Dus maakt het verder niet uit waar Beerens speelt in NL aangezien hij in andere competities toch niet past.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:29 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Vd Meyde is een typisch Nederlandse buitenspeler die in andere competities dus niet past.
Dat weet ik zo net nog niet. Ik denk dat buitenlandse clubs best willen betalen voor spelers als Pranjic, Elia, Dembele, Arnautovic, El Hamdaoui, Berg etc..quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:21 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
bovendien gaan die buitenlandse clubs echt niet van die absurde bedragen betalen.
Dat Nilsson te slecht is bleek al uit het feit dat hij niet door PSV, Ajax en Feyenoord was ingelijfd toen hij nog bij Heerenveen speelde.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:36 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dus maakt het verder niet uit waar Beerens speelt in NL aangezien hij in andere competities toch niet past.
Een goede speler redt het sowieso wel in het buitenland, de categorie De Ridder, Meyde, Musampa, Wooter en dus ook de Nilssons enzo zullen het nooit redden in de Europese top, al spelen ze 100 jaar bij Ajax of PSV. Dat ligt er niet aan dat ze van Heerenveen naar St. Etienne gaan maar omdat ze gewoon te slecht zijn.
Heb het van het heerenveenforum.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef PyTh het volgende:
Max, heb je ook een bron van die eenzijdige optie in het contract van Beerens??
Kan er niks over vinden op welke Heerenveen site dan ook.
Dat is een mooi streven.quote:
Natuurlijk.quote:
Dan zal het wel onzin zijn omdat het verder nergens anders vermeld staat.quote:
Eerste hit op google:quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef PyTh het volgende:
Max, heb je ook een bron van die eenzijdige optie in het contract van Beerens??
Kan er niks over vinden op welke Heerenveen site dan ook.
quote:Beerens verkiest Heerenveen boven PSV
05/07/2007 15:25
SC Heerenveen heeft zich versterkt met Roy Beerens. De van PSV afkomstige aanvaller die vorig jaar op huurbasis voor NEC uitkwam, tekende een driejarige verbintenis.
Het contract van de jeugdinternational bij PSV liep nog een seizoen door. De Eindhovense club wilde de vleugelspits opnieuw verhuren, maar Beerens zelf drong nadrukkelijk aan op een transfer. Zijn contract liep nog tot 2008 door, waardoor Heerenveen een afkoopsom aan de landskampioen moet betalen.
PSV deed twee pogingen om Beerens' contract tussentijds te verlengen, maar kon niet voldoen aan zijn wens meer speeltijd te krijgen. De aanvaller speelde anderhalf jaar voor PSV, en kwam toen tot negen duels in de Eindhovense hoofdmacht.
Diverse clubs waren geïnteresseerd in Beerens, die deze zomer als viervoudig invaller met Jong Oranje Europees kampioen werd. De jonge Brabander gaf echter de voorkeur aan de Friese club. Hij kan zowel op links als op rechts uit de voeten, maar is ook achter de spitsen inzetbaar. Beerens tekende voor drie jaar bij Heerenveen. Die club bedong bovendien een optie voor nog een vierde seizoen.
VI
En zo geldt dat voor heel wat meer van die gastjes.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:29 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Vd Meyde is een typisch Nederlandse buitenspeler die in andere competities dus niet past.
vooral de verdediging van Feyenoordquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:16 schreef neilpad het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in voor zondag. FC Twente is toch nog wel van een ander kaliber dan Feyenoord.
Waarom zou je ook, er zitten nou niet bepaald veel overtuigende uitzeges bij ons onder de riem, de laatste jaren niet en dit jaar zéker nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
En toch.... ben ik er niet gerust op.
Ik ben er sowieso niet blij mee met een gelijk spel, van dit Feyenoord moet zelfs dit PSV kunnen winnen, dus alles minder dan drie punten ben ik niet blij mee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:52 schreef mcyodogg het volgende:
Als we toch rekening houden met een 5r plek zou een gelijkspel niet eens zo slecht zijn.
Maar of ik daar blij mee ben, hangt natuurlijk van de wedstrijd zelf af.
* Sj0rSz duimt er hard voorquote:
Die mag ook meteen vertrekken, komt zelfs bij W II niet aan de bak.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:43 schreef Zapper het volgende:
Maar wat moet PSV nu met Beerens? Ze hebben volgend seizoen Manco toch weer?
Schrijf je hem nou serieus afquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die mag ook meteen vertrekken, komt zelfs bij W II niet aan de bak.
"Supertalent"![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geloof niet dat Vennegoor nu al terug naar NL komt. Die zit wel goed bij Celtic denk ik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:28 schreef rubbereend het volgende:
Transfergeruchten #101
Als Twente voor Vennegoor gaat vind ik dat Reker ook een poging moet wagen! Vennegoor is beter dan Lazovic en Koevermans.
Grrrrrr kan niks anders dan zeiken en zeuren op alles en iedereen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:12 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Schrijf je hem nou serieus af? Hij heeft zeker genoeg talent, waarom hij bij Willem II niet speelt, geen idee. Heeft aardige invalbeurten en een goede voorbereiding gehad en is nog maar 18 jaar. Geef hem eens een echte kans...
reageerde jij zo ook op de verhuurperiode van Huntelaar bij de Graafschap?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Supertalent"![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt mij ook.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:13 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Vennegoor nu al terug naar NL komt. Die zit wel goed bij Celtic denk ik.
Dat je er nog op reageerd ook, laat 'm nou lekker gitzwart de wereld in kijken dan komt ie er wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
reageerde jij zo ook op de verhuurperiode van Huntelaar bij de Graafschap?
Zeg dat maar tegen zijn trainers, die vinden hem blijkbaar niet goed genoeg. Maar wat weten die er nou vanquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:12 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Schrijf je hem nou serieus af? Hij heeft zeker genoeg talent, waarom hij bij Willem II niet speelt, geen idee. Heeft aardige invalbeurten en een goede voorbereiding gehad en is nog maar 18 jaar. Geef hem eens een echte kans...
Manco zal wel een soort Aissati verhaal worden, hij doet het altijd aardig áls hij speelt maar om de een of andere reden stellen de meeste trainers hem nooit op.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen zijn trainers, die vinden hem blijkbaar niet goed genoeg. Maar wat weten die er nou van
Altijd dat gezeur over eerlijke kansen, wat denk je dat hij op de training krijgt? Als hij het zo goed deed kreeg ie wel speelminuten hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:29 schreef Tallie1982 het volgende:
Die Manco moet gewoon weer terugkomen. Krijgt geen fatsoendelijke kans zo
Er zijn genoeg spelers die bij zulke clubs niet slagen, maar het later toch nog goed doen als zij terugkeren na verhuur (Vermeer, Biseswar, Huntelaar, Van der Meyde).quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Supertalent"![]()
![]()
![]()
![]()
En 10 keer zoveel die het niet goed dedenquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er zijn genoeg spelers die bij zulke clubs niet slagen, maar het later toch nog goed doen als zij terugkeren na verhuur (Vermeer, Biseswar, Huntelaar, Van der Meyde).
Ja, we weten dat het glas bij jou altijd half leeg isquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En 10 keer zoveel die het niet goed deden
Half leeg of half vol maakt geen verschil, hoeveelheid is gewoon hetzelfde hoor...quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja, we weten dat het glas bij jou altijd half leeg is
het is maar hoe je er tegenaan kijkt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Half leeg of half vol maakt geen verschil, hoeveelheid is gewoon hetzelfde hoor...![]()
![]()
en een betere keeperquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:18 schreef Rucebo het volgende:
Beter halen ze een goede verdedigerrechtsback of een sterke verdedigende middenvelder ipv Beerens...
Op de site van BBC Football stond laatst nog een artikel met daarin een stukje over Manco.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:08 schreef mcyodogg het volgende:
Tuurlijk van de zotte om Manco nu al af te schrijven. Hij staat bij de kenners daar in Zuid-Amerika te boek als grootste Peruviaans talent sinds Farfan. Misschien dat hij alleen iets te vroeg de stap naar Europa gemaakt heeft.
Nee, Isaksson is de laatste tijd lekker bezig, tuurlijk, ik zou liever hebben dat we een leuke regeling met Tottenham treffen over Gomes, maar ze hoeven niet per se op zoek naar een nieuwe keeper! Dan is een verdediger momenteel belangrijker!quote:
ik heb Manco nog niet zo heel veel bijzonders zien doen, en ten opzichte van die paar aardige acties staan minstens evenzoveel nutteloze en mislukte dingen van hem in wedstrijden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:11 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Manco zal wel een soort Aissati verhaal worden, hij doet het altijd aardig áls hij speelt maar om de een of andere reden stellen de meeste trainers hem nooit op.
Leuk interview.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Interview met Theo Lucius op PSV
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=6461
Inderdaad, die eerste seconde van dat filmpje en ik krijg al kippenvel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Interview met Theo Lucius op PSV.tv. Aardig wel, met name de beelden van PSV-Milan. Ik kreeg serieus bnog steeds een brok in mijn keel. Wat een helden. Bij het zien van die beelden besef je pas goed hoeveel de club met je doet.
Fuck ambrosini...... wat ben ik toen uitgeflipt zeg.... psv speelde beestachtig in die 2 wedstrijden maar haalde toch de finale niet.... onverdiendquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Interview met Theo Lucius op PSV.tv. Aardig wel, met name de beelden van PSV-Milan. Ik kreeg serieus bnog steeds een brok in mijn keel. Wat een helden. Bij het zien van die beelden besef je pas goed hoeveel de club met je doet.
Ik zat me toch te vloekenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:00 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Fuck ambrosini...... wat ben ik toen uitgeflipt zeg.... psv speelde beestachtig in die 2 wedstrijden maar haalde toch de finale niet.... onverdiend
En alex die lucht stond te dekken.....wat wel niet vaak voorkwam... maar toen dodelijkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zat me toch te vloekenvan Bommel liet hem te makkelijk lopen
Maar wat een wedstrijd
dat wordt ook zo overdreven, hij mag best iemand laten lopen maar dan moet iemand anders de dekking overnemen.......quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zat me toch te vloekenvan Bommel liet hem te makkelijk lopen
Maar wat een wedstrijd
Lucius kwam toen verdedigend ook gewoon makkelijk mee op Europees topniveauquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:24 schreef Dylan Dog het volgende:
het doet nog steeds pijn..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:24 schreef Dylan Dog het volgende:
In de laatste minuut loop je toch even mee?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat wordt ook zo overdreven, hij mag best iemand laten lopen maar dan moet iemand anders de dekking overnemen.......
ligt aan de actie daarvoor en als er afspraken gelden voor de hele wedstrijd met het overnemen van de dekking dan gelden die ook in de laatste minutenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
In de laatste minuut loop je toch even mee?
Aargh, die herinneringenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:00 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Fuck ambrosini...... wat ben ik toen uitgeflipt zeg.... psv speelde beestachtig in die 2 wedstrijden maar haalde toch de finale niet.... onverdiend
HAD IEMAND HEM MAAR GEPAKT???!!!!11111quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ligt aan de actie daarvoor en als er afspraken gelden voor de hele wedstrijd met het overnemen van de dekking dan gelden die ook in de laatste minuten
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HAD IEMAND HEM MAAR GEPAKT???!!!!11111![]()
Inderdaad, wat een wereldteam stond daar op de mat zegquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het doet nog steeds pijn..![]()
we hadden gewoon in die finale moeten staan.. ik weet zeker dat we met het team van toen ook Liverpool van de mat hadden gespeeld..
Dat is een wereld van verschil helaas jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:32 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een wereldteam stond daar op de mat zeg![]()
En dan kijken wat er nu staat
maarja daar was een overwinning volgens mij niet zo verdient als deze. Tegen Feyenoord waren we bijna 2 wedstrijden de mindere behalve na dat woderdoelpunt van van Bommel toen lukte ineens alles en had de 0-2 er ook ingemoetenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:07 schreef mcyodogg het volgende:
Als blessuretijd niet bestond hadden we naast die finale misschien ook nog een UEFA Cup behaald dit decennium. Ik kan nog steeds boos worden hoe Heintze daar zat te klooien.
In Milaan zat Bouma gewoon 2 keer enorm misquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:22 schreef mcyodogg het volgende:
Tegen Milan was de schade niet in Eindhoven gedaan, maar al in de heenwedstrijd. Die goal van Tomasson was echt dodelijk.
Tegen Feyenoord: miste Kezman niet een enorme kans op die 0-2 toen?
Lucius was toen zelfs international !quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat wordt ook zo overdreven, hij mag best iemand laten lopen maar dan moet iemand anders de dekking overnemen.......
[..]
Lucius kwam toen verdedigend ook gewoon makkelijk mee op Europees topniveau
man man man.. gewoon weer kippenvel als ik er naar kijk..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:51 schreef rubbereend het volgende:
ik word helemaal depri van het kijken ernaar
ff snel wat compensatie
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:51 schreef rubbereend het volgende:
ik word helemaal depri van het kijken ernaar
ff snel wat compensatie
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:07 schreef rubbereend het volgende:
Pieters trouwens in de voorselectie van Nederland Bnou als dat het niveau is dan schaf dat maar af
Die goal van Van Bommel was echt mooi genoeg om welke wedstrijd dan ook te beslissenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In Milaan zat Bouma gewoon 2 keer enorm miszo jammer want ook in die wedstrijd
en voor de zelfkwelling:
en allemaal uitschakelingen waar het eigenlijk niet had gehoevenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Die goal van Van Bommel was echt mooi genoeg om welke wedstrijd dan ook te beslissen![]()
Wel weer eentje in een hele reeks kwartfinale uitschakelingen
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In Milaan zat Bouma gewoon 2 keer enorm miszo jammer want ook in die wedstrijd
en voor de zelfkwelling:
quote:
Een van de mooiste wedstrijden waar ik bij ben geweestquote:
Is dat een serieuze vraag?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 07:22 schreef Flaccid het volgende:
Weet iemand de simply the best opkomst tune die ze altijd draaien in het stadion?
quote:Lodeweges dubt nog over de vervanging van de geschorste Nordin Amrabat. Het opstellen van Otman Bakkal noemde de coach logisch, maar op de besloten training oefende hij voornamelijk met Danko Lazovic op die plaats.
Ja maar dat is als t goed is een speciale remix ofozietsquote:
Waarom worden er in godsnaam besloten trainingen gehouden als dit soort dingen voor de wedstrijd al op internet staan. Als iedereen vanuit de bosjes nog beter zicht heeft dan op de Herdgang naast het veld, laat dan gewoon iedereen binnen.quote:
Die had anders gewoon bij Jong Oranje gezeten, dus zo raar is dat toch niet?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:07 schreef rubbereend het volgende:
Pieters trouwens in de voorselectie van Nederland Bnou als dat het niveau is dan schaf dat maar af
quote:14/3/2009 - Manco opnieuw op tribune bij Willem II
BRON: Brabants Dagblad
Reimond Manco zal dit weekend opnieuw op de tribune moeten plaatsnemen. Willem II coach Groenendijk liet weten de onvrede van PSV te kunnen begrijpen. "Dat kan ik me voorstellen. Maar wij kiezen als technische staf elke week de selectie die volgens ons het meest geschikt is om de strijd aan te gaan met de volgende tegenstander. Daar hoort ook een reservebank bij die in balans is. Net als vorige week bij Sparta zit Manco dit keer opnieuw op de tribune. Hij moet net zo hard knokken als een ander voor een plaats op de bank of in de basis."
Het kan natuurlijk nooit aan de speler zelf liggenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:34 schreef Zapper het volgende:
Ook dom van PSV om Manco naar zo'n club te sturen, Willem II durft nauwelijks aan te vallen.
Fijn dat jij dat ook snapt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het kan natuurlijk nooit aan de speler zelf liggen
ze beginnen gewoon halverwege het liedje volgens mijquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:03 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ja maar dat is als t goed is een speciale remix ofoziets
ze selecteren toch wel een beetje op kwaliteit?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die had anders gewoon bij Jong Oranje gezeten, dus zo raar is dat toch niet?
Precies, iedereen weet dat als een speler op de bank of tribune zit dat zoiets altijd aan de club ligtquote:
Jan Reker zit ook altijd op de tribune, da's zeker ook de schuld van de clubquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, iedereen weet dat als een speler op de bank of tribune zit dat zoiets altijd aan de club ligt
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jan Reker zit ook altijd op de tribune, da's zeker ook de schuld van de club
Je ziet hem liever op het veld?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jan Reker zit ook altijd op de tribune, da's zeker ook de schuld van de club
Onder het veldquote:
En dan nog Bakkal ipv Mendez en dan ben ik helemaal tevredenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:58 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij met Lazo begint ipv Bakkal
Inderdaad, veel meer kan je met dit materiaal er niet van maken. Een dergelijke opstelling geeft in mijn ogen de beste kans om te winnen op dit moment. Nou ja, in het systeem dat Lodeweges speelt dan. Persoonlijke voorkeur is nog steeds 4-4-2, met de opmerking erbij dat dat ook echt niet dé oplossing is maar het gewoon een systeem is wat ik graag zie.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:00 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
En dan nog Bakkal ipv Mendez en dan ben ik helemaal tevreden
Ik snap de grap nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
`
Triest. Ik zou er serieus een baksteen inpleuren.
Ja klopt, het hangt door de hele stad, maar ik wist tot nu niet dat het alleen in Amsterdam geldt... Dan snap ik nog een klein beetje waarom je zo iets zou doen als campagne, maar grappig is het niet!quote:Op zondag 15 maart 2009 01:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgens mij is dat een reclame campagne van een of andere provider iets in Amsterdam.
Grrrrrrr's invloed begint merkbaar te worden...quote:Op zondag 15 maart 2009 03:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
Voor mensen die de site willen hacken ga je gang
Oh en ik ga lekker maffen,en hopen op een zege morgen!
Al kan het ook WEER een verlies worden.![]()
Ik vind dat Bakkal moet spelen ipv mendez. Een beetje schuiven, maar ik vind mendez echt zoo slecht. Je moet eens het aantal slechte passes tellen van hem. (net als ik vorig seizoen de salcidootjes telde)quote:Op zondag 15 maart 2009 11:54 schreef ErikT het volgende:
Apart dat Kromkamp nog steeds niet op z'n oude vertrouwde plekje mag.
"Never change a winning team" zeker
En: Méndez
Indd.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
Feyenoord publiek is ook een club kneuzen. Man man man. Lazovic en timmer in botsing. OWEE OWEE lazovic uitschelden! Kneusjes.
Nope, aanvallend schieten ze veel tekort.quote:
Bij mij is dat echt nog een slechtere link.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:15 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/timboektaantje
Voor een betere stream
Laat het ons hopen.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:28 schreef Rucebo het volgende:
Matige bedoeling, maar nog 0-0, tweede helft beter dan maar...
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toivonen eraf, Bakkal erin=Lodeweges eruit
Dat mag je niet zeggen hoor, dan komt pyth zeggen dat je gitzwart tegen het leven aankijktquote:Op zondag 15 maart 2009 14:09 schreef cultheld het volgende:
Deze selectie komt gewoon ernstig kwaliteit tekort. Zelfs Mourinho wordt geen tweede met dit materiaal.
Als ik dit PSV zie spelen, denk ik ook niet in mooie regenboogkleurtjes hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen hoor, dan komt pyth zeggen dat je gitzwart tegen het leven aankijkt![]()
![]()
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen hoor, dan komt pyth zeggen dat je gitzwart tegen het leven aankijkt![]()
![]()
En toch overdrijven een aantal mensen hier.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ik dit PSV zie spelen, denk ik ook niet in mooie regenboogkleurtjes hoor.
Nee, natuurlijk niet. Maar in dit topic lopen nogal wat mensen rond die denken dat we met deze selectie voor de titel mee kunnen doenquote:Op zondag 15 maart 2009 14:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ik dit PSV zie spelen, denk ik ook niet in mooie regenboogkleurtjes hoor.
De voetbalkwaliteiten van Lazofail worden inderdaad schromelijk overdreven.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En toch overdrijven een aantal mensen hier.
Eindelijk de realiteit tot je doorgedrongen zie ikquote:Op zondag 15 maart 2009 14:18 schreef ErikT het volgende:
Verliezen van Feyenoord... het is echt dramatisch gesteld met ons PSV.
PSV is zwak, maar Feyenoord speelde zeker niet slecht. Integendeel.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:18 schreef ErikT het volgende:
Verliezen van Feyenoord... het is echt dramatisch gesteld met ons PSV.
Die is zevende keus ofzo onder Lodeweges, één van Dwight's beter beslissingen in mijn ogen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:24 schreef Leso_Varen het volgende:
Waar blijft Nijland trouwens, die valt toch altijd in
Epic!quote:Op zondag 15 maart 2009 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Royal
Isaksson, Kromkamp, Maza, Salcido, Zonneveld, Toivonen, Méndez, Koevermans, Roorda, Culina, Bréchet en Lazovic komen kwaliteiten tekort voor PSV.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar in dit topic lopen nogal wat mensen rond die denken dat we met deze selectie voor de titel mee kunnen doen
Ik ben het volledig met je eens, het is triest maar het nachtmerrie scenario waar ik voor vreesde is uitgekomen. En zoals je al aangeeft gaat die nachtmerrie nog wel even verder, zelfs al zou er vandaag nog een competent bestuur komen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Isaksson, Kromkamp, Maza, Salcido, Zonneveld, Toivonen, Méndez, Koevermans, Roorda, Culina, Bréchet en Lazovic komen kwaliteiten tekort voor PSV.
In één zomer zijn die spelers nooit allemaal af te voeren, dus waarschijnlijk loopt deze selectie over 2 jaar nog steeds over van matigheid.
Reker en consorten hebben dan ook een uitzonderlijke 'prestatie' geleverd: zij kregen het voor elkaar om een sportief zeer succesvolle club binnen het korte tijdsbestek van twee seizoenen vakkundig van binnenuit te slopen.
We hebben de strijd voor plek vijf nog volledig in eigen handquote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef ganzenherder het volgende:
Is er nog iets positiefs te melden op het moment?
Veel slechter kan het niet?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef ganzenherder het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef ganzenherder het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef mcyodogg het volgende:
Zo, weer een wedstrijd dichterbij het einde van dit seizoen
Weer een stap dichter bij de play-offs bedoel jequote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef mcyodogg het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die kwam eerst ook bij mij op. Maar ik twijfel hier over
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hebben de strijd voor plek vijf nog volledig in eigen hand
Tegelijkertijd wordt de strijd om de beker ook weer stukken spannender voor onsquote:Op zondag 15 maart 2009 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hebben de strijd voor plek vijf nog volledig in eigen hand
Die realiteit van jou zal ik nooit onderschrijven.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eindelijk de realiteit tot je doorgedrongen zie ik
Simons mag onderhand ook wel bij dat lijstje, die valt mij continue in negatieve zin op, spast op het veld.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Isaksson, Kromkamp, Maza, Salcido, Zonneveld, Toivonen, Méndez, Koevermans, Roorda, Culina, Bréchet en Lazovic komen kwaliteiten tekort voor PSV.
In één zomer zijn die spelers nooit allemaal af te voeren, dus waarschijnlijk loopt deze selectie over 2 jaar nog steeds over van matigheid.
Reker en consorten hebben dan ook een uitzonderlijke 'prestatie' geleverd: zij kregen het voor elkaar om een sportief zeer succesvolle club binnen het korte tijdsbestek van twee seizoenen vakkundig van binnenuit te slopen.
Dat dusquote:
Vorig seizoen was hij nog een prima speler. Maar als je met allerlei prutsers op het veld staat, is het lastig om je als controleur positief te onderscheiden.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Simons mag onderhand ook wel bij dat lijstje, die valt mij continue in negatieve zin op, spast op het veld.
Als je dan op z'n minst nog 100% inzet ziet... maar onze captain zie ik zich zelden druk maken om iets, fatsoenlijk inspelen, de bal in de ploeg houden, zelfs dat lijken al onmogelijke opgaves voor dit elftal.
Hoe wil je dit ooit in 1 zomer tijd gaan oplossen?
Die was geblesseerdquote:Op zondag 15 maart 2009 14:24 schreef Leso_Varen het volgende:
Waar blijft Nijland trouwens, die valt toch altijd in
Het is al het hele seizoen 'als dit...'. De ballen gaan er gewoon voor de zoveelste keer niet in. Vandaag werd ook gewoon weer niet goed gespeeld. Balasz speelde inderdaad goedquote:Op zondag 15 maart 2009 15:04 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een gezeik hier weer. Als Danko 1 van die 2 kansen erin schiet of Bakkal die schitterende pass afmaakt is er niks aan de hand. Vond Balasz niet slecht spelen vandaag hoor
Ik vind Balasz sowieso de laatste tijd wel goed spelen..quote:Op zondag 15 maart 2009 15:09 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Het is al het hele seizoen 'als dit...'. De ballen gaan er gewoon voor de zoveelste keer niet in. Vandaag werd ook gewoon weer niet goed gespeeld. Balasz speelde inderdaad goed...
Hmm eigenlijk niet. Ondanks de gemiste kansen die er echt in moesten vond ik Danko trouwens niet slecht spelen, als vleugelspeler. Ik wil hem wel eens samen met Toivonen (die weer eens niets liet zien) in de spits zien spelen. Het gevaar was er wel, de juiste plek uitzoeken ook. Jammer dat Bakkal die ene bal niet naar links schoof waar Danko vrij stond.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:21 schreef rubbereend het volgende:
Wil Zapper nogmaals proberen uit te leggen waarom Lazovic in de spits moet?
Wat is 'mijn' realiteit dan?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:41 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die realiteit van jou zal ik nooit onderschrijven.
Over 2 jaar wel, maar dan moet er wel heel wat gebeuren, denken dat die talenten vanzelf goed worden is nogal naïef.quote:Ik blijf erbij dat er veel talenten in de selectie zitten. We kunnen over 2 jaar weer een goed team hebben.
Voordeel is dat er niemand weggekocht gaat worden na dit seizoen. (Hoewel, misschien is dit wel een nadeel.)
En met een hele, heeeeeeeeeeeele harde klap is Zapper ook weer terug op aardequote:
Als mijn tante een piemel had was ze mijn oomquote:Op zondag 15 maart 2009 15:04 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een gezeik hier weer. Als Danko 1 van die 2 kansen erin schiet of Bakkal die schitterende pass afmaakt is er niks aan de hand. Vond Balasz niet slecht spelen vandaag hoor
we moeten nog gaan uitkijken dat we die plek behoudenquote:Op zondag 15 maart 2009 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als mijn tante een piemel had was ze mijn oom![]()
PSV is KUT dit seizoen, we staan VIJFDE en zijn nagenoeg kansloos voor de VIERDE plek. Dat is de realiteit.
Dat PSV over 2 jaar opgeheven moet worden omdat ze nog maar 6 spelers de wei in kunnen sturen vanwege een verborgen miljardenschuld die Jan Reker momenteel aan het bewerkstelligen is.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef mcyodogg het volgende:
23 punten achter, hoeveel speelrondes nog?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:27 schreef Paaskonijn het volgende:
We kunnen na deze speelronde zelfs geen kampioen meer worden!
`quote:Op zondag 15 maart 2009 14:35 schreef Leso_Varen het volgende:
Feyenoord is tenminste nog een topploeg waar PSV van verliest...
7.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:14 schreef Flaccid het volgende:
[..]
23 punten achter, hoeveel speelrondes nog?
23 punten achter als regerend landskampioen, dat moet toch een of ander diepterecord zijn.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:14 schreef Flaccid het volgende:
[..]
23 punten achter, hoeveel speelrondes nog?
Misschien omdat we dat al sinds jaar en dag zingenquote:Op zondag 15 maart 2009 17:13 schreef Robinhoo het volgende:
waarom nemen jullie een liedje van Twente letterlijk over die jullie vorige week gehoord hebben?
het gaat over :
Cherioo, Cherioo
In Enschede zingen we zo
Ajax moet dood en AZ moet kapot
en PSV rollen we zo even op.
En jullie veranderen Enschede in Eindhoven.
PSV veranderen in Feyenoord.
Gastquote:Op zondag 15 maart 2009 16:34 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat PSV over 2 jaar opgeheven moet worden omdat ze nog maar 6 spelers de wei in kunnen sturen vanwege een verborgen miljardenschuld die Jan Reker momenteel aan het bewerkstelligen is.
Gast ga huilen... psv zingt dit al veel langerquote:Op zondag 15 maart 2009 17:13 schreef Robinhoo het volgende:
waarom nemen jullie een liedje van Twente letterlijk over die jullie vorige week gehoord hebben?
het gaat over :
Cherioo, Cherioo
In Enschede zingen we zo
Ajax moet dood en AZ moet kapot
en PSV rollen we zo even op.
En jullie veranderen Enschede in Eindhoven.
PSV veranderen in Feyenoord.
waar baseer jij dat opquote:Op zondag 15 maart 2009 18:42 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Gast ga huilen... psv zingt dit al veel langer
Waren AZ en Ajax toen al concurrenten van Twente? Dat vind ik knapquote:Op zondag 15 maart 2009 18:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
waar baseer jij dat op
dit lied komt van twente in de jaren 70.
touchéquote:Op zondag 15 maart 2009 18:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waren AZ en Ajax toen al concurrenten van Twente? Dat vind ik knap
1970/71 : 5equote:Op zondag 15 maart 2009 18:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waren AZ en Ajax toen al concurrenten van Twente? Dat vind ik knap
nooitquote:Op zondag 15 maart 2009 19:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wanneer komt Van Nistelrooij terug?
Ik wil graag horen dat ie weggaat!quote:Op zondag 15 maart 2009 19:35 schreef neilpad het volgende:
Ik wil voor de rest van het seizoen niks meer over Lazovic lezen hier, enorme prutser dat het is.
Op de tribune, de bank en af en toe eens een wedstrijd misschien, maar niet als vaste basisspeler.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:53 schreef dndiek het volgende:
Mendez vind ik toch best nuttig hoor
Culina mag van mij blijven. Helaas gaat ie al.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:08 schreef RijstNatie het volgende:
De volgende spelers moeten z.s.m oppleuren bij PSV
- Issakson
- Mendez
- Lazovic
- Culina
- Brechet is een nog twijfelgeval
- Kromkampquote:Op zondag 15 maart 2009 20:08 schreef RijstNatie het volgende:
- Issakson
- Mendez
- Lazovic
- Culina
Zoals Brechet tot nu toe speelt moet hij ook gewoon oprotten. Voor de zoveelste keer: we hebben diepte nodig in de selectie, niet nog meer "we kunnen wel aardig meekomen als we in een elftal met een paar echte topspelers zitten"-spelersquote:Op zondag 15 maart 2009 20:08 schreef RijstNatie het volgende:
- Issakson
- Mendez
- Lazovic
- Culina
ik zie em liever vervangen worden door een talentvollere keeper.. Bijv. Velthuizen oid.. ik vind Velthuizen namelijk niet minder dan Isaksson..quote:
Deden ze nog mee dan?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:40 schreef Fetai het volgende:
PSV nu al uitgesloten voor het kampioenschap.. verrassend.
Kromkamp heeft vorige week 90 minuten lang Elia in zijn zak gehadquote:
inderdaad, nu investeren in toppers die deze seectie echt versterken en dan heb in je wat je nu hebt een aardige basis om aan te vullen.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals Brechet tot nu toe speelt moet hij ook gewoon oprotten. Voor de zoveelste keer: we hebben diepte nodig in de selectie, niet nog meer "we kunnen wel aardig meekomen als we in een elftal met een paar echte topspelers zitten"-spelers
Aan het begin van het seizoen had ik nooit durven voorspellen dat ze 7 (!) wedstrijden voor het einde al het kampioenschap zou kunnen vergeten, zelfs op papier.quote:
Misschien is dat de nieuwe Zweedse manier van communiceren, Isak staat ook altijd met zijn armen te wapperen als ie gaat uittrappen.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kromkamp heeft vorige week 90 minuten lang Elia in zijn zak gehadnapraterij. Vooralsnog hebben we niet 1,2,3 zomaar een goede rechtsback binnen.
Van Toivonen is me wel iets bij gebleven deze wedstrijd....... bij elke uittrap de handen in de lucht
Je zou voor de grap eens moeten terug lezen wat je de afgelopen jaren gepost hebt.quote:
heeft niks met napraterij te maken.. ik heb em na zijn AZ periode zelden op een goede wedstrijd kunnen betrappen..quote:Op zondag 15 maart 2009 21:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kromkamp heeft vorige week 90 minuten lang Elia in zijn zak gehadnapraterij. Vooralsnog hebben we niet 1,2,3 zomaar een goede rechtsback binnen.
Van Toivonen is me wel iets bij gebleven deze wedstrijd....... bij elke uittrap de handen in de lucht
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:41 schreef LudoSanders het volgende:
Lazovic, dat hij het aan zijn hart moge krijgen.
Juli. Rutten of Adriaanse.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:20 schreef ErikT het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wanneer we een nieuwe trainer krijgen. En wie dat dan gaat zijn. Daar hoor je helemaal niets meer over. Dat is toch eigenlijk een beetje gek.
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:41 schreef LudoSanders het volgende:
Lazovic, dat hij het aan zijn hart moge krijgen.
Ze wachten gewoon tot Rutten vrij komt, alleen gaat die dit seizoen niet meer ontslagen worden. En in de zomer pas je nieuwe trainer aanstellen is eigenlijk wat aan de late kantquote:Op maandag 16 maart 2009 00:20 schreef ErikT het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wanneer we een nieuwe trainer krijgen. En wie dat dan gaat zijn. Daar hoor je helemaal niets meer over. Dat is toch eigenlijk een beetje gek.
er staan nu al transfers op hold omdat ze de nieuwe trainer willen laten mee pratenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:30 schreef mcyodogg het volgende:
Juni lijkt me daar een mooie maand voor.
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:38 schreef mcyodogg het volgende:
Als ik zo naar de laatste 2 jaar kijk, zou ik niet voor de trainer kiezen om naar PSV te komen
dit deel gaat niet meer lukkenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou Yi-Long laat je gezicht hier nou eens zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |