur het volgende:
[..]
Berlijn - Praag: ¤ 29,- (te reserveren bij Bahn.de) Eurocity, Rijdt om de 2 uur, reisduur 2:42
Praag - Wenen: Reken maar op een euro of 30/40, dan weet je zeker dat je een plaatsje hebt. Jizdenka.cz geeft ¤ 39,40 aan iig. (W-P is 19¤) (HST gaat ja, dat komt op 35 euro volgens mij)
Wenen - Bratislava: +/- ¤15, schijnen 99 treinen per dag te gaan.
Bratislava - Budapest: ¤ 25 volgens Jizdenka.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je nog studeert krijg je naar mijn weten ook korting, én ook als je >26 bent.
In die landen die je bezoekt kun je ook makkelijker aan een plaats komen. Treinen zitten er niet zo vol als hier, althans das mijn beleving.
Hoop dat je hier iets aan hebt gehad. (wanneer ben je van plan W-B-B te doen, ik zit er in juli ook)
¤733 vanaf london heatrow met bmi rechtstreekse vlucht.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:12 schreef Borretje_21 het volgende:
Weet iemand de goedkoopste manier om naar Kaapstad te geraken? Het gaat dan om een retourtje op 4 juli 2009 tot 9 augustus 2009. Overstappen maakt me niks uit. Ik heb al verschillende maatschappijen en ook combi's geprobeerd maar het valt telkens zwaar tegen.
En hoe kom je voor onder de 17 euro naar London Heathrow?? Wordt lastig denk ikquote:Op zondag 3 mei 2009 13:22 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
¤733 vanaf london heatrow met bmi rechtstreekse vlucht.
heeh das iemand die van boston naar amsterdam wil..quote:Op zondag 3 mei 2009 14:40 schreef Blik het volgende:
[..]
En hoe kom je voor onder de 17 euro naar London Heathrow?? Wordt lastig denk ik
je hebt gelijk, ff 2 reacties door elkaar gehaaldquote:Op zondag 3 mei 2009 19:08 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
heeh das iemand die van boston naar amsterdam wil..daar ehb ik geen lagere prijzen gevonden dan 750 $
Zal niet meevallen vanuit Boston. Ja 30 dollar goedkoper als je met Swiss BOS-ZRH-BRU vliegt, maar dat schiet waarschijnlijk ook niet op. Het lijken wel prijsafspraken vanuit Boston met tarieven van zo rond de 550 euries bij alle europese concurrenten, en de amerikaanse partners doen gewoon lekker mee.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:29 schreef nickybol het volgende:
Boston - Amsterdam / Dusseldorf
Vertrek: 6 juni (dag later kan als het moet)
Terug: 29/30 augustus
Kan iemand dit onder de $750 krijgen? Een paar overstapjes maakt me niet uit.
Als je op genoemde data zoekt via Kayak.com, vanaf LON naar HRE dan kom je op 646 euro. Dan moet je nog wel een retour Londen Heathrow boeken voor ruim 100eu. Je bent wel vreselijk lang onderweg, maar het levert je wel het bedrag van een slordige 400 euro op!quote:Op maandag 4 mei 2009 10:14 schreef AKnynke het volgende:
ik zoek:
Het goedkoopste ticket van Dusseldorf/Amsterdam naar Harare.
Vertrek: +/- 1 juli
terugkomst: +/20 oktober.
Het goedkoopste wat ik tot nu toe gevonden heb is 1100 euro...kan iemand minder bieden?
Ja.quote:[b]Op dinsdag 5 mei 2009 16:15Iemand die een goedkope optie weet?
lopen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:49 schreef Frank__NL het volgende:
[..]
Ja.
Als ik die noem krijgt Buzz spontaan een orgasme
Deze methode is wel CO2-neutraal en bovendien zonder kosten.
Maar ik denk dat jij er de tijd niet voor uit wil trekken.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:49 schreef Frank__NL het volgende:
[..]
Ja.
Als ik die noem krijgt Buzz spontaan een orgasme
Deze methode is wel CO2-neutraal en bovendien zonder kosten.
Maar ik denk dat jij er de tijd niet voor uit wil trekken.
Vliegen een optie?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:15 schreef lienelien het volgende:
Hai!
Ik wil graag op 17 augustus vanuit Budapest terug naar Amsterdam. Trein, vliegen, evt bus, maakt allemaal niet uit
Iemand die een goedkope optie weet?
ja, liften zeker.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:30 schreef Frank__NL het volgende:
Met wat geluk duurt de gratis methode ongeveer 24 uur. Zelf zou ik het er iets meer van nemen en er twee dagen voor uit trekken. Lopen is inderdaad ook gratis en CO2-neutraal (hou je kut opmerkingen maar bij je), maar dan duurt het meerdere maanden (tot Lowlands 2010 dus).
Of met de eurolines bus: 34 euro maar wel lang onderweg!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, liften zeker.
Ga ik als meisje alleen toch liever niet doen..![]()
Ik zou je zeker niet laten staan. Maar ik denk dat het dan geen CO2 neutrale trip gaat worden!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, liften zeker.
Ga ik als meisje alleen toch liever niet doen..![]()
Nou, nou, Frank, ik weet dat je een plaat voor je hoofd hebt en dat je aan een tunnelvisie syndroom lijdt, maar je maakt mij niet wijs dat lopen lopen met jouw uitstoot nu zo CO2 neutraal is. Maar je kunt onderweg natuurlijk altijd nog orchideeen gaan fotograferen.quote:Lopen is inderdaad ook gratis en CO2-neutraal (hou je kut opmerkingen maar bij je)
In Augustus - je bent niet wijs man.quote:Maar je kunt onderweg natuurlijk altijd nog orchideeen gaan fotograferen.
heb je soms linkjes daarvan? Want ik kan op eurolines.nl nergens aangeven dat ik vanuit Hongarije/Budapest wil vertrekkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:41 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
[..]
Of met de eurolines bus: 34 euro maar wel lang onderweg!
departure:2009.08.17. Monday 15:30
arrival:2009.08.18. Tuesday 13:15
Of met de bus van eurolines naar Wenen airport(2,5 hr,10 euro) en daarvandaan het vliegtuig naar Amsterdam: 45 euro met skyeurope.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:01 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Ik zou je zeker niet laten staan. Maar ik denk dat het dan geen CO2 neutrale trip gaat worden!![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:25 schreef Thetallguy het volgende:
Via www.eurolines.com kan je op de Hongaarse versie ervan komen, en daar een enkeltje BUDAPEST naar WIEN_AIRPORT zoeken.
Want ik wil graag op de 18e terug.. Bovenste is zo'n ¤80, onderste ¤31..quote:BUDAPEST, Népliget, aut. áll.
AMSTERDAM, AMSTELSTATION 2009.08.18. kedd 15:30
2009.08.19. szerda 13:15
25110,- Ft non restricted jegy:
ifjúsági: 25110,- Ft
9900,- Ft non-refundable, non-modifiable jegy:
NET ÁR: 9900,- Ft
ah toch. Ok, nou primaquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:58 schreef Thetallguy het volgende:
De bovenste is een wijzigbaar ticket. De onderste staat vast en kan je dus geen data/naam wijzigen en krijg je geen geld terug bij annulering.
En daarvoor ga je dan bijna 24 uur in een bus zitten? Pfff, ik zou wat vroeger vertrekken en vanaf Wenen lekker in 2 uurtjes weer in Amsterdam. Maar ja de kosten van zo'n bustrip lijken wel Thaise prijzen. Ik vraag me dan ook af wat de kwaliteit van zo'n bus is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Maar ga toch liever in een stuk door naar amsterdam
De kwaliteit in een Eurolines bus is opzich niet slecht, ik heb in zo'n bus gezeten van Wenen naar Bratislava, en zo'n zelfde touringcar doet ook langere stukken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:59 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
En daarvoor ga je dan bijna 24 uur in een bus zitten? Pfff, ik zou wat vroeger vertrekken en vanaf Wenen lekker in 2 uurtjes weer in Amsterdam. Maar ja de kosten van zo'n bustrip lijken wel Thaise prijzen. Ik vraag me dan ook af wat de kwaliteit van zo'n bus is.
En dat geldt wel voor low cost airlines?quote:het volk wat meereist zal meestal niet degene met het meeste geld zijn
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:01 schreef Frank__NL het volgende:
[..]
En dat geldt wel voor low cost airlines?
Volgens mij vliegt KLM helemaal niet met een 777 naar NYC maar met een 747. En North West vliegt met een veel kleinere 757. En dat is echt fijn vliegen met maar 160 stoelen in een toestel waar veel maatschappijen er meer dan 200 in proppen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Geen vraag naar advies, maar naar ervaringen!
KLM vliegt op New York vanaf Amsterdam met Boeings 777's. Zijn dit prettige vliegtuigen om meer dan acht uur in te verblijven?
Is KLM zoiezo een goede maatschappij om mee naar New York te vliegen?
Dat mensen zich na de veiligheidscontrole veiliger voelen, werd (misschien word, heb het nieuw hieromtrent niet gevolgd) op Kastrup (Copenhagen airport) gretig gebruik van gemaakt door een groep criminelen. Je mag immers gewoon de de controle door al vlieg je niet. Aangezien mensen zich veiliger voelen, letter ze minder goed op en dan ben je zo wat waardevolle spullen kwijt aan die lui.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:19 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Die zijn in ieder geval door een veiligheidscontrole gegaan..... Reizen met de bus is toch vaak het goedkoopst, waardoor je toch een bepaald publiek aantrekt. (Niet dat ik het daarom niet zou doen, maar het kan een reden zijn om nou net niet voor dit vervoermiddel te kiezen op lange afstand).
Misschien krijg je in één van onderstaande topics anders iets meer feedback op deze vraag, Tonio.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Geen vraag naar advies, maar naar ervaringen!
KLM vliegt op New York vanaf Amsterdam met Boeings 777's. Zijn dit prettige vliegtuigen om meer dan acht uur in te verblijven?
Is KLM zoiezo een goede maatschappij om mee naar New York te vliegen?
Als je tijd genoeg hebt , kun je ook naar New York vliegen en dan vanaf Chinatown de bus naar Boston pakken. Die bus kost maar $10 ofzo.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:29 schreef nickybol het volgende:
Boston - Amsterdam / Dusseldorf
Vertrek: 6 juni (dag later kan als het moet)
Terug: 29/30 augustus
Kan iemand dit onder de $750 krijgen? Een paar overstapjes maakt me niet uit.
Aangezien je reistijd nog voor de kerst is zullen de maatschappijen nog niet vol zitten. Deze zullen dan ook zeker (mits de olieprijs geen 300 euro per vat wordt) gaan dalen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:58 schreef Tano_Stargazers het volgende:
Wanneer: ergens in oktober, november of begin december voor twee weken
Waarnaartoe: Singapore
Waarvandaan: Nederland/Belgie/Duitsland (ik woon in Brabant)
Hoeveel: Met 2 personen.
Plaats van vertrek en data zijn allemaal flexibel, overstappen ook niet zo'n probleem.
Goedkoopste dat ik tot nu toe heb gevonden is Etihad vanaf Brussel voor 600 euro pp, maar dat moet goedkoper kunnen.
Super, thanks! Ik zal even rustig afwachten wat er nog gaat komen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:02 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Aangezien je reistijd nog voor de kerst is zullen de maatschappijen nog niet vol zitten. Deze zullen dan ook zeker (mits de olieprijs geen 300 euro per vat wordt) gaan dalen.
Momenteel heeft bijvoorbeeld Emirates aanbiedingen in de maand september, mijn advies is dan op dit moment ook nog even wachten met boeken totdat deze maanden in de aanbieding komen.
Luchtvaartmaatschappijen zullen voor vluchten met vertrek in November op dit moment nog geen super lage prijzen in de aanbieding gooien, ze wachten het aantal boekingen af. Dat zal gezien de economische crisis tegenvallen en zal de prijs vanzelf gaan dalen. Eind Augustus is een betere tijd om goedkope aanbiedingen te vinden, al kan het natuurlijk geen kwaad om af en toe te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |